Bursaspor’a Ozan Tufan müjdesi

dan yetişen ve Fenerbahçe'de forma giyen Ozan Tufan’ın Watford transferinden Bursaspor Kulübü de pay alacak.

Bursaspor‘da gözler Ozan Tufan transferine çevrildi. Bursaspor‘dan yetişen milli oyuncuya İngiltere ekiplerinden Watford‘tan gelen transfer teklifi yeşil-beyazlı ekibin iştahını kabarttı.

İngiltere Premier Lig takımlarından Watford‘ın transferi için harekete geçtiği Ozan Tufan‘ın transfer olması durumda Bursaspor da bu transferden pay alacak.

Fenerbahçe‘ye ödenecek bonservis bedelinin yüzde 3,5’ini Bursaspor Kulübü dayanışma payı olarak kasasına koyacak.

19 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Evet bu macta takım berbattı,evet o yöneticinin tweeti sacma sapandı,evet transfer hatalari oldu,ama tahta acilirsa kent meydaninda anırırım diyenler nerde,bu takimdan cacik olmaz deyip ayni kadroyu cikaran mudahelede yetersiz kalan hocayi parlatan arkadaslar,iki galibiyet sonra yeni hocayida, baskanida ciceklerle karsilarlar,ayrica iyi topcu iyi hoca olacak diye bir kural yok kimse zorla tutulmamali,herkesin yeri doldurulur,hocaninda topcununda….

    162
    12
    1. @Tahsin yorumuna yanıt olarak

      Mustafa Er iyi bi futbolcu değildi ki,orta derecede bi futbolcuydu. Ayrıca alt kademelerde teknik direktörlük yapabilir ama 1.liğ ve süper liğ de teknik direktörlük yapabilecek yetenekte değil şu an için, bence istifa etmesi hem kendisi için hem bursaspor’umuz için iyi oldu.Esas üzüntüm Batalla’nın da istifa etmesi ona gerçekten üzüldüm, Mustafa Er arkadaşı diye böyle yaptı ama yapmasaydı iyi olurdu yinede sağlık olsun.Başkanın attığı twett bence doğruydu bende olsam o kadar emek harcadıktan sonra kendi sahamdaki maçtan ğalip ayrılmak isterim, olmayıncada söyleyecek sözüm tabiki olacaktır.hem taraftarlarımız daha geçen seneden diyorlardı mustafa erle olmaz diye ,ne çabuk unutuldu.Bu sene o kadar futbolcu alındı bana göre alınan futbolcular on numara.Ozan sol hem aol açıkta hem forvette oynatabilirsin, tim iyi bi forvet çok gol atar ,massimo buruno süper liğ deyken bile alamazdık biz onu ,jorgiera zaten bildiğimiz istediğimiz futbolcuydu, kaleci eh bizdekilerden iyi en azından, lukac videolarından izlediğim kadarıyla iyi bi defans,alman vatandaşı olan zenci futbolcumuz ( ismini anımsayamadım şimdi yazarken ) aslında solda ve sağda rahat oynar çok hızlı oyunu iyi takip ediyor ama bizim şu anki mevcut kadroda ona ani pas çıkışı yapacak adam olmadığından ilk maç bişey yapamadı ğözüktü aslında 4,5 deneme yaptı ama bizimkiler görmedi onun çıkışlarını, azerbaycanlı kardeşimiz var oda iyi raket gibi ayağı var .anlamadığım mustafa er daha ne aradı da tavır yaptı kapris yaptı okuduk işte alınan futbolcuları beğenmemiş ondan olmuş herşey, valla giden gitmiştir bence alınan futbolcular iyi ve yerinde transferlerdir artık önümüze bakmalıyız kaliteli bi teknik direktörle biz bu liğden kesin çıkarız bize yılmaz vural lazım aslında hem takımı gaza getirecek hem seyirciyi bizim takım yan pas yapacak takım değil dikine oynayacak takım gol atmayı becerebiliyoruz haliyle yiyeceğizde ancak takımın öz güveni yerine geldikçe o defans kurgusu otomatikman yerine gelir öyle herşey taktikle falan olmaz ,kavgada bile ilk yumruğu atan galip gelir denir sen dikine oyna golünü at seyirciyide çoştur bak bakalım o beğenmediğimiź defanstaki futbolcular nasıl oynuyor.Bize Yılmaz Vural acilen gerekli başka biri kesinlikle olmaz.

      13
      2
  2. . FB.YE GIDERKEN 8 MIL.EURO KAZANDIRAN
    KAMPANYAYA 50 BIN TL BAGIS YAPAN SIZCE HAIN
    BU KEZ SAYET WATFORD LIGDE KALIRSA 265 BIN EURO YANI O ZAMAN 3 MIL.CIVARI BIR PARA DAHA KAZANDIRMIS OLACAK
    HAYIRLISI OLSUN
    YOLU ACIK OLSUN

    10
  3. Ulan bi de Ozan’a hain diyodunuz amk. Bak herif Premier Lige gitti, göğsümüzü kabarttı. Ve hala Bursaspor’a para kazandırıyor. Duyuyonuz mu lan Hain’ciler? Bu sene Watfort’da bizim eski stoper Ekong’la birlikte oynayacak. Seneye Mesut Özil abisi onun işini Arsenal’e yapacak. Tabi bu sene Watford kampında yataktan akrep çıkmazsa amk.🤣😂 Ulan Ozan, hadi gene 4 ayak üstüne düştün Allahsız. Artık Londra’da hayatını yaşarsın amk. Arabada 5, evde 15. Ver allah ver. Bizim salak Burak Kapacak da, Fenevbahçe’de tribünde oturmaya devam. Kulübeyi bile göremez amk. Neymiş, Fener de forvet oynıycakmış. Dötümün kenarı. Lan adamlar İspanya Gol Kralı Guiza’yı, dünya starları Van Persie ve Ortegayı falan beğenmeyip forvetten kovdu Burak Kap Kacak. Konumuza dönersek, helal olsun sana Ozan Tufan.

    7
    1
  4. Bu transfer kiralama işlemi üzerinden bir satış olduğu için bonservis ödemesi Fenerbahçe’ye önümüzdeki sezon yapılacak.
    Bu nedenle bahsedilen bedelin Bursaspor kasasına girmesi muhtemelen önümüzdeki sezon olmalı. Yanlışsam düzeltin lütfen…

  5. Saçma sapan başlıklarla alakasız haberler yapmayın kardeşim yaa.. insanlar bişey mi var diye merak ediyor..
    Cevapsız merak edilen bir sürü konu var açıklanan net olan şeyleri yazın.. insanlar sizi takip ediyor haber almaya çalışıyor siz sayfanın reklam tıklanma geliri peşindesiniz..
    Teknik direktör durumu ne?
    Namıq transferinde durum ne?
    Bunları araştırıp peşine düşün mesela..

  6. takım zayıf bu kadroyla çıkamayız adamlar ne biçim top oynuyor mustafa er bedavaya gitmedi kimse kimseyi kandırmasın.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu