Satamazsak Timsah Arena isim hakkını ben alacağım!

Emin Adanur, TSYD Bursa Şubesi’nin davetinde basın mensuplarının sorularını cevapladı. Adanur, “Timsah Arena’nın isim hakkını satacağız. Satamazsak bizzat ben alacağım” dedi

Dün açıklanan malî tablo 55 milyon Euro. Bursaspor’un Süper Lig’e çıkması için gerekli rakam da 10 milyon Euro. Biz borcu kapatacağımıza da inanıyoruz. Bursaspor’un eskiye dönük çok borcu var. Hala, Tomas Sivok, Batalla, Tomas Necid ve Hamza Hamzaoğlu gibi isimlere borç var. Mesala Sane diye bir futbolcu vardı. Sane’ye ulaşamıyoruz. İletişim kuramıyoruz.”

 

“Elimizde bir altın madeni var”
Emin Adanur, sözlerine şöyle devam etti: “40 milyon TL kendimiz katkı koyuyoruz. 20-25 milyon TL de reklam gelirimiz olacak. Federasyondan da gelecek 19 milyon TL gibi bir para var. Eğer başarı gelirse ben kendim daha da fazla katkı koyarım. Timsah Arena’nın isim hakkını satacağız. Satamazsak ben alacağım. Transfer konusunda ise Mustafa Er’e güveniyoruz. Transferlere Mustafa Er karar verecek. Sportif direktör olmayacak. Batalla da ekipte olduğu için sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ben bir Bursaspor taraftarıyım. 2011’de Teksas’ta bağırıp, 2021’de bir başkan adayını görmeleri camianın dikkatini çekiyor. Bu da farklı bir heyecan getiriyor. Biz hiçbir futbolcuyu satmama taraftarıyız. Elimizde bir altın madeni var. Ama illa ‘ben gitmek istiyorum’ diyen birisi olursa bir şey diyemeyiz. Burak Altıparmak’la görüştük. Diğer isimlerle görüşme yapmadım. Düşük maaşlarla çalışmış arkadaşlar. Onlara mutlaka zam yapacağız.”

36 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Leventhocaaa yorumuna yanıt olarak

      Ya bu adam ne içiyor bilmiyorum! yönetim damla damla borç açıklaması yapıyor yılbaşına kadar 80 Milyon TL ödenmesi lazımmış Banka’lara ve bu günü detaysız 550 Milyon TL Bursaspor’un borcu olduğunu açıklamışlar Bu Bir Balon – Futbolcuların çoğu zaten borcu bırakmışlardı bu adam gitti Battala borcunu ilk ödeyeceğini söyledi Batta Bursaspor’dan belki 10-15 Milyon Dollar kazanmıştı adam bırakmış kalanı BU gitti onuda hızlandırdı yani kulüp böyle yönetilir diye düşünüyorsa çok yanlış- hangi Altın madeninden konuşuyor hangi ismi satıyor ? Ya körmüsün Stadyum Belediyenin Bursaspor’un değil adam başkasının malını ismini satacak hey Allahım nelere kaldık- siz baştan şu vereceğim dediğin 40 Milyon TL ve 200 Milyon TL’yi delil ile noterlerin imzasını görelim böyle boş vaatler sonra balon borçlarla Bursaspor’un nefesini alıp götürmeyin!

      92
      89
      1. @Manyastik yorumuna yanıt olarak

        Sen bu işleri çok iyi biliyon kardeş galiba işleyiş nasıl oluyor bi anlatıverde aydınlanalım nasıl yapacağız adam isim hakkı diyor satamazsak ben alıcam diyo belediyenin diyonuz batallaya kadar borçları ödeyeceğiz diyo bi kulp buluyonuz nasıl olacak arkadaş şu kafanızdaki Başkan profilini açıklayıverinde bizde bilelim bu çıkmazdan nasıl çıkacağız yardım elini uzatana bile bir şey diyonuz yoksa boş yapmayın

        1. @Yemyeşil yorumuna yanıt olarak

          gelenlerin hepsi gidenleri aratıyor bence tanamen özelleşmeli şirket gibi yönetilmeli madem o kadar para var gidin bursasporu tff den satın alınn herkes rahat etsin 🤫🤫🤫

      2. @Manyastik yorumuna yanıt olarak

        Benim yorum yapan tayfadan anladığım ‘çmaçlar ücretsiz deyip sonradan kıvıran adam’’ çorbacıların gözdesi oldu adam geçen yazmış emine deplasman biletleri için gittik bilet vermedi. Bu düşüncelerle varya amatörün en dibindeki yerimiz hazır. Adam para koyucam diyor nasıl koyucak diyorsunuz birşey açıklıyor nasıl yapacak diyorsunuz sanki rus arap milyarderler kapıda ne olur biz başkan olalım diyor iş bilmez ikilidense şans verilmesi gereken tek kişi bu duruyor içinde

        33
        9
      3. @Manyastik yorumuna yanıt olarak

        sevgili kardeşim. stat belediyenin ama kullanım ve kiralama hakkı sembolik bir rakam karşılığında Bursaspor’un diye biliyorum.
        belediye, bırak bu rakamı tahsil etmeyi, oranın temizliğini ve bakımını bile kendi yapıyor diye tahmin ediyorum.
        nedense camiada belediyeyi garip bir şekilde kulübe rakipmiş gibi gösteren bir algı var.
        oysa belediye ve Bursasporun varlık nedenleri biz Bursalılarız.
        yani stadın başta isim hakkı olmak üzere diğer tüm ticari alanlarını kiralamak isteyenler masaya belediye ile değil, bursasporla oturmak zorunda diye düşünüyorum.
        yanlışım varsa düzelt lütfen.

        37
        5
    1. @Perihan Abla yorumuna yanıt olarak

      Allah aşkına stadın isim hakkını alacakmış güldürme be çoçuk kendine Serdar Başkan togg la görüşüyor sen ne diyorsun vizyon farkı diyelim

      16
      94
      1. @Boş yapma emin yorumuna yanıt olarak

        Ahh be abicim. Ben 40 yıldır trübündeyim ve Türkiye’deki futbol kültürünü çok iyi biliyorum. Biz bu sene şampiyon olalım, seneye Süper ligde şampiyon olalım, Şampiyonlar liginde gruplardan çıkalım, bize TOGG reklamını yedirmezler. Çünkü Türkiye’de aptalca bir futbol düzeni var.

        21
    2. @Perihan Abla yorumuna yanıt olarak

      Sorun sizde değil bacım.
      Aynı duygu ve şüpheler çok kişide var maalesef.
      Bilgi, birikim, donanım, liyakat falan diyoruz ama hiç tanımadığımız biri başkanımız olacak.
      Ne yazık ki kendisini gerçek manada çok sonra tanıyacağız. Umarım tanıdığımız da iş işten geçmiş olmaz.
      Ne diyelim Hayırlı Olsun.

      23
      11
    3. @Perihan Abla yorumuna yanıt olarak

      Sorun sizde genc arkadasa her Zaman guvenim Tam benim daha mantikli karar alacagi yönündeyim acikcasi (oyuncu satislari,alimlari Mali düzenlemeler vs.) diger adaylara göre

      27
      6
  1. Biraz önce Lacoste’nin Bursaspor’un stadına isim sponsoru olmak istediğini ve bunun için Türkiye’ye temsilci gönderdiklerini gördüm. İnşallah Lacoste sponsorumuz olur.

    34
    18
    1. @BursaspoR TR yorumuna yanıt olarak

      Timsahın Kafası bitmemiş,otoparkı bitmemiş,çevre düzenlemesi bitmemiş,giriş bölümlerinde çatlayan çöken betonların olduğu,su basan elektrik borcu göstermelik çekle ödenmiş bir stada dünyaca ünlü kaliteli isim yapmış bir firmanın sahibi sen olsan sponsor olurmusun hayal kurmayın Allah aşkına en fazla bursagaz olur sırtımızada limonata yazdırırız göğsümüzede budo çoraplara aroma şortun bir köşesinede rent a car firması.

      15
      8
  2. Çok ilginç kafalar yaşayan taraftar arkadaşlar var; bir yandan kulübü Ruslar-Araplar alsın isteği var öte yandan da “bu Bursalı değil” sesleri yükseliyor. Yaşadığı şehirden hatta yaşadığı dünyadan bihaber insanlar var bu şehirde. Dillerinde ucuz bir yerel milliyetçilikle karşı tarafı “Bursalı olmamakla suçluyor”. Ülkesi “yabancıya” peşkeş çekilmiş, parsel parsel bölünüp ona buna satılmış ama hafazanallah başımıza Bursalı olmayan bir başkan gelmesin. Memleket değil analar adam doğurur arkadaşlar, şayet aksi olsaydı hemşeri hemşeriyi gurbette öpmezdi.

    12
    2
  3. Size guveniyoruz basarili olacagina inaniyoruz..İnşallah kongre uyelerimiz bu kez hata yapmaz da Baskan olarak secilirsiniz..Koy takimlarina oynamak yerine Manchester deplasmanlari yapariz yine..

    11
    5
  4. Halimiz, kanser olup doktorların tıbben çare bulamadıkları, eve götürebilirsiniz daha rahat eder diyerek son günlerini evinde geçirmesini istedikleri hastanın yakınlarının cahil sahte hocalardan ve otlardan kanser ilacı yaptığını iddia eden şarlatanların eline düşüp, onlardan medet umması gibi oldu. Artık ne büyük günah işlediysek !

    8
    2
  5. Az bir zaman kaldı.
    Cumartesi günü yeni başkanımız belli olacak.
    Yeni seçilecek başkanın ilk icraatı kulüp emekçilerinin, oyuncuların ve tedarikçilerin hesaplarını güncellemek olmalıdır.
    Koyu bulutları Özlüce ve Vakıfköy ün üzerinden bertaraf etmeden başlanılacak görev başarıya ulaştıramaz.
    Sayın adaylar.
    Lütfen bu konuları görmezden gelmeyin.
    Bir transfer olmasın tesislerde ki herkesin yüzü gülsün.
    Hesabı güncellenen, yüzü gülen insanlarla birlikte başarıları kolayca yakalayacağız.
    Haydi Bursa.
    Haydi Bursaspor.
    Kupalar orada bizleri bekliyor.
    Kupalar gelsin müze dolsun.

    6
    2
  6. Emirhan Aydoğan ve Burak Kapacak için görüştük dediktan sonra “diğer isimlerle görüşmedim” demek tuhaf olmuş. Bunu söyleyip acaba transfer mi oldu acaba çocuklar tepki çekmemek için mi böyle bir şey dedi geliyor aklıma.

    5
    2
  7. Bende eminciydim fakat bugün röportajında dedi ki ; ligi 10. Falan bitirirsem 40 milyonu bırakırım fakat play of ta elenirsem paramı geri alırım dedi. Bu hiç olmadı emin

    3
    3
  8. Bu takımı bu hale getiren taraftardır şimdi kalmış takım kurtarmaya çalışıyor herşeyi hak ediyorsunuz takımın başarısını bile yuhladınız daha ne diyelim

  9. Emin Abi yi çok iyi tanırım Ben bursa Spor taraftarrı deyilim birgün mahalede otururken Arabala yanına geldi ne yapıyorsun burada Gel bursa Spor maçı var oraya götüreyim seni ve gittiğimde çok güzel bir duygu oldu Bende inşallah bursa spor ra verdiği emekler boşa gitmez

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu