Ömer Erdoğan Süper Lig’de

Ajansspor'un haberine göre Hatayspor son olarak Fatih Karagümrük'te görev yapan Ömer Erdoğan ile 1 yıllık anlaşma sağladı.

43 yaşındaki teknik adam Karagümrük’te 5 galibiyet, 6 beraberlik ile 1 mağlubiyet elde etti ve 1.75 puan ortalamasını tutturdu.

27 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Süper ligde birçok başarılı hoca varken ve seni mehmet altıparmak şampiyon yapmışken daha 2 takım çalıştıran ömer erdoğan biraz komik deilmi yoksa aklımızla alay mi ediliyor o zaman bursaspor şampiyon olmalıysa neden mehmet altıparmak düşünülmüyor da ömer erdoğan yazıyor bu taraftar buralara tezat ve cok enteresan bir sektör

    48
    7
    1. @Realite yorumuna yanıt olarak

      Harika bir yorum bravo yani inanılır gibi değil tutturmuş bazıları Ömer Erdoğan mis ya az akıl az ya azıcık bakın üsteki yorum mantıklı akıllı süper bı yorum

      3
      5
      1. @Dadaş yorumuna yanıt olarak

        Gitmez kovarlar gerçekten çok nankör ce adalet bunun neresinde yazık Mehmet hocaya işte Bursaspor’un yeni hocası tamda karşımızda duruyor Mehmet Altıparmak

        2
        5
  2. Elin oğlu ömer erdoğana yalakalik yaptığı kadar kendi bursa çocuğu ve evlatlarına sahip çıkmadı şu bursa halki o yüzden bi türlü işimiz rast gitmiyor evet burda oynadı herkes eyv parasını aldı gitti her bursada oynayan bursada kulis ve nemalanmak için baş kaldırıyor ne basit bir kulupmusuz ömer erdoğan bursada çoğu eski yönetim ve başkan adayı ile kanka yardımcısı da eski alibey yönetiminden birinin kardeşi sürekli buraya kulis peşindeler bıktık be kardeşim burası harbi mahalle takimi irfan buz atki takar ooooo mustafa er bağlantı 2 maç hocalık yapar ooooooo ömer erdoğan iyiki bi kaptanlik yapti yillardir ooooo ya bu nasil bir vizyon ve zihniyet be kardesim

    22
    17
    1. @Uğur yorumuna yanıt olarak

      ömer erdoğan gibi adamlar olmadığı için küme düştük 2 gündür herkes acıdan bir taraflarını yırtıyo
      ömer erdoğan gibi adamlar takımı şampiyon yaptı 2 gün acıdan değil sevinçten ağladık bilmem anlata bildimmi

    1. @ATOM KARINCA yorumuna yanıt olarak

      Bitti bitti.Uyanin artık bu rüyadan.Takim kapanipta bir şahıs veya kurum satın almadığı sürece her yıl bir alt lige surunecegiz.Kimse kendini kandırmasın.Zirvedeyken bu sehrin tek takımına sahip çıkmayanlar bu saatten sonra hiç çıkmayacak.Anlayin artık bunu.Bu takım sırf passolig nedeniyle en iyi topunu boş tribünlere oynadı.İyi oldu ama.Kendimiz düştük.Aglayamayiz.Kurekci kavgaları da biter.Her kurulda esip gürleyen tribün liderleri,yalancı başkan adayları olmaz artık.Bu borcun altına kimse de elini sokmaz.Reklam için gazetelere boy boy demeç veren siyasi ve aristokratlari da görmeyeceğiz.İyi takip edin.Bu saatten sonra belediye başkanı da BTSO başkanı da iki timsah gözyaşı döküp köşelerine cekilecekler.Bundan sonra maksimum 10 bin kişiye oynarız maçları.Ancak artık ne küfür duyarız ne de başka bir şey.Maclarda avare bir stadyuma alınır.Cunku Bursa’nın büyükşehir belediyesine 60 bin euro saha kirası ödeyebilecek beş kuruşu yok.

      21
      2
  3. Başımıza ne geldiyse egodan geldi şampiyonluktan sonra çok degiştik hoca beğenmez oyuncu beğenmez olduk baskı yaptık gönderttik e peki bu adamlara giderken öpücük mü verildi hayır kasada paralar çıkıp durdu gelen gideni arattı kısır döngü gibi borç oldu dağ gibi düştük bu lige halaa biz şöyleyiz biz böyleyiz ya kardeşim Bursasporun büyüklüğü zaten tartışılmaz tamam da azıcık yapıcı konuşalım artık nasıl daha iyi olabiliriz ne yaparsak bu kötü durumdan çıkarız yeter artık Eskişehir gözümüzün önünde bu sene lig çok daha zorlu olacak onlara karşıdamı biz Bursaspor’uz adam olun vs mi diyecez artık köy takımları bile dalga geçiyor halimize egoyu bırakalım o şampiyonluk yaşamadan önceki ruha bürünmek gerek

    18
  4. Artık kabullenelim tff 1.lig takımıyız ve bütün planları buna göre yapmalıyız. Geçen sezon hep biz burada geçiciyiz az durup gideceğiz kafasındaydık. Bazı arkadaşların dediği gibi biz sampiyonuz biz büyüğüz şöyleyiz böyleyiz diye diye bugünlere geldik. Süper ligde 4. 5. olmak beğenilmedi şimdi alt ligden çıkamıyoruz. Bu seneyi de kazasiz belasız geçirirsek eksi puansız cezasız falan çıktık çıktık çıkamadık esesin durumuna düşeriz.

    13
    1. @Bursa/Gazcılar yorumuna yanıt olarak

      Ali aydan hesap sormakmı güldürme beni altından kimler kimler cıkar biliyomusun erkan körüstan recep altepe cavit cağlar recep bölük başı mevcut belediye başkanınız onlar bursaspordan hesap sordular farkında değilsiniz ibrahim yazıcıdan intikam aldılar hala uyuyosunuz

  5. Bizene kardeşim hatayspordan ömer erdoğandan biride yazmış iyi top oynatacak görürsün 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣akrabaları siteden çıksın bilader yada çorbacılar ömer erdoğan ve gibilerden önce 10 tane hoca var oyuzden bi bok olmaz bu turk futbolundan ve ayrıca ömer erdoğan bursa dışında 10 tane takımda oynadı biri istiyor mu bakalım 🤣🤣🤣ulan biz ertuğrul sağlamı harcamisik kim takar zurnanın son deliğini

    1
    1
  6. Sevgili Bursasporlular ;seçilen başkanlardan ,seçilme şekilleinden (kimler trafından ne şekil desteklendiğinden ) tutunda basınından,şehrin ileri geri gelenlenlerinden ,a partilisinden b partilisinden c partilisine kadar,tirbün abilerinden ve onların kulecilerinden ve çevrelerinden maçlara gelip kendi takımın futbolcusuna küfredenlerden bir çok basın mensubunun yanlışlarından çok bilmelerinden evet tüm şehir böyle istedi ve daha bu işler planlana planlana geliyor bakalım daha neler göreceğiz insanın içinde ki aşkı sevgiyi ihanet ve delallatleriniz o kadar çok yaralıyor ki bu şehirde Bursaspor değerdi anlamdı pek çok şeydi peki şimde amatör e düşerse düşsün nasıl olsa bir takımı hazırlıyorlar heee o hazır çünki A:Ş olduğu için isteyen satın alır ne diyeyim emeği geçen tirbün liderlerine EK na,RB na,AA a RA yeve MM na hepinize yazıklar olsun

  7. Hatayspor taraftarı biz istemeyiz diye sokağa dökülmüş 😂😂😂😂😂hataya hoca bu isim olamaz diye bursa taraftarı bize gel diyor 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı