Bursaspor Jonathan Cafu’yu istiyor!

Süha Gürsoy bugünkü köşe yazısında Bursaspor'un Jonathan Cafu ile ilgilendiğini yazdı.

Bordeaux forması giyen forvet hattında oynayan Brezilyalı Jonathan Cafu‘nun Fransız Kulübü ile 2021 yılına kadar sözleşmesi bulunuyor.

27 yaşında ve 1,75 cm. boyundaki Brezilyalı oyuncunun bonservis bedeli 4 milyon € olarak görünüyor.

16 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Yıldırım yorumuna yanıt olarak

      herif ludogorets den bordo ya gitti, iş yapamadı, muhtemelen kiralamak istiyoruzdur.Satın alamayız.Cafu ile uğraşacaklarına Vura yı alsınlar daha iyi..

      26
      1
    2. @Yıldırım yorumuna yanıt olarak

      4 milyon euro vs yalan…. transfermarkt değerine bakıp fiyat biçilmez… geçen sene 7.5 m euroya aldılar ona bile bakma çünkü adam istenmiyor idmana alınmıyor takımla , rezerv takımla idmana çıkıyor çok uzun zamandır… sıkıntılı bir oyuncu

      27
      1
  1. haberi yapıldıysa gelmez, nerde olmıcak transfer var haber yapıyosunuz. bızlerı oyalamayın kardeşim. allona lima bursaya varıyo sondaran haber yapıyosunuz. böyle yaparak gelemeycek adamları haber yaparak yönetimi hedef
    gösterıyosunuz. yapayın kardeşim

    24
    1
    1. @yapmayın yorumuna yanıt olarak

      Aynen usta kesinlikle haklısın. Bir de bugünkü koşe yazılarında hem Olaydan Erkan Sağlık hem Hakimiyetten Süha Gürsoy Jani Atanasov hakkında olumsuz şeyler yazmış. Oysa hazırlık maçlarının en iyilendendi. Bu insanlar Bursaspora zarar verip Bursapordan para kazanıyorlar . Bursa medyası gibi kokuşmuş bir yayın organı yok . Torpilli gençleri oynayacak diye Atanasovu yeme planlarını başlatmışlar . Umarım Samet Aybaba bu İrlandalı arkadaşlara uyup geleceğimizi ziyan etmez . Kulüpte güvenebileceğimiz tek adam Samet Aybaba kaldı zaten . Bu yönetim ve pislik medyaya rağmen başarılar hocam.

      38
  2. Valla ben bu takıma Elhamdülillah derim olmaz mı olur ?
    Harun
    Barış Ertuğrul Titi Aziz
    Shehu Badji Aytaç
    Lima Cisse Cafu

    12
    1
    1. @Sezs yorumuna yanıt olarak

      bence harun giderse;
      OKAN(muhammed)
      MUHAMMED EMİN SARIKAYA(burak kapacak)
      TİTİ
      ERTUĞRUL(furkan emre)
      AZİZ BEHİÇ
      BADJİ (jani atanasov)
      AYTAÇ KARA(furkan soyalp)
      LİMA(berat jonathan)
      MOSSORO(alper ademoğlu)
      CAFU(ozan can kökçü)
      CİSSE(necid , çağatay yılmaz veya ali akman)

      işe yaramayan stancu , kubilay , yusuf erdoğan(bal yapmayan arı) , sane , sercan , jovic tekmeyi basıp yollayacaksın

      5
      4
  3. Cok zor ama keske olsa. Su an piyasa degeri 4 milyon gozukuyor ancak gecen sezon basi 7.5 milyon euro bonservis odediler bu adam icin. O zaman ki piyasa degeri ise 10 milyon euro idi. Zaten olursa kiralik olur bu transfer, bonservisi icin ise en az 3 4 milyon euro ister Bordeaux, yinede eger olursa satin alma opsiyonu koydurmak faydali olur.

  4. Ludogorets in yıldızıydı, fransanın bordo takımına transfer oldu, şahane bir kanat adamıdır, süratlidir tekniktir dikine oynar, gol ve asist özelliği çok fazladır. Gel gelelim biz bu adamı alamayız.

    8
    1
  5. Normalde medya insanların bilgi ve enformasyondan nasiplenmesidir.Ülkemizde birtakım holding ve işadamı kisvesindeki menfaaatçi,çıkarını önplanda tutan,yalaka,halkı algı ile bir taraflara yamam zihniyetindekiler araştırmayanı,farklı kanallardan haberin doğru olup-olmadığını teyit etmeyeni her zaman açığa düşürüp yanıltıyorlar.
    BURSASPOR ve ülke takımlarımızın kurtuluşu ALTYAPI-İSTİKBAL VAAT EDEN GENÇ TRANSFERLER ve ŞAHSİYETLİ TEKNİK EKİPLERLE OLUR.
    İDARECİ diyorsak zaten o işin evveli olandır.
    Ümidim şu ki diğer takımlarımızın 10 milyarı aşan borçları(GS-TS-BJK-FB)bu kulüplerde de ciddi ciddi ayakların yere basmasını sağlıyor.Yeni yönetimleri akıla,mantığa,gerçeklere temas etmekteler.Sırada TFF nin tüm kurumları ile değişimindedir.

    ALLAH BU ÜLKENİN TERTEMİZ İNSANLARININ,HARÇLIKLARINI SEVDALISI OLDUĞU TAKIM İÇİN HARCAYAN SAFİYANE-TERTEMİZ KALPLİ TARAFTARLARIN HÜRMETİNE ADİL,DÜRÜST VE BAŞARILI İDARELER NASİP ETSİN.

    3
    2

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı