Hasret bitmedi!

Bursaspor'un Medipol Başakşehir karşısındaki galibiyet hasreti de devam etti.

Son olarak 2014-15 sezonunda Bursa‘da oynanan maçta rakibini 4-1’lik skorla geçen yeşil beyazlılar, akabinde oynanan 5 maçı da kazanamadı.

Geçtiğimiz sezon İstanbul‘da oynanan lig maçında olduğu gibi ev sahibi ekip yine 1-0 sahadan galibiyetle ayrılırken, söz konusu 5 mücadelede yeşil beyazlılar yalnızca 1 puan alabildi.

Kaynak
Olay

16 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Önceden bunları Fb,Gs,Bjk için okurduk şimdi Başakşehir ! Yakında Antalya Akhisar vs.Aynen böyle devam Yönetim !!!! Bakalım Bursasporu daha ne kadar küçültebileceksiniz !!!!!

    35
    6
    1. @aziz yorumuna yanıt olarak

      Haftasonu akhisardan gecerken kendi kendime biz futbolcu bursaya gelmek istemiyor diye takim kuramazken ya burasi ne ekonomisi ne vizyonu ne ki bizi gecen sene her karsilasmada yenecek takim kurdular dedim isyana geldim yine sonra 🙂

  2. Ders aldik. Tabanca gibi takim kuracagiz. Cilek alacagiz. Avrupada olay olacak transfer yapacagiz. De large yedek alindi. Bi kanat daha alabilirsek yeter. Asigi oldugum klubun baskani tarafindan alay edilmek dalga gecilmek salak yerine konulmak zoruma gidiyor. Hepsi gectim 70 gundur salak yerine konulmak agrima gidiyor.

    19
    2
    1. @Teamsaha yorumuna yanıt olarak

      bu taraftar herşeyi hakediyo kardeşim bunlara bi çilek alcam de sene oyalarsın vallahi artık diğer anadolu klüplerinin taraftarları bile yıldız aldırıyo bizimkiler osmanlının yedeği delargı zar zor aldı vizyon yerlebir ama bu taraftara herşey hak vallahi bunlar ptt yi bile haketmiyo..

      10
      2
  3. Hasretin bitmesi icin ilk önce bu yönetim gidecek.. 10milyon euro kendi cebinden vermesi ali ayın hic birseyi degistirmeyecek.. sen hocanin soylediklerini alamazsan o koltukta niye oturuyorsun ki.. baskan dedin agirligini koyar.. şu oyuncu alincak denildimi şak diye anlasilcak.. kalktim aciklama yapmicaksin oyle yok karısı istemiyo.. yok parasi cok.. yok kanamasi var felan.. biz sehiriyle butunlesmis bi taraftariz.. tek şehir ve tek takimiz WE ARE THE BEST BURSASPOR

    3
    4
  4. DENİZ ,SİNAN,KUBİLAY GÖNDERİLMELİ DENİZİN SÖZLEŞMESİ FESH EDİLİP ARKASINA TEKMEYİ VURUP GÖNDERİCEN…… SİNANLA KUBİLAYIDA ALTYAPIYA YOLLAYIN FORVETE DE KWEUKE ALINMALI VE ONUN YEDEĞİDE STANCU OLMALI BU İKİSİ BİZE ŞUBATA KADAR YETER….KANATLARA GELELİM ADEGBENRO YU VE HERNANİ ALIRSAK İYİ OLUR VE YUSUF YAZICI , DENİZ TÜRÜÇ , GÜRAY VURAL , YUSUF ERDOĞAN GİBİ YERLİLEREDE YÖNELEBİLİRSİNİZ BAŞKAN…….

    2
    1
  5. Sen taraftar olarak katkı ver destek ver ondan sonra sesini çıkart burdan yazmakla da olmaz inanmiyorsan tutma takımı cok uzatmayın alın kombine gelin maça ben bayılmıyorum Altepe ve Ay a ama köstekte olmuyorum önemli olan takım ama önüne gelen dalga geciyor . Bu takim ilk 5 te bitirsin hepniz ne takim olduk diye yorum yaparsiniz böyle adamsınız siz az inan az cok degil az inanın hissettirin takima yetcek her transfere her yapilana mana bulmayı bırakın !

    2
    1
    1. @Pablito yorumuna yanıt olarak

      ya yapmayın artık şu muhabbeti ya. bi siz BURSASPORLUSUNUZ bi siz destek oluyonuz. ulan başakşehirin çok taraftarı var demi hermaç full oynuyorlar forma alıyorlar, kombine alıyorlar yeter be kardeşim desteğiniz batsın. asgari ücretlinin 100 veya 500 tlsine göz dikeceğinize hiç oynamadan bu takımda 2 trilyon alan adamlara göz dikin ayıptır yazıktır günahtır ya!!! biraz gözlüklerinizi çıkarında bakın ya yeter harbiden yeter ne destekmiş arkadaş

  6. DENİZ ,SİNAN,KUBİLAY GÖNDERİLMELİ DENİZİN SÖZLEŞMESİ FESH EDİLİP ARKASINA TEKMEYİ VURUP GÖNDERİCEN…… SİNANLA KUBİLAYIDA ALTYAPIYA YOLLAYIN FORVETE DE KWEUKE VEYA RODALLEGA ALINMALI VE ONUN YEDEĞİDE STANCU OLMALI BU İKİSİ BİZE ŞUBATA KADAR YETER….KANATLARA GELELİM ADEGBENRO YU VE HERNANİ ALIRSAK İYİ OLUR VE YUSUF YAZICI , DENİZ TÜRÜÇ , GÜRAY VURAL , YUSUF ERDOĞAN GİBİ YERLİLEREDE YÖNELEBİLİRSİNİZ BAŞKAN……

    şu arkadaşın yazısını kesip bir daha ..okunsun diye…başkan daha ne bEkliyorsun…bu haftada..3 puanla gönderelim..ALANYAYI .siz zevk alıyorsunuz..BURSAspor kaybettikçe..bu taraftar perişan oldukça..mutlu oluyorsunuz her halde…DAHA NE BEKLİYORSUN.

    1
    2
  7. bu takıma kanat falan lazım değil kim çıkarıyor bunu bu takıma sağbek ile orta sahanın ortasına oyunu yönlendirecek iki yönlü oynayan maestro bir oyuncu lazım forvetede gerek yok

    1
    1
  8. BU gün .14-08-2017 saat.14 : 40. VE LİGİN İLK HAFTASI VE İ,LK MAGLUBİYET..TRANSFERDEN TIK YOK..ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA YADA MAGLUBİYETLE GİRMEMİZ İÇİN BAŞKAN ELİNDEN GELENİ YAPIYOR..ACİL forvet alınmalı..lisansı. adamı takıma mpntesi buı hafta yine zor…başkan maglübiyet istiyor..bu taraftarı aglatmak isyan etmesi istiyor..SAAT KAÇ yine tık yok…ACİL FORVET..ARTIK eso es vereceğiz..ARTIK YETER..HEM PUAN KAYBI…HEM PARA KAYBI..KÜLÜP BÖYLE AĞIR HAREKET EDİLEREK ZARARA UGRATILIYOR…ACİL FORVET..ACİL KANAT…ACİ,L. SAĞ BEK………..ACİL HIZLI HAREKET KABİLİYEETİ OLAN BİR BAŞKAN…HEMDE ÇOK ACİL..

  9. Elimizdeki oyunculara talip çıkmıyor. Talibi çıksa zil takıp oynucaz, iyi oyuncularımız olsa zaten geçen seneki duruma düşmezdik. Transfere ençok ihtiyacı olan biziz ama en az transferide biz yaptık. Yönetim uyuma acilen ihtiyaç olan yerlere oyuncu al, yarın çok geç olmadan..

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı