Cem Dizdar “İstanbul’a var, Bursa’ya yok!

TRT Spor yorumcusu Cem Dizdar dikkat çeken ifadeler kullandı.

İstanbul takımlarının borçlarının silinmesi ile ilgili  konuşan CemDizdar “20 Milyon taraftarım var diye gezinen kulüplerin borçları siliniyor. Normalde bu borçları yüzünden küme düşmeleri lazım. Ama bu iltimaslar Bursaspor‘a Eskişehirspor‘a gösterilmiyor.” dedi.

28 Yorum Onay bekleyen 6 yorum var

    1. @rasimc82 yorumuna yanıt olarak

      3+1 Büyüklerin Televizyon’da 100’lerce Taraftar Amigo Gazeteci Yorumcu ve Spikerleri Var Devamlı Onları Anlatıp Konuşuyorlar! Ha Arada Sırada 1 Tanesi Popüler Popülist Laf Ediyor Eskişehirspor Bursaspor vs Yoksa Tüm 2-3 Saat Oturup İzleseniz Hangi Hakem 3+1 Büyüklere Yamuk Yapmış, Hangi Pozisyon’da Es Geçilmiş Neredeyse Giydiği Ayakkabının Bağcığına Kadar Saatlerce İnceleniyor- Yani 1000’lerce Saat Yayında Ya İki Saniye Bile Bursaspor’un Adını Duysak İşte Böyle Olay Oluyor Yazık!

      47
      3
    1. @Angela Merkel yorumuna yanıt olarak

      Merkel Abla geçmiş olsun. Duyduğuma göre hastaymışsın bu aralar. Durduk yerde titreme mitreme geliyo diyolar senin için. Allah şifa versin abla. Var mı yapıcağımız bişey?

      19
      10
    1. @16 BURSASPORLU yorumuna yanıt olarak

      Arkadaşım çok doğru yazmışsın üç büyükler siyaseti kullanıyor siyasette bursasporu neden böyle oluyor biliyormusun bu ülkede en kolay satın alınan üç şey vardır su çakmak bursasporluyum diye gezinen amigolar üç büyüklerin taraftarı armalarına sevdalıdırlar ama bizim taraftar öylemi her zaman demişimdir yine diyorum teksas taraftarına ver 2 şişe bira kıçları yırtılana kadar beşiktaş diye bağırırlar

      16
      7
    2. @16 BURSASPORLU yorumuna yanıt olarak

      bak!!! bütün yorumlarını durup, durup siyasete getiriyor, aklınca buradan iktidara vuruyorsun.
      bak!!! bu büyütülmüşlerin imtiyazı, bu ülkede 100 yıldır var.
      bak!!! bu imtiyazın kalkması sadece iktidarların görevi değil. bu konuda muhalefetin de desteği şart.
      ama söz konusu gs, fb, ve bjk nin menfaatleri olunca, o gazoz gibi keskin muhalefet bir anda sus-pus olup havası kaçmış ”şekerli suya!” dönüveriyor.

      çünkü,
      % 35 gs + % 35 fb + % 20 bjk = % 90 lık bu taraftar kitlesini tıpkı iktidar gibi muhalefette karşısına alma cesaretini gösteremiyor.
      yani oy endişesi onlarda da var.
      yani, yanlışa onlarda ortak.

      kısaca, kabul etsek de, etmesek de bu büyük taraftar gücüyle ülke futbolunun patronu da, müşterisi de konumundaki bu büyütülmüşler.
      dolayısıyla ”futbol pastasının!” sahipleri de…

      bursaspor, eskişehirspor, kocaelispor ve sakaryaspor gibi futbol potansiyeli yüksek şehirlerin bugün yerlerde sürünmelerinin nedeninde ve temelinde patronun (istanbul) kendilerine ciddi rakipler ve pastaya başka ortaklar istememesi yatmaktadır diye düşünüyorum…

      bu konuda trabzonu biraz ayrı tutuyorum.
      o bölge insanın mücadeleci ve inatçı yapısı, ve bundan kaynaklı olduğuna inandığım sportif ve siyasi güçlü lobisi ile büyütülmüşlere hala direnebiliyor…

      20
      17
        1. @yüzen balık yorumuna yanıt olarak

          oğlum bak git!..
          sizinle işimiz olmaz. zaten rengini de, safını da belli etmişsin. rakip, rakipliğini elbette yapacak.
          bizim itirazımız içimizdeki İRLANDALILARA..!

  1. Adam gibi adam her gün severek takip ettigim bi yorumcu helal olsun istanbul takımlarına yapılan kıyaklar sayesinde zaten türkiyenin büyük takımları oldular aynı seyi bursaya eskişehire koceliye sakaryaya yapsınlar o şerek yoksunu istanbulun 3 takımı bu kadar şampiyonluk kazanamazdılar

    44
    3
    1. @pingel yorumuna yanıt olarak

      Adama göre muammele suç AKP’nin ama CHP’de az değil CHP belediyeler para verirken niye HDP ağzıyla konuşuyor peki futbolda siyaset asla olmaz

      1
      11
  2. Nasıl yani vergi borçları silindiği de problem olmuyor demek !!!!Ya arkadaşlar devletin İSTEDİĞİ kişi ve kurumlardan sildiği alacağını 84 milyona yaydığının farkına varın artık.Nasıl olur diyenler için ödediğiniz her faturaya aldığınız her hizmete tükettiğiniz her ürünün rakamlarına bir bakıveri derim.Başkasının yaptığı borcu neden biz ödüyoruz.

    1. @RAMAZAN yorumuna yanıt olarak

      Ne yapcan senmı oducen mestanın borcunu. altın olarak borcumuz vardı 22 mılyona denk gelıyordu. sımdı altın yukseldıgı ıcın bence 35 milyon cıvari dıye tahmın edıyorum. tabi faiz koymadıysa..

  3. 20 yıllık akpartiliyim ama evvelsi sene düşme kaldırdılar ama Bursasporumu düşürdüler onun için kıçlarını yirtsalar akpartiye oy moy yok bu seçimde o gün çok pis yemin ettim bir ads kadar değerimiz yokmuş bu ülkede.

    1
    2
  4. Hırsızlar bu kulüpte var olduğu sürece Borçlar bir taraftan silinir diğer taraftan açılır burda kalıcı çözüm hırsızları kulüpten uzak tutmaktır..

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu