İrfan Buz “Özer’le ilgili bir yorum yapmayacağım”

Bursaspor teknik direktörü İrfan Buz mağlup olunan Adana Demirspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Süper Lig şanslarını kaybettikleri için üzgün olduklarını belirten İrfan Buz, “Bursaspor‘un Süper Lig şansını kaybettiğimiz için çok üzgünüz. İstediğimiz gibi götürdüğümüz bir müsabakada geriye düştük. 2-0’daki pozisyon ofsayt gibi geldi. Yine pozisyonlar yakaladık. 2-0’dan sonra da dönebilirdik ancak buradan üzülerek ayrıldık. Özer‘le ilgili bir yorum yapmayacağım. Bunlar yaşandı ve biz gerekeni yaptık. 4-1’lik skora kimse aldanmasın çünkü biz iyi mücadele ettik. Sonuçlandırmayla ilgili sıkıntılar yaşadık. Bursa‘ya bu şampiyonluğu vermek istedik ancak olmadı” diyerek sözlerini tamamladı.

35 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Dün bursa tarihinin en rezalet sonuçlarından biri alındı ve arkasında yapılan röportajlarla da bunu sıvadınız çok güzel. Özere gelirsek gittiği her takımda kadro dışı kalmış birisi bu hareketleri yapmadı çok olağan bunu bile bile alıp kaptan yapanlara sitem edin

    98
    1
    1. @Pablobataja yorumuna yanıt olarak

      sevgili hocam, küçük dağları ben yarattım edası ile gelmiştin, şimdi süt dökmüş kedi gibisin.
      hadi yönetim, yerel medya ve taraftar bu işi bilmiyor.
      ama sen bir spor adamısın!..
      mevcut mali ve kulüp yapısı ile bursasporun ipi göğüsleyemeyeceğini bilmiyomuydun?
      bilmiyorsan bu nasıl spor adamlığı?
      biliyorsan bu camiaya ”benim elimde sihirli değnek yok. Bursaspor da yapısal bozukluklar var. mevcut şartlarda süper lige çıkmak imkansız. burada en az 3-5 sene sürecek yeni bir yapılanma şart” gibi gerçekleri neden söylemedin?
      şimdi üzgünüm! af edersiniz! özür dilerim! bu iş bu kadar basit yani…

      2
      4
    2. @Pablobataja yorumuna yanıt olarak

      Olay bitmiş yangın bitmiş hortum kaçmış artık önümüzdeki sezona bakın hemen Osmalısporun sağ ve sol açığını hemen bitirin. Beykan ve Ayuk.

      39
      2
    1. @Pepula yorumuna yanıt olarak

      Çok büyük cezalar alcaz böyle giderse eksi puanla başlayıp transfer cezasına kadar gider o yüzden gelecek sezonda kubilayı yine yerli lewandowski diye bize sunacaklar mecbur

      14
      10
    2. @Pepula yorumuna yanıt olarak

      Hoca olmak yanlızca antrenman taktik vs ile olmuyor hocalık aynı zamanda krizi yönetebilmektir niye yardımcınız gönderiyorsun kendin konuş ikna et neden yardımcına oyuncular senden dahamı fazla saygı duyuyor lider hoca olamamışsın hocam Anıl vs kutuplaşmayı sen yaratmışsın takımda hadi özer hatalı bu bu hareketi Samet aybabaya Ertuğrul sağlama sergen Yalçın a Hamza hamzaoğluna Bülent korkmaza yapamazz sende otorite eksikliği var kulübede şovla olmaz hocam

      18
      5
      1. @Çekirge yorumuna yanıt olarak

        özerle ilgili konuşmakmı istemiyorsun!!!!! Hocam dün gece trt de konuştuklarin neydi desadüf denk geldim yorumlarına hayal kırıklığına uğrattın beni bir teknik direktör yayında isterseniz yardımcım sorun bağlayayım vereyim ona sorun gibi şeyler söylermi Bursamızda başlayan kariyerin galiba burada bitti böyle hocalık olmaz çağrırsın özeri odana ikna edersin hocalık budur niye yardımcını gönderiyorsun olan yine bursamıza oldu yazık

        5
        1
  2. Hoca Hem Özerle İlgili Hemde 80. dk.Neden Oyuncu Değiştirmedin Neden Oyuna Müdahele Etmedin Neyi Bekledin Açıklama Yapmak Zorundasın.Bu Arada Sheu.Kaçırmayın Elimizden Ey Yönetim………Kubilayla Burak Kapacakı Tesislere Sokmayın.Herkes Gördüğü Yerde Yakalarına Yapışsın.

    41
    2
  3. Bu kulübe imza attığın gün fikrimi söylemiştim ve haklı çıktığım için gerçekten üzülüyorum. Bir insan bu kadar amatör, bu kadar taraftara oynar.. Zamanında bir kol hareketi yaptın diye bu taraftar seni bir bok sandı.. Özer kampı terk etti diyorsun, o etmedim diyor. Samsun’da futbolcu seni az kalsın döverken egon yoktu da, Özer konusunda mı egon tuttu.. Teknik taktik olaylarına hiç girmiyorum kocaman bir hiçsin.. Bıraktım Kubilay’ı,Özer’i maç 4-0 bitime 1 dk varken Ali Akman’nın oyuna alarak duyguları ile oynamak nedir? Bir daha yüzünü bile görmek istemiyorum senin..

    28
    2
    1. @Sepp Piontek yorumuna yanıt olarak

      Bu adamı ilk fotoğraflardan gördüm, düzgün bi hoca izlenimi verdi, daha sonra konuşmasını dinledim ve ilk dakikada bir bok olmayacağını anladım, birazcık insandan anlasa yönetici bozuntuları zaten selçuk erdoğan gibi, ibo gibi, özer gibi, irfan gibi tipleri musallat etmezlerdi kulübe. Ama senin de yazdığın gibi bi kol hareketine bakıp adamı kurtarıcı mesih zannettiler, işte bunlar hep cahillikten.

      2
      1
  4. Bir daha Kubilaya değil BURSASPOR forması futbolcu diye forma verenin Allah iki yakasını bir araya getirmesin inşallah

    12
    2
  5. “BETER OLALIM AŞKIM”
    Hocasından topçusuna, yönetiminden taraftarına, medyasından amigosuna, putsever seçmeninden siyasisine herkes kibirli egosuyla sidik yarıştırırsa, sonunda hep beraber donlarına işeyip sıçarlar… Başımıza gelen bu… 10 senedir ucundan damlata damlata, ucundan kaçıra kaçıra kendi kazdığımız çukuru doldurup kendimiz boğulduk… Şimdi herkes birilerine bok atma derdinde.. Canım Bursanın her şeyini bok eden eden kafalara bu durum az bile.. Ders verelim de ders verelim diye zırlayanlar artık ders nasıl alınırmış umarım öğrenmiştir…

    9
    6
  6. Sayın hocam boş ver .

    Iş işten geçti artık.
    Sen önünü bakıp yeni sezonu düşün.
    Forvet lazım iki de kanat oyuncusu .
    Bide doğru dürüst kaleci, maçı Koparan.

    8
    22
    1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

      Orada yüzde hak veriyorum sana….biran evvel leş kokuları arkada bırakmak lazım.
      Yoksa ortan kaybolup gideriz.

      Biricik aşkımız vardı , ne hallere geldik.

      Sen süper lig maçında 4 tane ye .. yazıklar olsun, kinci yarıda futbolu baya bıraktı bizimkiler.Hala kalkıpta veda mektubunda suçlu ortaya çıkarıyor . Herkes kendi futboluna baksın.

  7. Rezil ettiniz bizi hala konusuyosun uz köy takımları bile bizle dalga geçiyor artık azıcık onurunuz varsa alacaklarınızdan vazgeçip Kubilayı da yanınızds götürüp gidersiniz

    8
    4
  8. yan pas geri pas sistemi midemi bulandırıyor. insanlar sşzşn sıkıcı ve korkak savunma futbolunuzu izlemek istemiyor. İrfan hoca sen git evde playstation oyna. KORKAKLAR SÜRÜSÜ buaradaki maçta gol yicem diye gol atmaya gitmediniz.

    8
    2
  9. Hocam Türkiye böyle işte
    İyi futbolcu herşeyi yapar hatta herkese küfür eder sen de kimsin der yine de haklıdır en uç örnek Emre
    Beleşoğlu…Sen de yorum yapma zaten Özer in arkasında kimler belli zaten ..
    Geldiğinde Bursasporuma sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim çünkü Bursaspor eski Bursaspor değil takımın içinde o kadar çok köstebek var ki tahmin edemezsin…zaten takımda bir tane oyuncu yok Bursaspor için oynayan herkes kendi havasında…Bütün herkes sana kızıyor Senezovu Kubllay ı niçin oynatıyorsun diye sanki başka forvet var gibi..
    Bana sorarsan bence bırak Bursasporumu kalırsan kariyerin başlamadan biter..
    Çünkü şimdi bir günahkeçisi lazım herkesin küfür edebileceği…

    7
    5
  10. elinden gelenin en iyisini yaptın sana ders vermeye kalkanlar yazar olsun taraftar olsun öncelikle bu şehrin takımına yapılan transferleri eleştirecekti gaza gelip ilk günden beri hayal satmayacaksın ilk gününden beri olumsuz baktım olmadıda cok ta bilmek lazım değil bu futbolcu grubundan tek formayı hakeden yok volkan geldi almadınız mehmet akyüz dedik pağlı dediniz üc antrönere datınız o paraları bunları alanlar top oynadı sen averaj düzeltin transferi adam gibi yapmasan hayal satar cökersin böyle tüm suc yönetenin paran yoksa da gelme devam etme kac teşekürler irfan hoca bu beceriksislerle bu da başarı senin adına

    6
    4
    1. @asb yorumuna yanıt olarak

      çok biliyorsun değilmi horoz dövüşünde elinde hint horozu var sen cin horozuyla çıkıyorsun yorum yapmak için yorum yapıyorsunuz rahatlığa bak teşekkürmüş

      4
      5
  11. hoca 6 maçlık periyotta çok iyiydin bu zamana kadar çok iyi getirdin ama dün gece sen de içine ettin Kubilay ısrarın ilk oyuncu değişikliğini 2-0 olunca yani 78. dakikadan sonra yapman oyunu okuyamaman yani dün geceki hüsran sana yazar Kubilay ısrarınız sizi bitirdi ama bizi de bitirdi ama yine de suç bizde şu topçu müsveddesini top toplayıcı bile olamayacak kazmayı gönderemedik takımdan neyse olan oldu bu saatten sonra olacakları bekleyeceğiz ALLAH sonumuzu hayır etsin

    3
    2
  12. hER KES takım kuruyor..bırakın takım kurmayı..ilk önce şu ÇAPSIZ yöneticiler başkan istifasını versin..ortada büyük bir başarı sızlık var..onu bunu suçluyarak bu ört bas edilmez.edilemez..ne yani 1 yılmızı dahamı yaksınlar..para yok lobi yok..yok yok yok..kardeşim madem yok ne diye koltuğa talip olur sun..bırakta iş yapacak adamlar gelsin..EGO yapma yeri değil o koltuk..bu kadar REZİLlik yetmezmi.

    3
    1
  13. kimse skora aldanmasinmi ulan iyi oynayipta 4 yedik ise biz bi mac kotu olsak 10 mu yicez , su konuda sana katilirim gol pozisyonlari oldu kubilay onlari bi guzel kendine yakistigi sekilde kullandi , bi dalavereler dönüyor ama hadi hayirlisi ozere gelince ben ozere inaniyorum , irban buz ve diger oyunculara gram inancim yok suan siz bile bile gidip yenildiniz kimden ne gibi talimat aldiniz bilmiyorum ama bi pisliklik döndü dün adanada…

    3
    4
  14. Hoca kusura bakma eğer duyduklarımız doğru ise;
    1- Hiçbir takım oyuncusunu final maçı öncesi otobüsten indiremez. Hata bile yapsa, bu iş soyunma odasında kadro açıklandığında biter. Takımın morali alt üst edilmez.
    2- Hiçbir takım, sıcaklık ve nem’in bu kadar yüksek olduğu, özet ile dezavantaj oluşturacak iklimsel değişikliğe maç günü gidemez.
    3- Hiçbir takımın yöneticileri, final niteliğindeki bir maça gitmemezlik edemez. Neden gitmedin dediğinde de, bu ruhsuz takımdan bir şey olmaz diyemez.
    4- Hiç bir takımın teknik ekibi, yukarıdaki ilk 2 hatayı yapamaz.

    Dolayısı ile tüm teknik ekip ve yönetim bu işin sorumlusudur. Kimse hatayı Özer’de onda bunda aramasın. Özer hatalı dahi olsa, bu şekilde hatalar silsilesi yapılamaz. Dediğim gibi ipini soyunma odasında çekersin, otobüsten adam indirmezsin.

    1
    1
  15. Hoca kusura bakma eğer duyduklarımız doğru ise;
    1- Hiçbir takım oyuncusunu final maçı öncesi otobüsten indiremez. Hata bile yapsa, bu iş soyunma odasında kadro açıklandığında biter. Takımın morali alt üst edilmez.
    2- Hiçbir takım, sıcaklık ve nem’in bu kadar yüksek olduğu, özet ile dezavantaj oluşturacak iklimsel değişikliğe maç günü gidemez.
    3- Hiçbir takımın yöneticileri, final niteliğindeki bir maça gitmemezlik edemez. Neden gitmedin dediğinde de, bu ruhsuz takımdan bir şey olmaz diyemez.
    4- Hiç bir takımın teknik ekibi, yukarıdaki ilk 2 hatayı yapamaz.

    Dolayısı ile tüm teknik ekip ve yönetim bu işin sorumlusudur. Kimse hatayı Özer’de onda bunda aramasın. Özer hatalı dahi olsa, bu şekilde hatalar silsilesi yapılamaz. Dediğim gibi ipini soyunma odasında çekersin, otobüsten adam indirmezsin…..

    1
    1
  16. Bunu hocalık bumu başkanlık özlüce tesisleri papazların kumarhanesi meyhanesi haline gelmiş bursaspora bak yazıklar olsun

    1
    1
  17. Yahu neden herkes kubilaya yükleniyor…adam levandovski gibi ….ne yapsin çocuk pozisyona giriyor dripling yapıyor çalım atıyor…kafa vuruyor rövaşata atmaya çalışıyor…golmu ….gol atsa gerizekalı levandovski olur zaten

  18. BURSASPOR’umuzu idare eden başkan,yönetim kurulu ve diğer kurullarda görev alanalr bu işi kendi işini yapıyor gibi davranmadıkça işimiz aksar,dertlerimize dertler eklenir.

    MESELE ÖNCE SAMİMİYET VE MAHARETLİ İDARECİLİK.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı