Rodallega için resmi teklif

Bursaspor Trabzonspor'un kapısını bir kez çalmayı kararlaştırdı. Hedef yeniden: Hugo Rodallega

Yeşil Beyazlı yönetim Hugo Rodallega‘nın transferi için bu hafta içinde Bordo Mavili yetkililerle masaya oturmayı planlıyor.

Teknik direktör Paul Le Guen‘in bu transfere onay verdiği bildirildi. Bu arada sağbekte aranan yerli oyuncu bulunmazsa buraya ayrılacak para da yine ofans oyuncusunun transferinde kullanılacak.

Böylelikle Başkan Ali Ay‘ın açıkladığı iki transfer de hücum hattına yapılacak.

Kaynak
Bursa Hakimiyet

28 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Mustafa 16 yorumuna yanıt olarak

      aynen kardeşim akhisar maçına kadar taraftarın gazını alıyolar 85 gündür olduğu gibi çileklerle başladılar buraya kadar geldiler ama tarih tekerrürden ibarettir akhisar ve sonrasındaki gs maçı bu yönetimin sonu olacak…

      13
      3
      1. @tiburon yorumuna yanıt olarak

        herşey para olsa kayseri gyanı antalya nasriyi etoyu menezi alanya wagner lovu getiremezdi iş bitirici olamassan sponsor bulamassan 2 yıldır stad isim hakkı bulamassan anca boban joviçi getirisin agu baduyada kiralarsın taraftar artık yönetimin amatörlüğünün vede vizyonunun farkına varsın bu adanlar 300 bin euro yüzünden abnegenroyu alamayıp belkide 5 milyon eurudan oldu klbü 2 senedir sömürdüler ortada elle tutulur bi kalıcı gelir yok yalandan başka ama bizim taraftara müstehak…

        15
        8
        1. @sami yorumuna yanıt olarak

          Kayseri ve Antalya’da para olmadiğinimi düşünüyorsun adamlara oteller yardımcı oluyor Bursa sanayi şehri bitane sanayici elini cebine atmıyor biraz para toplasin kulüp yamyam gibi ususurler başına akbabalar su Bursa’da rodalegayi getirecek ADAM yok diyorum okadar

          8
          3
          1. @... yorumuna yanıt olarak

            Yorumlarda Levent Kızıl adını okudum.Arkadaşlar şu adamın adını artık telaffuz etmeyin adam safi İstanbul aşığı böyle bir adamı nasıl bu takımla anarsınız

          2. @... yorumuna yanıt olarak

            YA kardeşim ozaman baştaki yöneticiler ne ise yarıyor Antalya ya kayseriye durduk yeremi yardım ediyorlar bu klubun başında levent kızıl gibi başkan olsa ne isim hakkı ne sponsor arayışı gibi problemlerimiz olmazdı gerçi kime anlatıyoz taraftarında yönetimden farkı yok.

  1. Sadece Rodallega ile kalmayın başka santrafora da teklif yapın yedekte dursun alamazsak kalan zamanda yeni adam bulmamız zor olabilir

    40
    2
  2. Adamların Burak Yılmaz’ın arkasında ilk yedeği sadece buna ümit bağlanırsa vermezler her zaman ki gibi hüsran olur. Kombine al dedin aldık 3 hafta geçti 2 mağlubiyet aldık sanki hiç puan kaybetmemiş gibi hava oluşturdunuz.Kardeşim ben forvette Kubilay, Deniz, Stancu görmek istemiyorum.

    36
    1
    1. @mühendis yorumuna yanıt olarak

      Evet 3 macta 2 mağlubiyet aldık,alınan mağlubiyetler bu ligin en iyi 2 takımı olduğu ve bu yenilgilerin deplasmanda olduğu unutulmasın,takımımızın eksikleri malum fakat takımın geçen yıl nasıl bir travmadan çıktığı da unutulmasın,evet bu takım ilk beşi yakalaması çok ama çok zor fakat en azından geçen yıl ki sıkıntıları çektirmeyeceği de ortada ve bizi yenebilecek takımlara,bu takım çok sıkıntı çıkaracak,bir tane takımımız var ona da sahip çıkalım,çünkü gerçek sevda BURSASPOR’DUR.

  3. Orta sahaya ofansif isim bakılmalı.Gol becerili, Batalla’nın yükünü paylaşacak biri. Agu, Badu ofünsif olârak eksik.

    13
    7
  4. Ersun Yanal Ndoye’den vazgeçti o yüzden Rodallega’yı tutacaktır. Zaman kaybı olur, başka oyunculara bakılmalı…

    1. @Zelzele1963 yorumuna yanıt olarak

      Onların amacıda o değilmi zaten, maksat oyalama taktiği… Sonra bi açıklama biz elimizden geleni yaptık olmadı sezonun arası tabanca takım vs. vs..bunlardan umudumuzu keselim bi cacık olmaz kendimizi kandırmayalım olacak olan şimdiye kadar olurdu…

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu