Ömer Erdoğan “Bir gün mutlaka Bursaspor’u çalıştıracağım”

Teknik Direktör Ömer Erdoğan, VOLEapp’de Bursaspor hakkında konuştu.

Ömer ErdoğanBursaspor’un durumuna çok üzülüyorum. Süreci yakından takip ettim. Yıllarca kötü yönetildi. Çok büyük bir camia. Bir gün mutlaka Bursaspor’u çalıştırmak istiyorum.” ifadelerini kullandı.

38 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @OSMANLI-16 yorumuna yanıt olarak

      Sevgili Bursasporlular camiinin için de ki çakallar akbababalar leş yiyiciler çöktüler bunlar nasıl ki feto şeresizi bu ülkeye zarar verdiyse bunlar da Bursaspor ü yağmaladı ben otobüs basan kulelere çıkan Başkan yönetici ile kol kola olup çıkar sağlayanlar tribünlerde de görmek istemiyorum

      15
      1
  1. O zaman bu zaman olmadıktan sonra hiç bir önemi yok 1.lige süperligde Bursasporu çalıştırmak için herkes sıraya girer zaten önemli olan bugün taşın altına elini sokmak…

    40
    32
    1. @Fatihhh yorumuna yanıt olarak

      1.ligteyken kimse sıraya girmedi valla kendirmayin kendinizi. Bu taraftar oldukça kimsede girmez sıraya. Amatör lige gidiyoruz hala kendinizi dev aynasında görüyorsunuz bende buna hastayım

      10
  2. Adam gibi adam Hayır Dua Alanın Yolu Açık Olur Şampiyon Kaptan Bizde Seni Seviyoruz ALLAH İşini gücünü rast getirsin İNŞAALLAH En Kısa zamanda BURSASPORUMUZUN Başında görürüz senin gibi Dürüst Hocaya ihtiyacımız var

    38
    2
  3. Hırs azim mücadele deyince aklıma kaptan Ömer Erdoğan – Ali Tandoğan gibi o sene şampiyon olduğumuz topçular geliyor…
    O ruhu yakalarsak işte o zaman ayağa kalkarız !

    37
    11
    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Bi de Krita vardı, amk piskopatı. Mermiye kafa atıyodu, şimdi de kafes dövüşçüsü olmuş. Mimar mühendis falan olaydı çok şaşırırdım zaten. (Sercan iyi çucuk, ama beyin yok).

    2. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Gizli bir el gelecek yapacak eser sen rahat ol.emin adanuru Allah tekratdan başımıza gonderse 2 seneye superligte sampiyonuz.

      6
      5
  4. Hocam biz gelene kadar iyi tecrübe edin biz geldiğimizde birlikte yeni bir kupa getireceğiz bu şehire

    23
    5
  5. Oyle bir takim kalmayacak kaptan
    Şımdi tam zamani degil mi ?

    Super lige cıkınca herkes calıstirmak ister

    Şımdi tam zamanı degil mi ?

    Meftaya sizde toprak atip gidecekmisiniz ?

    18
    20
    1. @Cebk yorumuna yanıt olarak

      adamlıgından şüphemız olmaz gelmesede… gelmek zorunda değil… herkesın karıyerı var sonucta…

      35
      6
      1. @miço yorumuna yanıt olarak

        Cabk denen kardeş Manyak manyak konuşuyo işte. O zaman Şenol Güneş’in de bu sene işi gücü bırakıp bizim ligde oynayan Trabzon 1461’i alması lazım. Bu sene o takımın başına geçmezse çok ayıp eder. Dikeyim öyle Trabzon’luyu be ya

        4
        1
  6. Ne olur gelme sakın, Ertuğrul Sağlam’ın yaptığı hatayı sen yapma. Sana layık değil bu takım Ömer Erdoğan. Sana layık değil bu taraftar…

      1. @PMB10! yorumuna yanıt olarak

        tekke, bizatiyi geç ibrahim üzülmez şerefsizini bile getirdiler bjk bursa maçında sahaya bayrakla atlayan kardeşimizi düşüreni

      2. @PMB10! yorumuna yanıt olarak

        Adamda ana dili gibi İngilizce Almanca var. Almanya altyapılı bir hoca. 2 seneye kalmaz, Tayfur Korkut gibi Bundesliga’ya gitmezse ben bişey bilmiyom. Bursaspor batmış, siz hala Ömer Hoca diyonuz be yaa. Adam vizyona çıktı amk. İnsan keyfi için Super lig takımı Hatayspor’u bırakır mı? Demek ki bir başka süper lig takımıyla ön anlaşmayı yaptı ve kim bilir kaç milyon yuğroya imzayı attı. Şimdi Bodum’da tatilde veriyo gazı gitsin.

  7. Gel o zaman çalıştır. Mesela Ali Tandoğan geçen gün bir sohbetinde BURSASPOR, da ücretsiz görev alabileceğini söyledi… sende aynı fikirdemisin yani ne kadar samimisiniz… şayet samimi iseniz sanada Ali Tandoğan,a da helal olsun.

    1. @Turşucu yorumuna yanıt olarak

      Yok aga ben parasız falan çalıştırmam. Burası Diktibaba tekkesi mi amk? Çalış çalış ama para alma. Niye? He, bu arada sen nerde çalışıyon? Söle bakam bana?

      1. @Ömer Erdoğan yorumuna yanıt olarak

        Turşucuda çalışıyorum…ben para almıyorum aylığımı turşu olarak alıyorum 😂… ama ben senin gibi reklam yapmıyorum ömercim . Arkadaşın Ali parasız çalışırım dedi …Bu durumda seni değil onu alıcaz işe 🤣

        2
        1

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu