Saivet’te yırtık şoku!

Bursaspor'un Senegalli orta saha oyuncusu Henri Saivet'in çekilen MR sonuçlarından kötü haber geldi.

Bursaspor‘un deplasmanda oynadığı Sivasspor maçında sakatlanan Henri Saivet’in arka adalesinde yırtık tespit edildi. Tecrübeli orta sahanın yaklaşık 4 hafta formasından ayrı kalması bekleniyor.

14 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Yapacak bir şey yok. Geçmiş olsun.Hazır fırsat bulmuşken 4-4-2 ye dönmeli. Okan- Barış Ertuğrul Chedjou Umut(Lato)- Kembo Badji Shehu Tunay- Stancu Sakho.

    28
  2. cok iyi valla devre arasında kadar galibet almamız imkansız artık
    yani grosicki ve yasini alabilmiş olsak suan ilk 4 teydik
    ama alamadık sondan ikinciyiz

    10
    12
    1. @ay dede yorumuna yanıt olarak

      Ne yapsaydık yahu? İkisi de önce söz verdi sonradan caydı. Hele Kamil’in yaptığını kimse yapmaz. Adam Portekiz ihtimalini duyunca soluğu İstanbul’da aldı.

      8
      1
    2. @ay dede yorumuna yanıt olarak

      Hala grosicki ve Yasin diyorsun. Adam seni tercih etmemiş kardeşim.
      Benim yüzüme tükürecekler, Yarabbi şükür, yağmur yağıyor diyeceğim! Yok öyle yağma!
      İlke, prensip, onur, gurur diye bir şey var…

      13
      1
      1. @Aydın havası yorumuna yanıt olarak

        Yasin i istemeyen senin başkanın yoksa Yasin Bursa da top oynamak istiyordu hatta Bursaspor öncelikler arasında birinciydi ama kendini bilmez biri Yasin için karaktersiz alma diyor bizim enayi transfer den vazgeçiyor olayın aslı Budur

  3. Pahali oyuncularin hepsini gönderip yerine alt yapidan ucuz oyuncu oynatalim. Ptt 1. Lige düşelim . Oyuncu satip durumu düzeltelim. Dedenin vizyonu bu. Durumu düzelteceğini bilsem ona bile varim anca bu dede bizi amatöre kadar düşürür

    2
    6
  4. Bursaspor yine kadro planlamasında sınıfta kaldı. Oyun kurucu özellikleri sınırlı 4 tane 6 numaran var (badji, aytaç, sheu, ramazan). Bunlardan bazen 8 numara çıkarmaya çalışıyorsun olmuyor. Bu hafta da mecburen yine test edeceğiz. Elinde 8 ve 10 no oynayabilen saivet sakat, furkan kadro dışı. Atasanov hazır diyen varsa oynatsınlar görelim. Alper bir aydır yok, zaten o da kadro da yok. Bakalım A. Gücü maçında nasıl bir sonuç getirecek?

    1. @Mert can yorumuna yanıt olarak

      Hoca büyük ihtimal 4-4-2 oynatıcak yani OKAN – BARIŞ – CHEDJOU – ERTUĞRUL – UMUT(LATOVLEVİCİ) – RAMAZAN KESKİN(ATANASOV) – SHEHU – TUNAY – LİMA
      SAKHO – KEMBO
      Badji cezalı , Aytaç kötü oynadığından oynatılmamalı bence

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı