Selçuk’a önce tepki, sonra alkış!

Bursaspor'un takım kaptanı Selçuk Şahin'e maç içinde yaptığı bir hatanın ardından tribünlerden tepki geldi.

Maç içinde bir pozisyonda son adam olan Selçuk Şahin rahat bir pozisyondayken topu pas vermek isterken rakibine kaptırdı. Pozisyonun devamında Ümraniyespor‘un atağında Çağlar Şahin Akbaba gole izin vermedi.

Bu anların ardından Selçuk Şahin‘e tribünlerden tepki geldi. Dakikalar ilerledikçe Selçuk topla buluştuğunda tepki sesleri devam etti ve kaptan ellerini açarak tepki verdi.

Bursaspor‘un maçın kazanmasıyla karşılaşmanın ardından tribünler kaptanın üçlü çektirmesini istedi. Selçuk Şahin bu isteği ger çevirmedi ve tribünleri coşturdu.

54 Yorum Onay bekleyen yorum yok

      1. @aziz yorumuna yanıt olarak

        Hassasiyetini anlıyorum. Ancak hata yapanları hainlikte suçlamak çok ağır değil mi? Hatasız kul var mı? Hainlik çok başka bir şey. Hainleri düzeltemeyiz ancak hata yapanları saygı çerçevesinde düzeltebiliriz değil mi kardeşim?

        3
        1
    1. @Scullo yorumuna yanıt olarak

      Islıklayanlar ile ıslıklayanlara tepki gösterenler arasında kavga çıktı. Sonunda bursaspor çapulcuların eline kalmadığı için çok mutluyum. Bu sabırsız herşeyi eleştiren taraftar tiplemesinden bıktım.

      33
      1
          1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

            Bak kardeşim. Süper lige dönmeyi hepimiz çok istiyoruz. Bunu sen bir istiyorsan şuna inanki hoca bin istiyordur. Ancak böyle eleştirilerle bindiğimiz dalı kesmiş olmazmıyız?

    2. @Scullo yorumuna yanıt olarak

      Hata yapmaları gayet normal yepyeni bir takım kuruldu ! Birbiriyle oynadıkça alışacaklar ve daha iyi olacaklar ! Tam anlamıyla alışmaları en az ilk yarı sonunu bulur ! Hocaya topçuya sallayıp durmayın ! Hocayı da tebrik etmek gerekir hiç yerinde durmuyor sürekli maçın içinde ve hücum oynatıyor ! Kaybetiğimiz maçlara bakın anlarsıınız sürekli golü düşünerek hücum yapıyoruz ! 10 kişi kaldığımız maçlarda bile takımı çift forvet oynatmak her yiğidin harcı değil ! Karagümrük maçında da aynısını yapmıştı iyi oynamamıza rağmen kazanamamıştık ! İnsanlara sallarken destekli sallayın komik oluyorsunuz ! Salladığınız Hoca 8 maçta 5 galibiyet aldı bir diğer salladığınız Kubilay’ da 3 gol 2 asist yaptı utanmıyor musunuz ?!

      117
      6
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Utanmıyormusunuz lafı dışında on numara yorum yapmışsın.Teşekkür ederim. Bunu yapanlar utanılacak bir şey yaptıklarının farkında olsalar inan bunu yapmazlar. Bize düşen onlara bu farkındalığı kazandırmaktır sevgili kardeşim.

      2. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Tamam her oyuncu hata yapabilir ama bu büyük tecrübelere sahip selçuk olunca tahammülü zor oluyor. Hemde belkide maçın en rahat pozisyonunda geliyorsa başka bir sinir oluyor insan. Neyse kubilay sayesinde yırttı

        5
        32
        1. @Akın yorumuna yanıt olarak

          Dünya yıldızları bile zaman zaman büyük hatalar yapabiliyorlar. O hatayı Selçuk yerine sen yapmış olsaydın ne hissederdin? Bunu kendine yakıştırırmıydın? Binlerce insan önünde çok mahçup olmak istermiydin? Önce buna bakmak lazım. Taraftar tepkisine sonra. Bunu böyle yorumlamakta fayda var diye düşünüyorum sevgili kardeşim.

        1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

          Dostum birbiriyle maç oynmayı bırak beraber kamp bile yapmamış oyuncularla maçlara çıkıp öyle ya da böyle kazanıyoruz ! Hocayı ve oyuncuları tebrik etmek gerek eleştirmek değil ! 8 haftada 5 galibiyet kulübün içinde bulunduğu duruma rağmen gerçekten büyük başarı ! Yorumlara bakıyorum gerçekten gülüyorum komik oluyorsunuz “ya kubilay atmasaydı ya kazanamasaydık” gibi saçma sapan yorumlar var ! Üstelik galibiyeti getiren gol de o her gün eleştirip hakaret edilen kubilay’ dan geldi ! Futbol sonuç oyunudur neticeye bakın sonuçta 3 puan aldık kubi ve İgor’ un karşı karşıya pozisyonları gol olsa zaten 4-1 kazandırdık bide böyle bakın ! Sallarken destekli sallayın Gazoz olmayın artik !

          3
          3
          1. @Eser yorumuna yanıt olarak

            Iyide..son saniyelerde gölü kendi kalemizde de görüp 2:2 de bitebilir miş, tekrar izledim.
            Herşey an meselesi, neyse ilac gibi oldu üç puanı hanemize yazdık.

            2
            1
                1. @LEBUR yorumuna yanıt olarak

                  Rica ederim abi eleştirenlere de bazen buradan parlıyoruz kimsenin kalbini kırmak istemem ama ayar oluyor insan ! Arkadaşlar biz ancak destekle tekrar süperlige çıkabiliriz eleştiriyle değil ! Şu zor dönemde hataları görmezden gelin !

  1. Bizde böyle taraftarlar olduğu sürece Bursaspor’dan hiç birşey beklemeyin arkadaşlar açık ve net bu taraftarlar yüzünden herkes bursaspordan soğudu açık ve net Allah ıslah etsin bunları yazık

    113
    1
    1. @Remsy yorumuna yanıt olarak

      Böyle gardımızı düşürmeyelim sevgili kardeşim. Bir Japon atasözü der ki YENİLMEK SON DEĞİLDİR. PES ETMEK SONDUR. Yanlışları düzeltmek için pes etmeden uğraşmak gerekir.

      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Yemin ediyorum bıktım bu hiç bi boktan anlamayan futbol cahili taraftarlardan lan adamı niye yuhaliyosunn kardeşim sebep pas hatası yaptı diyemi gol yesek ne olur daha çok moral vermek lazım yuhlamak nedir

        10
        1. @Egemen yorumuna yanıt olarak

          Valla bakın İngiliz leri örnek alın.. Hangi maçta yada nazaman Kendi futbolcusunu yuhalayıp ıslklamış ?
          Bunlar takımın, futbolcunun moralini dibe batırı, ayakları dolanmaya başlar. Düşünün,
          Taraftarın maksatı moral vermesi olması lazım. Senin10bin kişi ıslıklasa ne hale gelirsin acaba?

          Ben olsam sağı terk ederim .

  2. Bu sezon herkes adam gibi top oynasın canını dişine takıp kazandığı paranın hakkını versin bu sezon BURSASPORUMUZUN varoluş sezonu, bu işin şakası yok tribünde bile 10 bin taraftar hiç yakışmıyor. Bursalı köpekler İstanbulu destekler. Yaşasın şehrine ihanet etmeyen BÜYÜK BURSASPOR TARAFTARI.

    70
    1
  3. Maç oynanıyor adam elinden geleni yapıyor bizim çok bilmiş seyircimiz yuhalıyor . Allah akıl fikir versin .
    Adam bir hata yaptı diye neredeyse asacaktık.
    Hocanın yerine olsam ben haftaya ilk 11 de başlatırım bu şartlar altın da her oyuncuya ihtiyacımız var.

    62
    4
    1. @Metin yorumuna yanıt olarak

      Yorumuna sağlık kardeşim. Güzel yazmışsın. Hata yapana hatasını düzeltmek için şans verip ona yardımcı olmak gerekir. Kaliteli birey olmak bunu gerektirir.

    2. @Metin yorumuna yanıt olarak

      En iğrenç taraftar tipi kendi futbolcusunu ıslıklayıp yuhalayan taraftar tipidir. Bu kuş beyinliler yüzünden çok futbolcu kaybettik, hatta küme düşmemizde ali ay dan sonra 2. pay sahibi bu tiplerdir.

      13
      1. @ceko yorumuna yanıt olarak

        Haklı olmana rağmen bu kadar keskin ifadelerle bu insanları normalleştiremeyiz sevgili kardeşim. Ağır ifadelerle aramızdaki boşluk daha da büyür. Amaç birleştirmek olmalıdır. Bu ifadeler ayrışmaya yol açar. Kullandığımız kelimeleri bin düşünüp bir yazmalıyız diye düşünüyorum sevgili kardeşim. Güçlü olmak için birlik olmaya ihtiyacımız var.

  4. Bugün Selçuk’u ıslıklayan,yuhalayan ahmaklar topluluğu yüzünden küme düştü bu takım.Sen nasıl bir taraftarsın ki kendi oyuncunu ıslıklayıp oyundan koparıyorsun,bu asalaklar trübünlerden def olup gitmedikçe bizim işimiz çok zor!

    1. @Çetin yorumuna yanıt olarak

      Yanlış yapanları her yanlışlarında def etmeye kalkarsak yanımızda kimsenin kalmadığını görürüz. Önemli olan onları kazanacak ve yanımıza çekecek bir yöntem bulmaktır.

  5. Tepki gösteren maraton üst idi tepkiye aninda tepki gösteren selcuk alkislayan gerçek sağ duyulu sayısının artmasını istediğimiz öz bursali maraton alttaki seyircilerdi üst taraftan bir grup maraton alta küfür etti niye tepki vermedik diye bunlari belediye alanlari bedava bilet alanlari allaha havale ediyorum birde bu yavsaklari umreye gönderiyorlar o kadar gariban umreye gitmek için yanıp tutuşurken

  6. Valla hic kimse kusura bakmasin ama Bursaspor taraftari kadar tutarsiz futbolu biliyoruz deyip F sini bile bilmeyen herkezin kendini antranör zannettigi bir taraftar gurubu baska hic bir takimda yok
    Yillardan beri her sezonbasi birkac futbolcuyu küstürüp futbolculsr sakatim yok söyle yok böyle yattigi yerden parasini aliyor hatta ve hatta alamadigi icin bu durumlara düsüyoruz puan silmeye kadar
    Otobüs basmalari falan saymiyorum
    Busene pek kötü deyil ama bundan önceki 3-4 sezonda federasyona taraftar olaylarindan milyonlarca para carcur oldu
    Birakin bu isleri herkez hata yapar dünyanin en iyi futbolcularin hatasindan takimlar hatta milli takimlar kupalar dünya avrupa sampiyonalari kaybediyor ee noluyor o futbolcuyu asimyolar demekki yuhalamakla deyil motive etmekle basari geliyor
    Benim kemdimce görüsüm bu sene cikmamiz cok zor ama insallah cikariz ama yinede sonuna kadar destek olalim renktaslar
    Herkeze Saygilar

  7. KUL HATASIZ OLMAZ,diye atasözümüz var.SELÇUK gibi tecrübeli bir oyuncunun bu hatasıda bu söze baktığımızda OLABİLİRLİKTEDİR.Fakat takımımızdaki diğer oyuncuların morallerinin bozulmaması ve hata yapan oyuncunun demorolize edilmeden oyuna daha çok kendini vermesi için bu yapılmaması gereken tepki idi.Diyelimki ıslıklama,yuhalama yerine hemde takım kaptanımız olan oyuncuıya’ POZİTİF TEPKİ,gösterilmiş olsa daha yararlı olurdu diye düşünüyorum.90 Dkika sonunda ise çağır oyuncunu o zamanda münasip dille uyar eyvallah.
    Böyle tepkiler genç oyuncularımızı ürkütür,tedirgin eder.

  8. Adam bir hata yaptı diye yerden yere vurmayın türkiye liğlerin eniyi bilen oyuncu istiyerek olmadı maçı bende seyrettim kubilayın ilk dakikalarda o golü atda idi maç farklı olurdu onun için hepdestek tamdestek

  9. Hala akılanmadık mı? Maçın ortasına kendi oyuncuna yuhlamak tepki göstermek sana yararından fazla zararı dokunur o enerjiyi rakip takıma ve hakemi etki almak için kullanılsa?

  10. Evet Selçuk veya bir başkası, oyuncu oynarken ıslık yanlış, ama 3 lü çektirilecekse bu kesinlikle Burak Kapacak olmalıydı eğer Burak girmese mümkün değil bu maçı alamazdık. Bence.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı