İşte Bursaspor’un forma fiyatları

Bursaspor'un 2022-2023 sezonu formaları Bursastore.com'dan ön satışa çıktı.

Formaların satış bedelleri 289 TL olarak açıklandı.

Çocuk formaları ise 199 TL’den satışa çıkacak.

34 Yorum Onay bekleyen 7 yorum var

      1. @Cebk yorumuna yanıt olarak

        Ben 2 tane birden alıcam. Ajax forma ve siyah forma. İkisi de efsane olmuş. Paranın amk. Zaten batmışız, 600 TL daha bulup versem canımı kaybetmem. Giyer, o formayla yatarım, Allah büyük be. Gene verir bi yerden. Naabalım amk. Konu Bursaspor olunca para-mara no problem

        10
        6
      2. @Cebk yorumuna yanıt olarak

        Şu anda en kötü bir tişört 300 lira, sigara verdiğin para 750 lira, çaya verdiğin para 300 lira. Çok değerli takımına verdiğin değer 300 lira bile değil. Tutmayın abicim, Çemişgezek spor var. Formalari bedava. Sizde ne ayranım dökülsün, ne …

        16
        2
        1. @rose yorumuna yanıt olarak

          YA kardeşim çenenizi yormayın, böyle kamcık boncuk örnekler de vermeyin ayıp oluyo. Diadora denen marka, Bursaspor’un efsane Ajax formasını yapmış, bizimm hyarlar hâla 300’e forma mı olur dşyo, sen de kalkmış tavuk döner 50 TL diyon. Şanlı Bursaspor formasıyla tavuk döneri karşılaştıranı daaa… Buna çanak tutanı da…. Ulan ne günlere geldik bee. Şu taraftar profiline bak. Takım darmadağın olmuş, biri diyo ki forma çok para, öbürür de tavuk döner 50 oldu diyo. Ne ayıp,ne yazık, ne günah yaa. Başkanı Emin olan kulübün taraftarı da bu olur işte.

          2
          4
        2. @rose yorumuna yanıt olarak

          Ne boş yorum yapacam ben lcwde.n tişört alıyorum 100lira. 300lira veremem kusuru bakmayın.doyurmam gereken ailem var benim..

          7
          3
      3. @Cebk yorumuna yanıt olarak

        Evet fiyatlar maalesef asgari ücretle geçinen bir vatandaş için pahalı ama sıradan basic tişörtün bile 100lira olduğu ortamda forma fiyatı normal.

        17
        5
  1. Takımın geleceği ile ilgili yönetim ne düşünüyor? Tahtayı açacak mi,eski deneyimli futbolcularımız devam edecek mi,alttan kimler ,hangi gençler gelecek,nasıl bir takım planlaması yapacaklar..koca koca sorular varken, yönetimin derin sessizliği beni acayip huzursuzlaştiriyor..

    12
    14
    1. @Selim yorumuna yanıt olarak

      Asgari ücret taraftarlar iş başa düştü milyonluk futbolcuların maaşı asgari ücretli taraftarların vereceği para ile ödenecek küfür ede ede baskan bırakmadınız….

      6
      2
      1. @1234 yorumuna yanıt olarak

        O’lum Bursaspor BAL ligine düşse de formasıı değerlidir. Senin gibi lavuklar ise durumu kabullenip, biz 2.ligdeyiz, formamız ucuz olsun der işte böyle. Keşke Fomara’daki Hakan Spor’a forma yaptırsaydık. Lazer baskı. Tanesi 30 TL. Ama şort, tozluk da istersen, 3’lü kombin 50 TL. Tam senlik amk.

        1
        1
      2. @1234 yorumuna yanıt olarak

        Ülkede her şeyin fiyatı aya çıkma hedefimize uygun olarak belirleniyor artık bunu es geçmeyelim. Ay kafasına devam…..

      3. @1234 yorumuna yanıt olarak

        Tabi tabi süper lig fiyatı bak bakayım kendimizi kıyasladığımız takımlar kaç paraya satıyo formalarını

        6
        1
    2. @Selim yorumuna yanıt olarak

      Bana da tam tersi bu sessizlik daha bir huzur veriyor. Bırakın bazı işler olacaksa sessiz sedasız olsun herşeyi açıklamak bazı konularda sıkıntı doğurabilir. Zaten en dibe battık transfer yapsak kimi yapacağız sanki. En önemli konular Tahsin ve İsmail Hocanın gelişiyle halloldu gerisi de hallolur inşallah bakalım.

      20
      1
  2. Ajax modeli beni intertotoya götürdü.Yaz gecesi maçları,güneşin altinda üstü açık teksasta öğlenden stada girip akşama kadar beklemek,sunways reklamı formada,balic,Ercüment ,mususi.Muthis karsluhe maçı.Bunca yaşanmışlık varken,bu formayla ne duygular yasamisken birkaç ibneye kizip armami satmam aga.

    9
    1
  3. Şuradaki memnuniyetsiz taraftarlara çok şey diyesim var ama demiyorum. Anladınız siz… YA DESTEK OL YA S.G. !!!

    9
    2
  4. Fiyatlar fena millet dar gelirli. Bursaspor sevdalısı zenginler para vereceğinize formaların ucuza satılmasına yardım edin herkes kazansın! Olamaz mi böyle birşey?

    4
    5
  5. Tanesi 1000 TL de olsa, şu Ajax formasından almazsam diksinler. Gider bankadan kredi alır, ama gene alırım o formayı. Dün fragmanı bi izledim, oturdum, başladım ağlamaya amk. O nasıl güzel bir formadır öyle. Ahhh anılar.. Mususi’ler Baliç’ler Ercüment’ler, Atatürk Stadı’mız. Güzel günlerimiz. Ali Tay, Recep Oynakbaşı, Messut Fistan ve Emin Dadanur gibi hırsızların daha kulübün yolunu bilmediği günler. Sırf o hatırlaraın yüzü suyu hürmetine para veriririm ben bu formaya

  6. yorumlara bakıyorumda herkes formaları beğenmiş yok şu kadar alıcam yok bu kadar alıcam yanlız şunuda yazayım burda yorum yazan bir iki arkadaşı tanırım forma alıcam gibi laflar etmiş ismini vermiyeyim arkadaşım daha gecen senin evinin elektiriği kesildi üç gün elektiriksiz oturdun burda ne atıp tutuyorsun forma alıcam felan gibi sen önce evinin gecimini sağla pazara cıkamıyorsun alış veriş yapamadığını herkes biliyor bari burda atıp tutma ayranın yok içmeye tahtravanla gidiyorsun s…..maya gerçi senin gibiler burda çoğaldı millete gaz vermeyemi calışıyorsunuz anlamadımki allah akıl fikir versin aç tavuk kendini darı ambarında zannedermiş

  7. Memlekette ayakkabı 1000-1500 tl olmuş hala formalara pahalı diyen var.. Bu arkadaşlar işte kendine en büyük Bursasporlu diyenler!! Nedense Adanur’un yardakçıları geldi aklıma!!!

    1
    3

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu