Erkan Kamat’ın basın toplantısı iptal edildi

Başkan Kamat'ın Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde gerçekleştireceği basın toplantısı iptal edildi.

32 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @dadas25 yorumuna yanıt olarak

      Sıradaki gelsin..!
      Ulen nerde görülmüş her sene 1 başkan, üc-bej antrenör. 15-20 topçu değişikliği.
      Ulen. nerde görülmüş senelerdir aynı haltları işleyip, her seferinde farklı sonuçlar beklemek.
      Uleyn bu kulübün senelerdir için ediliyor, halâ mı gübre yok.
      ege denizi bir yunan gölü değildir. ege denizi bir Türk gölü de değildir. BİNAENALEYH! ege göl değildir.

      7
      6
    2. @dadas25 yorumuna yanıt olarak

      Lan inanmayın be yaa. Adam şu anda Bursaspor Youtube kanalından canlı olarak basın toplantısı yapıyor. Ve bence de mantıklı konuşuyor. Dinleyince az biraz hak veriyosun. Çünkü Mestan bayaa bi zor durumda bırakıp kaçmış.

      10
      3
      1. @Cevdet yorumuna yanıt olarak

        Evet ben de izliyorum yayını. Adam çok içten, mantıklı ve yürekten harbi konuşuyo. Yukarda Allah var. Yerden yere vurmak olmaz. Adamların samimiyetine inandım. Erkan Kamat bugün benim gözümde değer kazandı biraz. En azından Mesut Mestan’dan daha harbi konuşuyo. Karısının ziynet eşyalarından falan da bahsetmiyo.

        6
        1
    3. @dadas25 yorumuna yanıt olarak

      her tahtayı açacağım, gereken takviyeleri yapacağım, süper lige çıkaracağım, kısaca gökteki yıldızları ayaklarınızın altına sereceğim diyenleri kulübün başına getirirsek olacağı bunlar.
      dürüst ve donanımlı başkan umut satmaz. gerçekleri konuşur.
      biz daha başkanı seçerken kaybediyoruz.
      iş yapacak adam,
      benim elimde sihirli değnek yok. bu kulüp mevcut kadro ve ekonomik yapısı ile hemen süper lige çıkamaz. bizim öncelikle yeniden yapılanmaya gitmemiz, kurumsallaşmamız, bunlar içinse zaman, sabrınız ve desteğiniz lazım der!
      ve doğal olarak da ”DELİMİDİR NEDİR!” denip seçilemez…
      hatta, yerel-sosyal medya ve tribünler de ki hakim görüşün bu olduğunu bildiklerinden ortaya bile çıkmaya gerek duymazlar…

      10
    4. @dadas25 yorumuna yanıt olarak

      İnsan istenmediği yerde dururmu kimseye faydan yok bari daha çok zarar verme lan ne biçim koltuk sevdalısınız hiçmi utanmıyorsun bu olaylardan sonra orda durmaya kimden icazet bekliyorsun sezon başından beri bir açıklama yapamadın bu saatten sonra yapma kimse sana inanmaz sadece bir an önce kongre kararı Al defol git.YÖNETİM İSTİFA DİVAN İSTİFA

      13
      1
  1. Dilini yuttuğunu hatırladı yada elektrikler yok yapamayacağını anladı, yada hiç adam gibi çıkıp konuşamadım, bari burda dik duruş sergileyeyim diye düşünmüş olabilir

    23
  2. Basin toplantisinda anlatacak birsey yok. Hersey ortada. Kamat kendi borclarini kapatti, siyasilerle networkunu yapti, bundan sonrasi kendisi icin kaymak. Recep Bolukbasi da Bursaspor baskani olmadan once ac geziyordu. Baskan olduktan bir ay sonra bosgezen oglu altina Range Rower jeep cekti. Bu isler degismez.

    10
  3. Sen basın toplantısı düzenlemem arkadaş. hiç bir şey yapmadan defol git şu takımdan……Nasıl bir şey arkadaş bu koltuğa oturan gitmek istemiyor yüzsüzce oturuyorlar….Anlamıyorum ben…İnsanda gurur haysiyet olur…

  4. Her şey ortada daha ne yalan söyleyecek gururlu biri olsa derhal istifa eder insan içine nasıl çıkacak bu herif not yolsuzluk varsa hesabını ödeyecek

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu