Forma lansmanı ne zaman?

Bursastore'den Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Onur Özen sosyal medya hesaplarından yeni sezon formaları ile ilgili içerikler paylaşmaya devam ediyor.

Onur Özen‘in paylaşımlarının altına taraftarın sabırsızlandıklarını belirten yorumlar gelirken önümüzdeki hafta forma lansmanının yapılması bekleniyor.

İşte o paylaşımlar;

21 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Bursaspor superlig e cıkana kadar sadece siyah forma giymeli.
    Giymeli ki bu utançla hep yüzleşelim.

    Bu utanç hepimize yeter!

    109
    3
    1. @Css yorumuna yanıt olarak

      Sevgili Bursaspor’lular ben artık nasıl ki RA gibi siyasetçiyi RB EK AA EK MM EA gibi yönetimleri SP BS gibi basın mensublarini amigo selim leri duka yi Özcan i Tansel leri Mehmet leri de artık bu camianın etkini tirbuncusu basın mensubu olarak görmek istemiyorum Bursaspor küçüldükçe onlar büyüdü hepinize yazıklar olsun sizin gibiler ülkeyi de satarlar hepiniz adı şerefsiz haysiyetsiz siniz defolun gidin ben artık amigo selim gibilerini o kulelerde başkan ve yönetici peşinde koşan tirbunculeri sözde akıl hocalarini istemiyorum onlar oldukça biz yok olur gideriz

    2. @Css yorumuna yanıt olarak

      Onu bunu bırakınca, bir an evvel hoca ile anlasın ! Çağırın Mustafa Er’ i yarım kalan işini tamamlasin ama öyle 8 maça 500 bin falan istemesin…! Feda diyelim, Sanayicisi-siyasetcisi ve seyircisi bu takımı düştüğü bataklıktan hepberaber kurtaralım…!

      21
      3
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Bu berrak fikrlerinle seni bize Allah gönderdi eser. Nerden de aklına geliyo bu maç başı hesaplar falan. Emin abine söyle de, çaldığı paralardan küçük bi kısmını geri ateşlesin, biz de tahtayı açalım tamam mı yalama kardeşşşş?

        4
        4
    3. @Css yorumuna yanıt olarak

      Valla kimsenin formaları merak ettiğini zannetmiyorum. İsterlerse beyaz penyeye sadece amblem yapıştırsınlar. TFF 2. lige düştük tek gerçek bu ve tek gündem bu olmalı. lansman falan yapıp gereksiz masrafa girmeyin bi de. sahaya çıkttıgınızda görecez ne giydiğimizi.

      27
      1
      1. @Erdem yorumuna yanıt olarak

        Hakkaten be yaa. Dikeyim formasını daaa, lansmanını daa bu saatten sonra. PTT 2’ye düşmüşüz amk, hâla forma lansmanı ne zaman diyonuz. Seneye köy sahalarında maça çıkıcaz, TV’ler bile bizim maçları yayınlamıycak, Bu saatten sonra forma da giymesinler amk. Sadece şortla üstü çıplak çıksınlar maçlara. Oyuncunun sırt bölgesine de keçeli ispirtolu bi kalemle numaraları yazsınlar, hepsi bu. NEyin lansmanı amk bu saatten sonra. Hayatımız bitmiş.

        2
        1
  2. Kimsenin Umrunda Değil 3’cü Ligdeyiz 1.2 Milyar Lira Borç Varken! Ya Bu Şöyle Birşey Çelik Palas’da Düğün Yapıyorsun Gırlağa Kadar Borç İle Bir Gün Sonra Alıcılar Kapıya Dayanıyor Ama Gelinlik Güzeldi Demi! Senelerce Bursaspor’un Futbol Forma Yetkilileri Kendi Çıkarları İçin Bursaspor’u Derin Kuyulara Soktular Başkanlar İle Durum Ortada Araştırın Kimler Neler Kazanmış Bursaspor Neler Ödemiş!

    39
    1
    1. @Bursankara yorumuna yanıt olarak

      Yok bi de tahta var. Bu ikisini halledersek seneye kesin PTT 1’deyiz. Ertuğrul Sağlam hocamı da çağırıp HEykel Çekirge konvoy yapıcaz.

    1. @2010 RUHU yorumuna yanıt olarak

      Saygılar kardeşim.
      Daha önce de yazdığım gibi madem ki küllerimizden doğacağız forma rengimiz belli.

      #kül rengi Bursaspor.

  3. Sadece başarı peşinde koşan bir taraftar gürûhu oluştu. 2. Lig de 2. Lig arkadaş; Bursa var olduğu sürece destek baki. Biz taraftarız; yani değişmeyecek bir tarafız. Bursa dan utananlar gitsin İstanbul takımı desteklesin

  4. Ne forma lansmanından bahsediliyor.Bursaspor ne halde , utanıyoruz şehir sessiz Bursaspor u bu hale getirenleri hesap sorulmadığı müddetçe şehir siyaha bürünmeli ne zaman hesap sorulur o zaman yeşil beyaza bürünülmelidir.1 milyar borcun hesabı sorulmalıdır.

    2
    1
  5. Fark etmez benim için isterse amatör de oynasınlar kulüp kapanmadikca ben sonuna kadar formasında ürünlerini de alacağım maçlara da gideceğim. Tek aşk BURSASPOR

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu