İşte Bursaspor’un ilk 11i

Boluspor karşısında ilk 11’imiz belli oldu.

57 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Abowww yorumuna yanıt olarak

      Bu oyunla sabaha kadar oynasak kazanamayiz. Yuruyerek futbol oynamak futbol degildir.
      Ciddiyet yok… Dusuyoruz.

    2. @Abowww yorumuna yanıt olarak

      Ruhsuz Cılız Futbolcu Gurubu ve Antrenörü – Bu Maç 3-4 Bitse Ne Fark Eder Galibiyet Gelmezse – Bu Günü Mağlup Olursak Tamer Tuna’ya Gerek Kalmıyacak!

    3. @Abowww yorumuna yanıt olarak

      Tamer tunu sen ne korkar Bi adamsın alasgrov neden cıkarsın ruh hastası mısın karsı takım 9 kişi cıkar Çapan zalazarı yazıklar olsun

    4. @Abowww yorumuna yanıt olarak

      Düşüründe a.m.q siz de rahatlayın bizde takıma bak kume düşüyo ne ruh ne istek ne baskı ne atak bi cacik yok bizde mac kazancaz diye bakiyoz

    5. @Abowww yorumuna yanıt olarak

      Herhangi bir mahalleden birbirini tanıyan 11 kişi toplayıp sahaya sürsen bu ruhsuzlardan daha iyi oynar sizi bu takıma layık görüp transfer edenlerin Allah belasını versin

      20
      2
  1. Menemen ve altınordunun kazandığı bir haftada boluya kaybederek de matematiksel olarak düştüğümüzün kanıtıdır

    27
    1
  2. Haydi BURSASPOR
    Haydı Tamer Hocam ve futbolcu kardeşlerim,
    Bugün yüzümüzü güldürün
    Güzel bir futbol ve üç puan gelsin…

    25
    4
  3. Yahu bu adamın aklında problemler mi var Tuğbey nasıl oynamaz haftalardır aynı hatayı yapıyor nasıl kötü hoca bu ya. Burak her maç rezil oynarken hep sahada tutuyor goller yememize sebep oluyor, oyundan çıkan hep tuğbey oluyor, çıkar çıkmaz da goller yiyoruz. Başka maç mı izliyoruz biz allah aşkına ne saçma bir karar bu artık ya. Yaşa göre oyuncu seçiyor korkak. 9 maçta 1 galibiyet anca alabildi.

    20
    1
  4. Capan geberiği ne iş yapar
    Umarim küme düşerizde artık maç izleme işkencesinden kurtuluruz
    Futbolla olan bağımızıda tamamen koparırız
    Hiç üzülmüyorum

    20
    1
  5. Yeter artık şu Burak A. dan çektiğimiz Bir orta saha oyuncusu hiç pres yapmaz mı bu kadar mı ağır olur. Eskiden top saklayıp pas atardı o da yok artık

    14
    2
  6. Sezon başında Batuhan Karadeniz yazdığımda çoğu kişi karşı çıktı Mustafa er onu istedi diye çapsız oldu bizim bu halde olmamızın en büyük sebebi golcumuz olmamasıdır ki Batuhan tek başına sezon başından beri oynayan tüm santraforlarin toplamının en 2 katı gol atardi

    3
    1
  7. Recep Ali matbaacı emin bunlar yargılanıp yargilayalim tekrar içeri atalım adı şerefsizlere etek giydirip heykel önünde tasma ile dolastiralim .

    3
    1
  8. Yazıklar olsun bu ruhsuz futbolculara sahada yürüyor bu takım. İki hafta bu takım yan gelip yatmış hoca. Sen ne iş yaparsın.bizi bu hale düşürenlere de yazıklar olsun.

  9. bu kadar kötü olmayı başarabilmek kasıt gerektirir. düşelim bitsin bu çile kapatın şu klübü, daha nereye kadar sürecek bu eziyet

  10. bu saatten sonra ligte kalmamız mucizelere bağlı kafada zaten düşmüş bir yapıyla motivasyon 0 olunca ötesini aramamak lazım bifuma gitmiş rakip takımın adamıyla gülüş cümbüş muhabbet ediyor biz çoktan bitmişiz hala neyin çabasındayız onuda anlamış değilim…

  11. Yerinde durarak oyun oynayan takım bi bok yapamaz.hiç mi umut yok evet hiç umut yok.bu takıma kimi koyarsan koy kara delik gibi yok eder.emin kına yaksın Batuhan Taha ve keremi satarak son darbeyi indirdi takıma müteahhit müsfeddesi.bruno yoksa takım yok.semelerdir yazıyorum BELUSHİ gitti Bursaspor bitti.ondan sonra top atacak bir tane adam gelmedi orta sahaya.

    1
    1
  12. Tamer Tuna ya bugün kendine iyi bak demeli. Yürüyen takımı son yaptığı değişiklikler ile bitirdi. Tebrik etmek lazım kendisini. Bir maçı alabilmek için daha ne olması gerekiyor?????? Ofusu; Pedro denen 2 arkadaş yüzünden 9-9 oynadık. Tamer Tuna resmen takımı sabote ediyor.

  13. ah ulan şerefsiz hakemler biliyorlar bizim 9 kişilik takımlara yenildiğimizi ikinci yarının başında hemen bolu lu iki futbolcuya kırmızı kart verdi ama hesabı tutmadı sen bir bolulu futbolcuya daha kırmızı versen fark etmez işte böyle berabere kalırız biz bursasporuz

  14. eyy bursaspor taraftarı hani her maç sövdüğünüz o pırıl pırıl vakıf köylü gençlerimizi daha cok arayacaksınız bir sözümde klavye başındaki yalakalara burak kapacağı beğenme burda hakaret et batuhan körü beğenme burda hakaret et tahayı beğenme burda hakaret et ataberki beğenme yolayın gitsin diyenler şimdi halinize bakıp ne düşünüyorsunuz acaba 2 ci lig bile bizim taraftara cok inşallah yakında kapıya kilit vururlarda ondan sonra kime hakaret ederler bilmiyorum daha da beter olun türkiyenin yüz karası oldunuz bursasporu aynı duruma getirdiniz UTANIYORMUSUNUZ

  15. Geçen seneki acemiler mangası gençler bugünkü kadrodan çok daha etkili ve kaliteli top oynuyordu.BURSASPORU darmadağın eden EMİN KARDEŞİM KINAYI İSTEDİĞİN YERİNE YAK.Dilerim rabbim seninde işlerini böyledarmadağın etsin.RESMEN İÇİMİZDEKİ TRUVA İMİŞSİN.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu