Transferi önümüzdeki hafta bitirmeliyiz

Bursaspor Kulübü Başkanı Ali Ay Avusturya kampında değerlendirmelerde bulundu.

Transferlerle alakalı konuşan Ali Ay “Sezona Titi, Ekong ve Barış’ı alarak başladık. Hocamızın öncelikli isteği defans bölgesineydi. Belki bir sağ bek daha alarak o bölgeye yapacağımız transferleri bitireceğiz. Le Guen sonrasında orta saha ve forvet hattı için çalışma yapalım dedi. O bölgeler için de çalışmalarımız oldu. Arkadaşlarımız iki defa İtalya bir kez de Viyana’ya gittiler. Gerekli çalışmaları yaptık. Bende hemen bitmesini istiyorum ama ilk görüşmede ortaya çıkan rakamla yüz yüze görüşmedeki rakamlar farklı oluyor. Ben Bursaspor’un menfaatini düşünmek zorundayım. Bazı oyunculara bugün diğerlerine yarına kadar süre verildi. Bu görüştüğümüz oyuncular hocamızın ve bizim istediğimiz oyuncular. Gelecek hafa iki oyuncudan daha cevap gelecek. Önümüzdeki hafta transferi bitirmemiz gerekiyor. Hocamız 6 numara transferinin çok önemli olduğu bize iletti. Zaten 8 numara alacağız. Kanat ve forvet hattında oynayabilen bir oyuncu istiyoruz. Maliyetler bu konuda çok önemli. Alacağımız oyuncular 3-4 milyon euro gibi bize maliyetli olacaktır.” dedi.

Kaynak
Bursa.com
Etiketler
Daha fazla göster

“Transferi önümüzdeki hafta bitirmeliyiz” haberine 91 yorum atıldı.

      1. polis kalkani acin nasil olsa polisinizle can ciger kuzu sarmasisiniz 😉

    1. BU ADAM YÜZÜNDEN ŞU GENÇ YAŞIMDA SİNİR HASTASI OLUCAM DİYE KORKUYORUM ALLAH rızası içinde yapmaz bunlar transferi . Sol kanat stancu sağ kanat deniz santrafordada Kubilayla devam edecez gbi duruyor

  1. Aga sen neden 2 aydır aynı açıklamaları yapıp duruyon,bıktım senin yalanlarından

  2. bak sen tranfer yapacakmış, sezon başından beri aynı masal,,,,,,,

  3. papağan gibi aynı şeyleri söylemekten bıkmadın başkanım. transfer yapcaksak yapalım , yapmayacaksak da de ki yapmıyoruz ya-pa-mı-yo-ruz biz beceriksiziz de kabullen.

  4. Kardeşim hayır birde çıkıp açıklama diye bu saçmalıkları söylüyor. Ulan transfer dönemi bitti adam alamadın. Alamadığını bırak kamp diye çöpleri götürdün kampın amacı zaten transferlerle oyuncuların uyumunu sağlamak takımı lige öyle hazırlamak sen şimdi madem öyle bu çöpleri niye kampa götürdün. Bunu geç kampta 3.lig takımlarının mezesi niye oldun. Her işi elinize yüzünüze bulaştırıyorsunuz. Üstelik çıkıp deli saçmalarıyla açıklama(!) yapıyorsunuz. Madem menfaatini düşünüyorsunuz takımın bırakın koltuğu gidin sanayiciyim diyip duruyorsunuz Ali bey işiniz sekteye ugramıyor mu kaç hafta avusturyada tatil yapıyorsunuz. Madem klubun menfaatini düşünüyorsunuz şu kampın, sadece avusturyadaki sizin, yönetimin kısacası klubun harcamalarını bir çıkartın bakalım ağlak sanayici hotel ve diğer masrafları ne kadara patlamış klube. Transfer yapmaya para yok yönetimi tatile çıkartmaya para çok. İtalya seferleri viyana seferleri gezin durun sonuçta yok ortada.

  5. Hep hocaya yükleniyor.. yok hoca boyle dedi yok şöyle dedi ver coşluyu yersek.. inanin bu hoca nasil geldi hayret sanirsam eşref saatiydi.. yoksa boyle bir insan zor gelir inş kaçmaz yoksa duman oluruz dumaaaannnnnnn

  6. sağol başkan, yüreğimize su serptin, çok rahatladık şimdi. rahat uyuyabiliriz..

  7. Bursasporun menfaatlerini düşünen adam,geçen sezon 13 çöp alıp Kulübü mali açıdan çıkmaza sokmazdı,hadi canım sen kandıracak başka salak ara,artık bizler senin laflarına hiç itibar etmiyoruz !!! Bizim gözümüzde zaten çoktan hükmün kalmadı !!!! Millet, oturmuş takımına 3-4 takviye yapıp dahada güçleniyor,sen tamamen içi dışı boş bir takıma 3-4 takviyenin yeteceğini sanıyorsun ! Bu artık,futbolu bilmemeğide geçti,seninki bu başka birşey !!! Tarifi yok !!!!

  8. Tamam bitirelim o zaman. Biz mi bitircektik pardon. Hadi bitirelim. Kime diyor bize mi diyor önümüzdeki hafta bitirin diye…

  9. Nedense dejavu oldum !Baskan sifatindaki kisi ayni altepenin stad performansı bugun bitiyo yarin kaportaya geciyoruz olmadi spoyler takicaz 🙂 Birakin siz bu isi ya 2 aydir ayni laflar Allah’ın fakiri

  10. yav ali dede her hafta diye diye lig başlıyo 2 ay geçti yazık bu taraftara bırakın gidin allah aşkına

  11. Tarihin en basiretsiz beceriksiz yonetimi…Klubun gelecegi icin bu adamlardan en kisa zamnda kurtulunmasi gerekli yoksa kesinlikle batiracak…

  12. Esas mi diyon bu hafta bitcek hee kimi alcazz bilen varmi ulen lig basladi beceriksizler

  13. Abi bu adam rahatsiz yakinlari baskani acil doktora gostermeli gecen hafta soyledikleri bugun soyledikleriyle ayni.tipta bunun caresi bulunur

  14. Delikanlı gibi çıksan ;Arkadaşlar ben istedim ama başaramadım desen emin ol şurda hakkında yazılanlar hemen pozitife döner ,en azından biraz da olsa saygınlığı tekrar kazanırsın ama BURSASPORUN geleceğini mafetmeden gitmemek için direneyorsun . Bizim çektiğimiz ızdırabın yarısını çekmiyorsun hele ki yanında ki yönetim özürlüler tırnağını hissetmiyor.

  15. ya yeter ya başkan…başakşehir altı ustü 2. oldu ne trasferler yaptılar koskoca şampiyon Bursasporun haline bak.şu an ennnn rezil kadro bizde kesin düşeriz side KINA yakasınız müsait bir yerinize

  16. Bir kanat alicaz diyor o da forvet oynayabilen asil eksik bölgemize en az iki adam lszimken bir adamdan bahsediyor yazık olucak yine hiç bişey olmaz bu takımdan

  17. Yapılması lazım bitmesi lazım diyosun da biz mi yapalım transferi? Bir sene de şu transfer sezonunda kanser etmeyin bizi!

  18. Yüzünü dahi görmek istemediğim bi kulüp başkanına sahibim malasef

  19. Ya başkan senin paralı köpeklerin kombinelerini koydu cebine kimsede ses yok içerde ilk iç saha maçında görüşmek dilegiyle

  20. ali ay yapılacak ilk kongrede 100 oy alamaz.Hayri Yazıcı bursasporumuza başkanlık olarak,yakışacak en iyi kişi bence.

  21. Yaa yeter arkadaş yeter yaa. Bir sus artık işine bakta ne halt yapıyosan yapta bizi daha rezil ettin bütün herkeze haftayada sen yapma bişeyler bakam sonrasında gör bak neler yazıyoruz senin için

  22. Her hafta onumuzdeki hafta diyor bu adam ben hatuna yalan atarken bile beceremiom yuzum filan kizarior belli ediom kesin. Adam her hafta milyonlara yalan soyluyor abi ilk defa takdir ettim buda bi yetenek

  23. NE GEREĞİ VAR ALİ BEY LİG BAŞLAYIP TAKIM GEÇEN SENE GİBİ FARK YERSE KAÇACAK DELİK ARARSIN PAHALI DEMEZ UCUZ DEMEZ BİR TANE DEĞİL ÜÇ TANE ALIRSIN İŞE YARAMAZ FUTBOLCULARI

    1. yerse degil yiyeceksiniz zaten, basaksehir macini izle ve gor takimin halini, ali ay’i bursaspor’u kume dusurmeden basinizdan almayacagiz.

  24. Sayin baskan uzun sure sizin iyi niyetli oldugunuzu cevrenizdekilerin yanlis yonlendirmeleriyle bu hale dustugunuzu dusundum. Anladimki bu dusuncem yanlis. Merak ettigim bi ksc konu var. Siz taraftar olsamiz yonetimde olmasaniz bu kadar gaf yapan bu kadar soyledigi hersoz yalan cikan bir baskana guvenirmiydijiz.sanki icraat makami degil muhalefetmis gibi konusuyorsunuz. Saka yapmissiniz. Yapmayin. Ticari hayatinizdada musterilerinize tedarikcilerinize calisanlariniza surekli yalanmi soyluyorsunuz. Insanlarin hakarer etmemesi gerektigi konusunda hemfikiriz. Ama burasi babanizin sirketi degil. Siz taraftar olsaniz sozin gibi basarisiz ne dedigi belli olmayan ve verdigi hicbir taahhudu yerine getirmeyen birine ne soylerseniz bizde sizr aynisini soyluyoruz.

  25. adam bursasporu mali krizden çıkarmak için küme düşürecek. bak bu takım küme düşerse bu borçla bir daha çıkamaz. bursaspor taraftarı şunu anlasa artık. bu adam bursasporu ebediyyen tarihten silecek. küme düştüğümüzde bir daha çıkamayacağız. takımımıza sahip çıkalım. nolur Allah aşkına.

  26. Le guen ne diyorsa onu yapmak lazım. 6 ve 8 numara kanat şart. Çok geç kaldık ama bunları ne olursa olsun bitirmek lazım. Bu yönetim yeterince rezil oldu artık bir şeyler yapsınlar

  27. BECERIKSIZ BASKAN hayatim da ben böyle göbegin den konusan yalanci bir baskan görmedim . COK KOMIK BIR BASKAN

  28. bu büyük taraftara, böyle başkan yaraşır. zaten kimse ses çıkarmadığına göre taraftarın kalitesiyle aynı doğrultuda başkan.

  29. Basaksehir takım ve futbol anlayışı bir harika bizde niye yok 7 yıl önce şampiyon olduk şimdiki duruma bak yazıklar olsun. yine son hafta trabzon diye bagircaz……..

    1. sevgili arkadaşım, orada taraftar ve medya baskısı yok. dolayısıyla başkan, antrenör ve futbolcuların kafası rahat. bizdeki gibi görev karmaşası yok. herkes kendi işini yapıyor. ve yaptığı işten zevk alıyor. kulübü iş yeri. sahibi ni taraftar. başkan, hoca ve futbolcuları da çalışan olarak hayal et. patronu tarafından iş yerinde her gün hakarete uğrayanların verimi ve başarısı ne kadar olabilir ki…

  30. buradan olumsuz yorum yapan arkadaşlar, acaba cebinizde kombineniz var mı? bu takım 2010 da şampiyondu, şimdi ise düşme potalarında. aradan geçen yıllarda tam 5 başkan değişti. demek ki hiç biri tek başına suçlu değil. ama bu olumsuz tablonun içinde taraftar hep vardı. hadi köristan, bölükbaşı ve ali ayı saymıyorum. ya ibrahim yazıcıya yapılanlara ne demeli?!. ya şenol güneşin o ilk’lerin ve en’lerin (ligin en fazla gol atanı, pozisyona gireni, gol kralı çıkaranı, milli takıma oyuncu vereni, medyanın en çok konuştuğu) muhteşem takımı koca sezon 4 bin ortalamaya top oynadı. şimdi de batalla batalla deniyor. bi araştırın bakalım bu güne kadar toplam kaç tane batalla forması satılmış… taraftar olarak bu kulübün gerçek sahibi biz değilmiyiz? öyleyse iğneyi önce kendimize, sonra da çuvaldızı başkanlara batıralım…

    1. Taraftar ne yapsın, bu eziyeti bu taraftar haketmiyor.Bugün hala bu ligdeysek bu taraftar sayesindedir.

    2. şu şartlarda yönetim dururken,taraftarları ve medyayı eleştirmek saçmalık.

      1. Kullanıcı ismi ve e posta adresi isimlerinde hata veriyor yabancı harf diye

  31. Ya nediyon sen be hep aynı açıklamaları pişirip pişirip önümüze koyuyor yine iki haftayı garantiledi bu açıklamayla ama bilmiyor Alanya maçındaki tepki nasıl olucani birazı Trabzon daydi tamamı arenada

  32. Başkan allah aşkına ramazan ayından bu zamana kadar yapmış olduğun konuşmalarını gerçekleşti mi gerçekleşmedi hep yalan yalan allah aşkına kişiliğin çok iyi bilisin diye hep duyum aldım bende dedim bu başkan dürüst bir insan konuştuğu her neyse yerine getiren insan dedim ama inan benim gözümde hiç sin her ne kadar bursaspor için herşeyde fedakarlık yaptirsan senin arkandan duran insanlar senin gibi fedakarlık yapmıyorlar ve sen onların yalancılığın oldun ve lütfen başkan bu konuşmaları yapma bu bursa halkı ve taraftarları olarak bu sevdiğimiz sevdagimizi konuşamıyoruz çünkü kocaman utanıyoruzzzzzzzzzzz.

  33. daha öncede yazdım..elimizde gidecek oyuncular durduğu sürece transfer işi hikaye….transfer olursa da ancak Alanya maçına yetişir….şu gerçek ki geçen sezondan kalan üzüntümüze tatil yaptıramadık…bu taraftara en sonunda’ transfer yapanın …….. ……….’ dedirtecekler….yani oynatmaya az kaldı….

  34. Bititirmeliyiz degil bitirecegiz demelisin baskan sen Bursasporun en ustunde yer aliyorsun bunu hatirla ve silkelen lutfen!!

    1. Ali Ay ve ekibinin ders almadığı çok açık verdiği demeçler medyanın çarpışması değilse o oturduğu koltuğu haketmiyor da taşıyamıyor da.acilis maçında 5 yediğimizde apar topar hesap kitap düşünmeden anı kurtarmak için takımı siserecekler..yazık..

  35. Ya ne gerek var başkan? Seneye Mayıs’ta yaparsın artık. PTT’ye göre topçular alırsın hem de kar edersin.

  36. Alibabaya ne içiyon böyle ya yeter yalan yalan yalan yalan yeterbe sen bizi ahmak aptal salak yerine koyanlar dur bakalım alanya maçında statı başına yıkacak bu büyük BURSASPOR TARAFTARLARI

  37. At yalanı başkan sizin bişey yapacağınız yok transfer falan yapmaz bunlar çöplerle çıkarız yine bu sefer kimse kurtaramaz bizi ptt 1 ligde buluruz kendimizi

  38. yok be başkan ne acele ediyorsun ligin baslamasina daha koskocaaaa iki hafta var sende ne acele ediyorsun. yarinda hoca çıksın açıklama yapsın transferde gec kalmadık diye diymi ama uyutun taraftari dicem de uyuttugunuzu saniyorsunuz sadece sizin gibilere su kurnazi derler kafasini suya sokar govde disardadir ama sanir ki komple suda gözükmüyor. neyse bu sekilde devam koca BURSASPOR un vizyonsuz başkanı

  39. Başkan daha fazla konuşup rezil etme bizi. Başakşehir 4 tane topçusu nun aldığı ücret 17 mil.euro sen kalkmissin takımın şu anki maliyeti 17 mil.euro diye ağlıyorsun.Bak koca takım nasıl küçülmüş anla.

  40. Bence bu adam transferi taraftar falan yapacak sanıyor, başka açıklaması yok arkadaş yap şu transferleri artık lig başladı ne beceriksizsiniz

  41. Sanki ayni sozleri 1 aydir duyuyoruz baskandan. Acaba eski haber mi diye tereddut ettim. Gercekten baskanin bu tutumu sinir bozucu. Sanki transferi yapamayan medya yada taraftarmis gibi transferler haftaya bitmeli diyor. Sormazlarmi baskan, hoca imzalayali 1,5 ay olacak, bu sure zarfinda ne yaptin. Biz saymaktan vazgectik ismi gecenleri. Bu saatten sonra yapacaginiz transferden de hayir gelmez eminim.

  42. antalyaspor Hatem Ben Arfa için girişimierini başlattı.

    oku oku da utan

  43. aslın,cumhuriyet savcılıgına suç duyurusunda bulunmak gerekir,
    Başkanın,taraftarın aklınla dalga geçmesiyle alakalı.Neyin kafasını yaşıyor bilmiyorum hala haftaya transfer i bitirmeliyiz diyor.
    İlk üç haftaya baksa anlayacak, millet nasıl bir makina gibi takım kurmuş bizi kevgire çevirecek.sayın başkan sen kusura bakma
    bu koltuğa 3 numara küçük geldin,bundan sonrada dolduramazsın.En iyisi Durmazlar gibi dişardan sponsor ol işi bilenlere bırak.
    hem kafanda rahat olur bu kadar yorulmazsın.seyircide seni sever,hemde çok popüler olursun.böylesine elini cebine atan ,bir o
    kadarda saçmalamana gerekte kalmaz.(10 gün sonra ligler başlayacak hala o bu şu diye sayıklamayın yarın gelsin artık yoksa geç olur) Benden söylemesi.

  44. Yemin ediyorum tek başıma tesislerin kapısına gidip bağıra çağıra şunları protesto edesim var, resmen alay ediliyoruz.

  45. uzun süredir tereddüt içindeydim acaba mı diye ama bu açıklamadan sonra kesin kanaat getirdim. BU ADAM GERÇEKTEN YAŞLANMIŞ !! üç haftadır transferi önümüzdeki haftaya kadar bitirmeliyiz diyor …

  46. Yemin ediyorum nefret ediyorum senden. Bizim başımıza bela oldun sen. İnşallah en kısa zamanda kurtuluruz senden.

  47. Ali dede sen pazardan don alamassın konuşma dahada rezil etme takımı kendinide

  48. site yöneticileri başkanın 2 ay önce söylediklerini niye 5 günde bir siteye koyuyorsunuz…

  49. Kalmak istiyorsan kanatlara yusuf ve volkanı al.istifadan kurtulursun.tabi istemezük tayfasını ne yaparsın bilmem.

  50. Allah rızası için artık birşey deme lütfen deme hatta ağzını yorma başkanım
    Gözlerin konuşsun..
    Biz seni her halinle seviyoruz !! Başkanım

  51. Ben böyle beceriksiz böyle iş bilmez böyle vizyonsuz bi adam görmedim. yazıklar olsun.

  52. Birisi şuna sezonun aralık ayında değil , 11 Ağustos ta açıldığını söylesin..

  53. Bu kadar vizyonsuz söylediklerinin arkasında 2 saat bile duramayan bir yönetim ve başkan. Biri lütfen hatırlatsın bu şehir 7 sene önce şampiyonluk yaşadı !!!!! Ne Bursa taraftarı ne de Armasını sol göğsümüzde severek giydiğimiz forma bu kadar ucuz değil, gelecek denilen hiçbir adamdan haber yok hala deniliyor ki ” Transferlerin haftaya bitmesi gerekiyor ”. Bizim mahalledeki Kamil abi bitirmeyecek sorumlusu sensin BAŞKAN.

  54. Bursaspor’un Başakşehir maçı ilk 11’i: Harun-ÇÖP-ÇÖP-ÇÖP-ÇÖP-Batalla-ÇÖP-ÇÖP-ÇÖP-ÇÖP-ÇÖP.

  55. Basgan isi memuriyete doktu bugun git yarin gel lig baslicak transfer sezonu bitecek ardindan ikinci yari insallah dicek.yahu anlamadigim mubarek bu scott hicmi oyuncu bakmadi elin kayserilisi gyanla direk konusup anlasirken biz neden yapamiyoruz.basganim iyi niyetlisin ama etrafindaki adamlar senin parani yiyor projeler vardi oda kayip ne oldu.

  56. Bursasporum menfaatlerini düşünseydim istifa ederdin masala anlatma butakım bu sene ligten düşmenin en büyük adaylardan sayende tarih seni yalancı 2, baskanndiye anicak 1 bölük başı 2 sen nefret sebebimsiniz

Close