Maç saati imza verecekler!

Türkiye'de korana virüs nedeniyle maçların Nisan ayının sonuna kadar seyircisiz oynanacağı açıklanmıştı.

Maçların seyircisiz oynanması nedeniyle 6222’den ceza alan taraftarların maç saatinde imza verip vermeyeceği merak ediliyordu.

Alınan taraftarsız oynanma kararı sonrasında;

6222’den kaynaklı imzaların devam edeceği açıklanırken “Takıma uğurlama yapılmayacağı, maç saati herhangi bir toplu izleme organizasyonunun olmayacağı açıklandı.

19 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Belki bizim bilmediğimiz gerçekten risk oluşturabilecek durumlar olabilir Eser kardeşim. Ancak insanlar şimdi maç seyredebilmek için kahvelerde kafelerde toplanacaklar o zaman nasıl olacak bu iş. Yani sonuçta hayat devam ediyor illaki kalabalık ortamlara giriyorsun. Ne diyelim hayırlısı. Allah Bursasporumuzun ülkemizin milletimizin yardımcısı olsun

    2. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Hocam abartılan bir durum yok. Sadece bugün İtalya’da 250 kişi öldü. Son 3 haftada ise 1300’e yakın insan öldü İtalya’da. Çin’den bahsetmeme bile gerek yok zaten. Yaşlı insanlar virüsü atlatamıyorlar. Bu kadar kolay bulaşabilen bir virüsün mutasyon geçirip daha ölümcül hale geldiğini düşünün. Bu nedenle neredeyse bütün ülkelerde gerekli önlemler alınıyor. Şuan fahiş fiyatlara insanlara maske vs. satanlar haricinde insanlara korku salmanın kimseye faydası yok.

    3. @Eser yorumuna yanıt olarak

      İtalya da sizin gibi diyordu sonuç ortada. Nereden nasıl bulaştığını fark edemediğimiz, gözle görülemeyen ve bulaşıcı bir virüsten bahsediyoruz. Daha 2 ay önce binlerce km ötedeki televizyondan izlediğimiz bir hadisenin şimdi tam ortasındayız. Durum ciddi.

    4. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Sen ne kadar akıllı bi şeysin ya. Avrupa liglerini bitiriyor uefa şamp ligi bile maçlarını iptal ediyor. Biz abartıyoruz öyle mi. Vakaa aayısı ölü sayısı dünyada artıyor bizde de görülmeye başlamış ama abartıyoruz. Ne yapalım abartmayalım da italya gibi iran gibi mi olalım. Bak bunlar abartmadıkları için bu halde. Abartılmış bu iş. Her şeyde olduğu gibi bundada o çok değerli zekanı konuşturmuşsun

      4
      1
      1. @fff yorumuna yanıt olarak

        Senin gibi kafalar virüsten daha tehlikeli ! Takım kazanınca iyi… 1-2 kez berabere kalınca tukaka başlıyosunuz rakımı yermeye ! Senin gibiler yüzünden bu haldeyiz ! Artık bitmeniz dileğiyle !

        1
        3
        1. @Eser yorumuna yanıt olarak

          İyi oynayınca alkışlamasını kötü oynayınca eleştiririz tabiki beyin yoksunları gibi hep şak şaklamak benim kişiliğime aykırı. Herkesi kendi kişiliğinde sanma

    5. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Sadece dün İtalya’da 250 kişi oldu. İstersen yazıyla da yazayım. İKİ YÜZ ELLİ CAN öldü.
      Korkmaya gerek yok gerçekten!

  1. Yarın ABD İlacını bulduk diye açıklar ! Önce reklam sonra satış ! Oyuna gelmeyin para babaları yine bir araç buldular kendilerine ! Şimdiki adı Koronavirüs yarın başka bişey ! Sağlıklı günler arkadaşlar korkmayın !

    26
    10
    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      En başından beri düşündüğümü sen söyledin kardeşim. Aklıma kene olayı geldi. Düşünsene yüzyıllardır bu topraklarda yaşayan keneler şimdiye kadar zarar vermiyordu da bir anda nasıl zarar verir hale geldi. Bunların hepsi biyolojik silah olabilir. İnsanın aklına her şey geliyor da hepsini yazarsak çıkamayız işin içinden

      1
      5
      1. @BURSASPOR AŞKI yorumuna yanıt olarak

        Biyolojik silahmış hadi ya.. tabiatı doğayı mahvedeceksiniz sonra hep bi bahane biyolojik silah.. ne diuor hz. Peygamberimiz: ” doğayı tabiayı tahrip edene, doğanın tabiatın dengesini bozanlara Allah lanet eylesin.” Doğanın tabiatın anasını ağlatın sonra bi şey olunca biyolojik silah. Hadi ordan

  2. bu arkadaş bursaspordan değil eskişehirspordan bahsediyor.bursasporlular klübün ve teksasın açıklamalarını ciddiye alsın.

    1
    1
  3. 6222 Sayılı yasa nedeniyle cezalı olan insanlar da dahil maçlar seyircisiz oynanacak kararıyla neden imza veriyor anlamakta zorlanıyorum.Resmen toplu infaz yapıldığı gibi birde toplu zulüm olmuyormu bu.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı