Bir eşik atlama maçı daha…

Olay Medya Spor Müdürü Orhan Güney'in Osmanlıspor-Bursaspor maçı değerlendirmesidir.

Eskişehirspor karşısındaki “yol kazasının” ardından Ankara’da yine sıkıntılı bir takım Osmanlıspor karşısında Bursaspor’un ne yapacağını merak ediyorduk…

Eskişehir maçı gösterdi ki, bu ligde isimlerden çok mücadele eden kazanıyordu…

Osmanlıspor karşılaşmasına yeşil beyazlı takım aslında fena başlamadı… 6. dakikada golü de buldu fakat sonra oyundan düştü… Osmanlıspor oynamaya başladı… Mücadelesinin karşılığında da ilkyarıyı 2-1 önde tamamladı…

İlk devreyle alakalı şöyle basit bir istatistik durumu daha iyi özetleyebilir; Osmanlıspor 20 dakikada 5 korner ve 1 gol attı… Yine 45 dakika içinde 2 golün yanı sıra bir topu da direkten döndü… Bursaspor’un da buna karşın kayda değer bir etkinliği yoktu…

İkinci devre yeşil beyazlı oyuncular uyanmış olacak ki, mücadele etmeye, kaliteli ayaklarda da klaslarını konuşturmaya başladılar… Özellikle Özer Hurmacı attığı şık golü bir kenara koyuyorum müthiş hırslıydı… İnanılmaz işler yaptı…

Ardından da Shehu… O da maç içindeki olumlu işlerinin karşılığını son dakika da olsa enerjik golüyle ön plana çıkarak aldı…

Neticede olmazsa olmaz bir mücadeleydi Bursaspor açısından; zor da olsa kazanmayı bildi. Zaten şöyle geriye doğru baktığımda yeşil beyazlı takımın rahat kazandığı bir maç hatırlamıyorum. Belki de böyle daha keyifli, daha motive edici oluyordur…

Osmanlı geride kaldı şimdi Adana Demirspor’la Bursa’da yapılacak bir başka eşik atlama maçı daha… Hem ilkyarıdaki skoru telafi etme, hem rakibin gardını düşürme hem de herkese şampiyonlukta çok iddialı olduğunu göstermek adına fırsat…

9 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Tribünler dolmalı takımımızın yanında olalım yuhlamadan ıslıklamadan madde almadan atmadan güzelce destek verelim ! Rakip takıma tribün baskısı yaşatalım gerisi kolay ! Takımımızı motive edelim…Bu maçı da alıcaz Evellallah…

    53
    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Aynen katılıyorum.Fikstüre ve kadrolara baktığımız zaman Adana Demirspor maçı evimizde oynayacağımız en zor maç olarak gözüküyor.Tribününde desteğiyle bu maçta bir zafer elde edeceğimizi düşünüyorum.Özellikle Volkan Şen bu maçta tahrik edici hareketlerde bulunabilir.Taraftarımızın ve oyuncularımızın bu konuda dikkatli olması ve olası tahriklere prim vermemesi gerekir.

      30
  2. Eşiği beiği bilmem.Ben BURSASPOR lu kardeşlerimin her maç doksandakika bitmeden mücadeleyi bırakmamasını arzu ediyorum.Bu lig koşan,mücadele eden amma tekniğinide konuşturduğunda fark atılan lig olduğudur.Koşmayana,mücadele etmeyene burda ekmek yani puan çok zor.
    DESTEK BİZDEN,ZAFER SİZDEN

    21
    1
    1. @Yeşil/Yol yorumuna yanıt olarak

      Bizde eşik atlama, kırılma,final,vs vs….. maçları bitmedi,bitmez. Son zamanlarda anlam yuklediğimiz tüm maçları içerde dışarda kaybettik ama ısrarla anlamsızca oynanacak bir çok maçı abarttıkta abarttık ADS maçı bu ligde oynayacağımız sıradan bir maçtır.Kazansakta yolumuza devam ederiz , berabere kalsak veya yenilsek bile çok bir şey kaybetmeyiz. Bu kadar basit. Sen bu maçı kazan sonra Balkese yenil, Hatayı yen ,es ese yenil,ne anlamı var. Sonuçta maçları yok eşik atlama kırılma.final,yada bilmem ne diye abartmanın hiç bir anlamı ve faydası yok.

      9
      1
  3. Futbol Enteresan Bi oyun daha önce Bizim de penaltılarımızı vermedikleri elbette oldu. Fakat dün Osmanlı 2-1 önde Diarranın Beykan a yaptığı penaltıyı Hakem Vermedi. Bi Verse Maç 3-1 olsa nolurdu acaba. Yani Sanki Maç maç adaletmi sağlanıyo nebiliyim futbol ilginç ya. Bu arada Bu sene eksi 6 puanımız silinmiş gibi Bi normal diğeri Eskişehir maçı:). Olsun Bu Takıma Bu Hocaya güvenelim ALLAH (cc) ‘ın İzniyle çıkıcaz Süper Lige. Biraz daha sabırlı ve Dikkatli

    14

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı