Bursaspor- Fenerbahçe maçı beIN SPORTS’da!

Açıklama şöyle:

İki köklü kulübümüz, çocuk farkındalığı için bir araya geliyor. Bursaspor – Fenerbahçe özel maçı, Pazar saat 20.00’de beIN SPORTS HD1’de.

38 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Siz nasıl taraftarsınız fenerliler stadı fullemiş klavyeye gelince adamlara sövmeye küfür etmeyi biliyorsunuz . Bizden alınan bilet sayısı 1500 sadece yazık sizin gibi iyi gün taraftarı olmaz olsun şampiyon olunca bu takım sizde stada gelmeyin gidin istanbul takımı tutun 622 ler

    90
    14
    1. @ugurdikerix yorumuna yanıt olarak

      Arkadaşlar bu maç yardımlaşma dayanışma ve hayır maçı ! Çok güzel bir organizasyon ! Ne verirsen elinle o gelir seninle ! Olaya böyle bakıp tribünleri dolduralım derim !!! Ayrıca gelen rakipte Fenerbahçe hala bizim büyüklüğümüzün farkında olmasa gelmezler !

    2. @ugurdikerix yorumuna yanıt olarak

      Şuanlık bir şey demeyelim. Kimsenin günahını almayalım belki maç saatine kadar dolar. Gişeden alanlar olacaktır. Ama eğer takımın 13 yeni transfer yaptığı, 2 maç üst üste kazanıp moralli olduğu ve bu maçı da yenerse lige efsane moralle döneceği bir maçta kapalı gişe olamazsak ve Fenerliler sesimizi bastırırsa. İşte o zaman bu taraftar hakkında konuşmamız gerekir demektir.

      32
      3
    1. @YaVuzBu yorumuna yanıt olarak

      Bu maç hazırlık maçı değil yardım macı anlayın artık lösemi hastası olan çocuklara gidecek bilet paraları vakıfköyde nereden gelir elde edilecek beyinsiz

      49
      4
      1. @Safak yorumuna yanıt olarak

        Sen nerede açaba terbiye gördün diye düşünüyorum şuan.
        Işte stadda küfür edenlerin arasında musakkak sende yer alirsin.

        Cezalarıda senin gibi lerin yüzünden alıyor Bursasporumuz!

        6
        5
    1. @BursalıYasuo yorumuna yanıt olarak

      Ulan ne boş adamlarsınız, fenerle ankaragücünü bir mi tutuyorsunuz. Fenerle ankaragücünün tek benzer yanı renkleri. Günahım kadar sevmem feneri ama bu kadar boş yapmayın

      17
      4
      1. @Ünitimsah yorumuna yanıt olarak

        Bursa daki fenerliler dolduracak herhalde karşı tarafı gidişat ooo yönde, bizde guney kale ve maratonu doldurmalıyız, takım 2 haftadır galip 13 tane transfer yapılmış haketmiyormu sizce alkışı???

  2. Fenerliler neredeyse fullemiş neredesiniz ey başarı sevdalıları sözde taraftarlar sizin için biçilmiş kaftan olan fener maçı biletini alın bari

    23
    1
  3. Beyler çoçuklarımız için oynayacağız küfür etmeyelim . Onlar etse bile etmeyelim . Löseve giderseniz ne demek istediğimi anlarsınız .Eğer lösemili bir kardeşimize yardımı olacaksa bütün stadda karışık oturalım. Lösemi ile uğraşan ailelerin maddi durumları genelde çok kötü .Sayı ne kadar fazla olursa onlar için o kadar iyi. Bu arada Lösevin yeri kültürparkın hemen üstünde , sizden para beklemiyorlar sadece gönüllü olun.

    15
  4. Kendi evimizde deplasman olmasın arkadaşlar yüklenelim biletlere hem faydamız olsun çocuklara ne güzel işte

    10
  5. KİMSE KUSURA BAKMASIN STAD NİYE DOLMUYOR DİYE…TARAFTAR EKONOMİK GÜCÜNE GÖRE HAREKET EDİYOR…SİZ HİÇ DÜŞÜNÜYORMUSUNIUZ….LİG MAÇLARINDA BİLE O STADA BEDAVA GİRMEK İÇİN ANA GİRİŞ KAPINDA ADAM KOVALAYANLARI,HİÇ RASLADINIZMI BELKİ RASLADINIZ BELKİDE BAZILARI DA O GURUPTA OLDUKARI İÇİN HİÇ UMURSAMADILAR…KİMSE KUSURA BAKMASIN BÖYLE YARDIM MAKSADIYLA YAPILAN MAÇLARDA TAKIM RENGİ GÖZETMEMEKSİZİN BURSA DA İŞ YAPAN O KOCAMAN HOLDİG PATRONLARI BU BİLETLERİ ŞİMDİYE KADAR KAPATMALARI LAZIMDI,ONLARIDA ÇALIŞANLARINA VEYA TARFTARLARA DAGITMALARI GEREKLİYDİ…SORMALI BAZILARINA O TV LERDE MİLLETİ TENKİT EDENLERİ ACABA PATRONLARI KAÇ BİLET ALDILAR..BİLİNMEZ…YAHU BUNLAR BURSA SPOR İÇİN EN UCUZUNDAN BİR LOCA ALMAYI DÜŞÜNMEYENLER BÖYLE BİR YARDIMDA BULUNACAKLARINI SANIYORMUSUZ…BENCE HAYIR…YAPSINLARDA BENDE YALANCI ÇIKAYIM…ONUN İÇİN BAZI LARI TARAFTARLARA BİLET ALMIYOR DİYE YÜKLENİYOR..BU ŞEHRİN BURSA SPOR TARAFTARLARI ÜST DÜZEY ZENGİN ÇOCUKLARI DEGİL…ZATEN ZENGİN ÇOCUKLARI OLSA BURSA SPORU DEGİL,DİGERLERİ GİBİ BIZANS TAKIMLARINI DESTEKLER…ONUN İÇİN TARAFTARLARIN ÜZERİNE FAZLA GİTMEYELİM………….SAYGILAR……………………..

    4
    2
  6. Prestij maçımızı bu bizim, düşünen varsa hala hemen bilet alsın tüm türkiye görecek staddaki atmosferi! Hadi beyler biletlere

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu