Kendimizi affettirmeliyiz

Bursaspor'un orta sahadaki tecrübeli isimlerinden Mikel Agu, Başakşehir maçını unutmak zorunda olduklarını söyledi.

Takım olarak kötü oynadıklarını ifade eden Agu ‘Bu maçı unutmak istiyorum. Çünkü sahada hiçbir şey yapmadık. Bize yakışmayan bir görüntü vardı. Reaksiyon veremedik. Artık önümüze bakmak zorundayız‘ diye konuştu. Alanyaspor karşılaşmasının kendileri için önemli olduğunu belirten Nijeryalı oyuncu şöyle konuştu:

KENDİMİZİ AFFETTİRMELİYİZ

‘Bir an önce toparlanmamız gerekiyor. Zorlukların üstesinden gelebilecek bir ekibiz. Tecrübeli futbolculara sahibiz. Alanyaspor karşılaşmasını kazanıp bizi sevenlere kendimizi affettirmeliyiz. Ligde şuan 9.sıradayız. Daha yukarılarda yer alma amacındayız. Üst üste maçlar kazanırsak neden olmasın.’

12 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Superligin en kötü 6 numaralarindan biri… Cok agir (kaplumbaga gibi), zayif citkirildim), pas yuzdesi düsük, gelişime kapali….vs vs. Iyi ki de kiralik…

    32
    15
  2. Bu adamın satın alma opsiyonu 20 milyon euro ?? Güler misin ağlar mısın??…Eskiler bilir aguyla aynı pozisyonda bi alman gelmişti alman amatör ligden hebel di adı vallahda billahta bu adamdan 10 gömlek üstündü..

    22
    2
  3. özür dilemene gerek yok sende bu ligi kaldıracak kapasite yok çünkü, seni alanlarda da bu külübe başkan ve yöneticilik vasfı yok….DERTLERİMİN SONU GELMEZ MAŞALLLAH….

    8
    2
  4. Agu kötü oyuncu değil yanında oynayan Badu yüzünden Aguda sırıtıyor Allah izin verirse yazın Nijerya ile nasıl oynadığını izleriz hep beraber

    7
    14
  5. Günümüz futbolcusu çabuk,hızlı ve çevik olmalı,hepsinden önemlisi hızlı düşünüp hızlı karar vermeli,Agu bu haliyle 1950 lilerin futboluna daha uygun ! Topu tutması,kontrol etmesi,bakması,vermesi dedinmi mevsimler geçiyor resmen !!!

    7
    2
  6. Abdullah Avci diyorki,biz rakipte topu 6 saniyeden fazla tutmuyoruz,eger top rakipte kalmasi 6 saniyeyi gecerse kapabilirsek topu kapiyor,olmadi faul yapip oyunlarini kesiyoruz diyor,tabi onun dusuncesi,rakip bu 6 saniye icinde 10-15 pas yapabilir seklinde ! Oysa bizim Agunun topu alip,stop etmesi,etrafinda donup saga sola bakip pas vermek icin icin karar verme suresi zaten 6 saniye yahu !!!!

    6
    1
  7. Herkes Badu’yu eleştiriyor fakat bence orta saha Agu yüzünden düşük. Son haftalarda attığı paslar isabeteiz ve çok isteksiz oynuyor.

    6
    2
  8. Bu saatten sonra ağzınızla kuş tutsanız affedilecek bir yanınız yok sizin. Defolun bu takımdan! Beceriksizler sürüsü!

    2
    2
  9. Ah be güzel kardeşim hepinizin ağzında bir şaf her maç sonrası aynı muhabbet Önümüze Bakıcaz hayır kardeşim bu güne de bir bakın hatalarınızı es geçmeyin asıl problemde Önünüze baksanız zaten iyi oynayacaksınız ama siz rakibinizin sadece arkasından bakıyorsunuz yazık el ele ne hale getirdiniz bu takımı

    1
    2

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı