Son maçta yok!

Bursaspor’da Somaspor maçında sarı kart gören Kubilay Sönmez, bu sezon üçüncü kez cezalı duruma düştü.

Kubilay Sönmez 12. sarı kartını görürken cumartesi günü deplasmanda oynanacak ve kaderini belirleyen Nazilli Belediyespor maçında forma giyemeyecek.

14 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. İyi haber takozun teki bundan daha İİİ topçular u 15 de var aq bunla küme düşcegimize u 15 den bi topçu koyun onla küme düşelim

    21
    2
    1. @MRT1675 yorumuna yanıt olarak

      Abi defansa Varane, Militao, Van dijk i koy kalecin kötüyse hiçbir işe yaramaz. Beğenmediğimiz Deniz bu maçta olsa 2., 4. ve 5. Golleri yemezdik. Vallahi billahi yemezdik

      10
      1
        1. @YaVuzBu16💚 yorumuna yanıt olarak

          Son maç kalede Canberk’i görmek istemiyorum. Valla bak düşeceksek de düşelim ama Canberk oynamasın ya. U15 kalecisini getirin oynasın. Defans oyuncuları da Canberk’e gram güvenmiyor. Aralarında büyük uyumsuzluk var. Yenen gollere bakın hepsi Canberk e dönüp bakıyor ne yapiyorsun der gibi. Normalde defans oyuncularımız iyi ama onun yüzünden kötü görünüyorlar. Yok olmayacak böyle. Valla hali sahada 3 5 kez kalecilik yapmış birini getirin. 3 yerdi yine en fazla ama 5 yemezdi.

  2. Yazıklar olsun sizin gibi gençlere..

    Tabi tembel tembel yürüyen hep yenilir.. Gurur diye birşeyde yok.

    Ulan hakem ile uğraşıcanıza futbolcunuza konsantre olan bikere be.

    Bıktık artık rezil olmaktan!!

    Utanma falan kalmamış sizlerde!!

    16
    1. @YaVuzBu16💚 yorumuna yanıt olarak

      Arkadaşlar ilk önce Taraftarımızı değiştirmemiz şart neden diye sorarsanız bakın taraftar önce ki maçlarda yere göğe sığdıramıyordu play off oynarız falan bunlar hayalden başka birşey değil şimdi yereden yere vuruluyor bu doğru değil orta halli olmamız lazım ama olmuyor hadi bunu geçelim bu çocukların çoğu tam tecrübesi yok hele ki lig sert bir lig yönetimlerin en büyük hatası tam olgunlaşmamış genç oyuncuların gitmesiydi ataberk, ismail çokçalış, emirhan, kerem şen, burak kapacak, batuhan kör, taha, tuğbey akgün, ramazan iyi bir jenerasyon vardı harcandı emin denen şahıs bursasporu 10 yıl geriye götürdü taraftar burak altıparmağı harcadı düzgün takviyelerle biz süper lige çıkardık ama becerilemedi kadroda çağlar, aziz behiç, chedjou, shehu, burak altıparmak, enver, hasan ayaroğlu vs iyi oyuncuları koruyabilseydi artı üstüne 2-3 transfer kanat ve forvet tamamdı ama yapılmadı kötü dediğimiz oyuncular başka takımlarda iyi oynuyorlar her sene eski oyuncuları mumla aradık bazı kendini bilmezler siyasete vurup duruyor ne diyim o cahillere İbrahim yazıcı başkanken siyaset yoktu adama demediğinizi bırakmadınız argo bile kullanıldı halada kullanılıyor istifaya davet edildi onu geçtim Ertuğrul hoca gibi adamı ağlatarak yolladınız onuda geçelim Batalla ya vurdunuz otobüs basıp Haruna ve aziz behiçe şimdi kimse gelmek istemiyor başkan olsun futbolcu olsun ve teknik direktör olsun sevilmiyoruz ilk önce insan olmayı öğretmek lazım ama malesef taraftarımızın yarısında fazlasında yok İnşallah ben inanıyorum ligde kalacağız lakin lütfen kalede canberk olmasın bir arkadaşın dediği gibi talha yakın veya u19 kalecimiz rıfat bayhan oynasın çünkü canberk yüzünden düştük 1.ligden

      11
      5
      1. @Hüdavendigar yorumuna yanıt olarak

        Kardeşim koşucaksın… Madem tecrüben yok terin son damlasına kadar koşucaksın.
        Bugün bizim iki üç futbolcumuz yere yatıp zor ayağa kalktı. SONRA hakemle uğraşıyor bizimkiler, genç futbolcu oyununa konsantre olmalı.
        Hakemin kararını zaten değiştiremezsiniz. Işte orda hata başlıyor, kafalarda..

        Karşı takım futbolcuları örnek alsın bizimkiler.
        Nasıl cıvıl cıvıl galibiyeti istediler. Yoksa benmi yanlış maçı izledim??

        10
        1. @YaVuzBu16💚 yorumuna yanıt olarak

          Haklı olabilirsin lakin bu çocuklar tam tecrübe sahibi değiller bunu kimse anlamıyor biz alman, ingiliz veya hollanda takımları gibi değiliz bizim türkiyede torpil var mı var ama kondisyon ve çalışma bakımından teknik direktörler yetersiz bizim genç oyuncular en az 20-22 arasında gelişiyor en tecrübeli zamanları 25-32 arasıdır ha şu var bazı yetenekler çıkar tabi şımarmazsa daha erken gelişir tabi çalışırsa örn ali akman gelişimi tamamlamadan gitti şımardı şimdi boşları oynuyor malesef ülkemiz işi ehline verilmiyor o yüzden başarı gelmiyor milli takımımızdada geçerli bu ben her zaman söylerim altyapıyı eski bizde oynayan yabancı oyuncuları başa getireceksin ivankov, batalla, ergiç vs iz bırakan hem adam kayırılmaz hemde gelişim açısından çok iyi olur şu durumda başarı imkansız anca hayal olur bunu malesef taraftar anlamak istemiyor bazıları siyasete vuruyor destek veriyor vermiyor şahsen siyasetin girmesini istemem ama borç gırtlakta şuanda hasta yatağında yatmışız cihaza bağlıyız o cihazdan kurtulmaya çalışıyoruz bunun en büyük vebalini o ali ay denen şahısı destekleyenlerdir 3 senede 80 oyuncu gelmiş ayrıca 8 teknik direktör değişmiş ve artı 350 milyon tl borç var ona en çok borç ona 100 milyon mestana borç var etti 450 borcumuz ne kadar 1 milyar 250 bin tl 850 milyon borç olması lazım bağışlarsalar o biraz zor zaten en çokta sevilen müteahhit bozuntusu emin götürdü o geldiğinde 725 milyon borç vardı 6 ayda 1 milyar nasıl çıktı kimse birşey demedi çünkü herkes götürdüğünden bişey demediler alinurla kavgasıda yalandadı hemen gitmek için seneryo güzeldi valla bazıları kabul etmiyor ilk başta ekrem pamukla girecekti ne olduda ekrem caydı kongre üyesi olmayan bir adamı getirip aday yaptınızda helal olsun diyorum bu taraftar ve takım çok ah aldı şimdi cezasını çekiyoruz kimse ağlamasın

          1
          1
  3. Topla bavulunu memleketin nereyese Bursadan defol zaten sezon boyu isteksiz oynuyordun bu sezon kaç maç kacırdın. Ya sakat ya kart cezalılısın. Diğer abi dediklerde öyle sakat sakat kaç maçı kacırdılar. Külübü de kapatın.

    11
  4. düşme için 3 aday var nazilli,Batman ve biz
    Isparta ve inegöl kolay rakiplerinden +3 alıp kurtarıyor en kötü 2’li averajla
    Batman berabere kalırsa 2’li averajla kurtarabilir.Yenilirse düşer.
    Nazilli her türlü kazanmak zorunda beraberlik onlara yetmiyor 2’li averajda en sıkıntılı onlar
    Bizim için 1 puan yetiyor.Kaybedersek eğer batman urfadan puan alırsa biz gidiyoruz.
    Nazillinin kazanmak zorunda olması kendi evinde oynaması bizim için büyük dezavantaj Allah yardımcımız olsun.

    7
    2
  5. Bu varya bursa düşerse başına gelcrjlrri biliyor biler k ceza aldı..stada girmemek için düşerse kaçacak..çakal ipne böyle adamlari oynatmak zorunda kaliyoz..son hafta sen bu takıma lazım degilmisin çakal kadroda adammi var

    1
    1

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu