Mestan Selçuk Şahin ile görüşüyor

Gençlerbirliği ile sözleşmesi sona eren 38 yaşındaki futbolcunun Bursaspor'dan gelen teklife sıcak baktığı bildirildi. Kulüp kariyerinde 521 maçı bulunan Selçuk Şahin A Milli Takım'da da 25 kez forma giydi. Tecrübeli futbolcu kaptanlığını da yaptığı Fenerbahçe'de tam 12 sezon oynadı.

Gençlerbirliği ile sözleşmesi sona eren 38 yaşındaki futbolcunun Bursaspor‘dan gelen teklife sıcak baktığı bildirildi. Kulüp kariyerinde 521 maçı bulunan Selçuk Şahin A Milli Takım‘da da 25 kez forma giydi. Tecrübeli futbolcu kaptanlığını da yaptığı Fenerbahçe‘de tam 12 sezon oynadı.

43 Yorum Onay bekleyen yorum yok

      1. @Try yorumuna yanıt olarak

        Karıyeri iyi olabilir ancak 38 yaşında ve Gençlerbirliğinde bir çok maçı tamamlayamadı.Tamam paramız yok ama OLGUNLAR TURNUVASI DA OYNAMAYACAĞIZ

        50
        1
      1. @Hakan surgun yorumuna yanıt olarak

        Selçuk Şahin ne ya. Resmen 40 yaşında. Sahada bırak koşmayı, artık hızlı yürüyemiyo be ya. MEsut Şen’i de alaydın bari. Yusuf gidince sağ kanat boşaldı Başgaaaan.

        10
        2
    1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

      1- gidenler, gidecekler ve gündemdekiler, seviye ve kategori düştüğümüzün bir kanıtı.
      2- emeği geçenler sırasıyla, % 40 yerel medya + % 40 taraftar + % 20 köristan + bölükbaşı + a.ay.
      3- teşhis: yoğun medya ve taraftar baskısı. baskını getirdiği kaotik ortam ve camiadaki görev karmaşası.
      4- reçete:
      a- birlik-beraberlik.
      b- sabır-saygı-sevgi.
      c- kayıtsız-şartsız destek.
      d- denk bütçe-mali disiplin.
      e- yönetim-teknik adam-kadro istikrarı.
      f- kurumsallaşma.
      g- tümü için sükunet.
      5- keyfiyet tabi ki Bursaspor camiasının…

      23
      4
        1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

          Bu habere hiç yorum yapılmaz. Bu kişi bedava hatta uste para bile verse hiç bir şekilde düşünülmemelidir .
          Evet alınacaksa Egemen bu takıma kazandırılabilir.
          En azından tecrübesi ile takıma agabeylik yapar.
          Eski oyuncuları yeniden getirelim derken daha önce bizde oynayıp fayda sağlamış oyuncuları demiştik.
          Selçuk şahin de nereden gündeme geldi.

          6
          1
          1. @16 BS 224 Texas yorumuna yanıt olarak

            Siz kafayım ı yediniz ya 38 yaşında adamdan kime hayır gelir alında görün seneye gene nasıl gönderelim diye bakarsınız Bi de Bi dünya para verirsiniz bu adama adamın futbol la işi kalmamış

      1. @Arnavutt16 yorumuna yanıt olarak

        Katılıyorum kardeşim.
        Birileri pazarlamaya çalışıyor olabilir.
        Zaten haber olacak bir konu bile değil fakat yine de dikkatli olup bu tip haberlere itibar edilmemesi için uyarilarimizi yapacağız.
        Bize ptt liginin tozunu yemiş oyuncular ve teknik ekip lazım.
        Gerisi de hikayeden ibaret.

    2. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

      Kardeşim yapmayın Fenerli topçu istemiyoruz hele bu selçuk ise asla. YAn top sağ top geri top. Bu kadar kalibre bir oyuncu . Topa kafa sokan şamil gelsin. Bu adam olmaz gitsin başka takıma

      35
      2
  1. Mestan bey daha başka yaşlı oyuncu kaldı mı ligde bütün konserveleri topluyorsun yoksa olgunlar takımımı yapıyorsun

    23
    7
    1. @Camcı yorumuna yanıt olarak

      Kaliteli takımlarda transferi yönetim yapar. İdari menejer derki şu şu futbolcuları tespit ettik seç. Hoca onlar arasından seçer. Teknik direktöre transfer yaptırırsan sonu Samet hocanın bize yaptırdığı, üçüncü sınıf Brezilyalı transferleri ve vergini,Umut Nayır gibi transferler olur.

  2. Arkadaşlar,biz bu sene deneyimli, tecrübeli futbolcularla kısmetse lige çıkacağız. Tabiki hepsi böyle olmuyacak.Gençlerdendende takviye yapılacak.Bu sene geçiş senemiz. Seneye zaten olmazlar.Gencler birliği aynısını yaptı ve çıktı.

    3
    2
  3. Ne işi var Selçuk Şahinin Bursaspor da emekliye ayrılmış futbolcu almayın bize genç kaliteli teknik futbolcular lazım

    3
    1
  4. Gerçek bir saçmalık. Yaş 38. Gençleri oynatın…
    Tuncay Şanlı, Colin Kazım, Bilal Kısa gibilerin de çok güzel geçmişleri vardı. Geçmişle top oynanmıyor. İlla ki tecrübeli diyorsanız gelecek tek kişi BATALLA’dır.

  5. Biraz kafayı çalıştırın, akıllı olun. Milli maçta Fransa karşısına çıkan takımdan 7 yada 8 futbolcuyu alın. Trabzon dan Yusuf yazıcıyı alıp kaptan yapın. Şuan oynanan U21 dünya şampiyonasından 4 lü finale kalan takımlardan 20 yaşında 5 yada 6 üst düzey genç alın. Bir daha 10 sene arkanıza bakmayın.. Bunu akıl edecek kapasite yok ama sizde

    2
    3
    1. @Sami Uludere yorumuna yanıt olarak

      Bu fikir neden bizim yoneticilerin aklına gelmiyor ki.
      Kardeşim frey in parasini zor odedik ve en azından şimdilik cezalardan kurtulduk.
      Sen her halde gündemi takip etmeden yorumladin.
      Tamam çok güzel bir hayal kurmussun fakat sadece hayal. Dur bakalım önce tahta açılacak mı o belli olsun sonra elbette bir şeyler olur.
      Senin hayalin güzel de yaklaşık yirmi milyon euroluk bir hayal.
      Su an da Yusuf yazıcı yi almayi ülke genelinde hiç bir takım dusunemiyor.
      Gerisini sen anla kardeşim.
      Tanıyorsan ya da imkânın varsa ikna et gelsin bir diyeceğimiz olmaz.
      Kusura bakma kardeşim biraz eleştirdim fakat halimiz budur.
      Saygılarımla.

  6. Selçuk şampiyonluğumuzda büyük rol oynamıştı yedek kulübesinden takım arkadaşlarına bursadaki maç 2-2 işareti yapıp oyunu rölantiyeye aldırmıştı :-))

  7. Yahu bu BURSASPOR başkanları niye aynı kafayı taşıyorlar ki . Bahsedilen isimlerin çoğu bize enkazdan başka bir şey olmaz . Birinden kurtulurken diğer çöpleri illa başımıza bela etmek zorunda mısınız .

  8. Ya mestan efendi sacmalama ya ne selçuk u dünyanın ennkotu futbolcusu onuda geçtim kardeşim sanane ya bu yönetim hoca almadan yangından mal kaçırır gibi görüşme falan hayırdır yaa ne bilionuz ki ne alionuz

  9. Bence bu adam yerine ŞAMİL CİNAZ gelmeli,
    Gerçekten Bursasporda forma giymek istiyorsa
    1+1 yıllık sözleşme ile maç başı 50 BİN TL ücreti kabul edecektir.
    Ekstra maaş vermeye karşıyım artık

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı