Üzülmez isyan etti!

Bursaspor Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, Coronavirüs tehdidinin sona ermemesine rağmen sezonun devam kararı konusunda TFF'nin aceleci davrandığını ifade etti. 8 Mayıs Cuma günü takımı Özlüce Tesisleri'nde toplayacağını belirten Üzülmez, 10 gün süreyle kamp yapmak istediğini açıkladı.

Dünyayı etkisi altına alan COVID-19 pandemisi küresel kamuoyunun ilk sırasında yer almaya devam ediyor. Avrupa’da normalleşme çalışmaları sürerken, spor organizasyonlarının da akıbeti merak konusu olmuştu. UEFA, 55 ülke federasyonuna 29 Mayıs’a kadar liglerle ilgili karar vermeleri için tavsiyede bulundu.

ŞİMDİLİK START 12 HAZİRAN’DA

Türkiye Futbol Federasyonu(TFF) Başkanı Nihat Özdemir, video konferans yöntemiyle gerçekleştirdiği basın toplantısında Süper Lig, TFF 1, 2 ve 3 ile, Bölgesel Amatör Liglerin 12 Haziran’da ‘şimdilik’ başlamasına karar verdiklerini, 26 Temmuz’da sona erdirmeyi planladıklarını dile getirdi. Özdemir‘in açıklaması gündeme bomba gibi düştü. Ligler 19 Mart’ta süresiz bir şekilde ertelenmişti.

KİMSE SORUMLULUK ALMIYOR

Bursaspor Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, Bursada Bugün‘e özel açıklamalarda bulundu. TFF‘nin kararını aceleci bulduğunu ifade eden Üzülmez, sosyal izolasyonu bozmayanların kendilerine ‘oyna’ dediğini ifade ederken, ” Kimse sorumluluk almıyor. TFF Başkanı Nihat Özdemir, basın mensuplarıyla bile video konferansla görüşüyor ama bizleri sahaya davet ediyor. Seyirciler gelmese ne olacak, birçok kişi sahada veya görevli olarak statlarda bulunacak. Onların durumu ne olacak? Herhangi birine bir şey olursa ortada bir vebal oluşacak, bunu sorumlusu kimler olacak. Maçların seyircisiz ama deplasmanlı oynanması gündemde. Peki bu futbol iklimi nasıl sağlanacak” açıklamasını yaptı.

BEKARA KARI BOŞAMASI KOLAY

COVID-19‘un oldukça tehlikeli bir hastalık olduğunun altını çizen Bursaspor Teknik Direktörü, “Ben bu hastalığı yakın zamanda atlatan Rüştü Reçber‘le görüştüm. Bir de bu hastalığı ondan dinleyin. Yaşayan biliyor Coronavirüs’ü. Bekara karı boşaması kolay. Hiç kimse bu durumda olmasın elbette. Ancak potansiyel bir risk varken, neden şimdi bir takvim oluşturuluyor. Bizler ‘oynanmasın’ demiyoruz ancak yangından mal kaçırır gibi bu kadar acele davranmasına da bir anlam veremiyorum” diye konuştu.

 

10 GÜN KAMP HEDEFİ

Uzun bir aranın ardından 49 gün sonra 8 Mayıs Cuma günü Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri‘nde topbaşı yapacaklarını kaydeden İbrahim Üzülmez, “İlk etapta 10 gün kamp yapma hedefim var. Ancak futbolcuların psikolojilerine bakmam gerekiyor. Bu süreçten ne kadar etkilendiklerini anlamamız lazım. Kamp sürecine, futbol oynamaya mental olarak hazır olup olmadıklarına bakıp karar vereceğim. Şu da unutulmasın her ne şartlar olursa olsun, biz Bursaspor olarak Süper Lig hedefimizden bir adım bile geri durmadık. Aslanlar gibi mücadelemizi de sürdüreceğiz” dedi.

17 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Normalde ibrahim hocanın her şartta özgüvenli olması gerekirdi. Şaşırttı beni. Mazerette hazır tabi hastalık korona falan. Hayırlısı olsun hakkımızda!

    27
    15
    1. @Bursachampion16 yorumuna yanıt olarak

      bu takım cıkamaz arkadaslar malesef en basından berı ıbrahım uzulmezın tavrı ortada bu takıma cok cıddı bı sekılde yansıcak….zaten hala takım toplanmamıs takımların alayı ıdmanlara coktan başladılar çoktan…umudum yok açıkçası ama korona bunların super bı bahanesi oldu bu sene için…

  2. Renkdaşlar öyle veya böyle lütfen kırıcı eleştiri de bulunmayalım. … Bize düşen hep destek tam destek. .. Ortalık çok karışık … İyi veya kötü … Daha hiç bir şey bitmedi …. SABIR YAA SABIR. .

    22
    6
  3. Canlari ne kadar tatli. Futbolculara yapilacak testler ve onlemler hic kimseye yapilmiyor. Milletin gunluk yasamini surdurmesi icin gece gunduz casisanlara karsi soylenen bu lakirtilar saygisizliktan baska birsey degil.

  4. 8 mayıs cuma test şu bu bitti gün. C.tesi pazar sokağa çıkmak yasak. Kaldı 11 mayısa. Ads günde çift antreman yapıyor. Enayidi tabi ads.bizden hiç bi şey olmaz bu satten sonra. Zaten normal şartlarda leş gibiydik. Artık mazarerlerede sığınırlar.

  5. Çamur yapma işini yap vallahi bir yerdende korkuyorum süper lige çıkamazsak taraftarın immün sistemi çöker eskiden kanser eder bu takım diyorduk inşaallah korona ermez

  6. Bende bu futbolcuların su kaprislerini anlamiyorum ben market calisaniyim bırakın calismamayi mesai saatlerim arttı ne yapayım el mahkum calisiyoruz aldığımız parada para bile değil. Bunların gotunu böyle kaldıran biziz hepsi maaşlı çalışan topunu oynayacaklar paralarını kazanacaklar adamlara kahraman muamelesi çekerseniz böyle gotleri başları ayrı oynar.

  7. Bu saldıran arkadaşların aileleri sevenleri yokmudur? Adamların yaptığı iş gereği kazandığı maaşların fazlalılığı, yada şanlı bursaspor klübünde görev yapmaları bu hastalıktan korkmalarının önüne geçemez! Adamlar oynamayalı demiyor ki! Lütfen kendimizi bu arkadaşların yerine koyup bidaha düşünelim ? tertemizşampiyon?

  8. Hoca haklı beyler..
    Nihat kendi izoleli basın toplatisi yapıyor futbulculara oynayın diyor it..ayrıca burda hocaya gider yapanlar süper lii çok istemiyorlar.log tescil edilse direkt yukardayiz..bunun mücadelesini vermek lazim.diger takımlara haksızlık diyenlere cevaben; takımımız 4.olabilirdi,demekki mücadele etmislerki 3.yuz..kimse kusura bakmasın.ve 3 puanın düzeltme yapılmasına rağmen silinmiş olduğunu da hatirlatirim.ben başkan olsam TFF den çıkmam ligi tescil ettirmek için..banane diğer takımlardan..sofraya oturunca kaşığı herkes kendi ağzına çekiyor,kimse kusura bakmasın..

  9. Arkadaşlar İbo yu sevsekte sevmemekte doğru söylüyor.Konusan yetkililer kendileri üst düzey tedbirler alarak konuşmalar yapıyor,fakat sahada temas var.Para pul için riskle girmek yanlış.

    Bir futbolcu veya görevlinin hayatı çok daha değerli.Alinan kararlar gözden geçirilmeli.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı