Timsah Park doldu, taştı!

Bursaspor'un Timsah Park'ta ağırladığı Ümraniyespor'u maçına Bursasporlu taraftarlar büyük ilgi gösterdi.

Karşılaşmaya yoğun ilgi gösteren Bursasporlu taraftarlar Timsah Park‘ın otoparklarında yer kalmayınca stadın bağlantı yoluna araçlarını çekti.

Stadın bağlantı yolu sağlı sollu park etmiş araçlar ile doldu. Stadyum otoparkları taraftarların araçlarının yoğunluğuna cevap veremezken tribünlerde ise yaklaşık 38 bin yeşil-beyazlı taraftar  yer aldı.

78 Yorum Onay bekleyen 2 yorum var

  1. Böyle gol mü yenir arkadaş.
    Sezon başından beri kaçıncı bu.
    Yediğimiz basit goller yüzünden bu durumlara düştük zaten.
    Gol atmak için uğraş.
    Sonra basit bir gol ye

    86
    3
      1. @Hayri yorumuna yanıt olarak

        boyle drama can kurban keske boyle kalabalik ortam hep olustursak trubunlerdede eve 5 saat gec gitsem gam yemem neden daha onceki maclarda yokuz arkadaslar neden su takimi sahipsiz bırakıyoruz allah askina menemen maci full cakmamiz lazim

        3
        1
      2. @Hayri yorumuna yanıt olarak

        bir de hastane açıldımı dadından yenmez bir trafik oluşacak bu hizmetleri bursamıza kazandıran emeği geçen kim varsa allah bildiği gibi yapsın

    1. @GREEN MİLE yorumuna yanıt olarak

      adana veya hatta manisa bile düşebilir.bandırmayı yenersek kesin ligde kalırız.adana ve manisa sırayla bay geçecek 1 er maç fazlaları var.

      17
      3
    2. @GREEN MİLE yorumuna yanıt olarak

      her zaman dedim yine diyorum bu nustafa bu işi bilmiyor fatih takımı daha iyi oynatıyordu böyle gol yenirmi kardeşim antrenmanda bunları çalışmıyormusun sen

      17
      82
      1. @accam yorumuna yanıt olarak

        Kardeşim..hala Mustafa er in elinde takım.

        Dışarıdan yönetiyor….

        Sabota etmeye çalışanlar, senin gibiler olmalı…

        Takım iyi gidiyor, hazmedemedin dimi..

        11
        1
        1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

          Kötü dememiş bencede konu düşündürücü bir kalecimiz bile yok o kadar hatalı goller yiyoruz evlere şenlik ben olsam her antrenmanı bol şut 2saat çalıştırın takımlar dışarıdan asılıyor gol oluyor Burak Altıparmak dan kaptanlıgı alılım senelerdir ögrenemedi ne gol atmayı nede pas vermeyi acemiler takımı

      2. @accam yorumuna yanıt olarak

        Kardeşim o dediğin kişi şu an olsaydı kaybederdik ama Mustafa er işi biliyor her köşeye sıkıştığında bursaspor Mustafa eri boşuna çağırmaz DI

        33
        2
    3. @GREEN MİLE yorumuna yanıt olarak

      Bukadar basit golmü yenir , İNŞALLAH ikinci yarı savunma daha dikkatli olur ve gol atıp galip geliriz ALLAHIM NE OLUR BURSASPORUMA YARDIM ET AMİN

      17
      2
    4. @GREEN MİLE yorumuna yanıt olarak

      Bu hafta bandirma nin yenmesi durumunda bolu nun 2 haftada 1 puan alması bizi küme düşürür..farkında mısınız? A.ordu yu saymiyorum Balıkesir ile maçı var.asil bomba hafta gelecek hafta

      18
      1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

        Demedi demeyin Bandırma’da yenmezsek öteki takimlar bizi bağlamaz.. kendi gobegimizi kendimiz kesmemiş gerek..yazik olur güzelim Bursama

        15
    5. @GREEN MİLE yorumuna yanıt olarak

      Arkadaş küme düşme potasında takımın maçına 38 bin kişi geldi.Süper ligde bedava çorba dağıtılan maçlara bile taraftar gelmiyor.Bu takımın burda olmasının müsebbihi kişileri Allah bildiği gibi yapsın.

      20
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        iki kere hep beraber beraber olayini bitirelim ne zaman hep beraber bagiriyolar gol yiyoruz bu maçta iki kere oldu inanmayanlar diger maclara baksin

        10
      1. @ElPablo1963 yorumuna yanıt olarak

        Atamasaydık zaten bitkisel hayattaki gibi fişimiz çekilecekti, halâ makinedeki yaşamımız devam ediyor, inşallah sonu hayata dönüşümüz olur.

    6. @GREEN MİLE yorumuna yanıt olarak

      geldık zurnanın zırt dedıgı yere haftaya ankaragucu bolu maçı var sampıyon oldugumuz ve düştügümüz zamanlarda bı faydasını göremedık yıne aynı olacak. ama son hafta bolu altınoırdu macı var her skor bıze yarar

      22
      2
  2. Bu haftayı istesen bulamazsın herkes birbiriyle oynuyor.bursaya bu maçı kazan ligte kal diyorlar ama altın tepside geri ceviriyoruz resmen.olasi bi puan kaybında ne dicek hoca futbolcu stres mi olduk dicek taraftarın önünde oynamaktan?
    Maça gitsen bi türlü gitmesen birtürlü. Maça gitmezsin taraftar sahip çıkmıyor maça gidersin stres olurlar..olum bu taraftarı birdaha bulamazsınız bak..4buyutulmuslerde bu kadar maça gelen yok.yapmayin gözünü seveyim.

    34
  3. Korku filmi gibi maç.
    Yenersek en güzeli, berabere biterse kalan maçları kazansak bile iş averajlara kalabilir. Çok zor. Ne olur yenelimmmmm…

    32
    1. @Ali yorumuna yanıt olarak

      Evet haklısın.. trt türk Kocaeli maçını bütün veriyor ayrıca trtspor ençok görüntü tercihini o maçtan yana kullanıyor…Bu nasıl adaletsizlik… ulan kocaeliye neden yalakalık yapıyorsunuz anlamadım. Bu nasıl bir Bursa düşmanlığıdır.

      13
      4
    1. @fff yorumuna yanıt olarak

      Bu maç şikeli değil diyen var mı ? Ümraniyeli oyuncuların büyük kısmı 2 metre yanına müdahale etmedi. Pası doğru vermedi. Ben utandım izlerken son 10 dk yı kapattım.

      5
      29
        1. @Mudanyali yorumuna yanıt olarak

          Diğer maçlarda da benzeri olmuş olabilir haklısınız. Ancak ben bu ligde sadece Bursaspor maçlarını izliyorum. Diğer maçlarda da bunlar oluyor ise neden maç izliyoruz ? Futbol değil Tiyatro bu !

          1
          1
  4. Böyle gol yenmez, geçen hafta pozisyon yokken penaltı yap, bugünde böyle gol ye,şut desen şut değil, sert gelmiyor hızlı gelmiyor atladığın taraftan gol ye.

    15
  5. Kaldı 2 maç.İnşaallah BANDIRMASPORU yenerek son maçta daha rahat bir oyun ve net sonuçla ligde kalacağız diye ümidim var.
    Aslında şu hallere düşmemek lazımdı.Sezon bitsin ve bu hale düşürenelrin teeek tek adı,namı ve hırsızlıkları ile hesap sormak vaktidir.
    Hem BU RSA’dan ekmek yiyecekler,hemde kulübü maddi ve manevi dinamitleyecek şerrefsizler.

    13
    1. @Diego yorumuna yanıt olarak

      Bütün maçların sonuçu değişti
      Berabere olanlar kazandı
      Mağlup ve galip olanlar berabere bitti
      Hepsinden önemlisi biz kazandık
      Artık ipler elimizde…

    1. @O616 yorumuna yanıt olarak

      Hadi 2.lig hayırlı olsun.Haftaya kime yenileceksiniz çalışmalara başlayın.Kıllatın.Yeter artık.Boyle bir maçta 2.gol kaleciye yazar çık yumrukla defans uyuyor zaten.Taraftar oynamiyo sahada stad dolsa ne yazar

      7
      29
    1. @Djdndn yorumuna yanıt olarak

      40 bin kişilik otopark…… talep ettiğinin ne anlama geldiğinden bi habersin sanırım. Ha starın yeri yanlış orası ayrı

  6. Stad full olsa nolur,ses çıkmıyor ses,
    Ne akustik var ne bişey
    Çatı yüksekliği 10 katlı apartman kadar
    Çatıdaki kare delikli fileler duvar görevi görmüyor.
    Bı cacık olmaz bu staddan
    İzalasyon şartt

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu