Bursaspor’un yeni transfer Ofosu Bursa’ya geliyor

Bursaspor'un yeni transfer bu gece Bursa'ya gelecek.

Adnan Batır‘ın verdiği bilgi şöyle; Bursaspor prensip anlaşmasına vardığı Reagy Ofosu’nun uçak biletini oyuncuya gönderdi. Romanya’dan saat 21:50 Türkiye’ye havalanacak olan Ofosu’yu taşıyan uçak 23:10’da İstanbul’a inecek ve Bursa’ya gelecek.”

65 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @C.Sakin yorumuna yanıt olarak

      Fosfor sarılı yeşilli formamızla jorgueranın giydiği yandan yeşil şeritli forma ve siyah mavili formalar uğurlu geldiydi bize başkan o şekilli formalardan olsun

    2. @C.Sakin yorumuna yanıt olarak

      Cedric Bakambu’nun kopyası.
      Müthiş süratli, sağ açık, sol açık, forvet oynuyor, ofansif yanı çok güçlü, adam eksiltiyor, teyyare gibi topu önüne alıyor rakip topcuları gazoz kapağı gibi yere çalıyor.
      Gol atıyor, asist yapıyor, fizik gücü yüksek bi topcu, hayran kaldım.
      Bravo Emin başkan,
      Geliyoruz 🐊💪🐊

      6
      2
    3. @C.Sakin yorumuna yanıt olarak

      Trabzonu aldığı cornelius gibi yapılı defansı dağıtacak Bi santrafora acil ihtiyaç var yoksa gol atmamız mucize, bu takımla adana maçını kazanamayız

      13
      63
    4. @C.Sakin yorumuna yanıt olarak

      Alınanların içinde en iyisi. Kurulan kadro ile süper lig biraz hayal.
      Aslında bu kadar borç varken bunların yapılması bile büyük başarı.
      Ancak başkan söylemleri ile beklentiyi ve çıtayı gereksiz şekilde o kadar çok yükseltti ki.
      Şimdi o çıtanın altında kalma ihtimali çok fazla.
      Artık başarıya muhtaç. Taraftar zaten skora odaklı. buna birde bölünmüşlük (iktidar-muhalefet yanlıları) eklenince herşey zora girdi.

      30
      67
        1. @Yenişehirli yorumuna yanıt olarak

          Bende katılıyorum zaten gençlerimiz iyiydi birde takviyeler oluyor bence kaliteleri fenada değil neye gore yetersiz kadro anlamadım ne tarz oyuncu bekliyorsunuz ki bu şartlarda başkan daha nabsın 6ay önce hayal gibi görülenler gerçekleşti. Erkan kamat devam etseydi nolcaktı onu sat bunu sat tahta kapalı u15 ten u16dan takviye. Başkan yıllar sonra doğru işler yapıyor. Sonuna kadar destek

      1. @M.K. Paşalı yorumuna yanıt olarak

        Kemal Paşa lı kardeşim.
        Dediklerinin çoğu haklı yorumlar da biraz erken olmuş ve o yüzden de renkdaşlar oldukça eksilemiş.
        Biraz sabır ve sakinlikle bekleyip sadece destek olmalıyız.
        Örneğin eğer alındı ise Namıq isimli oyuncunun görüntülerini izledim değişik bir oyuncu.
        Resmen ters bir oyun stili var.
        Rakip defansların başına çok iş açar.
        Bacambu ve Batalla nın özelliklerini barındırıyor.
        Ozan sol resmen rekor üstüne rekor kırarak gelmiş.
        Kaleci Erhan ı zaten hepimiz biliyoruz.
        Ofosu yu izlemedim fakat iyi bir açık olacak gibi.
        Mirallas geçen sezonu çok iyi geçirmiş deniyor.
        Luca nın backround u olumlu.
        Sanırım Adis Jahovic için yoğun çalışıyorlar.
        Gelirse gol sorunumuz da kalmayacak.
        Altınordu dan iyi bir sol bek de geldi.
        Daha on gün önce tahta açılamaz diyen renkdaşlar çoğunluktaydı.
        Şimdi gelen oyuncular ve gelecek oyuncularla birlikte derin ve kaliteli bir kadro yapımız oluştu.
        Umarım uyum süreci çabuk aşılır ve korkulan çekinilen bir ekip olarak şampiyon olabiliriz.
        Selamlar saygılar kardeşim.

        1. @Papazçeşme'li yorumuna yanıt olarak

          Sevgili kardeşim, o eksiler umurumda değil.
          Ben burada 3 tane daha fazla beğeni alabilmek için 50 takla atan, sadece kuru motivasyona dayalı boş beleş yorumlarla camiaya mavi boncuk dağıtanlar gibi olamıyorum.
          Başkanların, hocaların ve futbolcuların geçici.
          Kalıcı olanın sadece Bursaspor olduğu bilinciyle ve futbolu öğrendiğim kadarıyla sadece Bursaspor u yorumluyorum.
          Bu anlamda kimseye bir gıcığım yok, olamaz da.
          Umarım tespitlerimde yanılırım.
          Dilerim zaman beni haksız çıkarır.
          Seviyeli eleştirin için de ayrıca teşekkür ederim.

          2
          1
      1. @alidor yorumuna yanıt olarak

        Cüneyt Köz var be yaa. Koskoca Bayern Münih’in eski stoperi. Geçen sene her maç mıçtı ama bu sene bizi lige çıkarır artık inşalllah.

        2
        4
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Kardeş sen ozan için yorum yapmışsın ben ofosu için yorumda bulundum.kusura bakma anlayamadım yorumunu.

        1
        1
      2. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Aynen öyle adam fırtına gibi,buraktan daha hızlı ve bencil değil son yıllarda bize gelen en iyi sol açık olabilir. Tek korkum bi sakatlık geçirdiği ile ilgili bi haber çıktı inşallah öyle bişey yoktur,eğer bi sakatlığı yoksa bu sene çok can yakar bu adam.

        11
        1
  1. Takım gittikçe derinleşiyor.
    Artık kenar yönetim düşünsün.
    Geçen sezon ellerinde hamle oyuncusu yoktu.
    Bir kaç maçta az kaldı Mustafa hoca girip oynayacaktı.
    Şaka bir tarafa gelen ve gelecek olan oyuncuların uyum zamanları geçtikten sonra her mevkide alternatif oyuncu olması çok iyi gelecek.
    Tek eksiğimiz tecrübeli karakterli ve iyi bir golcü oyuncu.
    Yırtıcı bir oyun sisteminin temelleri atılmış oluyor.
    Takım defans yaparken bir anda golle burun buruna gelecek.
    Her şey yolunda giderse bu sezon şampiyonluk hayal değil.

    12
    1
  2. Transfer yok bk atarız transfer var bk atarız biz biz futbolu herkezden daha iyi biliriz teknik heyet de ne oluyor onlar ne anlar iyi futbol dan futbolcudan transferi bize soracaksınız saksımıyız biz en çok bize soracaksınız
    Yav arkadaş alınan adamların isimlerini bile bilmiyoruz gördükten sonra internetten araştırdık bir iki video izlemekle bu iş olmaz bir rahat bırakın yönetimi bir rahat bırakın teknik ekibi insaf ya hu

  3. Kim bunlar abi.bizim gençlerimizden çok mu daha iyiler? Bize direk 11 de oynayacak 6-7 futbolcu gerekiyordu sadece..gelenler bizi süper lige çıkaracak güçte değiller kesinlikle? Bu kafayla olmaz abi..bu transferleri kim yapıyor? Kim öneriyor kulübe??

    6
    26
  4. Süperlige çıkmak istiyorsak süperlig ayarında takım kurmamız gerekiyor ofosu iyi transfer fakat daha iyi transferler yapmamız gerekiyor..

    5
    6
  5. adamın istatis liğine bakamadım ama güzel diyorlar… inşallah şampıyonlukta çok katkısı olur…AMİN

    1. @Cio baba yorumuna yanıt olarak

      Cia dostum yapma böyle. Hadi rahatla. Tahta açıldı. Bak transfeler yapılıyor. Senin sorunun ne söyler misin? Emin başkan işini yapıyor. Arkana yaslan maçları izle

  6. Menajer kazığı gibi duruyor sanırım ucuz diye alınıyor ama ucuz etin yahnisinden ziyafet olmuyor .az alın kaliteli olsun

  7. Ligi bilen oyuncular almamiz lazim Bu gecen sezon son 10 maç sakatmiş oynamamiş Lif yirtilmasi sonucu Dikkat edelim lutfen Ne kaybedecek Yılımız Nede paramız Var.

    1
    4
  8. Gecen sene ligde en cok gol yiyen takimlardan biriydik gol atmada sikintimiz yoktu fakat herkes golcu pesinde bir garip

  9. Kafalar karıştı suyu bulandirmYalim da hocayı dinledim on bahsettiği transferlerle alınanlara hiç alakası yok yıların tecrübesi bana şunu anlatıyor hoca malzeme zebze bize iskender yap yolcu tedirgin her an yolculuk olur gibi

  10. Universitatea Craiova Hayranı burada, herkese merhaba
    Ofosu son iki yıldır ekibimizle birlikte. İki ayağı da iyi olan inter saha pozisyonunda oynayan hızlı bir oyuncu. Ama morali bozuk, 20 maçta sadece 3 gol attı.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu