Deniz Kolgu “En kısa sürede”

Bursaspor Sportif Direktörü Deniz Kolgu açıklamalarda bulundu.

Kulübün resmi hesabından yapılan paylaşımda Demiz Kolgu, “Bugün alınan skor hepimiz adına üzüntü vericidir. Takımımızda geçmişten gelen alışkanlıkları değiştirmek adına önemli bir çalışma temposu içerisindeyiz. Siz taraftarlarımızın en büyük beklentisinin transfer olduğunun ve bu doğrultuda yapılan çalışmaların sonuçlarını görmek istediğinizin farkındayım.

Geçirdiğimiz bu hassas süreçte Bursaspor adına hata yapılmayacağını, performans olarak Bursaspor’a çok önemli katkı sağlayacak oyuncularla görüşmelerimizin son aşamaya geldiğini belirtmek isterim. Ancak transfer döneminin başlamasına sayılı günler kala bu görüşmelerin açıklanması kulübümüzü zor durumda bırakacaktır. Bu bağlamda taraftarımıza şu mesajı vermek istiyorum; gerek takımımızı güçlendirme gerekse bugün verdiğimiz görüntünün tekrarını yaşamamak ve yaşatmamak adına gerekli adımlar net bir şekilde atılacaktır. ” ifadelerini kullandı.

38 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Inşallah görecez bakalım yanlız bu ruhla olmaz hocam ısıran saldıran bir takım kurmanız gerekiyor akresif hırçın yerinde müdahale ile olur bu işler maşallah lokum gibi takımız bu değişmeli..

    63
    5
  2. Hadi hocam elinizi çabuk tutun.Artık bugün ki gibi bi takım görmeye tahammül edemiyoruz.Her gün biraz daha eriyen sevgili Bursaspor’umuzu ayağa kaldıracak
    hamleleri görmek istiyoruz.

    58
    2
  3. bu takıma kaleci+sol bek+sağbek+sol açık+sağ açık+ortasahaaya dinamo oyunu 2 yönlü oynayabilen bir libero+aralara pas atıp zehiri salacak 1 PMB tarzı orta saha+2 adet sağlam golcü alınmadığı sürece bu takımın o süper lig denilen yere çıkması imkansızdır…

    43
    1
      1. @Halit yorumuna yanıt olarak

        ben bu yazdıklarımı ligin başında yazmıştım ve hala yazıyorum sizin gibiler futbolu çok iyi bildiğiniz için gereksiz şeyler yazmanız çok doğal halit

  4. Size güveniyoruz. Gönderilecek futbolcular belirlenmeli. Futbolcularda bir belirsizlik ve tedirginlik var gibi. Bu hafta içerisinde de alınacaklar netlesmeli. Transfer ( gidecekler ve gelecekler) geç kaldıkça 2_3 hafta daha sıkıntılar sürer. Bu da zaten iyi gitmeyen süreçte başka sorunları da getirir.
    Eksik yerler belli. Daha fazla uzatmaya gerek yok. Geçen her gün aleyhimize geçmekte. Sizler bunları zaten biliyorsunuz. İyi günlerin artık başlaması dileklerimizle…..

    37
    3
    1. @Karacatimsah yorumuna yanıt olarak

      Lütfen artık söylem istemiyoruz. eylem istiyoruz. Ya Bursaspor bu olmamalı yeter artık adam gibi futbolcular alın. Formanın hakkını versinler. Futbolcuların hakkını zamanında ödeyin. Deniz kardeşim size güveniyoruz. Sen bu ligi iyi bilen bir kişisin. İnşallah doğru futbolcular alırsınız. Allah yardımcımız olsun selamlar.

  5. Atalalarımız ne demiş..
    Atanın ile tutanın iyi olacak..
    Biz daha kaleye gidemiyoruz…kaleci desen diyemezsen kalecilikle hiçbir alakası yok….

    10
  6. sevgili deniz, sen bizi burada yorum yapan @eserlerle, @meserlerle karıştırma. sizden transfer-mransfer falan isteyen yok.
    sizden istenen,
    alt yapısına değer verip oraya yatırım yapan, orada gerek teknik, gerekse mental anlamda oyuncular yetiştirip A- takımda oynatan, değerini bulduklarında satmasını bilen. ilke, prensip ve kuralları olan, abuk-subuk transfer kazıkları yemeyen. kadro mühendisliğini bilen. küçülme pahasına da olsa denk bütçeden şaşmayan, teknik ve idari anlamda düzgün yönetilen. kısaca kurumsal bir kulüp yapısının inşasını. taraftara umut verme, hayal satma, ve mavi boncuk dağıtma yerine onlara gerçekleri anlatmanızı istiyoruz.
    bu açıklamanla senin de aranan kan olmadığın tescillendi maalesef.
    aslında futbolun içinden gelen biri olarak sen bu söylediklerimin kitabını yazarsın da, bunları neden paylaşmadığını ve niçin hayata geçirmediğini kendi vicdanında sorgula…

    6
    1
  7. Lan Deniz efendi, hani nerdesin amk? İlk geldiğin hafta Morinyo gibi açiklamar yapıyodun. Bi havalar, bi tavalar. Nooldu amk? Alibeyköy’ü 3.liden amatöre düşürdün, şimdi aynı gorev için Bursa’ya mı geldin?

    5
    1
  8. bu duruma neden sasiriyoruz ki anlayamiyorum. Tarihinde hasbelkader sampiyonluk ve bir kac sene 3.4.luk haric genelde orta siralara ve dusmemeye oynayan, iki kez dusen bir takimi 5.buyuk yakistirmasi yaparak cok buyutmedik mi?
    Ingilterede24tane sampiyon var ama sadece 6-7tanesi buyuk takim.
    Artik taraftarin ve bazi yazarlarin 3 buyutulmus ve bizans laflarinida birakmak 20ser kez sampiyon olan takimlari artik sindirmek lazim, lutfen dev aynasina bakmayi birakalim acıda olsa gerceklerle yüzleselim.

    4
    2
  9. Yetti artık.
    İbreti alem için bir gün kendimi Özlüce tesislerine asıcam ve göğsüme de Bursaspor şehididir yazıcam YETER BE YETER.
    Nedir bu ızdırap nedir bu acı.
    Evlat acısı bu kadar koymadı YETEERRRR.

    4
    1
  10. Ben sahada emekliliğini yaşayan matavsı ve ofosu bruno gibi adamları görmek istemiyorum hoca. Vefayı tuğbeyi kalede canberki görmek istiyorum. Ben geçen seneki ruhu görmek istiyorum. Gençlerimizin onurlu mücadelesini görmek istiyorum.

    4
    1
  11. Bence tranfer yaparak yine kulübe saçma sapan oyuncular transfer ederek kulübü daha fazla borç batağına sokmayın. Bu yıl bu takımdan bir halt olmazzzzz. Israr etmeyin istifa edin!!!

  12. Bu ruhsuz topçu bozuntularını bir araya getirmek suretiyle, koskoca şehrin beklentileriyle alay edenleri Allah’a havale ediyorum.
    Şimdiye kadar gördüğüm en işe yaramaz, en vasıfsız, en vurdumduymaz bir takım.
    Bir nebze utanma duyguları varsa formalarını geçen yıl oynayan gençlere teslim edip defolup gitsinler ya da onları başkanın yanına gitsinler.
    Bir taraftar olarak bu kadar rezaleti daha fazla görmeyi haketmiyorum.

    2
    1
  13. Nokta atışı diyorsunuz. Ligin ilk yarısında 20 maçta toplam 90 dakika oynamış enveri transfer etmeye çalışıyor sunuz. Şaka mısınız.

    2
    1
  14. Ya ne transferi geleceği yok oluyor kulübün.Koyun alt yapı çocuklarını 1-2 sene oynayanı satacaksın.Ama siz değil !

    1
    1
  15. BiZim en büyük sorunumuz buradan yazılan yorumlarla aynı destek yok hep olumsuz eleştiri hep bir negatiflik arkadaşlar kulüp borç batağında şuandaki yönetimden başka aday vardıda biz mi görmedik gerekirse bu sene çıkmayız adam gibi bir takım kurulur kolay değil bu kadar zor zamanlarda Bursaspor’a yatırım yapmak para vermek şuan bu yönetimden daha iyisi daha çok para vereni yok bunu bir aklınıza yazın olumsuz yorumlar hiç bir işe yaramaz biz daha kendi içimizde birlik değiliz dışardan insanlar bize ne yapar başka Bursaspor yok başka yönetim yok Bünyan’ıma messi Ronaldo gelmeyecek bu ligin kalitesi belli ortada biraz saygı biraz sabır

  16. beş gün sonra macın var sen hağla boş boş dolaşıyorsun bende sana önümüzdeki günlerin senaryosunu yazayım iyi oyna yarın imzaya geliyor pürüz cıktı yerine altarnatifi hazır ucak bileti gönderildi isimi acıklanamaz fiyat artırlır olmayan transferin fiyatı nasıl artacak sonuc erzurum 3 bursaspor 0 hafta sonu tiyatro sonucu

  17. Ilk defa yorum yazicam cok uzun süreden beri takip ediyorum , Almanyada yasiyorum ve zamaninda bir sezonluk ta olsa profosyönel olmayi tattim. Ardindan antrenörlik kurslarima basladim. Kulüp yapisindan herseye günümün ne az 8-9 saatini buna harciyorum. Ve ne Yazikki üzülerek söylüyorumki durum sanildigindan daha da kötü . Gecen sende gencleriyle övünen bursaspor bursa halki vardi . Transfer tahtasi acilsin 3-4 transferle playoffa Hatta sampiyonluga oynayabilenecek ti. Inanilmaz gereksiz transferler tüm transferler gercekten hic biri Ama hic biri altyapidakilerden ne yetenekli nede bir fazlasi var onca Transfer yapip onca paralar harcayip gercekten sadece 4 Transfer lerle bu is bugün böyle olmazdi. Sezon basinda tüm hazirliklarini yaptigin hoca aniden gidiyor üstüne corap degistirir gibi hoca degistiriliyor. Ama yetmiyor bu yönetime ilk zamanlrdaki herkezle uzlasmaya gitme cabasindan sonra güvenmistim. Ama ne yazdinmi gercekten ya futboldan gram anlamiyorlar yada yönlendiriliyorlar ve yönlendirdikleri kisiler ceplwrini dolduruyor.

    Herneyse kadro ya dönelimcok nadir kulüpler vardir altyapisindan bu denli oyuncu cikaran kaliteli oyuncu cikaran. Ama bu sene yapilan o yanlis transferler Sirf onca para ödendi diye oynatilan yabanci oyuncular ve bu yüzden gercekten önü kesilen gencler. Simdi sakin kimse demesin ki kesilmiyor onca harcanan para yüzünden Sirf o parayi Verdilwr diye oynatma zorunlu hissediliyor. Arkadaslar acik ve net söylüyorum bursasporun Scout ekibi yoktur hic bir scout ekibi o transferlere inst vermezdi .

    Bir konudan bir konuya atlamis olabilirim aslinda daha cok yazilacak varda artik söyleyecek güc yok.

    Sunu unutmayin arkadaslar Herkez gelip gecer herkezin yeri dolar Ama bursaspor camiasini Bursa sehrini Düsünerek hareket edilmez ise sonuclari cok agir olur sanmayinki bu ligtende düsmez bir sekilde kalir diye eger bu ligten de düserse zaten parmakla sayilabilecek Adam gibi Sponsor sayisi da kalmaz .

  18. Büyük Bursaspor taraftarı bu yaşananların hiçbirini hak etmedi, yazıklar olsun, gururuma dokunmaya başladi artik, Adana kim umraniye menemen kimdir ya ? Kafayi yicem artık….

  19. Deniz bey sana zahmet bi müdahale et şu ruhsuzlara eski maçları seyrettirin coşkulu gazlı konuşmalar yapın gerekirse dayak atın bı kendilerine getirin şunları yoksa işler hiç iyi değil bursa onlara ve size dar gelir Allah muhafaza bu gidişle

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu