Mustafa Er “Rahat kazanabilirdik ama”

Deplasmanda Ankara Keçiörengücü'ne 2-1 mağlup olan Bursaspor’da Mustafa Er maç sonu açıklamalarda bulundu.

Mustafa Er basın toplantısında “Son derece üzgünüz. Rahatlıkla galibiyet çıkartabileceğimiz bir karşılaşmaydı. Maalesef mağlubiyetle ayrılıyoruz. Çok net pozisyonlara girdik.

Oyunun genelinde iyi oynadığımızı düşünüyorum. Çok basit bu seviyede yenmemesi gereken 2 gol yedik. Tabi ilk yarı oyun berabere giderken çok net pozisyonlar var. Bunlar da maalesef tercih hatalarından. Çok net ataklara girebileceğimiz pozisyonlardan yararlanamadık. İkinci yarı yine net pozisyonlarımız vardı.

Onur’la, Pedro’yla birçok pozisyona girdik. Maalesef değerlendiremedik. Birçok hamle yaptık. Sistemde değişiklik yaptık. Geri dönebilmek adına, pozisyonlar da bulduk ancak değerlendiremedik. Bu maçtan çıkartacağımız dersler var.” ifadelerini kullandı.

73 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Süper ligin tanınmış simalarından Bursaspor hakkın rahmetine kavuşmuştur. Cenazesi haziran ayının ilk cuması ikindi namazını müteakip hamitler mezarlığından kalkacaktır. Halkımıza duyurulur. Tüm sevenlerinin başı sağ olsun

    249
    9
    1. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      Kocaeli maçı eşik atlama maçı kaybedersek artık gelecek yıl inegölspor ve karacabeyspor derbileri deplasmanları var. Çorbacılar ve futbol bilgisi olmayan cahil takımı yüzünden geldiğimiz hallere bak
      Emeği geçen herkese teşekkürler.

      1
      1
      1. @Samet yorumuna yanıt olarak

        Eşik derken??Kocaelispor’u yensek bile 2 puan altında kalacağız ve ondan sonraki hafta kazanma garantimiz mi var?

    2. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      İlk önce çok kötü oynamadık Mustafa hocanın dediği gibi ama baya pas hatası yaptık adamlar o 2.gölü attıktan sonra maçı izlemedim biz golü attığımız zaman Bi ümitlenidm ama gerisi gelmedi bide bence hakemin çok fazla futbol bilgisi yoktu Bi pozisyonda bruna pas atarken karşı takımdan bir araya girdi ve ayağıyla kalecisine gönderdi kalecide topu eliyle aldı anlamadım hakemin orda düdüğü çalması gerekiyordu ne diyelim Allah sonumuzu hayır eylesin

      3
      22
    3. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      Koskoca ilk yari ceza sahasina 1 kere girmişsin gol beklentin 0 istatistiklerde sut 0 orta 0 . Rahat kazaniriz diyor rakibin mac sonu 22 şutu var. Birakin milletle alay etmeyi

    4. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      biz bu filmi daha önce çok seyrettik. takım kazanınca, medya ve taraftar hep bir ağızdan herkes aslan, kaplan. kaybedince öldük, bittik. kazma, kürek. hatta hain.
      bu aynı zaman da Türk Futbolunun da bir hastalığı.
      futbol nedir?
      taraftarlık nedir?
      kentlilik nedir?
      spor ve tribün kültürü nedir hak getire.
      aslında sorunun nedenlerini ve çözüm önerilerimi kendi bakış açımla defalarca bu sitede yazdım ama değişen bir şey yok.
      kendi özelimize, yani Bursasporumuza dönersek kurumsallaşmaya gitmekten başka çaremiz yok. küme düşsek bile bu hedeften vaz geçmemeliyiz.
      ne demek istediğimi kaç kişi anlar? kaç kişi içine sindirir? kaç kişi bu uzun yolculuğa katlanır işte orası meçhul.
      atalarımız gerçekten çok zekiymişler. benim anlatmakta zorlandığım şeyleri birer cümleyle anlatmışlar.
      sabrın sonu selamettir. acele işe şeytan karışır. emeklemeden yürünmez. söz gümüşse sükut altındır. ne ekersen onu biçersin. gibi, gibi…

      22
      1
      1. @2. mustafa yorumuna yanıt olarak

        ATALARIMIZ AYNI ZAMANDA ;HESABINI BILMEYEN KASAP GÖZÜNE ! GIRER MASAT…da demışler.. hazıra hazıne dayanmaz… da demmışler…2011 de en zengın olan kulubun kasası boşalmış hıçbır suçlu yok hesap sorulmuyorsa kıme ne demek lazım …HESABI SORULMAZMI BU KULUBÜN KASASININ SIFIRA INMESININ..? KIMSE SORMADI. –.ÇOCUGA SORSAN BU KULÜBÜN EN BÜYÜK EKSIGI NE DIYE ….SIZE GOLCÜSÜ YOK der. alınmadı alınamadı..hala yok yok yok….GOL ATAMASSAN SÜPER OYNASAN TABELAYA FAYDASI OLMAZ. KOSKOCA YÖNETENLER BUNU KAVRAYAMADI.. PARABITMIŞTI DERLERSE GELEN GIDEN 18— 28 FUTBOLCU YA BENZER TOPCU ALINDI DA TÜMÜNÜ ALMASAYDINIZ DA BIR 8 9 VE 10 NUMARA ALSAYDINIZ BU TAKIM YINE KURTULURDU….SELAMLAR

        .

    5. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      Ya hocam Biz başka bir takım mı seyrettik ya düşüyoruz Ne dersi çıkaracaksın ya bu Topçu larla hiçbir ………….olmaz vallahi olmaz lise takımı gibi oynadılar futbol anlamında kişilik yok..lütfen U19 -20-21 OYNAT DAHA İYİ OLMAZSAK NE OLAYIM.az kuru az pilav rumuzlu haklı.ders çıkarcaz kelimesinden nefret ediyom.DÜŞÜYORUZ YAHU

      25
      1
    6. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      Keçi (ören),Tuz (la),Melemen,Ümran,(iye),Altın(ordu) vs.vs Hepsine yenildiniz…
      Hala yok yenebilirdik,yok şöyle oldu, yok böyle oldu,yan yattı çamura battı..Yaaaaa kardeşim artık mazeret kaldımı…
      UYAN …. ! DÜŞÜYORUZ…

      29
      1
    7. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      Bu oyuncular ders almaz hocam hiç uğraşma.Hele bu saatten sonra hiç almaz.Bunlar bütün umutları söndürmeye kararlı.Kurtulma mücadelesine girmeye ne niyetleri ne istekleri ne de işlerine saygıları yok.
      Lig başından beri formunu artıran bir oyuncu dahi yok.
      Diyorumki;geçen yıl gençlerimizi yetersiz bulanlar ve eleştirenler derhal onlardan özür dileyin.Onlar serefleriyle oynadılar.Bunlar ise …..

      56
      5
      1. @Mutt yorumuna yanıt olarak

        Ve o gençleri satan emin bu takımı batıran düşüren kişidir.o gençlerden hiçbiri kalmadı.hele son satılan üç genç taha batu ve kerem bunun resmileşmesidir.

      2. @Mutt yorumuna yanıt olarak

        Mutt kardeşim.
        İşin özetini bir kaç satırda ortaya koymuşsun.
        Tahta açılacak dendiğinde bu platformda evet açın fakat onlarca transfer için değil itibar için açın diye defalarca yazdık.
        Geçen sene ki kadroya çok değil üç çok iyi takviye ile devam edilebilse herşey farklı olurdu.
        Olmadı.
        Akıllanmıyoruz.
        Devre arasında bile yanlış transferler oldu.
        Doğru ise neredeler.
        Kaç maç geçti hangi katkıyı koydular.
        Bu sezon bu takım diyelim ki lig de kaldı seneye yine aynı olmayacağının garantisini kim verebilir.

    8. @Az kuru Az pilav yorumuna yanıt olarak

      Burak A. Eski burak değil ne pres ne pas ne müdafa her yerden eksik Ismail de ona eklenince orta saha çöküyor bu net istersen maçı tekrar seyret hoca ya Budaktan vaz geçeceksin yada kümeden..

      57
      3
  2. Bu maçtan çıkarılıcak dersi ben söyliyim hocam. Bir klübe siyaset girerse ne hale gelebilir? Bir klüp vizyonunu kaybederse ne hale gelebilir?
    Bir klüp rant sağlanmasına izin verirse ne hale gelebilir? Bir klüp hatalarından ders çıkarmazsa ne hale gelebilir? Bu maçtan çıkarılıcak ders bu soruların cevabı hocam. Senin suçun yok eşeğe altın semer vursan eşek yine eşek. Vakıfköyle düşseydikde bu omurgasızlara bu takıma bırakmasaydık en azından şerefimizle düşer gururumuzla kalkardık. Mahalle takımı taraftarına şampiyon olmuş Bursaspor’un topçusu gol kaçırınca “ooo gerizekalı” dedirtti bunlar bize. Çıkmadık candan ümit kesilmez diyoruz ama ortada ne can kalmış ne ümit. Umarım bir mucizeyi gerçekleştirirsin bu ölülerle bizi ligde tutarsın. Allah sana kolaylıklar versin hocam.

    64
    20
    1. @Berkay yorumuna yanıt olarak

      Atılacak başlık.
      KEÇİ,TİSAH YEDİ.
      Karşılaşacağımız diğer takımlar,
      HANİ BANA,HANİ BANA DEDİ ve SIRAYA GİRDİ.
      ZAVALLI BURSASPOR,ZAVALLI BURSA.

      17
      2
    2. @Berkay yorumuna yanıt olarak

      Sevgili kardeşim, kulübü siyaset değil, medyası ve taraftarının sabırsızlığı ve sonuca odaklı bakış açıları bitirdi.

      37
      20
    3. @Berkay yorumuna yanıt olarak

      Bu hoca da
      siyasetin ürünü
      değilmi.Bursaspor da
      hocalık yapacak
      kişi varken neden
      illaki Mustafa Er.
      Cunki imam gibi
      sakalları var. Dindar.

      39
      76
      1. @Efkarli yorumuna yanıt olarak

        aklım erdiğinden beri bursasporluyum. takımın haline kahroluyorum ama senin gibi tipleri görünce “boşver be diyorum bu kafada insanlarla kulübün başına gelenler az bile”

        14
        5
            1. @Yosuef16 yorumuna yanıt olarak

              Ben düşüncelerimi net anlatayimda
              ister eksileyin
              ister artilayin. M.Er diplomat
              olmamasına
              hiçbir tecrübesi
              olmamasına
              rağmen ilk
              nasıl kendisini
              gündeme
              getirdi. Dedi ki
              Ben kulübün
              genetigini
              biliyorum.
              Bende hepinize
              soruyorum.
              Kulübün
              genetigini bir
              tek o mu
              biliyor.Er sel
              Üzgün Ismail
              Ertekin Sedat
              Ozbag abimiz
              Beyhan kaptan
              Ahmet Suphi
              bunlar ilk
              aklıma gelenler.
              Bu isimler
              Kulubun
              genetigini
              bilmiyorlarmi.
              Bu isimlerin
              M. Erden
              ne eksiği var.
              Antrenör
              deyince illaki
              M.Er niye
              Cunki belediye
              ile aynı siyasi
              fikirde. Ben
              mantıklı
              aciklama mi
              yaptım.Sizde
              hakaret
              etmeden
              mantıklı cevap
              verin bakalım
              beyinli ve
              ileri zekalı
              belediyenin
              corbacilari.

              12
              15
              1. @Efkarli yorumuna yanıt olarak

                Mustafa Er bu takımda ilk defa göreve gelmedi geçen yıl en zor dönemde bu takımı altyapı oyuncularıyla ligde tuttu yani başarısını kanıtladı.Bu sene devam edebilseydi asla bu durumda olmazdık.Şuanda büyük fedakarlıkla bir mucizeyi geçekleştirmeye çalışıyor Allah yardımcısı olsun.Hala Mustafa Er’e laf söyleyenin aklından da Bursasporluluğundan da şüphe etmek lazım.

                2
                1
  3. Buyur açıklamaya bak!!RAHAT KAZANIRDIK aması ne hoca!!allah aşkına hoca sen bari yapma biz 9 kişi kalmış takımları yenemezken neyi hangi maçı kazanacağız?BİTİK HOCAM BİTİK takımın alayı çöp süper ligde forma verilmeyecek yedek kulübesine giremeyecek adamlardan medet umuyoruz yıllardır

    43
    3
    1. @kacakload16 yorumuna yanıt olarak

      Mustafa kardeş biz başka maç mı izledik acaba.. Sen neyin kafasındasın.. Tuğbeyden bir cacık olmadı.. Değişiklik sonuç alınamadı.. Paraşüt açilmadı….El fatiha..

      27
      5
  4. kendinizi bi beklentiye sokmayin arkadaslar …. takımın düştüğü net goz gore gore gitti bitti gelen gecen yeniyo bunlar kimseden puan alamazlar bakin yenip 3 puan demiyorum puan dahi alamaz bunlar kabiliyet yok basta bi hoca yok medet umulan adama bak mustafa er …galibiyet nasil bir aliskanlik ise malubiyette bi aliskanliktir….koskoca bursaya yaziklar olsun bi takima sahip cikamadilar….

    36
    4
  5. Daha önce bizim süper ligden düşmemize neden olanlar Aytaç Kara, Yusuf Erdoğan , Ertuğrul Ersoy süper ligde keyif sürüyor. Yurtdışına kaçan Ali Akman, Trabzon’a kaçan ve anlaçmazlık yüzünden hiç bir yerde oynamayan Batuhan Kör, Kerem, Taha istirahatte. Keza Serdar Aziz, Ozan Tufan, Okuan Koçuk, Muhammed,… Daha sayayım mı?
    Bu kötü ve sahtekar yöneticiler yüzünden takımımız mahvoldu.
    İçimiz kan ağlıyor.
    Futboldan nefret edecek noktaya geldik.
    Yazıklar olsun…

    26
    4
  6. Kazanacaktır alması maması yok bu saatten sonra ne olacak şimdi.Demek ki senin kadron PTT ligine de yetersiz.9 kişilik kalmış takımları yenemezsen,orta sıradaki ve altındaki rakipleri yenemezsen Ankaragücü bu ,Bandırmalı, ümraniyeyi nasıl yenip ligde kalacaksın sorarım sana hocam.

    24
    1
  7. Temel idama mahkum olmuşasmak için darağacına
    çıkarmışlar cellat sormuş diyeceğin bir şey varmı diye. Temel bu bana ders olsun demiş. Mustafa er de hala çıkaracağımız dersler var diyor

    23
    2
  8. Bu maçtan çıkartacağımız dersler varmış.
    Futbolcu milleti para varsa oynar, yoksa oynuyormuş gibi yapar.
    Aidiyet duygusu Futbolcu milleti için olmaz.
    Bursaspor’da para olmadığını artık futbolcuların hepsi biliyor.

    18
    3
  9. YA EVLAT
    GOZUNU SEVEYIM
    MAC KAYBEDEBILIRSIN
    AMA
    OLOVOJIN ACCAH GIBI TUM MAC KOSABILEN LIGIN EN FIZIKLI TAKIMINDAN BIRINE KARSI
    BURAK ISMAIL BRUNO UCLUZUYLE NADIK CIKARDIN

    16
    3
    1. @Hasan yorumuna yanıt olarak

      Sevgili hocam biraz saçmalamizsin birincisi bursaspor ne oynadığını bilmiyor plansız programsız 2 si tercihlerde yanlis 3 takimin eksiği orta saha ve kanat defans zaten kötü ama.kanat oyuncuları cok verimsiz acil 1 adam.alin

      3
      1
  10. Sonuç hocam sonuçta ne oldu bağıra bağıra gidiyoz Allah’a havele ediyorum biz gerçek Bursaspor’luları bu hallere getirenleri

    14
    2
  11. En azından öz eleştiri yapın gerçekleri yorumlayın iyi falan yok bu takımda terleme bile yok yok böyle hazırlandık yok son kalan maçları alırsak la olmuyor lafta beceriklisiniz ama burada bu ligte sizin yenebilecek takım yok bu oyuncu grubu futbol oynamaya musayit degil dustunuz gercek yeriniz burasi ostadi iki defa yiktirmanin bedeli gec.mis olsun basketle eylenin

    11
    1
  12. Çıkardığımız derslere çalışıp 2.lig de çıkacağımız sınavlarda başarılı oluruz. Geldiği gün dedik bu adam geldiğinde düştük biz diye.

    11
    2
  13. Adına teknik direktör denmiş. Tercih hatası yapmayacaksın birader. Kendi isteğine göre değil takımın galip geleceği kadroyu çıkarman lazım. Egonla bi bok olmaz….bitirdiniz takımı yazıklar olsun…

    10
    2
  14. Nerde Atatürk stadyumu nerde Bursaspor artık ruhumu kalmadı şimdi 3 liğe hayırlı olsun fazla söz söylenecek bulamıyorum (AKP BURSASPOR ELE ELE DEVAM DURMAK YOK)

    8
    6
  15. Ben iki pas yapamayan, hatta 2 m yanındaki adamına pas atamayan, boş kaleye topa dokunamayan bir takım gördüm. Eski bir maç mı izledim.

  16. Bu günde dersimizi aldık haftaya kimden hangi dersi alcaz hocam bu takım haftalar önce düştü herkez farkında. Ama işin resmiyete dönüşmesini bekliyoruz acı ana gerçek bu iş bitti

  17. Burak altıparmak son 10 maçta ne başarısı var. Hep hatalı passs ve ceza sag izin çevresinde faul yapmaktan başka bir şey yapmıyor. Burak adam ol adam gibi oyna artik

  18. ”Bu maçtan çıkartacağımız dersler var.” ifadelerini kullandı.” yapma şöyle açıklamalar yahu! her maç yeniliyoruz ne dersi? süper ligde iken dediğim bir şey vardı bu takım tff liginde dahi yapılmayan hataların yapıldığı bir bataklığın içinde. iş bilmezlik, rantçılık ne ararsan var. her transfer dönemi kanser edildik son anda çürük çarık topladık eldeki gençlerden kötüydü aldıklarımız sonra yine yine yine gönder al işte bu kadar. hangi dersten bahsediyorsunuz! şu berbat ligdeki düşmemeye çabalayan takımlar bile deplasmanda farklı galip geldi tek sürpriz yapamamak nedir? bu takım kalsa ne olur? mahalle takımı gibi imkanları olanlar ezip geçiyor bizi. neden? mahalle takımlarını yönetenlerden kötü yönetiliyoruz. taraftar ise seyirci olmuş. şaka gibi kabus gibi bir takım hiçmi yenile yenile galip gelmesini öğrenemez? o kadar idman ye beslen bir deplasman galibiyeti alama! ulan sıkılır adam göbekli olsa iman gücüyle oyunalım bu hafta der. her hafta ruhsuz silik nedir bu? en yıkık topluluk bile bu kadarını yapamazdı. halı sahadaki göbekli amcalar bile direniş gösterir yenelim lan der bu hafta. yazıklar olsun. yanlış transfer böyle bir şey demek. ruhsuz menajerlerin aç çakma kazma topçuları.

  19. Hoca belliki oyunu takip etmemiş sadece takımın pozisyonlarını görmüşsün sen Burak altıparmak denen mala güvendiğin sürece takım başarılı olamaz bu takımda ilk oynaması gereken adam Burak altıparmak tan önce tugbeydir hoca takıma bunca haftadır ne yaptın zerre ilerleme yok oynatma kardesim pedroyu şerefsiz herife kim onca parayı verdiyse haram zıkkım olsun ukraynadan bir golcü bulun çünkü takım neredeyse düşmeyi garantiledi

    6
    1
  20. Ttf 2.lige hazırlık lafları.
    Ama senin ve yeni yönetimin hiçbir suçu yok.
    Takımı buraya kadar düşürenler acaba hala Bursa’nın ekmeğini yiyip, suyunu içip, havasını soluyorlarsa söylenecek bir şey kalmamıştır.
    Tabiiki bu topçu yozları hiçbir gurur, onur, haysiyet yoksunu olmadan oynamaya devam.
    Kaşarlar bavullarını hazırlamaya başlamıştır.

  21. Bu takım hep birtek golcü bulamadığı için bu pozisyonda topcudan anlayan bir kişi yok bu takımda düşünün deniz kolgu denen eleman Sportif direktör oldu bu takımda üzücü olansa herkes bu takimi merdiven kullandı Burak denen malın zerre faydası olmaz bu takıma İsmail yüksek girecekse sonradan girmeli çünkü bu adamlar bu lig kapasitesinde değil yani Burak denen mala ağız dolusu laf söylesem yemin ediyorum içim ferahlamaz

  22. Hocam lig bitti halen ders çıkaracaz diyorsun maç berabere giderken rakibi iki kez az adamla yakaladığımız pozisyonları maalef bruno ile harcadık sonrada atamayana atarlar tabiiki.gelelim pozisyonlara hocam senin dediğin gibi net yüzde yüz girdiğimiz kaç pozisyon vardı başka maçlarımı seyrettik maçın son bölümünü baskılı oynadık ama yüzde yüz gol pozisyonlarımız yok..

  23. Koskoca ilk yari ceza sahasina 1 kere girmişsin gol beklentin 0 istatistiklerde sut 0 orta 0 . Rahat kazaniriz diyor rakibin mac sonu 22 şutu var. Birakin milletle alay etmeyi.

  24. Mustafa er buradan başka yerde iş bulamayan vizyonsuz futbolculuğu da vasat sıradan bir futbol. Adamı.. Koskocaman şehirden belediye başkanı olacak adam bulamayıp İnegöl den başkan getiren bursa futbol takımının başına da Mustafa er i getirdi. Eeeee ikici sınıf bir şehire ikici sınıf yöneticiler. Bursa spor bu şehrin aynasıdır….

  25. hoca sen dersler çıkarmaya devam et.burak ve onur gibi iki tane mal oyuncuda gelen hocalar ne buldularda oynattılar anlamış değilim.sezon başından beri yazmaktan bıktım.burak ve onur kadro dışı kalmadığı sürece bu takımdan bir cacık olmaz diye defalarca yazdım.ama her gelen hoca bu 2 malı oynatmaya devam etti.mustafa er 6 ay boyunca takımın maçlarını tv den hiç mi seyretmedin.burak ve onur malı ne pas atabiliyor nede defans yapabiliyor.bunu anlamak için guardiola olmaya gerek yok.ayrıca vefa temeli hangi gerekçelerle oynatmıyorsun açıklarmısın.takımda ayağında top tutabilecek ve dikine pas yapabilecek oyuncu vefa temel.ama sezon başında sen vardın ve hazırlık kampında şans vermedin sonra gelen hocaların hiçbirisi oynatmadı.gelen hocaların hepsi kenarda kolları bağlamış maç seyrediyor.insan biraz hareketli olur heyecanı olur.bize gelen hocaları kahvede karşına oturtup çay içip sohbet etmeye kalksan yemin ediyorum dünyaya neden geldiğini sorgulamaya başlarsın.sezon başında bu takım bu oyuncularla ve teknik ekiple devam ederse küme düşer diye yazmıştım.mustafa er i yere göğe sığdıramayan tayfa nerelerde.herkes takımda forvet yok diye saldırıya geçti.forvet yoksa takımda altyapıda forvet yokmu hiç takım içinde forvet oynayabilecek adam yok mu hiç.hoca dediğin imkansızı başarmaya çalışır.mustafa er ne yapıyor kenarda mahkeme duvarı suratıyla kolları bağlamış maç seyrediyor.VEFA TEMEL orta sahada kesinlikle oynamalı ve forvet olarakda MEHMET ERDEM oynamalı.cahil mustafa er umarım sana bu yorumu aktaranlar olurda VEFA yı orta sahada MEHMET ERDEM ide forvete oynatırsın

  26. Mustafa ER için aylar öncesinde herhangi bir artısı olmadığını gençlerle çatır çatır top oynatıyordu laflarının boş olduğunu yazmıştım. Ali AKMAN, Burak KAPACAK, İsmail ÇOKÇALIŞ gibi futbolcular BİREYSEL yetenekleriyle bir takım işler yaptılar. Herhangi bir artısı olmayan Kırklarelispor kapasitesinde bir teknik direktördür Mustafa ER.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu