Sow dinlendiriliyor!

Bursaspor'da bekleneni veremeyen ve geldiği günden bugüne kadar sakatlıklarla boğuşan Moussa Sow, bugünkü idmana katılmadı. Sow'un kalçasındaki sıkıntı sebebiyle dinlendirildiği belirtildi.

Sivasspor maçı hazırlıklarına başlayan Bursaspor’da eksikler dikkat çekti. Özellikle Moussa Sow’un idmana çıkmaması hayretle karşılandı.

Osmanlıspor maçında oyuna sonradan giren Sow’un, kalçasındaki rahatsızlık sebebiyle dinlendirildiği, yarınki idmana çıkabileceği söylendi.

Sow’un dışında Kubilay, Badu ve Sercan Yıldırım da idmanda yer almadı.

29 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Eğri oturup doğru konuşalım ligin bitnesine 9-10 hafta varken kalkıpta sowu almakla hata yaptık diye açıklama yaparsan adam oynamaz tabi nasıl olsa paramı ödiceksiniz diye. Yattığı yerdende parasını alır. Sow sakat olmasa bile kimsenin sowa kızmaya hakkı yok. Empati yapın biraz.

    39
    8
    1. @Taraftar93 yorumuna yanıt olarak

      doğru diyosun sende, adam 10 numara müslüman zaten asla aldığı paraya ihanet etmeyi düşünmez. Öyle bişey aklına bile gelmez. Allah bizi kahretsin ki adamı desteklemiyoruz. Hiçbir cumayı kaçırmayan, oruç tutan böyle bir müslüman topçu bulmuşuz hala isyan ediyoruz. Allah çarpsa yeridir.

      9
      31
      1. @rebel536 yorumuna yanıt olarak

        Messi yi alcaktik ama son anda ögrendik ki müslüman degilmis. Hic isimiz olmaz! Bu yetmezmis gibi oruc da tutmuyormus. Müslüman ol dedik kabul etmedi. Müslüman topcu aramalarimiz devam ediyor..

        4
        4
        1. @txsle yorumuna yanıt olarak

          Asil yobaz sizsiniz adam maca cikarken kutsal haç isareti yapiyo alkisliyosunuz muslumanliga gelince mi yobaz oluyo dini olmayanin ahlakimi olur tabi kendiniz nasilsaniz milletide oyle biliyorsunuz

          1
          7
        2. @txsle yorumuna yanıt olarak

          kafanın içinde neler döndüğünü bilmiyorum ama yapılan ironiyi anlamayacak biri olduğun için sana cevap bile yazmasam diye düşündüm. Ancak açıklayarak yazmak istedim. Son dinde haramla, helalle, doğruluk, dürüstlükle yazılan güzel şeylerden haberin vardır herhalde. Sow’un da sosyal medya hesaplarından paylaştığı dini vecibelerini de görmüşsündür. Benim de demek istediğim odur ki aldığı 800bin euro paranın hakkını vermesi gerekmektedir. Eğer paylaştıklarıyla, hayatının gerçekten örtüştüğünü düşünüyorsa az da olsa candan oynamak zorundadır. Umarım idrak edebilmişsindir.

          2
          4
  2. Göztepe dembabayı aldı adam çatır çatır goller atıyor. Ya sow ne yapıyor. Sakatım da sakatım .Bu adam doktor kontrolünden geçmedimi. Geçti bu doktorlar çok yalancı. Sakat sow a sağlam raporu vermişler. Bir lafım da sow a Mademki sakattın niye doğru ları söylemedin. Sen nasıl herkesi kandırdın helâl olsun dürüst adammışsın.

    16
    7
    1. @ATOM KARINCA yorumuna yanıt olarak

      Dogru soyluyosun. Adamin ayagi kirildi daha otesi varmi. Iyilesti catir catir top oynuyor. Bizdekiler de sakatim deyip yatiyor. Ulan ne kadar sakat olabilirsin. 1 hafta da 90 dk cikartamiyosun. Asil serdar kurtulusu bekliyorum. O adam da iyilesip oynucam ben derse digerlerinin sakatligina filan inanmam ben.

      1
      1
    2. @ATOM KARINCA yorumuna yanıt olarak

      Ben artık ne topçulara ne de hocaya kızıyorum. Hepsi mi kötü olur her tuttuğumuz mu elimizde kalır. Bence suç sadece ama sadece yönetimde. Orada çok büyük bir zaafiyet var ki herşey böyle kötü etkileniyor. Bence Demba Ba değil şu an başka diğer takımlarda kşm varsa formda olan, ah ulan keşke biz alsaydık dediğimiz onlarda olsa Sow’dan bir farkı olmayacaktı. Ali Ay iyi insan olabilir ama takımı geriye götürdü. Mali yapı dedi ama onuda beceremedi. Bu saatten sonra Başkana iş hayatında başarılar dilerim. Allah yardımcımız olsun da bari gelen gideni aratmasın. Zira rahmetli Yazıcı’dan sonra kim geldiyse daha da beter etti işleri.

      7
      1
  3. Ah canım benim be. Kıyamam. Bu sefer de kalçası mı uf olmuş. Vah yazık ona. Sayın yönetim lütfen Sow’u fazla yormayın. Tamam çok büyük bir transfer bombası olarak getirdiniz çok sağolun ama, bu ara çocuğu çok yordunuz. Taa Ankara’lara kadar maça götürdünüz. Utanmadan bi de sonradan oyuna soktunuz. Geldiği günden beri kazandırdığı maçlar ve attığı gollerle kendisi gururumuz oldu. Ama, eyter, valla azıcık dinlensin çocukcaaz. Ah ben onun uf olan o kalçasını var ya………………

    2
    1
  4. Adama 800 bin euro verdik antrenman topçusu olsun diye,
    Maksat STANCU kendini, değişilmez hissetmesin, SOW’u gördükçe rekabetin olduğunu anlasın,
    Formanın kıymetini bilip ona göre çıksın maçlara diye adama 800 bin euro verdik,
    Tam bi komedi kulübüz vesselam : ))

    1
    1
  5. Acıbadem çalışanı bir arkadaşımın bizzat bana söylediği şey şuydu: “sow sakat çıktı. yöneticilere bu adam sakat 1maç oynarsa 2 maç oynayamaz” dendi. Ama yonetim bunu bildigi halde imza attirdi.

    1
    1
  6. menajer kazığı hayırlı olsun suçlu başkan ve yönetimi bu adam nasıl geçti sağlık kontrolünden hayret bu adamın sakat olduğunu neden araştırmadınız adam resmen sakat gelmiş, artık 9 hafta daha yatar burdan dünya kupasına gider. söylenecek söz yok.Bursasporun baştan aşağıya değişmesi şart…Sowun sonu gelmiş ama bu camiayı yönetenlerin sonu gelmiş sonumuzu hayır etsin…

    1
    1
  7. Ben hangi yönetim geçerse geçsin seneye takımın başına Göztepe nin hocası Tamer hocayı getiririm oyuncu seçiminde ona bırakır Ertuğrul Sağlam gibi devrim yapmasını izlerim. Aç hoca gerekli bize

  8. Bu adam hastanede kontrolden gectigi gun bende oradaydim kalb ve kbb doktoruna bende muayene oldum sordugumda dr.adam turb gibi demisti hic unutmam yazik verilen paraya

  9. sadece sow degil hatalari bu goruneni cigeri 5 para etmez yoneticiler var yonetimde ftboldan gram anlamayan toplantilra bile katilmayan yo eticiler var yanindaki isciye asgari ucret verip bently le gezeni

  10. Osmanlı maçında çok mücadele etti ya ondan yorgun düşmüştür tam bi fiyasko bir de dünya kupasında oynamak için geldi biz ben sow u halı saha maçında bile kadroya almam

  11. Ne dini ne imanı beyler dinde futbolmu var ona bakarsan sen ne anlatıyon hemşerim günlüğü 5.200€ olupta yatan kaç tane müslüman var dünyada?

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Close
Close