VAR penaltı dedi, Aytaç Kara kaçırdı!

Bursaspor - Evkur Yeni Malatyaspor maçının 99. dakikasında Aytaç Kara penaltı kaçırdı.

Maçın uzatma dakikalarında Bursaspor Umut Nayir‘in yerde kaldığı pozisyonda VAR incelemesi sonrası penaltı kazanırken topun başına gelen Atyaç Kara‘nın vuruşu direkten geri döndü ve mücadele 1-1’lik eşitlikle son buldu.

Kaynak
beIN SPORTS

34 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. bundan 2 hafta önce antalya maçında yok diye aytaçın değerini anladık yazanlar şimdi aytaça giydiriyor , ne yanar döner insanlrsınız lan siz , utanıyorum sizinle aynı takımı desteklediğime vallahı utanıyorum , bursanın en büyük düşmanı kendi taraftarıdır , sahip çıkın cocuga , maçta 1 tane hatası yok 95 dakka koşturdu kaydı direğe çarptı boş konusmayın sahip cıkın sahip boş konuscak zamanda deiliz , giydirilcek varsa oda hakem bozuntusudur , berki sezonun en ıyı golu olacakken pisi pisine göz göre göre gol iptal oldu , tunayın ortasında ap açık penaltı eliyle durduruyor gene devam , ne diyeyimki allah ıslat etsik hakımzıa giriyorlar haram olsun beter olsun namussuzlar

    92
    19
    1. @mert1963 yorumuna yanıt olarak

      Her futbolcunun amacı bir MESSİ bir RONALDO olmak fakat bu hiç kolay degil demekki,YETENEK ,ÇALIŞMAK VE DAHA BİRÇOK ŞEY GEREKLİ…İYİ FUTBOLCU OLMAK İÇİN.

    2. @mert1963 yorumuna yanıt olarak

      Ben onlardan biri değilim, sezonun başından beri yazıyorum Aytaç bu takımın oyuncusu değil diye. Alanya ve GS maçlarında attığı iki golün ikisi de kaleciden dönen topa yapılan vuruşlardan geldi. Bunun dışında adamın doğru düzgün bir ortası, şutu vs. yok. Antalya maçında oynasaydı bile çok bir şeyin değişeceğini düşünmüyorum ki gollerin ikisini de çıkarken kaptırılan toptan yediydik o maçta.

    3. @mert1963 yorumuna yanıt olarak

      Ben anlamadım u işi, Bu adamın kredisi bu kadar mı ya!!! Bu adamlı timsah yurusumuzu bize yeniden hatırlatan, takımda en çok savaşan adam değil mi. Bu adam penaltıyı kullanırken eminim ki yapacağı timsah yurusunu düşünüyordur.Yapmayin aman sahip çıkın

      8
      2
    4. @mert1963 yorumuna yanıt olarak

      Abi tofas trubunundeydik o kadar hirs ve sinir yaptiki odaklanamadi yemin ederim hepimiz kacircagini anladik yazik oldu vallahi billahi yazik , yinede aytac kara bizim oyuncumuz

      34
      2
  2. Hoca en az Aytaç kadar da senin suçun var. Takım ın penaltı cısı bu mu. Niye toplara iyi vuran biri yok mu ?? Yazık lar olsun. Gitti galibiyet. Gitti para. Top toplayan çocuğa desen git penaltı yı desen inan daha iyi vurur be. BERABERLİK LER TAKIMI OLDUK. EYY YÖNETİCİ LER ESERİNİZ DEN MEMNUN MUSUNUZ ???

    30
    4
      1. @mert1963 yorumuna yanıt olarak

        mikserliğe mi geldin lan sen, yoksa samet aybabanın oğlu falan mısın?Ona buna laf söylüyorsun yok çorbacıymış yok bjk liymiş.La oğlum eleştirecek tabi adam, aybaban paraları götürsün, biz ses çıkarmayalım..

        4
        3
        1. @batuhan yorumuna yanıt olarak

          ULAN Diyorumki bi yandan , keşke şampiyon olmasaydık be sizin gibi yeni bitmelerin götleri kalktı şampiyon olunca Bizim neyimize lan şampiyonluk , ertuğrul sağlam gelmeden 10 11 sene ilk 10 u gecemeyen 1. 2. ligde sürünen bursa… böyle bi takımı şampiyon yaptı ertugrul hoca , siz böyle birine istifa çektirdiniz istifa diye bagırdınız adam ağlayarak gitti , , ulan çok garip bi dünya ya , şamoiyon yapan baskana bile istifa diye bağırdınız lan , allah belanızı versın sızın

          10
          15
          1. @mert1963 yorumuna yanıt olarak

            Agar ol…sen kime bela okuyosun burda dusmaninmiyiz biz aenin herkese acik bir forum herkes dusuncesini paylasiyoda sen kime hakaret ediyosun , evet biz buyuk takimiz tum takimlar icin en ölü zamanimizda bile guclu deplasmanin anadolu takimlarinin hangisi bu sehirde acik futbol oynuyo tek sut yine gol yedik sen gormuyomusun bunu he , ataklarimi var adamlarin , oyun kurucu eksik oyun kurucu olunca toparlanicaz

            7
            2
    1. @batuhan yorumuna yanıt olarak

      Haklısın, Aytaç Kara da sadece mücadele var;onun dışında kazmanın önde gideni..Artık transfer dedikoduları başlasın 1 ay dedikoduyla yaşayalım.Orhan Güneyin ağzına bakacağız 1 ay.

      10
      3
    2. @batuhan yorumuna yanıt olarak

      Kimin galibiyete ihtyiacı yok puana olmasada galibiyet primine ihtiyacımız var bizim ve Samet Hoca Lima’yı neden oynatmıyor sebebini açıklamasını istiyorum artık dikine top süren adam yok Tunay geldiğinden beri yoklara oynuyor Lima o kadar da kötü değil .

      13
      2
    3. @batuhan yorumuna yanıt olarak

      Ne kolay adam harcamak. Adam o dakikada aldı sorumluluğu vurdu olmadı, ki ayağı da kaydı yani . futbolun içindeki şeyler bunlar. Yapmayın yani gerek yok .

      21
      2
      1. @XoX. yorumuna yanıt olarak

        kim dedi kardeşim sorumluluğu al diye neden takımın forvetinden topu alıyor neden lato frikik kullanacağı zaman topun başına geçiyor aytaçın takımda tek bir işi var oyun içinde defanstan top almaya gelerek defansı rahatlatmak bu işi çok iyi yapıyor o kısımda kimse hakkını yiyemez ama insan biraz kendini bilecek ya sen kimsin her penaltının başına geçiyorsun her duran topun başına geçiyorsun daha altı pas içinden topu kaleye atamıyorsun penaltı kullanmak senin haddine mi diye diyecek bir hoca veya kaptan yok bu takımda

        16
        4
        1. @kun aguero yorumuna yanıt olarak

          Hay ağzına sağlık be kardeşim. Şu başlık altında okuduğum en iyi yorum. Bu gevşek Aytaç kim oluyor da herkesin elinden topu alıp kendi kullanıyor? Hayır yaptığı bir şey de yok. Faydadan çok zarar veriyor gereksiz

          5
          2
  3. O penaltıyı kaçıracagını atamayacagını biz biliyoruzda bu teknik adam nasıl bilmez yazıklar olsun.

    19
  4. Takımda lato varken bu kazmaya kim penaltı attırıyor tamam canla başla oynuyorsun takımı atesliyon ama penaltı senin işin değil galatasaray macin dada kacirdin dönen topu tamamladin anladım zaten topun başına gelince kaciracagini hiç şaşırmadım

    15
    2
  5. İlk pozisyon değil ikinci pozisyon penaltıydı ısrarla ilk pozisyona baktılar yinede verdiler şaşırdım şu stadda ki insanlara sorsak bir kişi aytaş kullansın demez lato varken aytaç nedir ya.

    12
    1
  6. Yazıklar olsun sana Aytaç adamta nereden geldi ben kullanayım diye penaltıyı bi latoya kullandırmadın buneya boş kaleye atama penaltıyı kaçır gitti tamda süper olacak bir 3 puan giden galibiyet primide var tabi
    Ondan sonra orta sahada duygu sömürüsü yap duygusalızya yeriz nasılsa yazıkkar olsun yazıklar olsun bencilliğin bukadarınada pes.

    11
  7. taraftar bu aytaci baya simartmis..baska penalticimi yok takimda..topu eline aldiginda kaciracagini hisettim ..ya bu takim 2 puan yüzünden küme düserse ..aytac Efendi nasil hesabini vericek..

    9
    4
  8. Aytaç Kara günümüzü kara ettin kendini de kara ettin…Antremanlarda hiç penaltı atışları yapmıyor musunuz gazozuna..Lato ile yarışsanız sence kim kazanır adam bir vursa zaten kaleci korkudan toptan kaçar ama sen hemen topu kapınca Lato ne yapsın efendi adam bıraktı..Dünya nın hicbir takımında penaltıcı bir kazmadan olmaz..Sen de biliyorsun kazma olduğunu ama efendilik de Allah vergisi..Duran topları Lato ya bırak digerlerini istersen al eve götür turşusunu kurarsın…

  9. Maalesef yeni malatyavarspor karşısında da “VAR”lık gösterdiğimiz bir maçta “YOK” edildik. Futbolcular zaten psikolojik olarak bitmişti… Ve son dakikada penaltı…
    Ölen adama emekli maaşı bağlamak derim ben buna.
    Tunay kardeşimize de teşekkür edip vedalaşma vakti gelmiştir.

    5
    1
  10. Aytaç sabrettim bakalım düzelecekmisin bir gram düzelmen yok kardeşim sen Bursasporun futbolcusu değilsin Bursaspora yaratıcı oyuncu lazım bana koşan oyuncu lazım değil.Alt yapıdan genç oyuncularda koşuyor hiçbir özelliğin yok.Taraftar Aytaçı seyrederken galiba Milandaki Gattuso zannetti takımı kurtaracak kapasiten yok sen kendini kurtaramıyosun.Aytaç sen ancak ptt liginde oynarsın.Samet istifa haftalardır oyuncu tercihini yanlış yapıyorsun yeter artık ağlama artık röportajlarda genç oyuncu genç oyuncu bu maçta kaçı oynadı veya oynadı mı sen Burak Ramazan ı keseceğine Aytaç ,Barış,Tunay gibilerini vakıf köye gönder seviyeyi düşürdünüz bugün kasımpaşa,başakşehir,malatya… nerelerde Bursaspor şampiyon olmuş camia onun için şampiyon gibi kadro kuracaksınız.Taraftar eski taraftar yok eski besteler bitmiş doldurmuşlar çoluk çocuğu teksasa eskiden inlerdi Atatürk stadı atkılar açılır samanyolu,odamkireçi ve birçok beste Bursaspor öz Bursalı bitmiş artık geleneği bitmiş,yeni kale desen adamlar biplo sinema seyreder gibi maç seyrediyorlar çekirdek çitletip eskiden öyle değildi eski stad da stadda boşluklar çok ama bir istanbul takımlarının maçı olunca Bursa da ful Bursaspor bu değil taraftar da…Atatürk stadındaki gibi taraftar Atatürk stadındaki gibi takım istiyoruz….

    5
    2
  11. Samet hocam çok kaliteli 3 oyuncu. Alabilirsek lig de ilk 7 gireriz bizde sıradan oyuncu çok o yüzden 11 ciyiz bide Aytaç penaltı atmasın onun yerine kim atsa gol yapardı.

  12. Ali ay istifa samet sen hoca değilsin Aytaç sen şovmen sin hepiniz defolun. Bursaspor beraberlikler takımı değildir. Kabus gibi çöktün bu takıma ali ay ve onun çok değerli hocası samet efendi. Bu takımı bu kenti rezil ettiğin yetmedi mi başkan istifa et artık. Bu kadro düşer açık ve net.

    2
    9
  13. Bu pozisyon penaltı falan değildi,
    Art niyetli olmayan gerçek bir hakem bu pozisyon da penaltı vermez,
    Bizim 2. golümüzü verir, İlk penaltıda da VARA gidip penaltıyı verirdi.
    Bu adam hem bizi katledip, hem de günah çıkarmaya çalıştı adeta
    Verdiği kararlarla, tuhaf bir durum tabi

    2
    1

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu