Vagner Love transferinde şok gelişme!

Bursaspor'un anlaşmaya vardığı Beşiktaşlı Vagner Love transferinde pürüzler çıktı.

Dün akşam hem Beşiktaş hem de Brezilyalı oyuncu Vagner Love ile anlaşmaya varan yeşil-beyazlı yönetimin bu transferden vaz geçme aşamasında olduğu öğrenildi.

Bu transferin büyük olasılıkla gerçekleşmeyeceği bilgisi alınırken Love, Beşiktaş’ın bu akşam gerçekleştirdiği idmanında yer aldı.

82 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      Arkadaşlar ölümü gösterip sıtmaya razı edecekler anlamıyo musunuz !? Sekiztaş maçından sonra attrırlar imzayı pürüz falan hikâye anlaşma öyle !? Bjk maçında oynayamaz Love daha önce de söyledim…

      4
      2
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Yarın saat 00 00 ‘da transfer bitiyor kardeşim malesef yanlış tespit , beşiktaş maçından sonra alsan alsan pazardan patates alırsın ancak !

    2. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      son dakika basaksehirde kadroya giremeyen chedju alınmış forvet kanat beklerken yine stoper geldi ne diyelim beşiktaş maçınada forvet kanat eksik çıkıcaz alistik artık 3 senedir emeği geçen taraftarlara yazıklar olsun beşiktaş macindada galibiyet goremicez bu gidişle…layik bu taraftara.

      12
      3
      1. @osm16 yorumuna yanıt olarak

        Evet 1060 oy verenler. Şimdi rahatladı İzmir. Ali dede Başkanınız herkesi sattı ve parasını cebine koydu. 6hafta içindede takım kötüye gider ve senaryo başlar. Allah bizi bu duruma düşürenler ne BİLİYORSA onu yapsın. Yazıklar olsun. Geçmişteki başkanları bile ararolduk bu cansız yüzünden. Remzi cin oğlu bile bundan iyidir. Mecazi anlamda

        6
        3
    3. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      Allahım tez zamanda sen transfer sezonunu kapat bıkkınlık geldi çapsız herifler beceriksizlerrrr Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın yazık günah yas acaba transfer var mı diye girip bakmaktan ve hayal kırıklığına uğramaktan bıktık

      26
      1
    4. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      Bugün Grosicki’den de olumsuz haber gelir, bu kısa sürede stoperle kanat alalamayız. Santrafora Göztepe’den Ghilas alınıp hüsran dolu bir transfer dönemi daha sonra erer. Aksi bir durum olursa şaşıracağım çünkü 5 transfer döneminde gördüklerimiz bunu gösteriyor.

      42
      2
      1. @shinanu yorumuna yanıt olarak

        Bu yönetimin tamımına itfaiye hortumuyla boy abdesti aldırıp transfer sezonununa öyle başlamak lazım. Yoksa 5 transfer sezonu başka açıklanamaz.

        4
        1
    5. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      2gün önce bunlar forvet transferi yapmayacaklar diye yazdım.ve bir sürü eksi aldım .çünkü Ali Ay,ın hareketleri böyle.geçen sene giyan bu sene dombia oyalama taktiği.insanları kandırıyorlar.

      49
      3
    6. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      cisse olmadı dumbia olmadı mbokani olmadı sio olmadı okaka olmadı en sonunda wagnerde olmadı takımı iki senedir kümede tutan bataja harun aziz ve titi gitti ve tüm bunlara rağmen taraftarda tik yok hala yorumlarda bari ghilass gelsin diyen taraftarlar var bu taraftarlar herşeyi hakediyo suçlu kesinlikle ali ay değil büyük takım taraftarı olduğunu zanneden taraftar tek suçlu bu taraftar bu hafta beşiktaş içimiz den geçince sus pus olup stadı terk eder sampiyon olamayıp ligi ikinci bitirdiği için yönetimi protesto eden taraftarla iki senedir kümeye oynayan yönetime ses çıkarmayan taraftar bir olurmu hiç…

      58
      2
  1. Yeter artık yönetim yeter sata sata bütün iyi oyuncuları sattınız ya gelenler yerlerini dolduracak mı ? Ya şu alamadığımız futbolcular burdan fizana yol olur beceriksiz yönetim .

    46
  2. Bu Başkan tarihin en kötü en yalancısı Satmaya gelince en iyi adamlarımızı bedavaya hemen sattı transfere etmeye gelince illâ birşeyler uyduruyorlar bizi cümle aleme rezil etti gerçek Bursasporluları göreve çağırıyorum bu adamı en kısa zamanda gönderemezsek sonumuz amatör küme klavyeden olmaz icraat yapmamız lâzım yol yakınken sonra iş işten geçmiş olur son pişmanlık fayda etmez bu adamın niyeti belli

    46
    1. @Bursalı Osman yorumuna yanıt olarak

      ARKADAŞIM BUNLAR ALIRKEN 800BIN EURO DERLER 2 GUN SONRA BI BAKARSIN 1.5 M EURO VERMISLER. SATARKEN 4MILON EURO TEKLIF GELDI DERLER BI BAKMISSIN BIR BUCUKA VERMISLER. BUNLAR ALIRKEN DE VERIRKEN CEBE ATMIYORSA BEN BISEY BILMIYORUN O SİKİK BEYAZ KAFALIYI VAR YA FALAKAYA YATIRILMASI LAZIM SEHRIN ORTASINDA BIDE BURDA TİNERCILERIYLE URASIYORUZ.

      44
      1
  3. Gidenler:Harun,Titi,Aziz,Batalla,Necid vs
    Gelenler:Badji,Aytaç,Atanasov,Lima,latovlevici,Vergini,Tunay,Saviet
    Gelmeyenler:Doimbia,Mbokani,Mbwia,Love,Yasin vs
    Gitmeyenler:ALİ AY,Stancu,Kembo
    Aklıma gelenler bunlar

    32
  4. Bir sürü futbolcu sattin al paralarını da bi git artık Ali başkan. Bor daha da evinde bile maç izleme bırak kulübün kapısından girmeyi evde bile maç izleme. Valla git gerçekten kötü olacak. Kötü şeyler olacak gitttt…

    25
    2
  5. Olum küfür etmekten öldük amacınız ne sizin ya.. Parayı bile fifty fifty bölüşmeyi kabul ettiler bu kadar mı çingenesiniz..

    23
  6. Adamin parasinin yarini jimnastik oduyo onu bile alamiyoz.Ayip be.Ali Ay herkesi sattin.Kac para ise alacagin ,al siktir git.Marmaris te millet benle kafa yapiyor artik.Rezil ettin bizi.

    16
  7. Yarınki antreman maçında kendiniz çalar kendiniz oynarsınız yarın güzellemeler olur takım iyi vs falan ama pazar akşamı her şey meydana çıkacak

  8. Millet adam öldürür ne bileyim sapıktır hırsızdır cehennemi haketmiştir ulan biz size sövmekten cehennem odunu olucaz en çok buna yanarım!

  9. corbacılar gitsin ali ayı desteklesin bu adam baskan oldugu sürece ne konbine alırım nede maca giderim tek zevkim maca gitmekti onuda öldürdüler…

  10. Yazik..yemin ederim yazık.. koca sehirle kafa bulan ali ay.. seni tekrar başkan seçenlere de yaziklar olsun.. siyaset bursasporu mahfetti.. siyasetin girdiği heryer perisan olur.. yazık

  11. Siteyi her açtığımızda yeni transfer var mı acaba diye giriyoruz her seferinde sinirlerek siteden ayrılıyoruz maalesef üzülerek söylüyorum ki bursaspor öyle kişilerin elini geçmiştir hiç birimizin gücü onyçu kurtarmaya yetmez ibrahim başkan döneminde yapamadıklarını(bunlarla mücadeleden vefat ettiğini düşnüyorum) erkan recep ali dönemlerinde yaparak köbü kendi çiftliklerine çevirmişlerdir bursaspor küme düşmeden pasradaki paya küçülmeden taraftarlar arasındaki belediye taşeronlarından kurtulmadıkça bursaspor kurtulamaz. Bunlar yğzünden insana inşşakah düşeriz kurtuluruz diyoruz. Bursasporu gönülden seven insanlar Allah yardımcımız olsun

  12. Geçen seneki kadro Harun
    Barış Ertuğrul Titi Aziz
    Shehu Furkan
    Yusuf Batalla Kembo
    Stancu
    Bu seneki kadro Okan
    Burak Ertuğrul Vergini Latovlevici
    Badji Aytaç
    Yusuf Furkan Lima
    Stancu

    2
    1
  13. Gayet doğal,Titiyi arayıp sormuştur,Titide Başkan sözünde durmayan biri,bu senenin parasını bir sonraki sene alırsın demiştir Lovede vazgeçmiştir !!!! Artık alışacaz bunlara,Mbivada ondan gelmemiş,futbolcular biraz araştırdığında film kopuyor zaten !

  14. Ya kimse gelmesin yonetim gitsin yeter
    Seneye falan toparlariz biz destegimizle takimimizi ligde tutariz bi sekilde ama bunlar basta oldukca takimi batirmadan gitmicekler

  15. Biz ne zaman paralı başkan yerine yapıcı yönetici akıllı kültürü olan başkana geçmedikçe hep bunlar olacak 33 kişilik kadro var yarısı oynar yarısı yattığı yerden beslenir ekoka ya stancu ya milyon euro lar ver alın örnek aziz gitti harunda gitti hepsi gitti bu paralar çöpe gitcek 350 milyona borç 450 olacak yine gelen paralar nerede yok kim hesap soracak kimse biz 10 tane çöp istemiyoruz akıllı transfer istiyoruz 2 senedir forvetsiz oynuyoruz

  16. Sağlam kaynak
    vagner Love işi tmm vagner Love istiyor bjk Başkanı okeyliyor . pürüzu Senol Güneş çıkartıyor o da ikna edildi..l

  17. Siz bu taraftar varlığı için başkansınız,niye taraftarlara kulak asmıyorsunuz.Yeter artık toplu istifa edin olmasa biz size istifa etmeye yardımcı oluruz.

  18. İkinci lige düşmüş takım gibi ,yangından mal kaçırırcasına futbolcu satmak neyin nesi Ali Ay? Futbolcu satarken çok hızlısın.Futbolcu alamama konusunda master yaptın. Bu takımı düşürmeden gitmeye niyetin yok sanırım.
    Transfer fiyaskolarına mı yanalım.
    Düştüğümüz durumlara mı yanalım.
    Senin gibi başkanımız olduğuna mı yanalım.
    Bize yıllardır süründürdün, yüzümüz gülmez oldu.
    YETER ARTIK ALİ AY
    YETER YETER

  19. Bundan sonra olacaklarin tek mesulu Ali Ay ve siyasetcilerdir,Bursasporumuzdan ne istediniz Lan
    Hayattaki tek mutlulugumuzu,sevincimizi elimizden almaya hakkiniz yok,alamazsiniz,vermeyecegiz..
    Gun ola Harman ola

  20. Ali efendi mikrofonu her eline aldığında paramız yok, üç aydır çaycıya bile para veremiyoruz diye ağlarsa, bırak forveti yakında kulübe çaycı bile bulamıycak. Ocağa kendi geçer diyecem ama onuda beceremez bu beceriksizler. Sen her yerde dilenci gibi para yok diye ağlarsan böyle adın çıkar. Elin oğlu malmı senin yedi secereni araştırıyor. Düne kadar bursaspor dedinmi millet gelmek için can atıyordu. Sayenizde elimizdekilerde kaçıyor.

  21. Allah sonumuzu hayır etsin, koca takımı sattık tam bir kaç katlı ile takım kendine gelicek derken yine 2 senedir çekilen çile başa sardı. Sövsen anlamıyorlar, dinden imandan çıkarıcaklar en sonunda insanları

  22. Yemin ederim şaka gibi bi transfer donemi ya oldu olmadi oldu olmadi ne bu ya milletle dalga geçer gibi sayfayi açarken korkarak aciyorum artik her seferinde de sasirmiyorum gelin bizim mahlede saat satan zenciler var anca onlari alirsiniz

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Close
Close