Kayserispor 3-1 Bursaspor

Bursaspor, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kadir Has Stadı'nda Kayserispor ile karşılaştı.

Paul Le Guen karşılaşmaya Harun, Barış, Ekong, Titi, Aziz, Agu, Badu, Kembo, Delarge, Deniz, Stancu ilk 11’i ile başladı.

Yeşil-beyazlı takım karşılaşmanın 15. dakikasında Deniz Türüç‘ün asistinde Güray Vural‘ın şutunda top ağlara gidince geriye düştü.

Bu golün ardından arayışlarını sürdüren Bursaspor 38. dakikada beraberliği yakaladı. Bu dakikada korner atışının kullanan Stancu’nun ortasında topu altıpas üzerinde önünde bulan William Troost-Ekong beraberliği getiren golü kaydetti ve karşılaşmanın ilk yarısı bu skorla sona erdi.

Dakikalar 73’ü gösterdiğinde Jean-Armel Kana-Biyik, Kayserispor takımını öne geçiren golü attı. 88. dakikada Ryan Mendes ile bir gol daha bulan sarı-kırmızılı takım karşılaşmadan 3-1 galip ayrıldı.

Etiketler

“Kayserispor 3-1 Bursaspor” içeriğine 168 yorum atıldı.

    1. Devre arası şener fernandao ve volkan i almalıyız üçü de takımları için vazgeçilmez değil. Böyle kahrolmaktansa gelmeleri daha iyi.hani sorsalar böyle izdiraba devam mi yoksa hain dediğimiz volkan la basari mi derimki 3 ü de gelsin.




      6



      6
      1. ama biz istemiyoruz hocam bu şehirde bizim dediğimiz olur o deniz bir daha oynamayacak ligde kupa maçlarında işimize yarayabilir ama ligde artık forma şansı bulamayacak yoksa başına geleceklere hazır olsun sayın ali bey




        5



        2
      1. Esas hoca zaten suçlu.Denizi oynatan mezardaki babam değil herhalde.Oyun okuma diye bişey yok bizim hocada bunuda iyice anlamış olduk




        16



        12
        1. Hala jorquera diyosunuz siz nasıl maç seyrediyosunuz adam bursaspor u kfasında bitirmiş bi yararı olmaz bu saatten sonra aynı şekilde deniz yılmaz hele onu direk sigortalı bi işe bi cacık olmaz son şanslarıydı artık bitti. Eldeki malzemeyle bu kadar olur batalla yoksa takımın el freni çekik . Yusuf erdoğanında bundan fazlası olucağını sanmıyorum devre arası acil 4 adam şart bu hocaya daha bu zamanda söylenmeye başladıysanız size denicek laf yok !!!!




          1



          9
      2. Evet gerekirse hoca senin ofansif orta saha oyuncun sakat oyuna jorquera yada furkanla başlaman lazım sen gidip çift forvet stancu ve denizle başlıyorsun hadi başladım bu Sinan bakış denizden stancudan kötü mü ya hadi öyle başladın denizle stancua 90 dakka dayanıp ta delerga ile kemboyi neden çıkardın oyundan bana biri açıklasin ya




        46



        3
      3. Maçı kaybeden hoca. Sen ve senin gibiler ya maçı izlemiyor yada futbolla uzaktan yakından alakası yok. Bi maçta bu kadar fazla bariz hata yapılamaz….




        53



        3
    2. Bi malatyaspor galibiyetiyle kendimizi ve guen i şampiyon yaptık. Bugün kenarda hamzaoglu vardı sanki.maç öncesi sitanku ve denizin beraber oynayacağını yeryüzünde kimse bilemezdi ve daha kötü bir tercih yapilamazdi guen gözümden düştü ama yenildik diye değil çıkardığı takim ve korkak futbol için.




      18



      3
    3. Agu badu yusuf bos transferler… forvet 8 kanat almazsak kume oynariz yine …
      Titi ekong kembo delarj seneye bizde tek sevindirici olay bu koca seneyi bitirdik gozumuzde…
      Hoca hic hamle yapamiyor son dakka alanya galibiyeti olmasa ne yapcaktik takim geberik pas yapmiyor
      Her mac eziliyor bu hoca orta saha ya nasil bu adamlari istedi




      34



      9
      1. Agu idare eder, badu maliyetine gore kotü (700+1 milyon €), Yusuf ise berbat bir oyuncu. Uzerine para verseler almayacagim oyuncuya biz bir de bonservis odedik. Yillik da 800 bin Euro maas veriyoruz. Şaka gibi. Boyle olunca aldigimiz sonuclar da şaka gibi.




        11



        1
    4. aynen bu deniz hocanın başını yiyecek tabii stancu da yahu şu sinanı deneseniz ölürmüsünüz




      40



      0
    5. Furkan ve jourgera dururken denizle oynamanin hic bir taktiksel aciklamasi olamaz. Hadi stancuyu caresizsiz oynattin. Deniz nedir ya. Birde 60 dk oynayan kanat oyuncusu mu olur. Bi iki mac anladik tamam da her mac 2 kanat 60 da cikiyor nasıl is bu




      41



      0
      1. Gördük jorguera yıda jorguera aşkınızı da o koca poposunu kaldırıp taçı bile engelleyemiyor ve gol geliyor maşallah önce önce bitirilmeyen balın jorguera




        8



        20
        1. Hadi ordan. Takım birşey oynamamış, hoca hatalarla dolu, maç 2-1 ken çocuk girmiş, takımın maçı döndürme şansı 0, kalkmış jorquerayı suçluyor, yürü git gözlük al kendine.




          8



          1
        2. Bu maca da ilk 11 de baslamazsa hangi maçta başlayacak adam orta saha oyuncusu o sag bek degil hoca maçı vermiştir nokta




          10



          1
    6. Kimse kusura bakmasın eksileyen çok olacak ama bu Hocanın oynatacağı topu skyim yanlış kadro ve yanlış taktik nasıl bir oyun stilimiz var belli değil nedir bu Stancu ısrarı jorquera neden ilk 11 değil anlamıyorum en istekli oyuncu Delarge neden oyundan alınıyor nerde bu devlet nerde bu millet zaten 90 dk o Deniz Yılmaz sahada kaldı ben hocanın notunu verdim fazla söze gerek yok Ben sahada geçen seneki futbolu seyrettim bu senede sıkıntı büyük ve Allaha emanet bir Bursaspor yazık üzülüyorum taraftar olarak içim yanıyor




      49



      6
      1. hoca sağlamcı şapkadan tavşan çıkaranlardan değil ki onların sonu iyi bitmiyor hoca takıma hakim olacaktır gs maçının kırgınlığını atlatamadık biraz sabredeceğiz




        12



        0
      2. üstelik,,,şu iki siyahi futbolcu cok fazla dripling yapıp ya topu eziyorlar ya kaptırıyorlar olamdı.
        böyle yürümez Takım valla ..
        yine ligte kalma savaşı başladı üstelik ilk yarıda nasıl ve nerden 27 puan toplarız acaba




        15



        0
    7. Deniz denen adamı takımda tutan ve bu adamı oynatan adamlar ne benim başkanım nede teknik direktorum dur. Bu ne ya alabileceğimiz tüm maçları saçma sapan tercihler yüzünden veriyoruz. Sokarım böyle aşkın izdirabina.




      49



      3
    8. denizle devam edeceksen sen de git hoca..Git Yemen milli takımını çalıştır, denizi de götür..




      50



      7
    9. Titi Ekong hariç takım berbattı Harun tüm gollerde hatalıydı bu kadar ruhsuz olunmaz yazıklar olsun hepiniz orta sıralar takımı oyuncususunuz….




      53



      4
    10. 1- döndük mü tekrar başa ! skor taraftarıyız deyince bazıları bozuluyor.
      2- kardeşim bu takım geçen sene sonuncuydu bu sene şampiyon mu olacak sandınız da yerden yere vuruyorsunuz.
      3- herkes bir tutturmuş deniz stancu diye. horkera ve Furkan girdi ne değişti?
      4- biraz akıllı olun. sen bir tek deniz ve stancuyu eleştirdiğini sanıyorsun? ama kazın ayağı öyle değil. futbol moral oyunudur. deniz ve stancuyu bozarsan onlara yakın oynayan delarge kembo etkilenir. onlar barış ve azizi etkiler. oradan ekong ve titiye son olarak da agu ve badu ya. bu işler böyle trafik kazası gibi zincirleme gider. tabi bunlar hep olumsuz anlamda olur. futbol denen oyun boks, güreş karete gibi bireysel oyun değil ki. takım oyunu!..
      4- diyelim ki öfkene yenildin bu oyunculara ağzına geleni söyledin. ne kazandın?
      a- bir çok oyuncuyu serbest bıraktın giden oldu mu?
      b- 4 ocağa kadar deniz ve stancunun yerlerine koyacak adamın var mı?
      c- 4 ocaktan sonra üzerlerine adam alacak kadar paran var mı?
      5- gelelim bursasporun teknik anlamda eksikliklerine. öncelikle öncelikle takım kondisyonu çok zayıf. gerçi bu guen açıkladı. aramıza hazır olmayan ve geç katılanlar oldu dedi.
      6- badu ve agu eski takımlarında yedek oldukları için maçı 90 dakika oynayamıyorlar. yani maç kondisyonları yok. ayrıca top kazanmadaki başarılarını top kullanmada gösteremiyorlar. hele agu son yarım saatte alkollü gibiydi.
      7- haddim değil ama ben olsam ikisinin yerine şimdiden adam bakarım.
      8- Bursaspor tam olarak tanımak ve sağlıklı yorum için ilk yarıyı bitirmek lazım.
      9- herşeyin düzelmesi kolay değil. en büyük korkum deniz ve stancuyla başlayan çatlak sesler diğer futbolcular ve le guenle devam etmesi.
      9- artık akıllanmamız lazım. çok kişi geçen sene bizi ligde Trabzon bıraktı diyor. bu koca bir yalan… o beğenmediğimiz hamza hocanın topladığı 27 puan olmasa Trabzon maçından çok önce düşmüştük.
      10- şimdi giderek aynı senaryo sahneye konuyor. sadece aktörler değişik. hamzaoğlunun yerine guen !.. bilal, merter ve ismailin yerine stancu, deniz ve Kubilay…
      11- benden söylemesi… keyfiyet elbette ki taraftarındır…




      57



      17
      1. sana katılmıyorum hocam biz bu sene kafaya oynayabiliriz yeterki böyle saçma puan kayıpları yaşamayalım bizim takım kaliteli ilk 5 e de girebiliriz ama bugün hoca yaptığı hataları tekrarlarsa çok puan kaybederiz yazık olur emeğe




        2



        3
      2. Kardes eger Deniz ve Stancu bu takimin futbolcusuysa ve elestirmeyin diyorsan bu senin gorusun ve bana gore yanlis. İddia ediyorum, Batalla oynasa bile Deniz ile Stancu ayni anda oynasin bu takim super ligde tek bir mac kazanamaz.




        4



        4
        1. arkadaşım yazdıklarımda deniz ve stancu bu takımın oyunsudur diye bir iddiam yok. sadece eleştirinin ne zamanı, ne de yeri diyorum. yazılanların-çizilenlerin kulübe zerre kadar faydası olmadığı gibi dünya kadar zararı var diyorum. en azından 2. transfer dönemine kadar sussak ne kaybederiz diyorum. taraftarın gördüğünü le guen görmüyor mu diyorum. adama gomizi, adeboyeri aldılar da istemiyorum mu dedi diyorum. kulübün kasası dolu da başkan transfer yapmadı mı diyorum. geçmişte burası Akhisar değil! diye, diye koskoca şampiyon takımı küme düşme potalarına getirdik diyorum. şimdi de burası fransa değil! deyip aynı travmaları yaşamayalım diyorum. bu gidiş, gidiş değil diyorum. böyle devam edersek bir önceki sezon gibi şanslı olup kümede kalamayız diyorum. bu kafayla gidersek yarın bu kulübe ne başkan. ne hoca. ne de futbolcu bulacağız diyorum. bırakalım da herkes kendi işini yapsın diyorum. başkan kulübü, hoca takımını, taraftarda tribünleri yönetsin diyorum. bir sezonda vazgeçtim, hiç olmazsa yarım sezon sabredelim diyorum. büyük ve gerçek kulüplerde bu işler böyle yürüyor diyorum. bende senin gibi bu kulübün sıradan bir taraftarıyım diyorum. kulübüm iyi durumda olsun istiyorum. doğru olduğuna inandığım şeyleri yazıyorum. yazdıklarımı herkes kabul etmeyebilir diyorum. ısrar etmiyorum. ve sonunda keyfiyet elbette taraftarındır diyorum… başka da ne diyebilirim ki…




          21



          0
      3. Hangi t.d hangi mantıkla deplasmanda denizinde içinde olduğu çift santrafor la bu maça çıkar, jorkuera oyuna girdiginde takım halı saha düzeninde oynuyordu bütün mevkiler karıştı o ne yapsın, baştan oynamaliydi .ne yani elestiridemi yapmicaz. O saydigin maddeleri herkes zaten biliyor sorun o maddeleri önümüze koyan kendileri.




        5



        4
      4. Evet kardesim haklisin gecen sene kayseri avrupayi 1 puan ile kaybetmisti onlarin bizden ii olmasi o yuzden normal




        6



        3
      5. Bir şeyler yazmışsın yazdığın şeyler gram akıllı adam işi değil,nickini değiştir bence Polyanna yap ,inan Ali Ay bile senin kadar başarısızlığın,göz göre göre yapılan yanlışların bu kadar korumacısı olmaz !!!




        7



        5
      6. Şuna söyle ibrahim skora bir sey diyen yok niye ekoko ve delage oyundan çıkıyor da deniz kalıyor. Badu niye sağ bek oynuyor. Demedi deme ibrahim skora değil oyuna bak




        9



        4
        1. o irbaam hep öyledir zaten. skoru alırsın (hamzaoğlu dönemi) oyun der… futbolu, yani oyunu oynarsın (şenol güneş dönemi) skor der. irbaam da kılıf her zaman hazırdır. çünkü onun BURSASPOR diye bir sevdası ve derdi yoktur… hamzaya gs li damgası vurur, şenola ts lu… tabi seni bilemem irbaamın peşinden neden gittiğini. bilerek mi? bilmeyerek mi?




          0



          0
  1. Dünyanın, en sonuca göre konuşan ve geçen hafta ne dediğini unutan taraftar topluluğu Bursa’dadır..
    Hatta bursasporluyuz.org forumundadır…




    85



    -12
  2. bu denizi bu ruhsuzu oynarken görmeye dayanamıyorum. adam resmen hakkını yiyo diğer oyuncuların yaptığı pres bile göstermelik. Top ayağına geldiyse tamam. Resmen bırakıyo ya gelmeyen topu herkes koşarken, kasmıyo hiç .




    64



    2
    1. ali ay bacak bacak üstüne atarak izlesin maçlarını takım iki pas yapamıyo diğer anadolu takımlarına karşı hep ezik oynuyoz eee geçen seneden ne farklııı…




      19



      0
      1. Ali ay bacak bacak üstüne atarak maç seyrederken,bursasporu bacak omza yapıyorlar,ALİ AYYYY İSSTİFFAAAA…




        11



        3
    2. Yüzüncüye anladık ki bizim takımda iş yokmuş iş Batalladaymış. Ayrıca Le Guen ayağında top tutma becerisi bile yokken ,mucadele bile etmekten aciz denizi oyunda tutarak hayal kırıklığına uğrattı.Yusuf da oynamıyo belki ama adam koşuyo be en azından fıtık etmiyo. Oyuncu değişiklikleri de berbattı açık ve net. Bu sefer olmadı le guen




      28



      0
    3. Şu andan sonra le guen de gözümden düşmüştür. Deplasmanda çift santrafor hemde deniz le beraber.jorkuera yi bilerek oynatmadı geçen yazmıştım,yönetim guen e kadroda müdahale ediyor jorkuera yi oynattirmiyor diye.




      42



      2
      1. Yav kardeşim ne bu jorguera aşkınız adamı gördünüz ne yaptı 75te oyuna girdi sanki 90dk koşmuş hali yok gol de onunyüzünden taça bile çıkartamıyor yavaşlığından tamam kesinlikle deniz de hoca hatalı kabuk etmiyorum ama jorguera da birşey yok bunu neden görmek istwmiyorsunz




        3



        13
        1. horgera ilk yarıda oyuna alacaktı son dakkalar ısınmadan nasıl oynasın ben sana soruyorum horgera oynamayacak ta kim oynayacak batajanın görevini kim yapacak herkes bu kadar batajanın paslarına oyunu yönlendirmesine alışmışken bu takımı bataja taşıyo oda olmasa bitmişiz bitmişşş




          6



          0
  3. Deniz’in çöp olduğunu herkes görüyor, hoca neden göremiyor çok ilginç. Göz göre göre maçı verdi. Deniz’in antrenmanlara bile alınmaması lazım.




    53



    2
    1. Bence hoca görüyor.jorquerayi nasıl oynatmiyorsa denizin oynatılması da Ali Ay’ın eseri.Baska hiçbir şey değil.Hoca bilmiyor mu denizin çöp olduğunu.




      2



      1
  4. Kim ne derse desin arkadaş Deniz Yılmaz’ı 90 dakika oyunda tutan teknik adamı ben TANIMIYORUM.




    48



    1
  5. demin söylemiştim Yusuf erdoğan transferi tam bir fiyaskodur. Furkan soyalptende bi cacık olmaz. eksileyin. Kaliteli yabancı transferi şart




    47



    14
    1. Eksileyecek birşey yok ki kardeş yusuf konusunda haklısın.Bizde tutacak biri değil bence.Furkan yıllardır ha patladı patlayacak derken yaşlanacak artık.Deniz bu takımda hala oynuyorsa biz çok da konuşup yazmayalım bence.




      45



      2
  6. Hoca senin derdin ne deniz bu takıma hala ihanet ediyor ve sen izliyorsun yeter artık bu takımdan hiçbir şey olmaz kendimizi kandırmayalım arkadaşlar kümede kalalım yeter. Artık bu takımda Denizi görmek istemiyoruz .Hoca sende artık bir öz eleştiri yapma zamanın geldi bence.




    44



    1
    1. Doğru. Bu takımdan ne köy oluuuuuuuuur, ne kasaba. Morinho gelse,Guardiola gelse ne yazar. Takım takım değil. Kayserispor her yönden üstündü. Top bizde iken bastırıp topu aldılar, top kapmaları, ferdi kabiliyetler, seri paslar, isabetli pasları, adam geçmeler, oyuncu teknikleri, hızlı koşular, oyuncular arasındaki uyumlar, bizden üstündüler. Kabul edelim.




      2



      0
  7. Hoca bu maçı vallahi billahi sen verdin. Sende de is yok ekoko ile delarge çıktımı biz sıradan takımız




    42



    1
  8. Takımda güç kuvvet kondisyon SIFIR ! Kadro yanlış ! Oyuncu değiştirme,oyun okuma SIFIR ! Kim bu Le Guen için Dünyanın en iyisi demişti ?????




    39



    10
    1. Siz iyimismz arkadaşlar Le Guen dünyanın en önemli sayılı hocalarından demiz konusunda yanlış yaptı fakat saçmalamayın bir yenildik herkes homur homur iyi gün taraftarları sizin ne farkınız var şimdi geçen seneki gs den onlarda takım iyi değil diye maçlara gelmiyordu bizde bir yenildik herkes bir teknik direktör bir başkan siz ilk önce adam gibi takımızın arkasına durun




      14



      6
    2. başgan bozuntusu dünyanın en iyi 10-15 hocasından biri demişti dünya futbolunu nasıl takip ediyorsa artık




      20



      5
  9. Agu’nun berbat oynadığını düşünen bir tek ben mi varım? Sezon başından beri aynı durum geçerli. Asla Bursaspor’un topçusu olamaz. Her topu eziyor ya da kaptırıyor, panik yapıyor, hücuma katkısı sıfır. Badu da kaçak dövüşçü. Bu sezon bize yine eziyet var.




    38



    6
  10. bu deniz i kim neye dayanarak oynatıyor?futboldan anlamayan biri bile maçın ilk 10 dakikasinda deniz in futbolcu olmadigini anlar.delage ve ekoko kalmalıydı oyunda.agu ya da disiplin verilsin biraz bu kadar rahat davranılmaz.yusuf erdogan da umarim ikinci bir deniz vakasi olmaz.1,5-2 milyon euro icin bi forvet almadik iskence cekiyoruz.yazik valla.baatalla yoksa o mevkinin sahibi jorquera dir.bunu herkes biliyo.macera ariyoruz bosa.




    36



    2
  11. Ah hocam be çok vizyonlusun ama isine karismak gibi olmasın şu hamlelerin cok kötü be




    34



    0
  12. Ya deniz de ne goruyon hoca da hala sahada bu adam ? Yaw cildiricam deniz duruyo ekokoyu cikariyo deniz duruyo delarge i cikariyo ; tamam antremanda calisiyo olabilir de antreman puan kazandirmiyo ki gormuyo msn bitmis adam , yazik hoca yazik takimi teslim ettin kayseriye , olmadi bu mosyo yakismadi toparla kendini zeki adamsin




    31



    0
  13. Hoca düştün gözümden senin eserin iki mactir maglubiyetler ve denizin cift forvet çağdışı kalmış senin gibi adam nasıl yer şu rezil kayseriye yenildik şu umutu güldürdük olmaz stancu ile olmaz deniz ile yaz bi kenara bekle şimdi 2 hafta şu takim bizimle dalga geciyor koydukmu diye helal olsun hepinize ! Ah ulan ah bosuna umitlendim bosuna




    30



    4
  14. Her şerde, bir hayır vardır. Bu maç ve önceki maçlarda gördüklerimiz. 1) Deniz Yılmaz bu ligin futbolcusu değil. 2)Kembo ve Delarge 60 dakika oynayabiliyor, yerine giren oyuncular ise hiç varlık gösteremiyor. 3) Stancu sadece pres yaparak o formayı alıyorsa, kim gol atacak. 4) Barış Yardımcı çıktığında o kanattan yediğimiz gol sayısı 3 oldu. Demek ki Badu bir sağ bek değil. Milli takım arasında bu takımın kondisyona ve bitiriciliğe ihtiyacı var. Paul Le Guen bunu takıma kazandıracak bir hoca, ama Deniz Yılmaz’a bu kadar nasıl dayanabildi şaşırıyorum.




    30



    2
    1. Al sana Jorquera. Maça gireli 5 dakika olmuş ayakta duramıyor. Rakibi ise maçın başından beri sahada. İşte Jorquera neden yedek neden bu takımın oyuncusu değil cevabı budur. Ben teknik oyuncuyum, koşmam iki klas hareketle maçı alırım(ki alamıyor da) devri yok artık.




      9



      7
      1. Arkadaşım yazdıklarının hepsine başından sonuna kadar katılıyorum hiç koşmayacak iki pas la maç bitirecek YÖK öyle bir dünya o kıçını kaldırsın ilk önce bir neden yedek neden kadro da olmadığı belli ama bizim bilmiş taraftar maşallah bir susmuyor jorguera da jorguera




        0



        6
      2. jorkera girdiğinde sağ kanat deniz,sol kanat yusuf ve santrfor stancuydu.Bu üç kazmayla on dakka top oynayan teknik oyuncu futbolu bırakma kararı alır.




        8



        1
  15. Kimse kusura bakmasın sen stancu ile denizi çıkarıp Yusuf’u Sinan bakisi oyuna almıyorsan delerga oyundan çıkıp deniz 90 dakka sahada kalıyorsa hoca direk istifa etmeli valla bunların denizle stancuyu görmeyi




    23



    0
  16. Batalla, kembo, delarge. Bu adamların 3’ü birden olmazsa, 3 tane yer dönersin evine. Geçen yılkı takımı izledik resmen.




    23



    0
  17. hemen karalar bağlamayın gs maçı kırılma maçıydı geri düştük toparlarız ama zaman alır şimdi destek sürmeli




    23



    1
  18. Pol le gEAN senin bu kadar kötü denize oynatman hayret ettirdi ekoko ve delerje neden çıkardığı anlamış deilim




    22



    0
  19. maçı kaybetmemizin iki sebebi var birisi hocanın jorquera yerine deniz ve stancuyla başlaması ikincisi ise kadro kalitemiz yetersiz kayseriye karşı bile yetersiz bedavadan aldığı iki kanatla lige yeni çıkmış takıma 4 atınca başkan doğru bişi yaptığını sandı ama ne kembo ne delarge sahada yeteri kadar hareketli değil ryan mendes sezon başından beri muazzam oynuyor mendes ve trazege gibi iki kanat olsaydı bugün bu durumda olmazdık elimizdeki forvetler umut bulut kadar bile değil pollyanacılık oynayan bir kesim vardı eleştirmeyin bu takım 3-4 hafta sonra çok daha iyi olucak diye ama takım tam tersine daha da geriye gidiyor maçın başından beri top oynamadık topu tutmak için hiçbir şey yapmadık hoca da yapmadı osmanlıda toparladı kendini başlarında irfan buz var haftaya burda osmanlıya kaybedersek geçen seneye döneriz ve çok daha erken karışır takım ne hoca ne yönetim hepsi biter ve haftaya çok zor maç olucak böyle oynayarak osmanlıya kazanamayız başkan adegbenroyu twumasiyi ve almadığı diğer oyuncuları çok arayacak




    20



    0
  20. Bakıyorum da 2010 sonrası Bursaspor’lu olanlar hocaya sallamaya başlamış.Aynı hoca ile geçen hafta ilk yarida gs ye 3 atmak üzereydik.Ligin ilk yarısı bu şekilde istikrarsız maçlar gececek,buna hazır olun.

    Ayrıca adama verilen kadro bu.Kiralik ve boservissiz oyunculardan kurulan yeni bir takımız.Şampiyonluk mu bekliyordunuz.
    Taraftar taraftarlığını yapacak.




    20



    5
  21. bu oyun tarzını değiştirmez sek çok üzülürüz. Hocam senin elinde hızlı forvet yok ki rakibe ver topu kaptıkların la hızlı çık. Badu kesinlikle bu yerinde oynarsa başarılı olmaz




    17



    0
  22. lögen nabıyorsun sen ya…denizi oynatma mantığını açıkla herkeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




    16



    0
  23. İki Maçla Paul Le Guen gibi bir hocayı yerin dibine sokana da Bursaspor taraftarı denir yayınla bunu admin sizden taraftar filan olmaz çakma bursasporlular sizi tamam hoca deniz konusunda yanlış yaptı maç gitti ne yapalım daha sezon başı küme de oynarız diyen mi ararsın ben teknik direktör olsam daha iyi oynatırım diyen mi ol kardeşim seni kil tutuyor ol da biz de seni bit görelim bakalım




    15



    -5
  24. NASIL SAYIN BAŞKAN,AYAK AYAK ÜSTÜNE ATIP MAÇ SEYREDEBİLİYORMUSUN….TARAFTAR ÖYLE SEYREDEMİYOR…..ALKIŞLAR SANA BAŞKAN….




    13



    2
  25. Herzaman heryerde yönetim istifa.guen benim için bitmiştir, yenildik diye değil çıkardığı takım için ve bu korkak futbol için.




    12



    3
  26. Rezil bir takım. Rezil bir futbol. Agu ve badu takımı öne taşıyamıyorlar. Jires kembo topsuz oyunda sıfır. Topu rakibe vererek başarı sağlayamazsın. Rakibin top kullanmasına izin verdiğimiz bütün maçları kaybettik. En iyi bölgemiz defansımız diyoruz ama gol yemeden sadece akhisar maçını bitirdik. Ekong iyi niyetli biri ama pozisyon alışında ciddi zaafiyet var ve yeterince sert değil. Maç kazanmak için öncelikle istemek gerekli. Malesef kazanmayı yeterince istemiyoruz.




    12



    0
  27. Gol yiyeceğimiz çok belli değil mi arkadaşlar? Deniz Stancu nasıl bu kadar sahada kalabilir anlamıyorum. İnanılmaz gerçekten.




    11



    3
  28. Maçı resmen hoca verdi. Bu hoca ile bu lig bitmez yol yakınken ligi bilen Rıza Çalımbay gelmeli.




    11



    27
  29. Her zaman her yerde en büyük bursa tamam kötüydük ama şimdi destek zamanı iyi günde değil kötü günde bir daha bu kadar kötü oynamaz umarım




    11



    1
  30. LE GUEN’E SABREDİN. 1 MAÇTA NASI KUSMUŞSUNUZ İÇİNİZDEKİLERİ.HA DİMİ GEÇEN SENE ŞAMPİYON OLDUK BU SENE KÖTÜ GİDEMEYİZ HER MAÇ KAZANMALIYIZ 🙂




    11



    -11
  31. Bu haftaya kadar hocayla ilgili negatif tek bir kelime kullanmamıştım.Ama bugün maçı Kayserispor’a vermek için elinden geleni yapıyor resmen.Kayseri’nin hocasına al sen yap değişiklikleri desen bu değişiklikleri yapardı herhalde.




    10



    0
  32. Hocam keşke batallanin yerine sadece jorqiyi alıp aynı kadro baslasaydin bizim takım çift forveti yemiyor hele hele denizi hiç kaldırmıyo




    9



    0
  33. Size defalarca söyledim bu takımdan birhalt olmaz. Bu hoca defansif vede korkak. Oyun okuma ve oyuna müdahale 0.sıfır 0.




    9



    1
  34. Kimse kusura bakmasın eksilmeyen çok olacak ama bu hocanın oynayacağı sonu skyim yanlış kadro ve yanlış taktik nasıl bir oyun stilimiz var belli değil nedir bu Stancu ısrarı jorquera neden ilk 11 değil anlamıyorum en istekli oyuncu Delarge neden oyundan alınıyor nerde bu devlet nerde bu millet zaten 90 dk o Deniz Yılmaz sahada kaldı ben hocanın notunu verdim fazla söze gerek yok bu senede sıkıntı büyük ve Allaha emanet bir Bursaspor yazık üzülüyorum taraftar olarak içim yanıyor




    9



    2
  35. Batalla yoksa takım hiç resmen. Çok açık geliyim diye yalvaran Güray, dünya para verdiğimiz Yusuf’a 5 basar. Batalla’lı pas oyununa alışık takım o yokken neden deniz’e mahkum edilir onuda anlamak mümkün deil. Bir şekilde alabileceğimiz maçı maalesef hocanın takıntıları yüzünden kaybettik. Birde her maç ekoko ve delarge kenara beni çıkarın diye yalvarıyo, halamı toparlanamadılar oda ilginç:((( yazık oldu bugün ama geçiş sürecindeyiz, yazıkki kırılma maçımızda kırıldık. Orta sıra takımıyız onuda kabul etmek lazım :(((.




    9



    0
  36. hoca al eline kalem kağıt nasıl kümede kalırızın hesabını şimdiden yapmaya başla…( bunu yazarken dk 80 skor2_1 idi)




    8



    0
  37. Bu ne rezil bir maçtır. Resmen forvetsiz oynadı takım. Heleki deniz ve Stancu nun paf takımda bile yeri yok. Furkan Soyalp biraz pişince Battala nın yerini alacak. Yazık oldu. Keşke yusuf un yerine güray alınsaymış. Ara da adam gibi en az bir forvet alınmazsa tüm emekler çöpe atılmış olur




    8



    0
  38. Evet 3-1 yenildik. Sotumluluğu hoca alıcaktır. Oyun sistemini değiştirdi eski sisteme donduk ve sonuc ortada. Hoca risk aldı batallasız oyun oynanırmı die olmadı canları sağ olsun sağ olsunda jorgearala da başlasa denizlede başlasa sonuc aynı olurdu yetenek ve becerilerimiz bu kadar.batalla yoksa biz yenilmeye mahkumuz forvet zaten 2 senedir bu takımda yok yok. Le guen bazı şeyleri görüyor ve zamanı bekliyor o zamanda arada olucak. Antreman ve macları cok dikkatli takip ediyor. Denizi bir daha oynatacağınıdaşu gunden sonra inanmiyorum.




    7



    -2
  39. Malatya maçından sonrada söyledim bu takım ya düşer yada 15.olur. 4 2 lik maçta bile topa sabip olma oranımız yüzde otuzdu hiç ir maçta topa sahip olamıyoruz pas yapamıyoduz ya kontradan ya da duran toptan gol arıyoruz. Malesef bu sene aldığımız adamlarında çoğunu yıl sonunda nasıl göndeririz diye kara kaea düşüneceğiz. Takımımız çok kalitesiz pas yapamayan baskı kuramayan top yapamayan bir takım




    6



    0
  40. Yeter lan yeter böyle futbolmu olur jorgueraaaaaaa ! Al sunu al deniz kim ya deniz kimm ! Maglubiyetin tek sorumlusu guendir baskada diyecek söz yok maç var diye basa basa yetismeye calisiyim simdi al yedin golü al jorgiyi güzel enerji sinerji galibiyet bekliyor taraftar korkak oyun oynat kaldi 10 dk




    5



    2
  41. O hakem denilen şerefsiz stancunun penaltısını verseydi.onlarin 2.golunden önceki elle düzeltmeyi görseydi kimse kimseye sallamayacakti…




    5



    0
  42. Hoca da suç yok denizin ne olduğunu anlatamayan yardımcı yerli antrenörlerde onu affeden yönetim de suç




    5



    -2
  43. Bu gol de taraftara gelsin jorguera jorguera dediniz alın size jorguera bu adam da hiç birşey yok ağar yazmaktan ben bıktım siz hala anlamıyorsunuz




    4



    24
    1. Ya sen denizi görmedin galiba onun yerine jorguera başlasaydı görürdün adam bizi geçen sene kümede tuttu attığı gollerle sana Denizler kubilaylar lazım




      4



      0
    2. Barış’ın yerine jorquera’yı kanada alanda suç yok , değişiklik yapıldıktan sonra o pozisyona geçip mendes’i kapaması gereken badu’nun da suçu yok.Asıl pozisyonu hücuma dönük ortasaha olan jorquera suçlu evet haklısın.Batalla da normalde müthiş sürati sayesinde oynuyor zaten o pozisyonda.Bütün sorunu çözdün bence bravo.




      5



      0
    3. boş konuşma adamı almışsın oyuna 83te ve kimin yerine aldı barışın golde orada topa müdahale etmesi gereken jorquera değil barıştır hoca yanlış değişiklik yaptı denizin yerine jorquerayı alıcaktı orayı boşaltırsan oraya koyduğun badu da orayı boşaltırsa kusura bakma o golü yersin nasıl futbol izliyorsunuz anlamıyorum




      5



      1
  44. Hoca ya jorguera yı neden almıyorsun diyen taraftar yaptığı kocaman büyük hatayı gördünüz değil mi adam o kadar yavaş ki hocanın varmış bir bildiği değil mi çok bilen Bursaspor taraftarı




    4



    15
    1. Golde pozisyonu kqpaması gereken baduydu jorquera değil.Madem futbol izliyorsunuz izlediğiniz şeyden haberiniz olsun biraz.




      4



      0
    2. Boş konuşuyorsun jorguera dediğin adam geçen sene bizi ligte tuttu ama sen denizi görmedin galiba maçta objektif tarafsız olun biraz




      6



      1
      1. Ama geçen seneydi kardeşim o çalışmıyor bu adam çalışmıyor!!!! Deniz tabi ki kadroda bile olmamı senin gördüğünü ben de gördüm ama sen benim gördüğümü ne yazık ki görmek istemiyorsun




        0



        1
  45. Batalla yokken resmen takim 1 kisi o da harun. Bu macta cok kotu yer tuttu orasi ayri. Yusuf bu takima atilmis bir kaziktir. Agu geldiginden beri anlamli 1 hareketini goremedigimiz eziyet. Bu sene de dis sikmaktan cene kasi yapicaz. Allah kolaylik versin




    4



    0
  46. Hoca ile yönetim fikir alışverişi yapmalıdır.DENİZ için taraftarın sabrı tükenmiş ve takıma faydası değil zararı var.DENİZ kesinlikle kadro dışı kalmalıdır.FURKAN SOYALP için hoca çalışmasını arttırmalıdır.DENİZ’e verilen fırsat bu evladımıza verilmelidir.
    Ayrıca U.BULUT un takıma hırs aktarması nasılmış gördük.Bizim oyuncularımıza da takımdaşlık aşılanmalıdır.
    Takımımızın finale veya final öncesi paslarında isabet zayıf.Kaptığımız topları kaptırdık.Final paslarında sakin kalsaydık bu skor olmazdı.




    4



    0
  47. Hala hocaya sallıyorsunuz biride şu vizyonsuz başkana bişey demiyor adam gibi bi forvet bile almadı yönetim gitmezse küme düşmenin en büyük adayıyız…




    4



    1
  48. eğri oturup, doğru konuşalım. Hoca iki haftadır maçları kendi elleriyle veriyor. geçen maç santraforu çıkarmayıp orta sahayı kuvvetlendirmeyişi…

    Bu hafta da denizle başlamış. takım zaten 10 kişi oynuyor. üstüne adam değiştirip furkanı alıyor. 11’e 9 nasıl mücadele edeceksin hoca?

    hoca iyi başladı ama iki haftadır yokları oynuyor. kadro kalitesi falan demesin kimse, çünkü puan kayıplarının kadro kalitesine oranla yanlış değişiklik ve tercihlerle ilişkilendiriyorum ben yüzde olarak.




    4



    0
  49. Futbolun f sinden anlayan ve adamakıllı düşünen biri cincon ve pastırma maçlarını hocanın sebebi ile verdiğimizi anlar bakalım taraftar la güvene. Ne kadar güvenmeye devam edicek




    4



    0
  50. Elde yaramayan çöp çokken birde bu artist işe yaramaz yusufa 3 sene boyunca trilyonları vericez denizi oynatan hocadanda şüphe duyuyorum




    3



    0
  51. devre arası ne yapıp edin şu Güray’ı alın takıma, Deniz çok top ezdi hücuma katkısı yoktu , batalla da bu takımın herşeyi bunu tekrar anlamış olduk,sezon sonu batallanın heykelini dikmemiz lazım yoksa gidecek adam Arjantin’e , Jorquera kondisyon olarak çok kötü durumda . Stancuyu ilk defa beğendim , çalım atma ve top sürme özelliği var ama golcü değil . İnşallah toparlanırız




    3



    0
    1. Güray Bursaspor’a gelmeyi çok istiyormuş. Baksanıza gölü attıktan sonra sevinmedi bile.




      1



      0
  52. Hep forvete sallıyoruzda Kayseri yüzde yüz Umut kaçırdıklarını olsa maç 5/6 olur defans çok mu iyi her maç 2 veya 3 gol yiyoruz




    3



    1
  53. yav hocanın kafasından zoru mu var deniz nedir stancu nedir arkadaş on numarada ekekoyu oynatıyor……elinde on numarada oynayan jorquera var neden risk alıpta ekekoyu on numarada oynatıyorsun jorquera ne yaptıda oynatmıyorsun hoca kanatlarda ekoko ve delarge on numarada ise jorquera forvette ise stancu ve deniz kazmaları yerine sinanı koymamndaha iyi sonuç aldırırdı bize oyuncuda değiştireceksende aguyu, baduyu değiştirmen lazımdı




    2



    1
  54. Deniz Stancu 90 dk.birlikte olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz olmaz. Bu takım tek forvet oynar Şayet birinci santrafor Stancu ise ikinci santrafor Sinan Bakıştır nokta.




    2



    0
  55. Hoca eğer yönetim denizi oynatman için sana baskı yapıyorsa çık delikanlı gibi söyle taraftarda senin arkanda dursun yoksa senin bu denizi 90 dakika sahada tutacak kadar futbol bilgisinden yoksun bi adam olduğuna inanmıyorum bence yönetim hocanın işine karışıyor jorguera yı yönetim oynattırmıyor başka birşey olamaz ya biz gerizekalıyız yada Hamza’dan itibaren bu denizi oynatan hocalar gerizekalı ne buluyorlar bu adamda ya ayağına gelen bütün topları kaybetti ayakta duracak hali yok akşamdan kalma gibi oynuyor.




    2



    0
  56. bugün rezil bir futbol vardı he bide bu agu badu falan bellushinin sol ayakkabısı yapmaz.sağlam bi 8 numara bu takıma şart şart şart bide santrafor




    2



    0
  57. 7 maçın 3 ünü Le Guen yüzünden kaybettik ! Kazandığımız maçlarda bile fahiş hataları vardı ! Bu böyle gitmez !!!




    2



    1
  58. Beyler yedek kadro boş. Forvet yok. Kondisyonsuzluk bariz. Dakika 60 tan sonra takım yok. Bunun sorumlusu le guen değil. O olmasa bu oyuncularda gelmezdi. Allah sonumuzu hayır etsin.




    1



    0
  59. Paul Le Guen benim için bitmiştir. Yenilgiyle alakası yok çıkardığı kadro, korkak futbol, Deniz Yılmaz’ın affedilişi vs.




    1



    0
  60. Umarız hoca artık bazı oyuncular için deneme süresini bitirmiştir ve bazı radikal kararlar alır. Forvetsiz olmuyor ve stancu ve deniz burayı dolduramıyor. Cesaretle formda kim varsa onu bu pozisyonda demekte fayda var. Badu ve agu top kapmada iyi ama oyun kurmada yetersiz. Ben kötü skora rağmen furkan’ı beğendim. Kendisine yapılan Negatif yorumlara hiç katılmıyorum. Jorquera’yı biliyoruz süper star değil. Ama batalla yoksa bu takımda jorquera oynar deniz değil. Topa sahip olmazsak oyunu biz kontrol etmezsek bu ligteki bütün takımlar bize kafa tutar. Le guen’in Verilen arada bu eksikleri gidermesini bekliyoruz.




    1



    0
  61. Deniz de Yusuf da bu takimin oyuncusu degil maalesef. Hele bu Yusufun hali ne allah askina. İkinci yari oyuna giriyorsun. Ne derman var ne de istek. Resmen geziniyor sahada. Hic istek be mucadele yok. Korner kullaniyor topu bile kaldiramiyor. Yazik vallahi. Niye transfer ettiniz bunu. Sercan bundan kat kat iyi.




    1



    0
  62. İki soz. Stancu ve Deniz ayni anda oynarsa mac kazanamazsin. Bu ikisinden biri oynarsa tercihim Stancu ancak ikisinden herhangi biri oynarsa %51 mac kazanazsin.




    1



    0
  63. Ters yazmışsın yeniliyoruz 2-1. Yusuf da bir gösteremedi kendini. Ya da “ben buyum zaten ne bekliyorsunuz” demek istiyordur. Bursa anadolu takımlarına Bizanslılara gösterdiği hırsı ve isteği gösterip kazansa bu bize şampiyon yapmaya yeter. Oyuncular bariz şekilde çökmüş.




    0



    0
  64. Bu takımı ucuza kurcam dersen kumedede zor kalırsın alayı bos transferler hocada parayı aldı hocanın aldıgı parayı transfere verseydınız turk hocalar neyımıze yetmıyo ayıptır ayıp




    0



    1
  65. her maçın ikinci yarısı sahada yokuz karşı takımlar tek kale maç yapıyo böyle takım mı kurulur kondisyon sıfır sıfır sıfır. herkes horguearayı ilk onbirde beklerken almadın kötü furkandan trabzonun çöpü erdoğan dan ümit bekledin denizi arkadaşlar kötü diye yazmışta öyle birini ben sahada bile görmedim agu desen fiyasko le guen ne içiyosan ne kullanıyosan banada ver gözünü seveyim le guen yönetim neyin peşindesiniz siz ya taraftarı çıldırtmak mı istiyosunuz delircem la sinirdennnnn.




    0



    0
  66. Hoca 3 Bursaspor 1 yazın sonuca Kembo ,jorgera, de large üćlüsü bizi en az 70 dkka götürürdü. Hadi yanlıs kadroyla başladın oyuna analadikta gidisatta ekoko,de largeyi niye çıkardın enteresan. Bu adamda Hamza gibi inatsa taraftar Le Guen cekişmesini yönetim şimdiden gormeli. Bu kadar bariz hatalara ses çikarmadan durabilecek çok az Bursasplrlu vardır. Şenol Günesin zamaninda ilk 6-7 hafta sanirim iki yada üç macta Şenol yanlış değişiklikler yapıp mac kaybetmişti. Bir macin sonunda da yanlış değişiklik yaptim demişti. İnşallah Le Gurnde aynı duruşu göşterir gözstermesse kaos kapıda net.




    0



    0
  67. Uyuyan Kayseri yanlıs degisiklerle uyandı ,antrenmanla maç performansı ayrıdır hocanın bunu ayırt etmesi lazım bugünkü degisiklikler harakiriydi resmen ,jorquera cok gec girdi ,Güray i alabilrsek iyi olur.

    Ayaginda top tutamayan top surmekten aciz stancu ve deniz takintisi bu mactan sonra da bitmezse yazik olur bize ,hoca iyi hoca ama oyunu okumada buyuk sikintilari var ,2 mactir belli bu ,hepimiz gorduk,ekoko delarge sakatlk yoksa takimdan cikacak son adamlardir,elindeki sihirbazlari cikart ,takozlara( stancu deniz ) bizi mahkum et ,le guen kalitesine yakışmadı.

    kayseri ayağa pas yapan takım ona çözüm bulamadık ,umutun taraftarı tahrik etmesi karakterini gösterdi ,Gecen gs maçından sonra özgüven kaybı olmuş takımda.

    orta saha bağlantısı yoktu neredeyse ,dönen toplar onlardaydi, cok aşırı fazla top kaybi yaptık sonuçları bu oldu,4 forvet gomisin çeyreği etmez her hafta görüyoruz ,ne sandığımız kadar iyi bir takımız ne de çok kötüyüz, Titi ekong agu badu barış Furkan jorquera delarge kembo iyi adamlar, çöpler belli ,gereken yapılmalı yoksa kanser olmaya devam ederiz deniz stancu kubi sinan ve türevleriyle en fazla orta sıralarda oluruz, o da batalla ekong Titi Harun kembo delarge sayesinde felan olur




    0



    0
  68. Umarim hoca denizi bir daha oynatmaz.Hem topu ezip pozisyonlari harciyor.Hemde takim 1 kisi eksik oynuyor.Hocanin denizle baslamasi beni cok sasirtti.




    0



    0
  69. Maçın 2. Yarısı gs maçından farksız bu takım geçen seneki gibi pozisyonlarda etkisiz hoca lütfen bu takımı oynat artık takımı ve oyuncu değişikliklerini düzgün yap ah batalla sen büyük oyuncumuşun




    0



    0
  70. deniz in ve bazı oyuncuların TORPİLİ sağlam torpili başka nedeni yokk bu işin yokk siz nederseniz deyin. torpil olayı kalkmadıkça bu takım başarıya ulaşamaz. gerçek bursasporlular yönetsin bu takımı başka diyeceğim yokk…..




    0



    0
  71. Cogu kimse sorunun jorkuera nin oynatilmamasi oldugunu saniyor. Bence hayir. 11 de Stancu yada Denizden enaz biri baslamamaliydi. Bana kalsa ikisinide oynatmaz Sercan yada Sinan i tek forvet oynatirdim. Orta sahadada Furkan yada jorkuera hatta faty le baslasa en az 1 puan alirdik. Tabii bu benim gorusum. Ama aklin yolu da cok degil.




    0



    0

Bir Cevap Yazın

Tüm alanlar zorunludur. Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Close