Sorumluluk al Mustafa Er

Olay Medya Spor Müdürü Orhan Güney'in bugünkü yazısından alıntıdır.

Mustafa Er’in neden kulübeye girmediğini daha doğrusu “etkisiz eleman” gibi gösterilmesini sorguladık dün gazetemizde… Paul Le Guen, pazar günü kendisiyle görüşmüş ve yardım istemiş. Yerli oyuncularla ilgili… Yetmez hocam, birinci adamın olacak… Yeri gelecek, yanlış yaptığında sana bile kafa tutacak… Bak bütün takımların hocalarının yanındaki antrenörlere, sahaya en önce onlar fırlıyor… Mustafa hocam, sen de artık sorumluluk al… Madem o ekibin içindesin, bütün Bursa yanında merak etme… Çık hem saha içinde hem de saha dışında varlığını hissettir… Geride kalırsan, yarın Paul Le Guen gider, insanlar sana hesap sorar… Unutma…

10 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Alın işte her zamanki gibi mikser orhan isbaşında mustafayı gazlıyorlar le guenin altını oyuyorlarbu adamları bu kulübün başına saranların allah belasını versin

    72
    9
  2. “Ne demek sana hesap sorarlar” ne zaman dan beri yardımcı hocalara hresap sorulmuş.Gaz veriyorsunuz,ayıptır.Le Guen ile anlaşma yapılırken bu tür sorumlukluk alanları belirlenmeliydi.Ya da tüm sorumluluk Le Guen de olduğuna göre ya yönetim şimdi Mudstafa Er’i de klübeye al diyecek ya da bu kounda eksiklik var ise hoca talep edecek.Böyle fitne fesatlıklarla Bursasporumuz zarar görür.

    36
  3. Hadi biz yorumlarda atıyoruz tutuyoruz vuruyoruz kırıyoruz Allah ne verdiyse giydiriypruz yeri geldiğinde. Ama bu gazeteciler? Abicim taraftar zaten barut fıçısı, siz habire ateş ediyorsunuz biri isabet alsa fire in the hol yani sonra vay halimize. Az sakin olun ya az yatıştırın şu insanları 3-4 köşe yazısı okudum yemin ederim şu gazla özlüceye koşarak gidicem nerdeyse merinostan. Yapmayın abiler

    22
    1. @Mustafa 16 yorumuna yanıt olarak

      Suç ali ay’ın da değil, suç her seçilen yönetime adamlarını sokan çağlar ve sönmeze göz yuman herkes, adamlarını sokuyorlar ondan sonra her şeyi orhana okuyorlar o adi karaktersiz de haberci kasıyor kendini bu iki ismi ( sönmez, çağlar) ve yardakçılarını bu kulüpten temizlemedikçe bu kulüp doğru çizgi üzerinde yürüyemez. Yıllardır bir faydaları olmadığı gibi aralarında ki Bursanın en büyüğü kavgası sadece bizim Bursasporumuza zarar veriyor, bu kan emicileri ve itlerini bu kulüpten temizlememiz lazım.

      29
      1
      1. @Accam yorumuna yanıt olarak

        Recep Altepe’yi unutmayın. Rahmetli Yazıcı’yı kıskandığından kulübü borca sokan o. Erkan’a, Recep’e, Ali’ye alın arkanızda ben varım diyen o. Borcu bu hale getiren o.

        23
        1
  4. Bu nasıl bir yazıdır ya ? Neymiş ‘yanına alacaksın, birinci adamın olacak.’ Emir verir gibi yazı. Mustafa Er’e hesap sorulurmuşmuş. Ne zamandır yardımcı hocalara hesap soruluyor bu alemde ? Mikser önünde eğilir elini öper Orhan, sen benden daha miksersin abi diye.

  5. Sen bu yazıları nasıl yazarsın kimin agzınla hesap ver sana buyazıları servis ettiriyor hafiyen kim? Baskan ali ay nerdesin sen neden sesin solugun cıkmıyor? Bu adamın sesi niye bu kadar cıkıyor? Klübün kaptanlarına kadar karısabilme cesareti var? Soyunma odaaında gecen muhabbetleei nasıl bilir?

  6. Orhan guney artik kale alinmayacak biridir. İsi gucu takimi karistirmak. O sorumluluk alsin dedigi hocalardan da bi cacik olmaz. Ne adnan ne ersel ne de mustafa. Bursaspora faydali olmak isteyen adam gider alt liglerde birinci hocallik yapar kendini gelistirir. Ben bursadan yetistim beni hoca yapin. Oldu canim.

    1
    2

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Close
Close