Sow krizi sürüyor!

Sakatlıktan kurtulan ancak bu kez de kuvvet eksiği olduğu belirtilen tecrübeli futbolcu, dün de takımla birlikte çalışmadı.

Galatasaray maçına yetişeceği belirtilen Sow’un, önemli maçta forma giymesi çok zor görünüyor.

Golcü oyuncunun oynama ihtimalinin oldukça düşük olduğu belirtilirken, Paul Le Guen’in her şeye rağmen kadroya alıp, skora göre son 20 dakikada şans verebileceği de konuşuluyor

29 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Ahmetl yorumuna yanıt olarak

      adam gelir gelmez oynadı gençlerbirliği maçında hemde çok iyiydi. başakşehir maçı da öyle. Ondan başka pres yapan yoktu ve herkese kızıyordu pres yapın diye. gayet iyi futbolcu ve ücreti de gayet normal. Jahoviçi alsan sakatlansa ona da göztepe iyi iteledi dicektiniz ,sow dururken bunu aldık dicektiniz. gelince 2000kişi gitmedi mi? madem öyle protesto niye edilmedi. Ölçülü olun. Duruma göre konuşuyonuz işte.

      5
      1
    2. @Ahmetl yorumuna yanıt olarak

      ulan lafa gelse musluman,…

      yok arkadas …

      siyahi oyuncularin %98 i paragoz!

      bilmiyor muydu sakat oldugunu veya oynayamacagini ? madem bu kadar dine imana duskun! almasin o 800.000 euro`nun hepsini ! 100.000 euro alsa bile yeter ona!

      ulan bizim taraftarin cogu asgari ucretle. adam cebinden para veriyor keyif almak icin!

      ulan bakambu bizim icin nimetmis. digeri de mususi … geri kalanlari cop cikti. mususi`yi anmisken. nejat hoca, ibrahim baskan ve mususi … Allah ruhlarina rahmet eylesin.

      17
      7
    3. @Ahmetl yorumuna yanıt olarak

      Itelemekle ne alakasi var birader ? Adam bize gelmese kendi takimknda yatsa 2 3 kat fazla kazancakti zaten niye bizde yatmaya gelsin mal mi adam ? Kendi takimindan ayrilma istegi yazin baslicak turnuvaya hazir gitmek icin daha fazla forma sansi buldugu takima gitmekti ,o yuzden aldigi paranin yarisina geldi bize oynamak icin ,talihsizlik sakatlandi ,her sakatlanana bu bizi kopariyo diye bakmayin artik

      35
      17
      1. @! yorumuna yanıt olarak

        Haklısın kardeş .. hepimiz müslüman değil miyiz , elhamdülillah…Bazı arkadaşlar ın yaptıkları ırkçılığa oluyor.. ayıp ayıp …ve günah , yapmayın ..nolursunuz yapmayın.. sizin yaptıklarınız sadece ortalığı karıştırmak!

        1
        1
      2. @! yorumuna yanıt olarak

        Yönetim EMEKLİ FUTBOLCU CENNETİ BAE ve KATAR dan futbolcu alarak büyük risk aldı.Yani hadiitelemdiler dişyelimde yani bile bile lades .Sonuçta o bölgeden gelen futbolcular güçsüz .Sow ve Kempoda olduğu gibi.Gözümüüzn önünde kendi ligimşizde devre arası takım değiştirenler ,SELEZNOV,JAHOVİÇ ,DOUKARA hepsi mevcut durumları itibariyele SOW dan daha verimliler.

        12
        1
      3. @! yorumuna yanıt olarak

        Adamın kazandığı ücrette değişiklik yok.Adamin alacağı 4m in 800k sini biz geri kalan 3.2m ini kendi takımı ödüyor.Ayrica Olay medyadan Beytullah Suat’in iddiasına göre bir menajer Sow size çok pahalıya geldi.İstanbul’a gidecek olsa 200k dan fazla para vermezler ona demiş.Yani sözüm odur ki @Ahmetl nin dediklerine harfiyen katılıyorum.Bize Sow u on numara beş yıldız itelediler.

        17
        9
        1. @Green Man yorumuna yanıt olarak

          Ali Ay büyük başkan be ya. Sloven sağbek Joviçi aldı ya. Pes dedim kuran çarpsın. Dünya sağbekleri listesine baktım. Atıcılar Spor’dan Seyfettin’i bile yazmışlar. Ama Joviç’in adı yok. O derece yani. O herifi nerden buldunuz be kardeşim. Hiç unutamıyom ya.

  1. demba ba ile jahovic neler yapıyor bide bizdekilere bak,nedir bu şanssızlıklar yanlış transfer politikaları arkadaş ,yüzümüz gülmeyecek mi bizim ?

    38
    1
  2. Geldiğinde de kuvvet eksikliği vardı. Bizimkiler taraftarı susturmak için idmansız adamı oynattılar, sakatladılar. Böyle içimizde patladı işte. İş bilmezler takımı olduk iyice

    34
    1
  3. Eee Le Guen efendi hazir futbolcu istiyodu ya ! Yedek diye Kayodeyi,Fernandaoyu istememisti ya ! Al sana hazir futbolcu iste ! Le Guenin istihbarati muthis canim !!!

    19
    10
    1. @Mustafa 16 yorumuna yanıt olarak

      Lütfen (!) Ali ay fedakar ve cebinden ödüyor (!) [Bana göre yaptığı ve yapmaya devam ettiği hataların bedelini ödüyor.Ben artık Ali ay samimi,Ali ay cebinden ödüyor Ali ay vs kısmını kabul etmiyorum.Burasi Ali ay in takımı değil.50 milyon veren varsa buyursun demesi çok yanlıştı.Her koyun kendi bacağından asılır.Uyarilari dikkate alsaydi da saçma sapan oyunculara saçma sapan meblağlar vermeyip parasını cebinde tutsaydi o zaman.Biktim artık Ali ay cebinden ödüyor lafından. ]

      15
      1
  4. Sanki sow oynasa uçuşa geçeceğiz yahu giden paralara yanarım o ayrı ancak nedir bu sow aşağı sow yukarı.Sow bana gore zaten bizim kadro yapımıza uygun biri değil oynasa da stancudan fazlasını yapacağını düşünmüyorum.

  5. Adam ya parasını alamıyo diye oynamak istemiyo, yönetim olayı kapatmak için bahane buluyo,
    ya da bu adam gerçekten sakat o zaman bize daha gelirken sakattı, kontrolden geçip bile bile sakat oyuncu alındı,
    bu daha vahim olanı tabi, iş bilmez yönetim olunca her şey ters gider böyle

    5
    1
  6. 4 milyon Türk lirasını cebine koyup cami cami gezip müslüman olduğunu anlatan fotoğraflar koyuyor. Adam turist gibi maşallah. Islamiyetin ahlak dini olduğunu bilmiyor gibi yaşamaları utanç verici.

    5
    1
  7. elalem Robinho yu aldı. , Jahoviç ve Eto yu aldı hatta Demba ba yı aldı. hepsi takımına az veya çok katkı sağlıyo. bizim iş bilmezlere Sow u kakaladılar.
    hemde yarım sezon garanti para 800 bin euroya
    sonra para yok kulüp zor durumda diyorlar. son 5 maç kaybettiğimiz 13 puan ve federasyondan gelecek kaybedilen paralarda cabası.
    kaybolan itibarımızı saymıyorum bile.

  8. sow eğer maça yetişmezse en azından bana kalırsa stancu değil kembo oynatılmalıdır en azından stancudan daha hızlı

    1
    4

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu