Hakemleri de yenmeliyiz!

Olay Medya Köşe Müdürü Orhan Güney’in bugün Olay Gazetesi’nde yayınlanan köşe yazısıdır.

Cezalılarsakatlarhakemler tamam da Bursaspor’un futbolu da hiç umut verici değil

Ümraniye gibi zayıf bir takıma karşı daha maçın başında öne geçiyorsun, biraz daha bastırsan farkı açacaksın ama anlamsız bir geri çekilme

Bu nasıl açıklanabilir ki?

Orta sahayı geçmeye niyeti olmayan bir takımı resmen üzerine çağırıyorsun…

1-0’a yatarsan da gelip cezayı keserler…

Hele hele savunmakla geçen koca ikinci yarı için ne demeli?

Ümraniye kalecisinin yere yattığını gören var mı?

Ümraniye ikinci yarıyla beraber baskı kurarken İbrahim Üzülmez’in önlem almaması da ayrıca ilginçti

59 ile 64. dakika arasında 3 net fırsat yakaladı İstanbul ekibi… Çağlar çıkardı…

Şu fırsatlar kaçıyor ya umarım kalan haftalarda aranmaz…

Gelelim hakem arkadaşa;

Öyle şartlanmış ki arkadaş, bir ara Bursaspor’a yapılan faulü bile Ümraniye’ye verecek kadar arsızlaştı

Yazık günah…

Neyin intikamını alıyorlar bilinmez ama Bursaspor’un hafızası da sizi unutmaz

Seleznov’a yapılanları görmeyen zihniyet Shehu’nun top için uzattığı ayağı hemen görüverdi

Tamamen art niyetle geldiğini belli etti…

Bundan sonra ne olacak?

Olacak şu; Bursaspor’un artık kaybedecek puanı kalmadı aksine hepsini kazanıp rakiplerinin takılmasını bekleyecek…

Tabii hakemleri de yenecek…

15 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Aynen 1 değil iki üç atacaksın, geri çekilmek yok.

    Bizi hakemler göz göre göre basbaya doğra maya başladılar. Selesnjow un kafa vuruşu ,
    geçen hafta aynı poziona Almanya liginde penaltı verildi.
    Başka karar da olamaz zaten, bariz gol şansı ,elden almış oldu karşı futbolcu.

    17
    1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

      Bizim oyuncularda ota boka itiraz ediyor sonra adamlar vermesi gerekenide vermiyor.biraz daha temiz oynayalım seleznov her harekette itiraz ediyor. Hskemle çok oynamadan oyun oynamalıyız.yanlış anlamayın hakkımız yenilmiyor demiyorum.ama durum böyle…

  2. Hakem maçın başından beri operasyona başladı. Sarı kartlı Gökhan süzen dirsek attı kubilaya 2.sarı kartı çıkaramadı.Bir ara Recep’e faul yapıldı nerdeyse aleyhimize veriyordu.Seleznovun çekildiği başka pozisyonda var.Zaten maç bitiş düdüğünde gözleri ayrı oynuyordu.

    12
    1. @smhkygsz yorumuna yanıt olarak

      Recep yapılan faulü onlara verdi ve hemen düzeltti yani art niyet kesinlikle .Seleznova yapılan hem penaltı hem kırmızı .Dk.15 den sonra güle oynaya kazanacagin maçı da karaktersiz karacubbeli engelledi.Ve bu hdkem hafta arası menemen ads maçının hakemiydi ve ads nasıl kazandigida belli oldu.

  3. Altay maçından sonra, bu saatten sonra ilk 2 hayali kuran saftır yazmıştım, şimdi diyorum ki bu sene çıkma hayali kuran saftır çünkü %100 playoffa kalacağız, ve playofftaki olası takımların hepsinden kadro anlamında daha kötü, daha ruhsuz, daha beceriksiz ve ne hikmetse daha az iştahlıyız, o kadar az iştahlıyız ki sahanın içinde yürüyecek kadar. Bu kulüp yok olur kapanır gider. Kimse hala durumun vahametinin farkında değil. Başkanın haksızlıklara karşı en ufak sesi çıkmıyor, böyle pısırıklık olmaz, teknik direktörde kötü anlaşıldı, tribün liderleri desen tamamen fiyasko zaten, rakibe baskı yok doğru düzgün tezahürat yok, selçuk erdoğan gibi suratına bakınca ne mal olduğu belli olan biri cirit atıyor kulüpte, yetmiyormuş gibi hakemler de doğruyor, istemiyorlar bursanın çıkmasını tabi, taraftarsız saçma sapan takımlar olsun süperligde istiyorlar, 3 takımın oyuncağı olsun istiyorlar lig. Yani kısacası filmin sonuna yaklaştık. Bursaspor yok olmanın eşiğinde.

    8
    9
    1. @=== yorumuna yanıt olarak

      Bursaspor Süper Lig e çıksa ne olacak . Sanki şampiyonluğa mı oynayacak ta saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz .

      6
      9
      1. @ARKAN yorumuna yanıt olarak

        Güzel yorum….ilk önce futbolcuların maaşlarını zamanında ödemeyi düzelt mesi lazım, Yönetim.
        Yoksa bizlere fotbolcu falan gelmez , ha anca Selçuk gibi çökmüş ayakta zor duran Futbolcular gelir, elde işte.

        Kulübü düzen getirilmesi lazım ilk önce.
        Süper lige çıkık diyelim…. edeki topcularla tekrardan düşeriz vallahi
        Rezil oluruz

  4. Evet Hakem müthiş kötüydü bundan önceki zatta kötüydü , ama saha da gezinen 11 futbolcumuzu unutmayalım.Sadece hakeme yüklenmek sorunları hasır altı etmek demek…gerçekçi olunmalı..İbo nun bu takımı nasıl böyle oynatırım diye önce kendini sorgulaması lazım!!! yazık kere yazık …..Takıma bak en iyi oynayanın kalecin , defans hep sos , orta saha gömülü ama nerede top nerdeyse tersine gömülü ,göbekte top almaya gelen yok illa kanatlara açacağız oyunu orada zaten orta yapacak adam yok ( Tayfur müthiş kötü ) bakıyosun yevgen derman yok hep bir triplerde hep yerlerde ( tamam çoğu faul olabilir ama ayakta kalacaksın kardeşim hep yere yatarsan yerden kalktığında oynayacağın futbolun varsa da içinden gelmez!!) kubi desen taraftar bitirdi.,orta saha Selçuk kardeşim ii bir kesicisin ama bize iyi 3 adet 8 numara lazım ki aynı anda oynayacak bizim gol atmamız laızm pozisyon yok çok ilginç , ahh be ibo akıllı adamsın ama geç kalıyosun…bundan sonraki maçların hepsini alacak kalibre ben sizde göremiyorum eğer siz kendinizde görüyorsanız buyrun 3 puanlar orada!!!

  5. Hakem kötü niyetli orası kesin.
    İbrahim Üzülmez bu takıma ne topunu oynatıyor?
    Defansın en zayıf halkası Anıl neden her hafta kadroda?
    Neden bu takım her maç son 30 dk mahkum?
    Bu takımın sistemi ölene kadar 4.5.1 mi neden hiç 3_5_2 denenmez?
    Takımın en genç oyuncusu Aliye bakıyosun saçlarını düzeltmekten topu göremiyor sedatta öyle ama bunları uyaran yok neden olsun ki hocaya bakıyosun o da artis.

  6. arkadaş geçen sene var kararları bu sene -3 puan ve menemen,altay,ümraniye maçları futboldan soğuttunuz adamı Bursaspor zamanında size iyi koymuş bu çok belli

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı