Fazlı Tan “Kırmızı kart olmasaydı!”

Bursaspor Teknik Sorumlusu Fazlı Tan, Boluspor karşısında aldıkları 2-1’lik mağlubiyeti değerlendirdi…

Fazlı Hoca, şunları söyledi: “İlkyarıda oyun ortada geçti… Top rakipte gözükmesine rağmen pozisyon vermedik… İkinci yarının başında gol yedik ama ondan sonra baskı kuran, topa sahip olan, üreten bir takım vardı sahada. Bunun karşılığını da aldık… Beraberliği yakaladıktan hemen sonra kalecimizin kırmızı kart görmesi oyun dengemizi bozdu. Buna rağmen Batuhan, Burak ve Çağatay ile 3 fırsat yakaladık ama değerlendiremedik. Son anlarda da kalemizde bir gol daha gördük. Kırmızı kart olmasaydı sonuç daha farklı olabilirdi. Üzgünüz artık Ankaraspor maçına odaklanacağız.”

15 Yorum Onay bekleyen 1 yorum var

  1. Futbolcuların parasını ödeyin demiştik maçtan önce adamlar bugün çok ruhsuz oynadı zaten. Ataberk sende okadar güzelim kurtarış yaptın gidip adama okadar sert girilirmi ya

    31
    4
    1. @Maraton Altt yorumuna yanıt olarak

      Süper Yorum – Evet 1-2 şansımız vardı ve kendi kalelerine atıkları gol! Herhalde Boluspor’un yakaladığı 25-30 gol pozisyonunu kaçırdı – Kamat bu günü istifa etmesi gerekiyor

      21
  2. Hepimize geçmiş olsun ! Kadroyu koruyup ta hicbir takviye yapmadan geçen seneki kadroyla rahatlıkla superlige çıkabilirdik ! Böyle isbilmez, beceriksiz yöneticiler olduğu sürece burnumuz pislikten kurtulmaz…! Gençlerle bir yere kadar mücadele edebilirsin, tecrübe lazım…!

    28
    5
    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Eser hocam bu stajyerlere bişey demeyecek miyiz cikiyo ilk yarı maç ortada geçti diyo bizim kaleye isabetsiz dahi şutumuz yokken göz göre göre yalan söylüyorlar

      13
      6
  3. Gerçekçi olmak gerekirse bu şartlarda bu parasızlıkla bu yönetimle bence Bursaspor küme düşme hattında olmadığı için başarılıdır.Biraz arka arkaya galibiyetler alınca acaba Playoff mu dedik ama çok zor.Seneye paralı Bi başkan ve yönetim gelirse o zaman bişeyler olur aksi takdirde Gidişat herkesin malumu.Hayırlısı olsun

    17
    1
  4. Olmasaydı muhtemelen 2-1 biz alırdık. Bi anda bizim golden sonra işler onlar için terse dönmüştü. O kırmızıyla beraber bir daha onların lehine döndü tabi. Oyuncu seçimiyle ilgili pek bir yorum yapamayacağım. Onur ne kadar hazırdı maça bilmediğimiz için sanırım ağır atlatmış hastalığı geçmiş olsun diyelim yine de girince iyi katkı sağladı.

    8
    2
  5. Çağatay Yılmaz’da ısrar ederseniz,Eren Güler’in hakkını yemiş olursunuz.Önümüzdeki yıl için yatırım yapılacaksa,Özer,Çağatay,toparlanmazsa Burak Altıparmak (son üç haftada çok kötü),Onur Akgün,Cüneyt Köz kızağa çekilmelidirler .Tuğbey,Eren,Berat,Taha,Hasan Basri,Ertuğrul Kurtuluş,Ozan İsmail Koç daha fazla süre almalıdırlar.

    6
    3
  6. Geçmiş olsun hocam.Lig maratonu kısalıyor amma evlatlarımız hastalıktan dönmeye başladılar beni sevindiren bu durum.Sağlık herşeyden önce gelir.
    ATABERK’in kırmızı kart görmemesi için defans oyuncularımızın ondan önce rakibi indirmesi gerekirdi.Tecrübesizlik bu.Golleri kaçırdığımız pozisyonlarda nasip değilmiş diyeceğim.Amma oyuncularımızın gayreti,maça asılmaları takdire şayan bir azimdir.

    4
    10
  7. YA BIRAK BU İŞLERİ HOCAM…OLAN OLDU İŞTE..SANKİ KIRMIZI KARTA KADAR 75 DK TEK KALE Mİ OYNADIK..AMA YİNE DE SUÇ SİZDE DE DEĞİL..HEPİMİZ GİBİ SİZ DE BAS BAS BAĞIRDINIZ DEVRE ARASI TAKVİYE İSTİYORUZ DİYE..AMA BAŞKANCIK IN UMRUNDA BİLE DEĞİLDİ..

  8. Fazlı Tan saha kenarında kukla gibi duruyorsun.. Antrenörlük melekeleri yok sende.. Takıma halimiyetin sıfırın altında …

    3
    2

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu