Bırakırsak Bursaspor vallahi billahi düşer!

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Merinos Kültür Merkezi’nde 10 Ocak Gazeteciler günü nedeniyle bir araya geldiği basın mensuplarına Bursaspor ile ilgili de açıklamalarda bulundu.

Başkan Alinur Aktaş, “Başka takımlarda herkesin bir kulüp başkanı var. Bursaspor’un sağlam temeller üzerine oturtması gerekiyor. Şirketleşmek lazım. Artık bunu bizim belediye başkanına bırakmamamız gerekiyor. Pırıl pırıl bir arkadaşımız şu anda yönetmeye çalışıyor, ben de destek vermeye çalışıyorum. Biz de bırakırsak vallahi düşer billahi düşer Bursaspor” dedi.

Benzinlik arazisinin satışıyla ilgili de açıklamalarda bulunan Başkan Aktaş, “Benzin istasyonu yok hükmünde bir lira para almadan gidecek. Yaptığımız işler gerçekten şartları zorlayarak yapıyoruz. Bu şehrin belediye başkanıyım, bu şehre bir vefa borcum var. Bursaspor, Bursa’ya lazım. Kimseye sitem etmiyorum ama herkesten destek bekliyoruz” ifadelerini kullandı..

30 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Şaka mısın nesin ? Ama cevabı sorunun içinde saklı tabii anlayabilirsen ? Bir geldin pir geldin senin yüzünden Akp Bursa da seçimleri kaybedecek bekle de gör !

    38
    14
    1. @Dance4Lifee yorumuna yanıt olarak

      Emin adanur kurnaz adammış ! Baskanligi doneminde kapı kapı gezdi, bakti ki siyasetten hiç bir destek yok sonra, her seferinde bursaspor sahipsiz değildir diyen ama her ne hikmetse o dönem hiç destek vermeyen, egosu uğruna kendisiyle ters düşen belediye başkanına resti cekti, istifa edip bombayı kucağına bıraktı, hadi siz yapin dedi ! Şimdi kurtarıcı diye ortaya çıkıyorlar ama Bursaspor o dönemden beri bir alt lige daha düştü şaka gibi ! Bu mu destek !? Bu mu sahip çıkmak ! Şimdi çıkmışlar cas’ tan olumsuz karar çıkabilir diye şimdiden sindire sindire yol yapıyorlar ! Kral çıplak kimse farkında değil ! Plan tıkır tıkır işliyor! Önce şirketlesme sonra Büyükşehir belediyespor ! Adam ağzıyla söylüyor yahu bu kadar mı koyunuz ?!

      26
      22
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Yazdiklarin tamamiyla ters. Ama sen, zamaninda seni biz Allah gonderdi Emin bey falan diye yazip aylarca dör yaladiğin icin olayi boyle görüyorsun. Ve konuyu tamamen ters acidan yaziyosun. Pess

        13
        9
  2. yahu başkan, bırak düşerse düşsün.
    zaten camia olarak biz buraları anamızın ak sütü gibi hak ediyoruz.
    zihniyet değişmedikten sonra süper lige çıkarsanız ne olur?!?
    ”tilkinin dönüp dolanıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır!” misali geleceğimiz yer 2-3 sene sonra yine bu ligdir.
    geldiğiniz gün yazmıştım,
    BIRAKIN GİDİN.
    çünkü,
    ANLATAMAZSINIZ, DİNLETEMEZSİNİZ, YAPAMAZSINIZ, EDEMEZSİNİZ, YA-RA-NA-MAZ-SI-NIZ…

    22
    12
  3. KULÜBE KARIŞMASAYDINIZ BU DÜŞMÜŞ VE DÜŞECEK HALLERE ZATEN GELMEZDİK. TARAFTARIN AKLI VAR GÖZÜ GÖRÜYO. APTAL DEĞİLİZ BİZ.

    16
    7
  4. Sen bir belediye başkanısın neden yemin ederek bir şeyleri ispatlamaya çalışıyorsun bursaspor düşer demişsin bursaspor düşmedimi türkiyenin tescilli 5 ci büyük kulübü bursaspordu düşe düşe nerelere geldik veya sizlerinde bursaporun burda olmasından mutlu olduğunuzu zannetmiyorum ama bir acı gerçekte var 43 bin kişilik stad var 500 kişi maça geliyor 2010 yılında antrenmanları 2000 2500 kişiye yapardı bu takım nereden nereye geldik nasıl geldik bir sorgula gelen çaldı giden çaldı olan bursaspora oldu nedense ADALET makenizması bir türlü işlemedi şimdide kurtarma telaşındasınız merak etmeyin bu bursaspor bir zamanlar nasıl şampiyon olduysa yine olur sizler yokken bursaspor şampiyon olmuştu ama insanları küstürdünüz güven bırakmadınız her şeyin en iyisini biz yaparız derdine düştünüz sonuç ortada erkan körüstan recep bölükbaşı ali ay ve recep altepeden hesap sorulmadıkça güven tazeleyemezsiniz herkesin yaptığı resmen yanına kar kaldı sizin iyi niyetli olduğunuza inanmak istiyorum ama atı alan üsküdarı geçti

    16
    4
  5. Zaten burdan da düştü.
    Seneye 3 ten de düşecek.
    Siz tutmaya başladığınız an düşmeye başladı ve hala devam düşmeye devam ediyor.
    Yeni hedef Elmasbahçeler ve Görükle Pınarspor deplasmanları…

    15
    5
  6. Adam doğru söylüyo beyler. Hiç istemedikleri halde Bursaspor’u kucaklarına kanmuş bir bomba gibi önlerinde buldular. Bi de buraya para bulup kulübü ayakta tutmaya çalışıyorlar. Yukarda Allah var, Recep Altepe’nin yaptığı gibi Bursasor’u siyasete alet edip, komple ele geçirme ve kullanma yoluna başvurmadılar. Ben bunları yazıyorum diye beni Ak Partili falan da sanmayın. Takayım Ak Parti’ye. Benim için Bursaspor önemli. Allahı var, bu Ömer Furkan Banaz denen Başkan da çok iyi niyetle çabalayıp duruyor adamcağız. Ve de konuyu çabuk öğrendi. Helal olsun kendisine.

    12
    9
  7. Başkanım bordo ceket çok yakışmış. Gelecek seçimde bir dönem daha sizi görevde göreceğiz inşaAllah başkanım. Bursa trafiği sayenizde nefes aldı. Kavşaklar, bat çıklar, alt geçitler, Hanlar bölgesi, inşaatı, Yüksek Hızlı Tren demiryolu istasyonu falan Bursa’nın değerini artırdınız Başkanım. Bi de şu takımı Super lige çıkarsanız resmen Barcelona şehri gibi olucaz. Her alanda uçucaz ve gıpta ile izlenicez başkanım inşaAllah. Bursa olarak minnettarız.

    11
    12
  8. Bu Kulübü Soyup Soğana Çevirenler,den Hesap
    Sorulmadıkça kimse elini Cebine atmaz
    Taraftarı Gaza getirdiler forma dedik aldık
    Kombine aldık Maça gitmesek,de Yurt dışından destek verdik
    Anı Duvarı yaptılar destek verdik ismimiz Yazılı Yadigar kaldı
    Yazıklar olsun şerefsizler haram zıkkım olsun
    Yalanmı?

    11
    1
  9. Bir konuda haklı şuanda kargalar gibi başımıza üşüşmüş durumdalar ali ay temlik koydurmuştu dereçavuşköydeki arsalara ve benzinliğe şuanda 40 tane dosya var bankalar bekliyor benzinliğe el koyacaklar ama bu şekilde satabilirsek 100 küsür milyona biraz olsun rahatlarız kaç sene önce ki oyuncular borç var direk şikayet ediyorlar bir yandan oyuncuyada birşey diyemiyorsun getiren yönetim parasını ödeyemeyeceksen neden getirdin emin adanuru aklama peşinde buradaki bazı kişiler hemen belediyeye saldırıyorlar şahsen alinuru tanımam etmem ama birşeyi bilip bilmedende gaza gelip saldırmakta doğru değil emin gelmeden önce 710 milyon tl borç vardı 6 ay olmadan 1.1 milyar borç oldu dedi hadi faizler 40 milyon artıyor aylık nasıl oluyor en fazla 950 milyon olması lazım ama daha çok artmış her gelen yedi bitirdi ben şahsen başkanın para vermesini doğru bulmuyorum bu zamanda kimse babasının hayrına para vermez hemde milyonları illa ki hortumluyorlar burada ki emini, mesutu, ali ayı, recepi aklamaya çalışanların niyeti belli size buradan ekmek çıkmaz başka yere gidin siz

    9
    1
    1. @Hüdavendigar yorumuna yanıt olarak

      Demekki neymiş sayın ve değerli kongre üyeleri başkan seçerken biraz daha dikkatli olmalılarmış. Demekki neymiş siyasetin girdiği yerde liyakat bitermiş. Demekki neymiş yiyici taraftar grupları ve teknik direktörler Bursaspora zarar vermiş..

  10. Sayın Başkan bu sezon böyle geçecek
    Anliyoruz şimdiden gelecek sezon planlamasi kadro yapilanmasi yapilmali
    Tüm alacaklilar anlaşmalar yapilmali
    En elzem olani ise Özlüce tesislerinin
    Tapusu Bursaspor kulübüne devri için
    Tüm yetkili mercilerce görüşülup
    Özlüce Bursaspora devredilmeli
    Gerçek kurtuluş işte o zaman olacaktir

  11. Biz senden razıyız başkanım. Hiçbir iş adamının başkan olmaya yeltenmedigi adeta beyin ölümü gerçekleşmiş bur takimi hayata döndürdünüz ve döndürmeye devam ediyorsunuz. Siyasetçi kimliğiniz umurumda değil. Destekciniz olsun olmasın herkes bu takım için yaptığınız fedakarlıkları alkislamasi gerekir. Varol başkan. Her zaman Bursaspor’u ölüm döşeğinden kurtaran insan olarak anilacaksiniz

    7
    18
  12. şimdi siz bu takımın yanında duruyorsunuz seviorsunuz diye düşmeyecek mi bi biraz da sabırlı olun iki ay sonra sezon bitmeden kesineşir düşmesi oyle cas falan hikaye dersen gecmişolsun deriz bizde biz geri dönüşü bir başka bahara erteledik sizinle olmaz o iş

    6
    1
  13. Vallahi doğru söylüyor bunlar kadar destek veren yok he şu var bundan önceki yöneticilerede destek verdi ama hep hırsız çıkarlar bunlar ne yapsın

    4
    9
  14. Sn.AKTAŞ siz BURSASPOR kulüp başkanı değil,BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANISINIZ.Önce işinizin hakkını tam verin.Ulaşım,altyapı,imar planı,kentsel dönüşümler ve daha nice problemimiz dizboyu.
    İkincisi biz bu şehirde BARCELONA ile BURSASPORUMUZ MAÇ YAPACAK,BURSA’YA BARCELPONA GELECEK diyen sizden önceki başkanalrıda gördük.Sonuç süper ligden 2 lige.
    Bir hikaye analtayım.Birgün Nasreddin hoca biriyle yolda gider.Yağmur başlayınca yanındaki şemsiyesini hocaya tutar ve ıslanmasın der.Daha sonra bu şahıs hoca ile ne zaman biraraya gelse ikide bir ‘Hocam nasıl amma ,şemsiyemi tutmasan sırıkskılam olacaksınız der ve der.,Sonuçta hocanın sabrı taşar ve yolda gördüğü bir su birikintisine yatar ve üstünü ıslatır.Sonrada o şahsa döner ‘Bak bundan daha beter olmayacaktım değilmi,deyip birdaha bu işi başına çarpmasına son veridirir.
    rSiz bu hikayeyi iyii anlayacak biriisniz başkan.

    3
    2
  15. Bir önceki de Maltepe en büyük Bursasporlu benim diyordu,kulübü soydu gitti,en son korumasını vurmuştu yanlışlıkla ateş aldı diye Akyargiyi atlatmisti

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu