Üzülmez “Hayatımda aldığım en kötü yenilgi”

Yeşil Beyazlılar'da teknik direktör İbrahim Üzülmez kariyerin en ağır yenilgilerinden birini yaşadığını söyledi.

Üzülmez, “Teknik adamlık hayatımda aldığım en kötü mağlubiyetlerden bir tanesi. 20-25 bin taraftarımız geldi, bizlere destek verdi. Onlar adına üzüldüm. Bizim açımızdan kötü futbol beklemiyorlardı. Bu maçtan ders çıkarmak önemli. Rakip bize iyi ders verdi. Oyuncularımız, rakip kadar mücadele etmedikten sonra yeterince işe yaramadığını anlamışlardır. Kötü mağlubiyet aldık. Bu maratonda bu tür tökezlemeler olacaktır. En kısa zamanda ayağa kalmak gerekiyor. Asla pes etmeyeceğiz.” dedi.

33 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @tiburon yorumuna yanıt olarak

      sol yılların en saçma yorumu..bu sitede kimse bilmiyor futbolu bir tek sen biliyorsun. milli takımda ,süperligde ,oynamış antranörlük hayatında 2 senede 2 takımı süperlige çıkarmış adama akıl veriyorsun:))komik çocuk seni

    2. @tiburon yorumuna yanıt olarak

      Kardeşim çok güzel hatırlamalar yapmışsın….
      Eksi verenleri anlamakta zorluk çekiyorum.
      Şampiyon oldumuz unutulmaz iki maç vardır, eziktaş bide şikebahce maçı, Ömer Erdoğan’ın sarılı kafası.
      Ne maç di bunlar be.
      İstanbul daki galata maçı desen tek kale oynadık .ne yazık ki gol olmadı

      3
      17
      1. @Panayırlı yorumuna yanıt olarak

        İBRAHİM HOCA BU TAKIM BİR MAĞLUBİYET İLE YIKILACAK TAKIM DEĞİL ,BENCE ÖNEMLİ OLAN RAKİPLERİMİZE YENİLMEYELİM YANİ A .DEMİR ,ERZURUM ,GİBİ TAKIMLARA ,ELBET ESKİŞEHİR MAĞLUBİYETİ TELAFİ EDİLİR , BOZMAYALIM MORALİMİZİ BİZİM KAYBETTİĞİMİZ HAFTA RAKİPLERDE KAYBETTİ BUDA BİR TESELLİDİR

        28
        2
        1. @muro yorumuna yanıt olarak

          Ali Akman’la başlasaydık yenerdik. Görün artık şu Kubilay’ın zeka yaşının 4 olduğunu. Onun yaşındakiler evde oyuncakla oynuyor. Fazla gitmeyin uzun adamın üstüne. Olmuyo işte. Yavrucağın kapasitesi bu kadar.

          3
          7
    3. @tiburon yorumuna yanıt olarak

      bu tür yenilgilerden sonra uyku düzenim bozuluyor, gece ara ara uyanıyorum ve içim burkuluyor,depresyon yaşıyorum.Galip geldiğimiz maçlardan sonra da tüy gibi hafifliyorum, bir yumuşuyorum ki görseniz. Çoğumuz böyledir…Allah eskişehir maçı gibi mağlubiyetlerin tekrarından saklasın.

      13
      5
    4. @tiburon yorumuna yanıt olarak

      Hocam bi öz eleştiride kendine yapmalısın biz resmen adamlara maçı çok istediğimizi his ettiremedik basmadık ileride pres sıfırdı pas fırsatı verdik adamlara öz güven geldi dirençleri arttı bu gibi zayıf ve orta halli takımlara 3-5-2 deneye bilirsin hocam Saygılar.

      14
      3
      1. @Gerçekler var yorumuna yanıt olarak

        Benim anlamadığım tek bir şey var bu Kubilay kimden torpilli yıllardır neden bu ısrar Ali Akman gibi bi oyuncumuz varken neden Kubilay biri bunu anlatsın artık BIKTIKK…

        6
        2
    5. @tiburon yorumuna yanıt olarak

      1- başın öne eğilmesin hocam. bu tür acı süprizler futbolun içinde var.
      2- eskişehirle aramızda zihniyet olarak çok fark var.
      3- onların 100 milyon borcu, bizim 500 milyon borcumuz var.
      4- onlar düşmemeye, biz şampiyonluğa oynuyoruz.
      5- buna rağmen taraftarı bizden çok daha organize ve takımlarına sahip çıkıyorlar.
      6- çünkü onlarda kentlilik bilinci ve arma aşkı bizden çok daha fazla.
      7- zaten yapılan taraftar sayısı anketlerinde Anadolu da sadece Trabzon ve eskişehirde bu kulüpler 1. çıkıyor.
      8- bizde ise Bursasporlu sayısı gs, fb, ve bjk dan sonra geliyor.
      9- ayrıca bu maç öncesinde nedense bir Eskişehir sempatisi oluştu. taraftarına sponsorluk, geldiklerinde de yardımcı olalım ve sahiplenelim gibi düşünceler.
      aslında bunun kaynağı hakkında bir fikrim var ama burası spor sitesi.
      10- valla sonuç olarak gerçek manada yardıma ihtiyacı olan Eskişehir değil, biziz.
      bursa da sayımız fb, gs, ve bjk yı geçmeden. arma aşkının ne olduğunu anlamadan, kentlilik bilinci nedir öğrenmeden, taraftarlığın ne olduğunu bilmeden daha çok bu tür acı süprizleri yaşarız.
      11- çünkü biz skora, onlar armaya-formaya hasta. Bursasporlular bir düşünsün bakalım. eskişehirin durumunda biz olsaydık eskişehire Eskişehirliler kadar organize gidermiydik???

      16
      2
    1. @Mustafa 16 yorumuna yanıt olarak

      Bu futbolla ümitsizim gerçekçi olmak lazîm artk nedenmi ? Ya lig başladı başlayalı birtane rahat galibiyet yok her maçı zaten son dakikada kazanıyoruz hadi diyelim ads yi içerde yine son dakika kaza maza bisekilde yendik peki erzurumu erzurumda hatayı hatayda nasl yeneceksin…bu oyun şablonu değişmeli artk.

      11
      1
  1. Bizlere daha ağır bir yenilgi oldu.
    Şehir tam Şampiyonluk havasına girecekti, büyük bir hayâl kırıklığı oldu. Boyle fırsat bir daha kolay kolay gelmez..

    26
    1
    1. @Blntt yorumuna yanıt olarak

      Şu kubilayı bırak hocam istikbali olan ali var onun yüzünden küme düştü bu takım selo ile aliyi bir oynat arkalarına özeri burağı yeni gelen sivaslıyı koy. Bak gör solda serdar sağda kapacak sehuyu ortanın arkasında takım oynasın biz seyredelim

      13
      2
  2. Benim de hayatımda gördüğüm en kötü yenilgi.Ligde mutlaka almamız gereken bir maçtı.İnşallah Osmanlıspor u yenerek tekrar çıkışa geçeriz.

    14
  3. hocam taraftarın ne kadar pasif olduğunu bağırmadığını baskı kurmadığınıda keşke söylesen. eskişehirsporun çok bağırdığını takımını ateşlediğini söylesen .. taraftar olarak yıllardır kendimize bir eleştiri yapamıyoruz. yazık olsun bu tribünlere …ne ateşleyici beste ne hakemi nede rakibi baskı altına alma hiç biri yok. durmadan uyuşuk besteler.

    13
    3
  4. ŞİMDİ BİDE BİZİ DÜŞÜN HOCA KIRK YIL BU TAKIMLA YATIP KALKIP HAYATIN BİR PARCASI YAPMIŞIS BURSASPORU GECEN YILIN KARA ACISINI TAM HAFİFLETİRKEN BİDE BUNU BİZE CİVİ GİBİ CAKTINIZ BE HOCA FUTBOLCULARLA BERABER ŞEHİR PEŞİNİZE DÜŞTÜ ETİYLE TIRNAYLA SİZİ AYAKTA TUTMAK İCİN HİC Mİ HATIRASI YOK BU İNSANLARIN HADİ MENEMENDEN DERS CIKARDINIZ GÖRÜYORUZ ALIŞKANLIK YAPMIŞ BU İŞ SİZİN BUNU YAPMAYA HAKINIZ YOK GERİDESİNİZ YARIM PUAN KAYP HAKINIZ YOK O FORVET DİYE OYNATINIZ KİŞİ GÖNDERDİĞİ TEKNİK DİREKTOR SAYISINI BİZ DE UNUTUK ARTIK OLMADI OLMAYACAK TA

    4
    1
  5. artık evimizde ads yi ki çok çok zor olacak yenmemiz şart. deplasmanda erzuruma en kötü beraberlikle dönmemiz şart. Ads çok kötü geliyor çünkü

    4
    1
  6. Alt sıra takımına karşı sahaya çıktığın an aç bir pitbull gibi başlayacaksın, rakibe “iyi direniyoruz, olacak bu iş, yenilmeyeceğiz galiba” diye düşündürtmeyeceksin. Rakip umutlandığı an senin tüm avantajın yerle yeksan olur. İşi ilk 30 dakikada bitireceksin, maç 90 dakika dediğin an sen bitersin. Avrupa liglerine bak, zayıf takım görünce daha da hayvan gibi basıp farka gidip fişi çekiyor gavurlar. Bizde tam tersi, türk futbolunu bu garantici kafa bitirdi. Futbol modern gladyatör arenasıdır, 8 atabileceksen 9 u zorlayacaksın.

    4
    1
  7. Şapkamızı önümüze koyalım bütün mesele Eskişehir Bursaspor taraftarı kadar adamlara imrendim en kötü zamanlarında birlik beraberlik içinde takımlarına sahip çıkıyorlar biz napıyoruz yenilsekte takımı bombardımana tutsak diye bakıyoruz

    4
    1
  8. Bursa tarihinin en kötü bence de 3. iç mağlubiyeti bu. Birincisi malum kupada Ahmet maçı. İkincisi düşmüş şekerspora 6 0 yenilmemiz. Ve bu maç en rezil 3. maç bana göre de. 25 bin kişiyi biz iplemiyoruz dedi mevcut kadro. İlk aşamada en az 6,7 tanesini klübe 3 ünü 2,3 hafta kadro dışı bırakmalı. O zaman formanın değerini bilirler. Şans alanlar da asılırlar. Sembolik Shehu imza atmadıkça kapıdan sokulmamalı. Bunlar strateji sert olacaksın başkan gördün yumuşak olunca ne oluyor. Tabi maaş verebiliyorsan, veremiyorsan zaten lig bitti. Ama hem para verip hem sonuncuya yeniliyorsan ateşe vermen lazım özlüceyi.

    1
    5
  9. Malesef Futbolcu Hayatı Bitip İyi Bir Avrupalı Takım Veya Antrenör Altıda 3-5 Sene Çıraklık Yapmadan Bursaspor Gibi Kulübün Başına Geçince Eskişehirspor Gibi Mağlubiyetler Bana Sürpriz Değil! Aynı Fatih Terim Gibi Her Sezon 100 Milyonlar Harcadı 2000 Yılından Beri Tam 20 Sene Tek Başarı Yok Çünkü UEFA da Şampiyon Olan Takımı Alman Antrenörler Yoluna Sokmuştu Ondan Sonrası Hezimet 11 Yabancı İle Ligde Şampiyon Olmuşsun Ne Sayar! Üzülmez Oyunu Maç İçinde Değiştirmesini Bilmiyor Bütün Maç Aynı Karşı Takım Hocasının Çözeceği Oyun Taktiği Sonuç Getirmeyen Taktik Çünkü Yeni Sistemleri Bilen Avrupalı Antrenör Altında Çalışmadı Kendi Eski Yöntemlerle Çalışıyor Ama Kendisini Geliştirmediği İçin Hep Bu Kademede Kalır. Zaten Bu Sistem Yüzünden Türk Futbolunun Kalitesi Çok Düşük Değişmesi Lazım Yoksa Boş Türbinlere 11 Yabancı İle Oynarlar 10 Sene Sonra!

    1
    1
  10. Bu yenilgi ders olsun hocam..Got atmak sadece santrafor un işi değil.Kubi galip takımda top tutar araya sarkar falan ama kitlendiginde.Ortaya cekip.oraya mikser koymak fayda verir. Ben olsam takımdan B.Kapacagi bu tür zamanlarda oraya kaydirirdim en azından penaltı yaptırmasını ceza alanını karistirmasini düşünürdüm…Naçizane….
    Yeniden zirveye inancımız sürüyor…..Daha da hırsla….Zira başka yolu yok….???

    1
    1

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı