Cristobal Jorquera rakip oldu!

Bursaspor’a gelmek için haber gönderen ancak istediği yanıtı alamayan Jorquera İstanbul ekibine transfer oldu.

Karagümrük, daha önce Bursaspor ve Eskişehirspor ile Süper Lig‘de forma giyen Şilili orta saha Cristobal Jorquera ile sözleşme imzaladı.

29 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. yine transferde geç kalıyoruz hala akıllanmadı koltuğu alanlar ince eleyip sık dokumak tamamda buna vakit yok planlama ve uygulama anlamında hala daha amatörüz…

    46
    14
    1. @tyncaky yorumuna yanıt olarak

      Ben yazdığımda herkes eksiyi basıp bu adam Bursasporlu falan değil dedi. Bu takımın futbolcusu da çöp taraftarı da. Başka bir şey demiyorum artık.

    2. @tyncaky yorumuna yanıt olarak

      Jorqurea alınmadı diye çok ta ah vah edilecek bir oyuncu değil ! Bizde kaçak dövüştüğü maçları unutmayın ! Extra bir oyuncu değil ! Josue bundan daha iyiydi o olsa olurdu mesela…Bize o tarz bi adam lazım…

      2
      2
    3. @tyncaky yorumuna yanıt olarak

      Bize de hareketli ve dikine öynayan 6 ve 8 numara lazım.Orta saha oyuncularımız statik ge ağır oyuncular bu yüzden defanstan yop çıkmıyor yan top ve kaleciye geri oymamak zorunda kalıyoruz .Bu yuzden hızlı hücum yapamıyoruz.

      10
      1
    4. @tyncaky yorumuna yanıt olarak

      İnce eleyip sık dokumuyorlar..Sadece ne yaptığını bilmiyorlar ,aslında bu işlere kafaları basmıyor , çok işi biliyorlarmış gibi görünüyorlar .,Jorquera’nın maliyetini bile soramamışlardır.. İnce eleyip sık dokusalardı ne Lato ile ne de Selçuk’la anlaşırlardı ..
      Hocalardan öyle böyle kurtuluyorsunda , yönetimlerden kurtulmak zor..
      Ali Ay denen canlı varlık bizi ne hallere soktu unutmayalım.. O da ince eleyip sık dokuyordu..

      12
      8
      1. @55timsah yorumuna yanıt olarak

        neden eksilenmiş anlamdım, yorum çok doğru bir yorum adam pekala doğruları söylemiş,takıma kötü hava vermesin diye bazıları totem mi yapıyor eksileyerek ama bu yüzden doğruları saklamak veya yanlışın üstünü örtmek zaten bizi bu günlere getirmedi mi ,aliay denen mahluğa sabredin sabredin diye diye ne hallere geldik ne diyelim o zaman sabretmeye devam.

      2. @55timsah yorumuna yanıt olarak

        Sportif direktör Selçuk Erdoğan ile artık yollar ayrılmalı. Ben kendisini Bursaspor için tecrübesiz ve yetersiz görmekteyim. Bize biraz daha iş bitirici, hatta zaman zaman şapkadan tavşan çıkaracak Sportif direktör gerekiyor. Şimdi diyeceksiniz kulüpte transfere para mı var? Cavcav dönemi Gençlerbirliğini hatırlartırım. 50 100 bin euroya adamlar alıp milyonlara sata sata kulübü pozitif mâli tablo ile yönetti yıllarca. Herşeyi paraya endekslemeyin, evet para çok şey ifade eder ama herşeyi değil. Piyasanın demirbaşı olmuş adamları transfer ederek bu kulübü asla ne sportif anlamda ne mali anlamda düzlüğe çıkaramazsınız. Altyapıda bir yere kadar, işi altyapıya bırakırsak Altınordu olmak gerek, bu ligi kafadan 5 sene demir atmak gerek. Yani diyeceğim o ki yönetim Sportif direktörlüğe derhal zehir gibi birini bulup getirmeli, gelen kişide Evliye Çelebi gibi “seyahat ya resullulah” deyip Balkanlar, İskandinavya, Fransa, Brezilya, Afrika allah ne verdiyse gezmeli gezmesede sağlam kontaklar kurmalı. Bizim işin Selçukla Tayfurla Özerle Receple falan olmaz.

        3
        1
    5. @tyncaky yorumuna yanıt olarak

      ağıt yakılacak adam değil. bize tek başına aldığı bir tane maçı yok.
      üzüleceksek eskişehirden, erzuruma giden sissoko ya üzülelim.
      bakınca aygaz tüpü gibi duruyor ama topla buluştuğunda rakip savunmanın bağrına hançer gibi saplanıyordu.
      gözden kaçıranlar ya da bana inanmayanlar bi zahmet şu andan itibaren izlemeye alsınlar.

      21
      3
  2. Jorgaera gibi 10 numaramı var bizde bildiğimiz adam bize süper katkısı olurdu biz gideriz nerde çöp var onu alırız kafadaki takımlar zaten güçlüydüler güçlerine güç katıyorlar ikinciyarı daha zorlu geçecek biz eksik yerlerimize adam almazsak işimiz zor

    14
    1
    1. @Bursalı Osman yorumuna yanıt olarak

      Biz yazıyoruz şunu şunu falan alın diye rakip takım yöneticileri bize bakıp transfer yapıyor heralde.
      Jorquero diye g.tümüzü yırttık, Kubilay dan bi s.k olmaz diye.

  3. Bir bursaspor klasiği… yine büyük balık kaçtı. Karagümrük nedir ya. Kilit açacak adam arıyoruz güya. Demek ki sadece lafmış. Bu sayede bu bölgeye transfer yapılmayacağını anlamış olduk. Biraz dürüst olunn, atıp tutmak size ne kazandırıyor? Şov yerine icraat yapında görelim. Yıllardır bu taraftar politik hayal taciri yöneticilerden usandı. Yani yıllar geçiyor ama mantık değişmiyor… çok yazık çokkk…

    10
  4. Biz tayfurla keremcanla uğraşırken adamlar jorquera popov mehmet akyüz milinkovic falan gidiyorlar tabi takım olabilmek önemli olan ancak ilk bakışta rakipler sanki transferde bir adım önde şuan. 17 maç kaldı artık transferde ve sahada elimizde neyimiz varsa gerek maddi gerek manevi vermeliyiz artık.

  5. Durun daha kimler rakip olcak biz daha uyuyalım sonrada cikicaz diye yirtinalim bizim hücum hattımız çok superya acelemiz yok ya daha

    6
    1
  6. Cok zayif kaliyoruz..bakin hatay kesin cikar..2.sira için erzurum yaptiği transferlerle favori.. playoff içinse akhisar adana karagumrük umraniye menemen ve biz yarişiriz.. ama playoffa kalsak bile işimiz mevcut kadroyla çok zor.. en az 3tane çok iyi transfer şart bize

    2
    3
  7. Bakıyorum da bu adam kaçırılır mı diye sitem edenlere dislike atmışlar bunlar hepsi mestancı Bursaspor düşmanı bu adam nasıl beğenilmez ya

  8. A.DEMİRSPOR yıllardır çok transfer yapıp ama bir türlü hedefine varmayan ve borç yükü arttıkça artan bir kulüp.ÇOK TRANSFER YAPMAK DOĞRU ve BAŞARIYI GETİREN OLSAYDI BİZDE SÜPER LİGDE DEVAM EDERDİK.
    Önemli olan kulübün maddi imkanlarını iyi değerlendirmek ve UYUMLU-AHENKLİ KADROYU OLUŞTURMAKTIR.
    Bu yönetim-teknik ve oyuncu ekibi ile taraftar ve tüm camianın birlik ve beraberliği ile mümkündür.
    İkinci yarı defansif alanda daha dikkatli olup rakiplere fazla fırsat vermediğimizde inanıyorumki süper lige çıkacağız.YETERKİ GENÇLERİMİZE GÜVENİP ONLARINDA BUNA LAYIK MÜCADELECİ RUHU SAHA YANSITMALARI ŞART.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı