Samet Aybaba “Taraftarımız…”

Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, "Taraftarımız çok iyiydi. Ben onlardan bir şey rica ediyorum; futbolun içinde kalalım. Böyle olursa daha iyi yerlere gelebiliriz" ifadelerini kullandı.

Bursaspor Teknik Direktörü SametAybaba,Beşiktaş maçı sonrası şu açıklamayı yaptı: “Oyuna çok iyi başladık. Ama atacaksınız. Atamazsanız zorluk çekersiniz. Hem tempo olarak düşersiniz hem de birlikte olarak hareket etmediğin için düşersin. Maçı kaybettik derken 1-1’lik sonuç güzel. Ama kazanabilirdik. Biz çalıştığımız pozisyondan gol yedik. Ben bu kadro ile gurur duyuyorum.

Taraftarımız çok iyiydi. Ben onlardan bir şey rica ediyorum; futbolun içinde kalalım. Böyle olursa daha iyi yerlere gelebiliriz.

Futbolun içinde birçok şey değişebiliyor. Biz çok büyük risk aldık. Çift santrafor olduk. Hücum oyuncularımızın tamamını soktuk. Riske girdik, terse de gidebilirdi. Çok daha iyi bir Bursaspor seyrettireceğiz.

Çok kötü bir fikstüre denk geldik. Galip geldiğimiz zaman yukarı tırmanacağız. Zorlu bir süreç geçiriyoruz. Rize ve Başakşehir de zorlu maçlar. Bu süreci iyi atlatmamız lazım.

Burak Kapacak devamlılığı olan bir oyuncu. Oyuna katkısı olur diye düşündüm. Ama çıkardığımda buz gibiydi. Ne oldu? Dedim. Evet hocam dondum dedi. O bizim önemli oyuncumuz. Daha da yukarı çıkacaktır” ifadelerini kullandı.

29 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Mustafa D. yorumuna yanıt olarak

      takım takır takır oyarken sahaya madde atıp oyunu soğutup 8taş ın ekmeğine yağ sürüyorsunus akıllanın, ceza almamızın bize çok büyük zararı var farkında değil misiniz?

      14
  1. sırf ceza almamak için maça gitmedim..yıl olmuş 2019 hala sahaya yabancı madde atmak kornere gelen adama çakmak atmak..değil beşiktaşlı bursasporlu bile olsa bunu yapan net gerizekalıdır

    63
    5
    1. @YORUMCU76 yorumuna yanıt olarak

      ARKADAŞIM ZATEN O MALUM GURUP İMZA TÖRENİNDE YAPTIKLARININ DEVAMI İÇİN STADA GİTTİLER TAKIM İYİ OLUNCA FIRSAT BULAMADILAR HİÇ OLMASSA CEZA ALDIRALIM DEDİLER VE BAŞARDILAR İYİDE 50 BİLEMEDİN 10 ÇORBACI GEÇİNEN TARAFTAR DEMİYECEĞİM KİŞİLER YÜZÜNDEN TAKIMINI DESTEKLEMEK İÇİN MAÇ SEYRETMEK İÇİN DİŞİNDEN TIRNAĞINDAN ARTTIRDIĞI PARAYLA KOMBİNE ALANLAR ÖNÜMÜZDEKİ MAÇTA MAÇ SEYREDEMEYİNCE SUÇU NE HEM TAKIMI YALNIZ BIRAKTIRIYORSUNUZ HEM KULÜBE CEZA ÖDETİYORSUNUZ ONDAN SONRADA BEN 200 TL KOMBİNE ALDIM KULÜBE KATKI SAĞLADIM DİYORSUNUZ BU ADAMLAR TESPİT EDİLİP STADIN YANINDAN BİLE GEÇİRİLMEMELİ

      11
      1. @X yorumuna yanıt olarak

        yorumunu okudum , birkaç taraftar deyip geçmeyelim stadın ,% 80 i küfürlü tezauratlara eşlik ediyor , teksasta amigp bunları susturamıyormu ? ilk başlangıcta engel olunmazsa yayılıyor … küfür edince sonuç ne oluyor onu öğrenemedik hala…

        1. @özgür yorumuna yanıt olarak

          Kardes bak bakalim maroton alta kombineli taraftardan hic kufur duydunmu birde maroton alt siralardaki biletli taraftara bunlarin bir dahaki mac diye sikintilari yokki ucuzlere gelsinler yeter serefsizler taraftarim derler….sizin gibi taraftarin ta…..

  2. Burak çok hata yaptı ama samet hocanın maç sonunda genç oyuncumuza böyle destek vermesi ve maç içindedr devreyi beklemeden değişiklik yapması çok önemliydi bence teşekkürler Samet Aybaba

    47
    1
  3. Hocam seni her zaman taktir ettim
    ve ediyorum Ben 10 yillik anlasma yapardim..sadece iyi teknik adam oldugundan degil adamligindan dolayi da..su bjk li yorumculara bakiyiorum da böyle yavsaklarin icinden sein gibi bir beyefendi nasil cikmis hayret valla…

    45
    2
  4. Kardeşim sahaya yabancı madde atmayın. Atan küfür eden Bursa’ya en büyük zarar verendir. Şeref yoksunudur haindir. Yapmayın!!!
    1- takım para cezası alıyor bütün gelir federasyona tüpçünün kasasına gidiyor klüpte zaten para yok
    2- atıyorsun maddeyi kaleci topluyor gene oyalanıyor defanstan kaptan geliyor vs. Gitti 2 dk daha adamın ekmeğine yağı sürdün.
    3- yanında atmayan namusuyla maç izlemeye gelmiş adam haftaya tribünce ceza alınacak senin yüzünden adamın hakkına giriyorsun.

    42
        1. @Pablo10batalla yorumuna yanıt olarak

          Kaleciye tepki göstermek en doğal hakkımız ancak bunu sahaya yabancı madde atarak yapmak yanlış ve kabul edilemez. Taraftar bu hafta müthişti ve takımın arkasında itici güç oldu. Şimdi düşün bakalım gelecek para cezasını ve taraftarsız oynamak zorunda kalacağımız maçları ve bu nedenle kaybedilecek puanları…

          80
          2
  5. Samet hocam sana güveniyorum 2010 senesinde senin hazır bıraktığın takımla biz şampiyon olduk ve bu sene şampiyon olamasakta ilk 5 i zorlarız diye düşünüyorum,bu zorlu ligde başarılar dilerim

    32
  6. Takımda mücadele çok iyiydi ancak yaratıcı oyuncu eksikliği çok fazla göze çarpıyor batalla tarzı bir oyuncu lazım Furkan Soyalp in daha yaratıcı olması lazım

    16
    1
  7. Arkadaşlar Timsah Arena açıldığından beri Güney kaleden kombinemi alıyorum. Sırf takıma destek olabilmek için her maç gücüm yettiğince bağırıyorum. Artık şu yabancı madde ve küfür olayına bir son verelim. Boş yere 1-2 maç ceza alıyoruz.

    14
  8. Kalalım oyunun içinde de hocam çok iyiye gidiyo takım bariz ama soruyorum furkan neden çıkıyor aytaç çıkması gerekirken? Furkan klasik bi 10 numara değil ki müdehaleleri çok iyi iyi top saklıyo adam kovalıyo demek istediğim defansın önğnde rahat oynar ama aytaç topu hiçbir şekilde ileri oynamıyor. Aytaç bu zamana kadar ileri oynamadı hiçbir takımda bu saatten sonra da oynamaz ne olur furkan kalsın aytaç rotason oyuncumuz yedeğimiz olsun ona da ihtiyaç var..

    12
    25
    1. @Suat yorumuna yanıt olarak

      Eksileyen çok fazla ama doğru söylemişsin… Furkan çıkınca atak yapamadık, attığımız golde pozisyonu bırakmayınca gelen ortada gol oldu… Furkan belki pasları zayıf kalıyor ama dikine oynayan ve pres yapan bir futbolcu…

      10
      1
  9. Hocam cok iyisin eyvallah takimida super hazirliyosun eyvallah 4-4 luk hocasin eyvallah buna lafimiz yok da umut nayir gibi uzaktan sut atabilen bi futbolcu almissin sakho gibi etkili bir forvet almissin yav bu stancu ya 90 dk sans vermenin anlami nedir ?? 60. Dkdan snra sadece bir kere topa deydi adam dolasiyor sahanin icinde hic birsey yaptigi yok furkan gbi ayaginda top tutan adam eksilten ileriye top tasiyan adami oyundan alicagina stancuyu alip umut la sakhoyu alsaydin saha en basta cok rahat bir galibiyet alabilirdik simdi soruyorum size sakhonun yerinde stancu olsaydi o pasi asiste cevirebilirmiydi ?? Neden bu kosamayan topa vuramayan bi ise yaramayan adamda bu kadar ısrar torpili nerden cok merek verici !!

  10. artık yeter şu camiya bir hava yakalamış ama taraftar demiyorum tam olarak direk türübün liderleri diyorum bu havayı bozmak için elinden geleni dün akşam yaptı stadta, açık ve seçik buda görüldü,acil bütün türübün liderlerimiz kendini bi çek etsin bu takım sadece onların tapulu malı değil Bursamızın veya dünyanı her hangi bir köşesinde radyodan yada tv den Bursasporunun maçlarını nacizane takip edenlerinde takımıdır. Bu takıma her 8jk maçından sonra ceza aldırmaya hakkınız yok ,20 yıldır HAYDİ SÖYLE !! desen nolur demesen nolur sen bu ülkenin en iyi beste yapan türübünüsün yapsana adam gibi küfürsüz coşkulu bestelerde takımda taraftarda coşsa,yeter artık küfürsüz çatapatsız ama tam agresif bir türübün olabilir ve biz bunun kralını da yaparız ,artık HAYDİ SÖYLEME!!!

  11. Takımın patronu SAMET HOCA.Takım için yaptıkları ona kalmıştır.

    Taraftar olarak bizlerden istediği,söylediğine gelince haklıdır beyler.
    Ya adam gibi maça gidip destek vermeli taraftar ya da çakmak atacaksa onu değil atletizm pistine gtisin GÜLLE ATSIN HEVESİNİ ALSIN.
    Sin-kaflı söz söyleyecekler ise ayna geçsin avazı çıktığı kadar ne söylerse söylesin ağızlarına acı biber dahi sürmem.

  12. Samet hocam,şu Lima yı ilk onbir oynatma ya.adam sahada yürüyor.beceriksiz in teki.sol da yusuf Erdoğan sağ da da Tünay torun ondan çok daha iyi.

  13. Hocam Burak bu maçta oynayacak bu maçı kaldıracak bir oyuncumu o çocuğu maçta hiç oynatmasaydin em azından kendine güvenini kaybetmeyecekti

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Close
Close