Teksas’tan Mesut Mestan’a “Derhal kongre kararı alın!”

Teksas sosyal medya hesapları ve resmi internet sitesinden Bursaspor Kulübü Başkanı Mesut Mestan'a kongre kararı alması yönünde bir açıklama yayımladı.

Açıklamasını bir bölümü Türkiye Futbol Federasyonu ile ilgilili olurken ikinci kısımda ise Mesut Mestan’a bir çağrı yapıldı.

Mestan’a yapılan çağrı şu şekilde.

Diğer yandan, Başkan Mesut Mestan ve Yönetim Kurulu‘na da bir çağrıda bulunmamız zaruridir;

Derhal kongre kararı alarak, koltuklarınızdan ayrılınız. Sportif anlamdaki başarısız netice, mali alandaki sorumsuz politika, idari konulardaki yetersizlik ve camianın içine sürüklediği basit tartışmalar, bu görevi daha fazla yürütemeyeceğinizi açıkça ortaya koymuştur. Sizlere “Görevde kal” diyen her kimse, kulağınızı bu şehre değil onlara tıkayıp, Bursaspor‘un önünü hızlıca açınız.

27 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @ZekiTimsah yorumuna yanıt olarak

      SEZON BAŞI SAYIN BAŞKAN DİYORDU GEREKİRSE SERVETİMİ BİLE HARCARIM DİYORDU SAYIN RENKTAŞLARIM DEMEKKİ BAŞKANIMIZDA NE PARA VARMIŞ NEDE PUL BAKSANIZA SEKİZ DOKUZ AYDIR GARİBİM ÇALIŞANA MAAŞ YOK ON AYDIR FUTBOLCUYA PARA YOK NEREDEYSE BİR YILDIR BANKALARA PARA YOK YANİ NE DEMEK ,BENDE PARA YOK OLSA DÜKKAN SİZİN DİYOR BAŞKAN YANİ BİZE YİNE HÜZÜN BİZE YİNE KAHIR ,, GERÇEK TARAFTARLARIN ONURUYLA OYNAYANLARIN BURSASPORUN GELECEĞİYLE OYNAYANLARIN ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN İNŞ

      23
      3
      1. @Panayırlı yorumuna yanıt olarak

        @eskiteksas kardeşim bu tarz dönemlerde tüm kitlelerin birlik olup ortak payda da Bursaspor’u koruması lazım. Sen gelmişsin icraat göremiyoruz diyosun. Her deplasmanda takımını yalnız bırakmayan, armanın olduğu her yere ayak basan Teksas’a icraat soruyorsun. Ayrıca Bursaspor’un ne zaman hakkı yense başkandan yönetimden önce Teksas karşı çıkıyo öyle konuyuda eğip bükmüyo ne söyleyecekse pat pat yapıştırıyor herkese. Unutma o yüzden kravatlılar gider atkılılar kalır.

        11
        5
        1. @ZekiTimsah yorumuna yanıt olarak

          zeki kardeş takımı tirbünde desteklemek ayrı sahiplenmek ayrı bir şeydir delasman yapanlar cok seviyo yapmayanlar sevmiyo anlamı cıkmasın benden iyi hatırlarsın sen yaşım gereği fazla gidemiyorum maçlara ali ay denelin basiretsizi istafaya davet edllirken teksaslılar neden sustu ve istifa tezaruhatı yapanları neden susturdu bunları coğalta bilirim bir cok örnek var ama dediğin gibi birlik olma zamanı şimdilik fazla yazmanın gereği yok olan oldu zaten ortak paydamız bursasporumuz yerlerde sürünüyo bursaspor yok olursa ne teksas kalır ne maraton kalır

          1
          1
  1. Daha ne bekliyor lar. .. Gidin artık ALLAH aşkına. . Çınar ağacını dibinden salladınız. .. Gelen vurdu giden vurdu. .. Günler değil saatlerin önemi var. . Kongre kararı mali işler teknik direktör transfer ler. .. DAHA NEYİ BEKLİYORSUNUZ … ATI ALAN ÇİNİ GEÇTİ. .. 5. SEZON DUR KAN KUSTURUYORSUNUZ. . BİR DÜNYA BORÇ VAR. .

    41
    3
  2. Sakın yanlış anlamasın kimse beni cinsiyet ayrımcılığı yapmıyorum ,fakat kayserispor başkanında olan yüreğin ondabiri bunlarda yok.

    31
    2
  3. 10 aydır para almayan topçuların top oynamasını beklemek dünyadaki en büyük ahmaklıktır. Gerçek ahmaklar pişmiş kelle gibi sırıtmaya devam etmektedir.

    29
    2
    1. @asd yorumuna yanıt olarak

      valla delikanli cocuklarmis cikip oynamislar yoksa kume dusmesi net olurdu gecen seneki gibi bu takimin , yada isin aslinida bilmiyoz cikarin super lige size soyle para vercem noyle bilmem ne yapcaz gibi vaat edipde oyaladiysa bu cocuklari hepsi basvuru yapar seneye eksilerin dibinden baslariz

      12
      1
  4. Sadece teksas ile olmaz bütün taraftar gruplarının baskı yapması gerekir. Gerekirse twiter da gündeme sokalım ve bir an önce kararı aldıralım. Mestan sanıyorum ki yediği pislikleri temizlemeye çalışıyor. Bayram sonrası çok geç olur. İmkanı olan instagramdan mestanın hesabına mesaj yazsın

    26
    2
  5. Bursa yı ve Bursaspor u hiç takan yok zaten …herşeyde pilot Bursa ve Bursaspor yeni kanun çıkar pilot Bursa futbolda kural değişir Bursaspor yeni bir hakem biraz tüylenir direk Bursaspor a verilir yönet bakalım Bursa da bir maç görelim denir ..hata yaparsa hatadır yapmazsa büyük hakem olur Avrupa da maç yönetir ama Bursaspor ceza alırsa kusura bakmayın hakem yetiştiriyoruz denilir…Fabrikalar Bursa da havayı kirletir şehri kirletir ama vergilerini İstanbul a öder…
    Seçim zamanı geldiğinde de bir bakmışın herkes Bursaspor lu biri en az yüzde 66 der biri Bursa işini bilir doğru yoldan şaşmaz yüzde 99 bekliyorum der..eeeee şimdi hiç taraftarı olmayan futbol hiç sevmeyen takımlara kıyak Bursa yı yok say..ama Allah büyüktür bizim de onun da bir hesabı olacaktır..

    21
    2
    1. @Pmb10 yorumuna yanıt olarak

      Teksas uzun zamandır uyuyor eskiden boyle değildi bu işler bu taraftar baskanı ıstifa ettirir di biz ali ay a bagırın ca teksas susturdu milleti kımse sımdı tatava yapmasın yok başkan gitsin miş yok bilmem ne başkanlarını da alsınlar gitsinler tribün lideri abileri ile dusene kadar neredeler miş ye kurkum ye olan bize oluyor

  6. Bu kulübün sahibi taraftardır.NOKTA.Herşeyi taraftara bağlayan yorumcular baksınlar işlerine.Siz kısa don giyerken Texas vardı.

    18
    4
    1. @Andrei yorumuna yanıt olarak

      milletvekillerinin ne kadar taktigini anladiniz degil mi..kayseri ile malatya nin dusmemesinin tek sebebi iktidara olan yakinligi..durmak yok yola devam ..hadi bakalim

      14
      1
  7. Paşa Selimi başkan yapalım. Kulübün menfaatlerini daha iyi savunur. Üzerimizden rant sağlayanlardan hesap sorar. İsteyen açıp izlesin kongre konuşmalarını

    15
    20
  8. Önceden taraftar grupları böyle ince dokunmalı yazılar yazık internette atmazdı. Dümende ayrılma vakti hala gelmedi demek. Önceden şurada toplanıp basın açıklaması yapacağız deyip yaparlardı. Şimdi ise hala İnternetten mesaj atıyorlar. Kim takar İnternet mesajını. İcraat yapmadığın da herkesin huzurunda sen de dümendesin demektir TEKSAS

    9
    1
  9. Çok doğru bir talep.Katılıyorum ancak şimdi sırada yine içi boş kabiliyetsiz ama başkan olmak isteyen diğerlerinden birini seçme zamanı.2-3 başkan dışında bu dememe tahtasından kimleri geçirmedik ki. Bu yüzden değilimidir ki 2-3 başkan zamanı hariç timsah on yıllardır sürünmeye. Birkaç yılımızı daha alıp bizi yeni başarısız lıklara sürükleyecek ne siyasiler ve çakma başkanlar vardır sırada. Barışın dediği gibi, Buyurun dostlar buyurun sizin deneme tahtanıza.

  10. Mestan nın cebinde akrep var kurnaz nasıl olsa bursaspor bi şekilde çıkar süperlige dedi tek kuruş harcamadan yolumu bulurum dedi çıkamayınca ses yok resmen çapulcuların eline düştük yazıklar olsun

  11. Ulan ne koltukmuş be.
    İşi bozulan, Bursaspor dan nemalanmak isteyen, Bursaspor aracılığıyla siyasi rant peşinde koşan kim varsa çöreklendi kulübe.
    ULAN OROSPU ÇOCUKLARI ÇOCUKLARIMIZI AĞLATTINIZ BE.
    YETTİ ULAN YETTİ PEZEVENKLER ÇOLUĞUNUZ ÇOÇUĞUNUZ YOK MU.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı