Emin Adanur isyan etti!

Bursaspor Kulübü Olağan Genel Kurulu öncesi adaylığını ilk açıklayan isim olan Emin Adanur bugün Başkan Erkan Kamat'ın açıklamalarının ardından bir dizi paylaşımda bulundu.

Emin Adanur‘un açıklamaları şöyle;

Bugün konuşmada bana göre 2 konu vardı.

1)Hedef şaşırtma ki bunu eski başkanların üzerinden çok iyi yaptı, herkes ikna şuan,

2)Mali Genel Kurul kararı almayarak adaylığımın önünü kesti.

Herkes bana bir sürü soru soruyor, cevap vermemi istiyor
Peki ilk defa ben sorabilir miyim?

Hala;
Kaşın kara, gözün yeşil, tipin kötü, elbisen pis demeye devam edecek miyiz?
30 yaşındayım, Bursa‘ya 21 yaşında Kentsel Dönüşümü kazandırdım, milyarlarca lira Bursa‘ya katkısı oldu.
İnci Sözlük, Uludağ Sözlük gibi platformları 28 yaşında bu şehre kazandırdım.

Enbursa‘ya 29 yaşımdayken ortak olup, 1.5 yılda herkesin kabul ettiği bir marka haline getirdim.
Benim 30 yaşıma kadar yaptıklarımı, 65 yaşına kadar yapamamış adamlar bana kendince laf sokuyor, sen Bursasporlu değilsin diyor.

Ben, Bursaspor‘un alt yapısı Vakıfköy‘de ter döktüm, çocukluğumun yarısı tribünde geçti, bahsettiğim gibi 21 yaşında Kentsel Dönüşüme başladığım için dönüp işime baktım, yılda birkaç maçta olsa mutlaka geldim-gittim ve 2019 yılında kulüp üyesi oldum.
Ne eksilttim?
Ne zarar verdim?

Kaç defa kampanya yapmadım mı?
İnsanları buna davet etmedim mi?
Hep katkı verilsin diye kendimi ön plana atmadım mı? Hedef olmadım mı?

Reklam diyenler var, her attığım tweete 5 milyon görüntülenme alabilecek sistemim var, istediğim bütün mecralarda bedava reklamımı yapan markalarım var, bir insan futbol kulübüne reklam olsun diye başkan adayı olup, 40 milyon veriyorsa, kusura bakmayın ama aptalın tekidir.

Ve ben 30 yaşıma kadar bahsettiğim işleri tek başıma yaptıysam;
Kusura bakmasınlar aptal değilim.
Şimdi söz hakkı sizde, buyrun cevaplayın lütfen ama benim gibi cevaplayın, kırmadan-dökmeden, hakaret etmeden ki bu bir başlangıç olsun hepimiz için.

108 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Bursa taraftarı muhalefet olmayı çok sever alıştım artık o yüzden aklın varsa aday olma yediğin küfürün haddi hesabı olmaz bir kac yıla kalmaz kocaelisporlu oynarız bu taraftar kızıla sovdu her başkana sovdu teknik drk sovdu kongrede bir tane başkan adayı çıkmaz o zamanda bu kulüp sahipsizmi derler ne yapsan yaranamazsın çünkü hainiz

      7
      6
    2. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      gerçeği unutmayalım, bölükbaşı ve ali ay kulübü bu hale getirenlerdir. Sonrası ise düzeltemedi, Fakat kamat transfer yapmadı, Mustafa er ve kadrosu ile bursasporun altyapı zenginliğini tüm futbol camiasına gösterdi. kamat’ın tek hatası 7 ayda 2 kez bu konuşmayı yapmamasıydı. Daha iyi olacak, sadece bu hafta futbolculara ödeme yapılırsa ve önümüzdeki dönem sadece 3 transfer ile bu takım çok daha başarılı olur.

      8
      15
      1. @ALİ yorumuna yanıt olarak

        Kardeşim kamat transfer yapmadı yapamadı geç bunları ne yaptı, onu anlatın, transfer yok, eldekiler tek kuruş maaş almamış, ödenen fatura varmı Allah bilir, ne yaptı biri anlatsın eskilerden dem vurmasın kimse yoksa bende yaparım öyle başkanlık, enkaz devraldık ağla babam ağla,

        5
        2
      1. @ALİ yorumuna yanıt olarak

        Kefili Tayyip Bey’miş. Git şu takımı lige çıkar. Bursa’yı fazla üzmeyin demiş. Reis bi de şu Nihat Özdemir’in kulağını bükse, kesin super ligdeyiz. Reis’in kafası çok kızarsa yönetmeliği değiştirir. Bu sene PTT’den Super lige çıkacak takımların renkleri yeşil beyz olacak diye ilave madde koyar, Giresun’la ikimiz direk lige çıkarız. Ertuğrul hocanın Samsun’u seneye kadar gene PTT

        1
        5
      2. @ALİ yorumuna yanıt olarak

        Bursaspor’a üye bile değil. Sorun bakalım kaleci Ataberk’i tanıycak mı? Berat Altındiş’i falan hiç söylemiyom bile.

        8
        22
          1. @Bro yorumuna yanıt olarak

            Erkan Kamat sadece A takımı değil, U 16 takımını bile ezbere sayıyor. Hepsini ezberlemiş. Yalamış yutmuş Allahsız. NErde Adanur’da o genel kültür. Messi’yi görse tanımaz.

      3. @ALİ yorumuna yanıt olarak

        taninanlari da gördük renkdas.genc oyunculara şans verdiğimiz gibi genç yöneticilere de şans veririz

        11
        7
    3. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Şans verilebilir ! Bu kulube ne at hırsızları geldi yönetici oldu ! Kardeşimiz Bursaspor davasında gözüküyor. Kulübün içinde bulundugu zor durumdan çıkarmak için aday olduğu belli ve bu adam 40 milyon dan fazla para koyacak olan varsa adaylıktan çekilir önünü acarim dedi bu adamin paraya pula ihtiyacı yok aksine 40 milyon koyuyor o da ilk etapta ! Kendisine şans vermeliyiz kaybedecek bişey yok kaybedeceğimiz kadar kaybetmişiz zaten ! Topçulara düzenli ödeme yapsa başarı sağlar.
      Unutmayın Bursaspor Şampiyon olduğu sene rahmetli Yazıcı futbolculara günü gününe ödeme yapıyordu…!

      15
      13
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        valla benim bu çocuğu gözüm tuttu.hem dürüst hem girişimci bu yaşta bu servete sahip olmak büyük bir beceri ister bursasporu haydi haydi toparlar arkasında destek bulursa çok başarılı olur ben genel kurul üyesiyim gidip ona oyumu atacağım allah -nasip eder inşallah transfer dönemine bomba gibi girmeyi

    4. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Kamat’ın neredeyse 1 saat 20 dakikalık konuşmasını tam seyreden oldumu? Bir sürü hava civa Amigo tipi konuşma ama dişinin kovuğuna girecek kadar açıklama yok!
      1.Bursaspor’un takım değeri 68 Milyon TL gözüküyor bunu 25% Burak Kapacak! 150-200 Milyon Değil!
      2. Gelen 89 Milyon TL doğru şekilde gelmiş güya – bu kadar borç varken bu para nasıl doğru olabilir? Neden mahkeme kararırını beklediniz ve hala bir anlatsam Nasreddin hoca hikayeleri? Neden hesap kitaplar gizli saklı neden bir derneğin tüm hesapları incelenmeye açık değil?
      3. Temlikler Banka Tabiki birinci ama burada Bankadan izinsiz onaysız temlik koyamazsınız nedeni Banka için değerli bir meblağ değersiz hale geliyor ve o zaman Ali Ay’ın Mestan’nın temliklerini kimler onaylamış Bursaspor bir dernek ve nasıl genel kurulun onaylanması ve Dernek Tüzüklerinde; 4721 Sayılı Türk Medeni Kanunun 58. Maddesinin 2. fıkrası gereğince “derneğin gelir kaynaklarının” ve 5253 sayılı Dernekler Kanununun 4. maddesi ı fıkrası gereğince de “derneğin borçlanma usullerinin” açıkça izahı zorunlu tutulmuştur. Bir başka deyişle içeriğinde derneğin gelir kaynakları ve borçlanma usulleri belirtilmeyen tüzükler mülki amirlikçe onaylanmayacaktır. Tüzüğün onayı ve yürürlüğü için bu iki hükmün tüzükte açık ve sarih olarak düzenlenmesi zorunludur. Yani Ali Ay Mestan ve Diğer Temlikler Geçerdizdir diyor amirler! Hele Tofaş temliği tümüyle faul ve bu kişiye dava direk açılabilir! Ama kaç ayda hesap kitaplarını açmayan yönetim bir Selim kadar bu işi ele almadı ve bir 35 milyon TL temlik daha gelirse 22 Mayıs’da sürpriz olmayacak çünkü kanuşmalarında elektrikler gaz maaşlar vs haricinde herşeyi cepten ödemişler 😱 hani kağıt defter vs desek cevabı temlikte olacak herhalde!

      25
      8
    5. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Eğer mali genel kurul kararı almamak bu arkadaşın adaylığını engelliyorsa .tek kelime çakallar hala leşi paylaşıyorlar aralarında.Demekki birilerine peşkeş çekicekler yeniden.

      34
      22
    6. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Hiçbir başkanı tanımam hepsi sözde sanayici(yani yiyici).bu çocuk zeki girişimci yoks daha kallavi bir tip bu çocuk başkan olsun.kimdir nedir bilmem ama yeni iletişim yollarını iyi kullanıyor.

      34
      32
      1. @Barbaros16 yorumuna yanıt olarak

        ben anlama bilmem ama bildiğim tek şey var , rahmetli başkanımızdan sonra Bursasporumuzu yöneten kangeren olmuş damarın artık kesilmesi, o damardan kim geldiyse sadece bir taraf tarafından desteklendi ve önü açıldı sonuçta Bursaspor küçük oldu ve onların oldu , şimdi bu seçimde bu arkadaş o damarı kesecek başka bir damardan mı geliyor anlamam lakin Bursasporumuzun selameti için o damar artık kesilmeli ve o güruhtan gelen kim varsa başkan seçilmemeli, şahsım adına konuşacak olursam eğer,kamat gibi bir halt etmeyen mestan gibi bir çuval inciri b.. eden birisi geleceğine bu arkadaşın veya projelerini ,koyacağı parayı daha önceden açıklamış başka bir başkan adayının gelmesini yeğlerim, çünkü O DAMARIN ÖNÜ KAPANMALI

        9
        10
    7. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      21 yaşında kentsel dönüşümü hangi bilgi ve birikimle yaptın aslan parçası?

      Dur sana bir örnek vereyim.

      Zamanında kuşgillerden bir jimnastik takımının başınada bir tüpçü geçmişti.

      Yada sana bir örnek daha vereyim.
      Yakın gelecekte bu takımın başınada 1060 kişiyle bir tay gelmişti.

      Mesele çok paranın olması yada bundan önce ne yaptığın değil.

      40m vericem diyorsun sen özlüce tesislerini aslında 40m e kapatmaya çalışıyorsun.Verdiklerinin yanında götüreceklerinle bu kulübün fişini çekmek istiyorsun.

      Bize ne vereceğini değil projelerini anlat.

      Diyosun ya onu yaptım bunu yaptım şunu aldım reklama ihtiyacım yok filan. Yok çocukluğun vakıfköyde geçmiş iyi bursasporlusun.

      1-) Daha kulüpte üyeliğin yok
      2-) Daha kulübün ne kadar geliri var ne kadar gideri var haberin bile yok.
      3-) Kulüp hesaplarını inceletmek için bir girişimin bile yok.

      Sen o yolları giderken biz dönüyorduk delikanlı.

      İnşallah kongreye kadar yasa çıkarda kulüp başkanları attıkları imzadan şahsi olarak hesap vermek zorunda kalır.
      O zaman görürüz er meydanında bu gençleri, bakalım o zaman piyasada başkan adayı kalıyormu.

      41
      25
      1. @Big Boss yorumuna yanıt olarak

        Lan dur bi de sen çukma başımıza Emin efendi. Neymiş, Emin Adanur isyan etmiş. Lan daha kulübün kapısından girmeden isyan ediyon. Sen nasıl başkan olucan da kriz yönetçen oluum? Bugune kadar hiç ortalarda yoktun, nooldu da bi anda ortaya çıkıp isyan misyan oldun. Hayırdır? Sen ne ayaksın? Bu isler Ekşi Sözlüğe falan benzemez. Seni de ekşitirler, turşu gibi olursun.

        4
        6
      2. @Big Boss yorumuna yanıt olarak

        çakma ea daki kibire bak onu yaptım bumu yaptım diye kendine yıkama yağlama yapıyor. hadi delikanlı bu klüp senin baba paranla yürümez başka kapıya. zaten adam olsa ve Bursasporu çok sevse hatıra kart alır, 500 bin vereceğim diye belediye başkanına btso başkanına mesaj atmaz.

        11
        14
        1. @Ömer Tarık yorumuna yanıt olarak

          Çok güzel reklamını yaptı işte. Kendini tanıttı bundan güzel PR’ mi olur? O da Bursasporu kullanıp şöhret oldu Bursa’da. Neyin başkanı olcakmış bu hafız?

          6
          6
    8. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Adam doğru söylüyor Neden Mali Genel Kurul Yapmıyor pandemiyi bahane ediyor Cumhur Reis pandemi dinlemiyor hemde Kapalı Salonda en az 5 bin kişiyle Kongre yapıyor Erkan Kamat hedef saptırıyor gündemi değiştiriyor onu ödedim bunu ödedim O zaman Personel Futbolcular yalan mı söylüyor paralarını alsalar böyle deklerasyon açıklamazlar Elektirikleri peki neden ödemedin öteledin hiç olmazsa kendi dönemindeki Faturaları ödeseydin ama yapmadın bu saatten sonra yaptığın açıklamalar inandırıcı değil belliki sana birileri böyle bir açıklama yaptırdı neden bugün basına açık toplantıyı iptal ettin kimden korktun

      41
      15
      1. @Bursalı Osman yorumuna yanıt olarak

        Kamat kukla, kongre kararı almamak ve bana gore yaptigi aciklamalar tamamen EA yi durdurmak icindi. Bana oyle geliyorki bu isin altindan AA cikacak ve yeni sezon son perdeyi AA ile izliyor olacagiz. Sonrası Karabük, Kocaeli vb. Hepsinin bogazina dizilsin bizim sevdamiza yaptiklari, rezil ve yoksunlar.

        3
        4
        1. @Komik yorumuna yanıt olarak

          Hiç be yaa. İnanmıyom ben böyle siyasi içerikli adamlara. Tipine baksan anlyon zaten. Kaç okka çekeceğini

          5
          5
    9. @Abdullahi Shehu yorumuna yanıt olarak

      Emin Adanur, belki iyi niyetlisin, belki de şahsi çıkar uğruna bu çıkışın… Ama o kadar yanıldık, o kadar yerle bir olduk ki artık neredeyse şizofren tedavisi göreceğiz bu yüzden. Bakın, daha şimdi Erkan Kamat efendi çıkıp konuşma yüzü bulabiliyor, o kadar masum, o kadar masum, hatta o kadar kahramanlık yapmış ki Bursaspor için neredeyse Batalla’nın yanına heykelini dikeceğiz, gözlerimiz yaşardı… Ya, ne diyeyim, Ali Ay ilk başkan olduğunda bile heyecanlanmıştım, şöyle yapacaz, böyle edecez, dediğinde, safım ya! Mesut Mestan bile içimde bi kıpırtı oluşturmuştu: aha dedim, şimdi geliyoruz gümbür gümbür. Sonuç? Yuvarlandık aşağıya paldır küldür!!!

      44
      8
    1. @bursalegend yorumuna yanıt olarak

      Reklamını yaptı ve şöhret oldu bile zaten. Bak kaç gündür hepimiz bu adam için yorum yazıyoz burlarda. Bi anda önemli bi adam haline geldi.

      7
      4
    2. @bursalegend yorumuna yanıt olarak

      Ya arkadaşlar reklam yapacak tabi bütün dünya da böyle bu iş… Sonuç olarak bizde kazanalım o da kazansın… Büyüdükçe herkes kazanır… Yine diyorum .. ayranimiz yok içmeye , tahterevanla gidiyoruz sicmaya…

      25
      19
    3. @bursalegend yorumuna yanıt olarak

      Arkadaş adam niye reklam yapsın zaten adam belirli mertebeye gelmiş hali vakti yerinde neden bursaspor üzerinden reklam yapsın ne gerek var egosunu mu tatmin edecek ne yapacak ayrıca ben onun yerinde olsam hiç bulaşmam çünkü bu taraftar İbrahim yazıcıya hakaret etti , Ertuğrul sağlamı ağlatarak gönderdi , Batallaya otobüste saldırdılar levent kızıl gibi destek vereceksin lakin başkanlığa girmeyeceksin levent kızıla fenerli dendi hakaret edildi adam gelir mi büyük ihtimal bu adamada hakaret eder taraftar nedeni ise bizim insanımız terbiyeden ahlaktan uzak çoğu taraftarda böyle adamlar var anca ağza geleni söyler bir insanı tanımadan etmeden niyetinin ne olduğu bilmeden önyargılı davranmak doğru değil

      26
      17
  1. Şükür sonunda yiyici olmayan biri gelecek milletin ali koçu varsa bizimde yeni başkanımız, emin adanur olsun, şirketleşme şart divan yönetim hepsi istifaaa

    81
    75
    1. @Leventhocaaa yorumuna yanıt olarak

      Bırakın adam aday olsun gencecik yenilikçi iş adamı açın şu gençlerin önünü artık bu dönemde zaten başkada aday çıkmaz çıkanada muhalefet olmayın başarılı bir kardeşimiz işinde ve çevresinde sevilen birisi bence tam destek

      29
      25
      1. @Bursasporluadam yorumuna yanıt olarak

        Bu çocuk zaman kaybından başka bisi deil iş yaptıysan bizene bilader bize tüm şehr-i birleştirip bütünleştirici bir isim her seferinde siyasetten para dilenmeyecek siyasetin dahi tam anlamda arkasında olan maddi manevi çıkarmaya sartlanmis güçlü yönetim ve başkan lazım sen gelcende işi ogrencen de falanda filanda zaman kaybına bursanin tahammülü yok dayı sen yönetime gir eyvallah bi takım al çıkar eyvallah ama bursaspor her iş adamciginin oyuncağı olmamalı reklam aracı bile olmamalı ama buda haklı 2 senedir kimler aday oluyor kimler başkanlık yaptı

        6
        2
    2. @Leventhocaaa yorumuna yanıt olarak

      Ali Koç’la Emin Adanur’u kiyaslamak nedir yahu eğer zenginlikse Ali Koçun zenginliği öyle iki satirla aciklanacak zenginlik değil.

      38
      8
  2. SN ADANUR..SEZONA BAŞLARKEBN 45+26= 71 MİLYON MASRAFLARI İLE BERABER 100 MİLYON GEREKİYORKEN 40 MİLYONU ELBETTE KÜÇÜMSEMİYORUM BEN 1 MİLYONU YAN YANA GÖRMEDİM AMA BU İŞ NASIL OLACAK?

    64
    9
    1. @Dimitar yorumuna yanıt olarak

      Rahmetliden sonra gelen başkanlar o kadar canımızı yaktı ki kimseye kolay kolay güvenemiyoruz.Kimler ne laflar ederek geldi ama hepsi çalıp gitti veya birşey başaramadı o yüzden hakkımızda hayırlısı olsun belkide bu adam iyidir biz bilmiyoruzdur ama dediğim gibi sütten ağzımız yandı birkere şüphe etmemiz gayet normal…

      17
      5
    2. @Dimitar yorumuna yanıt olarak

      Borç olarak, faizi ile geri almak üzere 40 milyon borç verebilecek çok kişi var.. kalıcı gelir gibi konuşmayın.

      18
      11
      1. @Şemsettin yorumuna yanıt olarak

        Para paradır borç olarak versin cikamazsak diğer 600milyonla beraber o da gider 40 milyon borç veren biri de param batmasın diye çıkarmak için elinden gelen herşeyi yapar. Bu saatten sonra sadece para konusur şehrin ileri geleni dinamiği falan ben tanımam.

        11
        12
  3. Parayi faiziyle geri alir diyecegim ama faiziyle geri almak için bursaspora ihtiyaci niye olsun ki. reklam yapıyor diyeceğim daha once reklam yapip son dakika adayliktan kacanlari gorduk demekki reklamsa son gun zaten kacacaktir. Cok secenek yok ise bu kadar gönüllü biri bursaspor sevgisini yansitir belki.
    Yine küçük olsun benim olsun diyenler gibide davranmiyor.
    Kongre üyesi olarak kafam karisik. Keske 10 tane guclu aday olup kafam karışik olsaydi.

    46
    8
  4. Yanar döner hükümet yalakası serkan inciyle sana gram güvenmem. Bursaspor size kalmadı. Bu zamana kadar kaç tl yardım ettin kaç sponsorluk yaptın da 40 milyon tl vercem diyosun. Tabi ki de REKLAM yapıyosun. Adaylığını açıkladıktan sonra 500 bin vereyim diye twitterdan btso başkanıyla bb başkanını etiketleyip sonrada desteklere öncülük yaptım diyemezsin.

    27
    14
  5. Sirf bu aciklama bile yeterince “olgun” bir birey olmadigini ispatlar nitelikte Emin bey. Akli sira reklama ihtiyacim yok diyorsun ama Bursaspor’a baskan adayi olmasan bu sehirde adini bilen 100 kisi cikmazdi. Yeni turkiye’nin vurguncu (insaatci diyorsunuz siz) zenginlerinden birisin, o kadar.

    27
    12
  6. Malum mesleğiniz müteahhitlik. Kulağımıza gelen iddia ufak bir para koyup Başkan olduktan sonra özlüce tesislerine 17000 konutluk proje yapılacağı. 50 milyon koyup; konut başı 1.5 milyondan hesaplarsak çılgın bir bakiye ortaya çıkar. Bu nedenle sizden Başkan adayı olmanız durumunda bu konunun gündeme dahil gelmeyeceği işe ilgili yazılı imzalı bir beyanat verilmesini istiyoruz.

    27
    9
    1. @Junior yorumuna yanıt olarak

      renkdas biraz matematik!17 bin konut diyorsunuz ne kadar bir alan gerekir hesapladinız mı? şöyle tarif edeyim 1050 konutların alanının 16,5 katı.hangi Özlüce?bir ölçün biçin öyle tepki verin

      1
      3
  7. koskoca Bursapor’un başkan adayı olacak kişinin takındığı tavırlara ve üsluba bakar mısınız? Daha göreve gelmeden sağa sola laf atmalar, mahalle ağzı? Bu camianın ayrışmaya değil birleşmeye ihtiyacı var. Böyle birisi olacaksa başkan olsun gerisi lazım değil.

    27
    10
  8. Vereceğiniz 40 milyonu TL olarak mı dolar olarak mı kasaya koyacaksınız? Başkanlığınız bitince bu parayı icra yoluyla geri alacak mısınız? Bağış olarak mı veriyorsunuz?

    23
    5
  9. 5 milyon görüntüleme alabilecek sistemim var diyor.Anlaşılan sistemin burdada şakır şakır işliyor. Benim reklama ihtiyacım yok ben zaten tanımıyorum diyor.Ama ben senin adını daha yeni duydum.Yani isminin Bursaspor ile anıldığında. Arkanda Pensilvanya olduğu konuşuluyor. Yani 30 yaşındayım şunu bunu yaptım diyorsun ama arkanda bir güç var.Daha dün kongre üyesi olmuşsun. Deffff ol.

    19
    11
    1. @Lodos yorumuna yanıt olarak

      Aynen, hakkında iddiaları araştırmak lazım, ben duyduklarıma ve olduklarına göre hiç güvenmedim.

      7
      5
  10. Eeyyy çok bilmiş Bursaspor taraftarı, bu durumlara zaten herkesin çok bilmesinden geldik. Bizim taraftarımızın zaten bilmediği hiç birşey yok, ama icraat desen o da yok. Bu adamı denemekten başka çareniz mi var planınız mı var ???

    16
    15
  11. Kendisini tanımıyoruz ama başka aday varsa çıksın arkadaş buyursun meydana o yiyecek bu yiyecek demekle olmuyor bu işler bu işler paradan çok lobiye bakıyor bu arladaşın lobisi var gibi duruyor. Sen sponsor bulamassan bağış toplayamassan tabiki yürütemezsin bu işi.hakkımızda hayırlısı olsun gerekirse kilit vuralım kapıya ama mesut ve aliye kuruş vermeyelim benim için şeref meselesi bu iş.

    14
    11
    1. @Bursali yorumuna yanıt olarak

      Son bir haftada yorum yapan kişi sayısı kadar bağış yapılsaydı keşke… herkes yönetime futbolculara antrönere sallamayi biliyor taraftar olarak sadece 1500 Bursaspor taraftarı mı var? yazık!

      1
      4
    2. @Bursali yorumuna yanıt olarak

      Ben çok utanıyom. Kulübe bi kuruş faydam yok. Ama burlarda damcık boncuk yorumlar yazıp duruyom. Her boka salça oluyom. Kendimden utanıyom. Böyle gitmez.

      2
      3
  12. şehrin abileri dediğimiz adamların bir tanesi bile çıkıp ben şu kadar parayla geliyorum demediğine göre bu yoklukta adam beğenmemek ne demek. sanki sönmez, çağlar, kızıl, yazıcı yada diğer büyükler ortaya çıktıda siz kimsiniz burda ben varım mı diyor. para bulunmazsa önümüzdeki sezon bekleyen tehlikeler – puan cezası, futbolcuların bir çoğunun ayrılması söz konusu, üstten gelecek takımların güçlü olması, kaybedilme ihtimali yüksek olan bir sene daha en kötüsü halkın çoğunun soğuması yeni nesilin istanbul takımlarına ilgi duyması gönül bağının iyice kopması olacak.

    13
    13
  13. Reklamın büyüğünü mesut Mestan yapti gider ayak da altinla kulübü kendine birclandirdi gitti. Skongreden önce son dakika attığı kazığı unutmadık daha. Ha bu adam nasıldır bilemiyorum cok guvenesim gelmiyor tek avantajı genç ve dinamik olmasi ama 35 ine merdiven dayamış topçular bu adami ne kadar takar o da muamma.. kafamda deli sorular. Allah sonumuzu hayr etsin

    13
    6
  14. Burası Bursaspor . Geçen sene üye olup , bir sene sonra BAŞKAN olmak bu kadar ucuz değil . Satılık kulüp değil Bursaspor. Parayı bastır BAŞKAN ADAYI ol . Kulübü aşağılayıcı bir durum .

    12
    13
    1. @ARKAN yorumuna yanıt olarak

      Madem attığın tweetlere 5 milyon görüntüleme sistemin var seni neden kimse tanımıyor ayrıca neden şimdiye kadar Bursaspor a hiç bir yardım kampanyasında bulunmadın

      10
      5
  15. Bizim taraftar ya sabancıyı ya koç u gerçi koç’ umuzu kaptılar Ya da ali tayı bekliyor başka açıklaması olamaz 40 liranın hesabını yapan adam 40 milyon rakamı beğenmiyor 😃 ULAN ADAM REKLAM YAPSA GİDİP İNŞAAT ŞİRKETİNİN ULUSAL KANALLARDA REKLAMINI YAPAR O PARAYA😂

    11
    12
  16. bu çocuğun parasını verin gitsin ne yapıyorsa yapsın. onun 30 yaşında ne yapıp yapmadığını tartışacak değiliz

    11
    9
  17. Bursasporluyum diyosun 40 milyon diyosun loja aldınmı sen sayın aday.gecen dönem aday olmadın neden simdi oluyosun.madem gercek bursasporlusu erkan kamatla birlikte gorev al elini tasın altına sok.neden başkanlık.istiyosun.sebeb.

    11
    9
  18. Bırakın kim neyin reklamını yaparsa yapsın yeterki reklam diyerek bir simidini dahi BURSASPORUMUZLA paylaşmaktan imtina edenlere inat hiç değilse rahmetli başkandan sonra birine sahip çıkalım.
    Biz demiyormuyduk BURSASPORUMUZUN kurtuluşu VAKIFKÖY demiyormuydun yeni şampiyonlar VAKIFKÖYDEN çıkacak alın size VAKIFKÖYDEN ÇIKMA VE SAMİMİ OLDUĞUNA İNANDIĞIM BİR BAŞKAN ADAYI YA SAHİP ÇIKARAK KENETLENECEĞİZ YA DA SADE ADI OLAN BURSASPORLA ZARARDAN BAŞKA BİR ŞEY VERMEMİŞ FIRSATÇILARIN İNSİYATİFİNE KALARAK KAOSUN BÜYÜMESİNİ İZLEYECEĞİZ.
    TAKDİR OYU SEVDASI AŞKI SATIN ALINAMAYAN GERÇEK BÜYÜK BURSASPOR TARAFTARININ VE KONGRE ÜYELERİNİN….

    10
    11
  19. Adam vizyon sahibi. Sizlerin 65 yılda yapamadıklarınızı 30 yıla sığdırdım diyerek lafı da çakmış. Maddi gücümde var diyor. Şahsım adına ben bu arkadaşın samimiyetine inanıyorum.

    10
    20
  20. Kentsel dönüşüm dediği de kat karşılığı bina dikmek bunun neresi başarı anlamadım babasından parası olan herkes yapıyor zaten bunu .

    10
    3
  21. kulüp zaten maddi yönden batmis daha ne düsünecez edanur baskan olsa kulüp heralde bundan daha kötü duruma düsmez .

    9
    14
    1. @OSMANLI-16 yorumuna yanıt olarak

      Nah düşmez. Bunlar iyi günlerimiz. Seneye bide 2.ligi tadalım bakalım. Fikstürümüz müthiş olur. Nazilli Belediyespor, Arsin spor, Merzifonspor, Hopa İdmanyurdu. Ama en yakın deplasman gene Karacabey Birlikspor. 50 otobüz gideriz.En önde büyük başkan emin adanur.

      3
      3
  22. Gel adamım yeni kana ihtiyaç var vizyonu düzgün yakaladığını koparan birine benziyorsun kimlere şans verdik sanami vermicez yolun açık Bursaspor şampiyon olsun.

    8
    14
    1. @teamsah yorumuna yanıt olarak

      Para işlerini halletmeden başkanı nası seçecen? 40 trilyon koycam demekle olmuyo o iş. Borç 700 trilyonu aşmış. Katrilyona doğru gidiyo. Mali genel kurulda yol haritası belirlenmeden başkanı nası seçecen? Neye göre seçecen? Adanur’un Uludağ Sözlükte bunların hiç biri yazmazki be yaa.

      3
      2
  23. Bursaspor başkanı olmak artık ne kadar basit ver 5 milyon Euro yu başkan ol..herkes sanıyorum aklını yitirmiş daha düne kadar 5 milyon Euro eden futbolcularımız vardı hatta 7-8 milyon Euro ya bile sattık ..
    Insanın aklı almıyor bu nasıl bir düşmanlıktır…
    Ali Tay mıdır Ay mıdır nasıl Bursaspor a çöker bu memlekette hukuk,adalet yok mu kendi hatalarını nasıl Bursaspor a ödettirir ….İşin en acı tarafı da niçin kimse bu densize engel olamıyor herhalde yakında bütün Bursa benim der …

    7
    4
  24. 30 yaşında birisi parası varken gelipte Bursaspor başkanı olacak sırf sevdiği için. Hayatını yaşamak varken bunca yükün altına girecek miş sırf sevgiden. Geçiniz efendim karnımız tok. Bize müteahhit iş adamı başkan değil, futbol adamı başkan lazımdır. Kurtuluş buradadır. Camianın güvendiği tecrübeli bir futbol adamı gelsin başkan olsun .

    7
    7
  25. Bu kadar çok istiyorsa başkanlığı bunu istediğini belli etmeli. Mesela işe futbolcuların parasını ödeyerek başlasın ve elini taşın altına soksun stadyumdaki elektriği actirsin.

    7
    6
  26. Koskoca Bursaspor bu adama kaldıysa biz tamamen bitmişiz aga. Adam inci sözlük diyor, uludağ sözlük diyor ya. kafayı yiyeceğim. laf kalabalığı yapmaktan başka bişey konuştuğu yok.

    4
    5
  27. Arkadaş herkes olmuş buradan yönetim kurulu üyesi. Sorsan yılda 1 tane bile klip formasi almayanlar yok reklam yapiyo.Yahu bırakın adam yapsın.Adam kendinde dediği gibi salakmiyimda 40 milyona baskanlikla kendimi reklam yaptırayım.40 milyonu birarada bende dahil göremeyen arkadaşlar paranın büyüklüğünü az çok idrak edin. Adam 40 milyonu bırakın kulübe ,internet sistemine TVye verse seve seve 7/24 sabah akşam Coca-Cola gibi kendini izlettirir. Kulup üyeliği ayda 200 lirayı bile yaw boswer karnımı doyuruyo diyenler bırakın saygı durun klavye yöneticiliği yapmayın.Cok Bursaspor asigiysaniz önce herkes 1 er tane forma alsın, site uzerinden kulübe az çok demeden bağış yapsın eger gücü varsa çıksın bende varım desin…NOKTA…

    3
    8
  28. 593 Oyla Şampiyon kulübün genel kurulu yapılır ve oraya yönetici seçilirse işler maalesef bu kadar olur.

    Şimdi atışmalar-tartışmalar elbette olacak amma BURSASPORU bu çukurdan çıkaracak ADAM GİBİ ADAM,DOĞRU-DÜRÜST-İŞİ BİLEN,İŞ BİLENLER İLE İŞ YAPAN,NİYETİ KULÜBE DEĞERLER KATMAK(Yolmak,yoldurtmak değil)ÜYELERİNE,ŞEHRİNE,TARAFTARINA KISACA İNSANALRA AÇIK ,ŞEFFAF OLACAK BİRİLERİ LAZIM.

    PARA elbette lazım amma paradan önce ADAM GİBİ ADAM,İŞİNİ DOĞRU YAPAN YÖNETİMLER LAZIIM.

    PARASI OLANALRIDA GÖRDÜK.ALLAHA HAVALE ETTİK BİZİ BU HALLERE DÜŞÜRENLERİ.

    3
    3
  29. Benim daha önceki açıklamalarından anladığım bu parayı hibe edeceği. Niye çoğu insan art niyetle yaklaşıyor. Herkes diğer gelenleri niye bu
    kadar sorgulamadı.

    2
    9
  30. Bursaspor yardım eden her insanın kalbimizde ve klubumuzde yeri ve kapısı açık inşallah dediğini yaparsın akıl yâşta değil baştadır bize dik başlı dürüst çalışkan adamlar lazim

    2
    11
  31. Emin beyi tanırım kefilim.
    Bursasporun tek kurtuluşu Emin beydir. 40 milyon TL sıcak para ile geliyor. İstemezükçülerin Bursaspor’a 1 TL katkısı yok bari kambur olmayın Emin beye.
    Büyük Başkan Emin Adanur

    2
    9
  32. iyide babanın hayrınamı yaptın.elbetteki sen daha çok kazandın.Allah versin daha çok kazan ama sen şimdiden kavga etmeye başlamıssın.önce projelerini anlat.yapacaklarını söyle sonra oy iste.başkalarının başarısızlıklarını anlatmayı seçme bunları zaten biliyoruz çünkü rahmetli yazyıcıdan sonraki tüm başkanlar.hep edebiyat yaptı.hep ağlandı hep enkaz devr aldık dedi.sen bunlardan olma.

    2
    1
  33. BURSASPORUMUZU SİYASET ÜSTÜ BAŞKANLIK YAPACAK,SADECE VE SADECE DERT,MEŞGALE,UĞRAŞI BURSASPORUN ÖNCE MALİ YÜKÜNÜ HAFİFLETİP NEFES ALDIRAN,SPORTİF ALANDA ÇOK İYİ PLANLAMA YAPRAK ELDEKİ KIYMETLERİ HAKKIYLA DEĞERLENDİRMESİNİ BİLE,BÖLEN DEĞİL,AYRIŞTIRAN HİÇ DEĞİL

    BİRLEŞTİRENGÜVENİLİR ADAM GİBİ ADAM BAŞKAN LAZIM.

  34. 10 tane süper başkan adayı var sanki de bunun tipini beğenmemişler, şuanda somut icraat yapacak kim varsa başkanlığı o hakediyor gerisi hikaye

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu