Mustafa Er basın toplantısı düzenleyecek!

Bursaspor Kulübü Teknik Direktörü Mustafa Er bugün saat 16:00'da basın mensuplarının sorularını yanıtlayacak.

Bursaspor Kulübü tarafından basın mensuplarına yapılan bilgilendirmede bugün saat 16:00’da Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri‘nde gerçekleştirilecek antrenmanın ilk 20 dakikasının basına açık olacağı belirtildi.

Ayrıca Bursaspor Kulübü Teknik Direktörü Mustafa Er‘in basın mensuplarının sorularını yanıtlayacağı ifade edildi.

14 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      biliyorum hocam. zaten en çok takım savunmasına çalışıyoruz. ama biliyorsun bu işler hemen olmuyor. istersen haftada bir gün takımla sen antrenmana çık, belki bizden daha etkili olursun..!
      ya abi daha dün galip geldiğimiz maçta bile hocamız güvenç kurtarı yuhalamadık mı, yenilelim ama mahkum futbol oynamayalım diye.
      yenilelim ama sahaya yüreğimizi koyalım.
      kötü oynayabilirsiniz, ama kötü koşamazsınız. falan, filan.
      biraz sabır be abi. sos vermediğimiz günlerde gelecek.

      8
      4
    2. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Hocam sana saygı ve sevgimiz sonsuz.Sayenizde şehrin havası toptan değişti.Sana güveniyoruz.Doğru bildiğin yoldan şaşma.Çok çalışmaya devam edin.Başarılarınız daim olsun inşaAllah.

      21
      1
  1. MLOZ DÖKME ALANINI BEN HER GÜN GÜNDEME GETİRECEĞİM..PARTİZANLIĞI BURSASPOR SEVGİSİNDEN DAHA ÖNEMLİ TUTAN BAZI ZAVALLILAR DIŞINDA HERKESİN GÜNDEME ALMASINI DA İSTERİM..SONUÇTA SEN BEN O DEĞİL BURSASPOR KAZANIR..SÖZLER TUTULMAK İÇİN VERİLİR YUTULMAK İÇİN DEĞİL..OYLAR DA İNSANLAR GÜVENİLDİĞİ İÇİN VERİLİR UYUTULDUĞU İÇİN DEĞİL..

  2. bir sevemedim bu adamı inşallah son seçenek olur diyordum bazı taraftarlar sözü yüzünden gaza geldi ön plana çıkarttılar başarısı olmayanı 1 kere geldi trabzonu yendi ama nasıl yendi biliyoruz kendimizi avutmayalım 2. geldiğinde 6 maç 4 mağlubiyet çok köyü oyun 2 galibiyet ama iki takımda ligin avaraş takımıydı zaten biri sonuncu bitirdi.

    1
    19
    1. @bakaloım yorumuna yanıt olarak

      Senin gibi artıkların sevmesini istemeyiz.Bak aldığın eksilere.Gerçek taraftar herkese hak ettiği değeri verir.O mağlubiyetlerde Fener maçını hatırlamana zekan izin vermiyormu?Fırat Aydınus baktı maç gidiyor Titiyi atıp son 10 dakikada ipimizi çekti.Ayrıca 3 oyuncumuzu sakatladılar fakat tabiki kart yok.O maç güzel oyunumuzun mükafatı olarak resmen doğrandık.Ve sen utanmadan çok kötü oyun diyorsun.Bıkmadınız burada tetikçilik yapmaktan.İşiniz gücünüz pislik atmak.

  3. adamın 3. gelişi ama başarı yok hala ama gençler oynuyor diye adama laf atanlar düşman sayıyor yaşı küçük bursasporlular hemen

    1
    16
    1. @yok yorumuna yanıt olarak

      Nası başarı yok?Trabzon maçında bizi ligde bıraktı.Fakat kansızlar o maça şike deyip asıl armayı kirletiyorsunuz.2. gelişmde 6 maça çıktı ve takımı ligde bıraktı.Burada Konya’ya puan verseydik bitmiştik.Ertesi sene Mesut Bakkal 7 maçlığına geldi(ligde bıraksa 2milyon alacaktı) ve takım düştü.Samet, Bakkal başarılı Mustafa Hoca başarısız öylemi.Çok adisiniz

    1. @kötü yorumuna yanıt olarak

      Admin lütfen Bursasporlu olmadıkları açık ve net art niyetli insanların yorumlarını yayımlamayın.

      6
      1

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu