İsmail Yüksek alacağını bağışladı

Bursaspor altyapısından yetişen ve milli takım ile Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek olan İsmail Yüksek'ten Bursaspor'a destek geldi.

Bursaspor Kulübü’nden yapılan açıklamada “Altyapımızdan yetişen milli futbolcu İsmail Yüksek, 100.000 TL’lik alacağını kulübümüze bağışlamıştır.

Kendisine teşekkür eder, Avrupa Şampiyonası’nda başarılar dileriz.” ifadeleri yer aldı.

26 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. ulan bir embesil sürüsü var sadece eleştiri burun kıvırma beğenmeme millei kışkırtma işi içerisindeler..ulan yavşaklar adam alacağını bırakmış teşekkür etmiş yönetim size ne oluyor..100 bin sen ver ozaman adamdan kabul etmesinler o eleştirdiğin adamdan..

    140
    5
    1. @aaa yorumuna yanıt olarak

      İsmail bağışı kadar büyüklük gösterecek eski yönetim başkan varmı hadi bakalım 600-700 milyon TL borç diye yazdığınızı bağışlayın silin çöpe attın eğerki bu parayı hakikaten ihtiyacınız olsaydı veya verseydiniz ortalığı birbirine katardınız paramı yok ettiler diye hadi bir adım atın silin bu borçları boyuna 45-50 bin kişinin kötü duasını almayın bayram öncesi sevaba girin

      28
      1
      1. @Birnokyo yorumuna yanıt olarak

        SAKİN….
        SU AKİP MECRASİNİ BULURMUS
        ALİ AYDA OLDUKCA ONEMLİ BAGİS YAPACAKTİR
        SEVESEVE OLURMU OTARAFİNİ BİLMEM
        BU İS TAA ENTEPEDEN TAKİP EDİLİYOR
        O YUZDEN SESSİZCE TAKİP EDEİLLİM

        2
        5
    2. @aaa yorumuna yanıt olarak

      Hiç be yaa. Bi sürü damcık işte. Boşver takma kafana. Keşke onlar da İsmail’in tırnağı kadar olabilseler.

      29
      3
    3. @aaa yorumuna yanıt olarak

      3 kuruşluk bileti beleş alma peşine koşan adamlar 100 bin TL bağışı beğenmiyor.
      Be embesil herif
      Hayatında kaç kere yükiü bir alacağını bi yerlere bağış yaptın

      35
      2
  2. Şuraya bakıyorum Bursaspor’a bir tl faydası olmayan bir sürü embesil boş boş yorum yapıyor koca Bursaspor yerlerde sürünüyor ayağa kaldırmak gerekirken alacağını bağışlayan insanlara burda neredeyse hakeret edeceksiniz utanmazlar siz kimsiniz ki insanların alacağını bağışlamasına bile eleştiri yapıyorsunuz.

    27
    1
    1. @İbrahim yorumuna yanıt olarak

      .. YouTube abone oldum..
      Ayda 6 Euro alıyorlar bizlerden .
      Türkiye de 29 lira, farka baksen !
      Işte her yönden Avrupalı Türkler soyulmakta, yani gurbetçilerin durumu bu😉😉

      1
      5
  3. E bizim Batalla ne desin, Adam futbolda oynamıyor. Nilüfer spor 100de adamın maaşlarını vermemiştir o yüzden nilüfer Sporu bıraktı bence!

    15
    7
  4. 100 binin peşine mi düşmüş bunca sene şuursuz . onun yüzünden bu takım 2.lige düştü . bursada hiçbir maç oynamadı

    1
    113
    1. @king yorumuna yanıt olarak

      Onun yüzünden niye düşüyor oynadığı sezon takımın en iyisiydi . Bu takımı senin gibi baliyi tineri çekip stadda ana avrat küfür eden embesiller düşürdü.

      10
      1
    2. @king yorumuna yanıt olarak

      Sevgili Bursasporlular sevgi saygı dır Bursaspor taraftarının özelliklerindendi lütfen kim ne destek oluyor ise saygı duyalım bizim işimiz taraftar olarak önceliğimiz kombine ve forma almak bunun için şimdiden kendi aramızda birbirimizi motive edelim lütfen Bursaspor sevgisini saygınlığını elden bırakmayalım saygılar

      13
      1
    3. @king yorumuna yanıt olarak

      Sen çalıştığın firmaya 1 aylık maaşını hibe eder misin? Bu sorunun cevabı hayır ise bu saçma yorumu yapma.

      18
      1

Bir yorum yazın

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu