Tuğbey Akgün’e şok!

Yeşil beyazlı kulüp, Tuğbey Akgün’den Bursaspor ile ilgili problemlerini halletmesini isteyerek transferini askıya aldı.

Bir sezonda en az 25 maç oynama garantisi yerine getirilmediği gerekçesiyle Bursaspor ile olan sözleşmesini tek taraflı fesheden ve Süper Lig ekibi Konyaspor’un yolunu tutan Tuğbey Akgün’ü sıkıntılı günler bekliyor.

Konyaspor ile anlaştığı belirtilen hatta Konya’ya giderek stadyumun önünde poz da veren Tuğbey, Bursaspor’un hem TFF’ye hem de Konyaspor’a yaptığı itiraz nedeniyle bir türlü imza atamıyor.

BEKLEMEYE ALDILAR
Tuğbey Akgün hakkında konuşan Konyaspor Kulübü Başkanı Fatih Özgökçen, “Şuan için Konyaspor’a transferi söz konusu değil. Çünkü, kulübüyle alakalı kendi problemleri mevcut. Önce onları halletmesi lazım” açıklamasında bulundu. Konya cephesinden gelen haberlere göre Konyaspor’un prensipte anlaştığı Tuğbey Akgün transferi askıya alındı. Konyaspor ile her konuda anlaşan 19 yaşındaki orta saha oyuncusu Bursaspor’un hem haksız fesih için yasal işlem başlatması hem de yetiştirme bedeli talep etmesi üzerine transferi resmiyet kazanamıyor. Bursaspor yönetimi, yeşil beyazlı kulübün haklarını sonuna kadar korumakta kararlı. Bakalım Tuğbey’i transfer edecek bir kulüp çıkacak mı?

20 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @MARATON161616 yorumuna yanıt olarak

      Vallahi doğru beter olsun inşallah nankör �nsan bir vefa gösterir be A Takım hocasına yalvardıklarını unuttular herhalde Aynen katılıyorum göndereceğim altyapıya unutsun her şeyi

      19
      6
    2. @MARATON161616 yorumuna yanıt olarak

      bitirmek!!! en kolay, ama en kötüsü.
      önceliğimiz futbolcunun güven duyduğu ve gelecek gördüğü bir kulüp yapısını inşa etmek. yani kulüp gibi kulüp! olmalı.
      bunu gerçekleştirmediğimiz sürece bugün tuğbey.
      yarın ahmet, mehmet, hasan, hüseyin, ali, veli…..

      27
      12
      1. @hasret yorumuna yanıt olarak

        Ağzına sağlık çok güzel cevap olmuş çok bilmişlere burda atıp kesen taraftar bugünlerin en büyük hazırlayıcısı hep birilerini ötekilestirme çabası içinde Lee.

    3. @MARATON161616 yorumuna yanıt olarak

      Ne altyapıya göndermesi. Bursa 3.amatör küme takımlarından Ay Yıldızspor’a falan kirlaıycan bu ivimeyi. Bundan sonraki kariyerini Soğanlıköy ve Fidyekızık gibi kamcık boncuk sahalarda suni çim üzerinde maç oynayarak tamamlasın yavuşakk

      30
      8
      1. @ibrahim yorumuna yanıt olarak

        Konyasporun ne duruşu varmış , Erhan Erentürk feshedince sözleşme imzalamadılar mı . Baktılar yetiştirme bedeli ödeyecekler askıya aldılar .

        15
  1. Gelmesine de kadro dışı kalmasina da
    Gerek yok zorla güzellik olmaz
    Bunun gibi birçok oyuncu cikiyor
    Konya 3 milyon tl bonservis bedeli ödesin
    Sonraki satışından %25 pay versin
    Bence gönderin gitsin

    44
    2
  2. Gençlik hatası diyerek bu oyuncuya geçmiş olsun demeliyiz.
    Tuğbey ve diğerleri yanlış yönlendirildi.
    Mevzuat izin veriyorsa gelip Bursaspor camiasından özür dileyerek kadroya dahil olmaları gerekiyor.
    Giderler üç dört ay Vakıfköy de çalışırlar ve para kazandırarak doğru bir biçimde transfer olurlar.
    Yapmaları gereken budur.
    Bu kulüp bu günlerinize gelebilmeniz için sizlere çok emek veriyor.
    Karşılığı böyle olamaz.
    Bırakıp gitme yolunu tercih etmeyin.
    Zamanı geldiğinde zaten üzerinizdeki emeklerin karşılığını vererek iyi transferler yapacaksınız.

    29
    14
    1. @Papazçeşmeli yorumuna yanıt olarak

      Katılıyorum. Tuğbey içinde bir fırsat. Ayrılış nedeni çok açıktı ama onu bu ligte bu takımın yıldızı olarak oynayıp. Kendini gösterebileceğine ikna etmemiz lazım.

      14
      5
  3. Tohum bozuk olunca çıkan üründen fayda beklemek yersiz ve gereksiz olduğunu düşünüyorum..bundan sonraki hayatında en diplere vurvan dileğiyle Bursaspor’un hakkını ben orijinal Bursaspor’u olarak helal etmiyorum..zaten futbol olarakta oralarda ne işin var anlamak mümkün değil senin kazma oluşunu anlamak pek uzun sürmez kanımca…yani kısacası O.Ç AMK şerefsizi demek geliyo icimden fekat demicem.

    28
    10
  4. Alın size alt yapı sanki bundan sonra gelenler ali akmanın tuğbeyin veya diğerlerinin yaptıklarını yapmıcaklarmı?bakın yabancı deriz pedro bile 220 bin avroluk alacağını sildi bizim aç kö…klere kapak olsun..

    11
    2

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu