Bilet fiyatları sembolik rakamlara düşürülmeli

Bursa.com Spor Koordinatörü Tarık Çapçı'nın köşe yazısından alıntıdır.

Bursaspor’un özellikle iç sahadaki maçlarını mutlak kazanması gerekiyor.

Bunun için de dolu bir stat ve üst düzey bir destek çok önemli.

Hiç kimse çıkıp da “Dolu stat iyi olmuyor” falan demesin.

Zira boş hali de eski yıllardaki gibi olmuyor.

Bari stadı doldurup sahaya çıkan futbolculara daha ilk andan durumun ciddiyetini hissettirmek gerekiyor.

Futbolcu olsanız, 45 bin kişilik stadta karşınızda 10 bin kişi görünce mi etkilenip motive olursunuz 40 bin kişi görünce mi?

Tabi ki futbolcuları strese sokmadan, kendi futbolcularımızı baskı altına almadan.

Üst düzey ve etkili bir destekten bahsediyorum.

Her kafadan ayrı bir ses çıkmasından değil, herkesin tek ses olmasından bahsediyorum.

Aradaki kırgınların en azından rafa kaldırılmasından bahsediyorum.

Hata yapana tepki değil alkışla destek vermekten bahsediyorum.

Baskıyı sadece hakem ve rakip üzerine yapmaktan bahsediyorum.

Evet Özlüce’de takımı motive edecek Mustafa Hoca’nın en büyük yardımcısı Timsah Park’taki 40 bin Bursasporlu olacaktır.

BİLET FİYATLARI SEMBOLİK RAKAMLARA DÜŞÜRÜLMELİ

Bunun için de yönetim de üzerine düşeni yapmalı.

Bilet fiyatları sembolik rakamlara düşürülmelidir.

Bu zor günlerde, bugüne kadar tribünlerde yer alan koca yürekli Bursasporlular da çevrelerinde maçlara gelmeyi bırakan Bursasporluları tribünlere davet etmeli.

İnanmış bir Mustafa Er, inanmış öğrencileri ve yine inanan 40 bin kişi ile Bursaspor’un kalan haftalarda gereken sonuçları alması çok daha kolay olacaktır.

Bunun için de herkes, hepimiz üzerimize düşeni yapmalıyız.

36 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Tahsin yorumuna yanıt olarak

      sayın çapçı, taraftarın sayısı değil, kalitesi önemli.
      elbette futbolcu dolu ve coşkulu tribünlere oynamak ister.
      futbolcu bilmiyor mu sanıyorsun olası bir mağlubiyette o stadın kendisi için bir anda cehenneme döneceğini.
      nerde kaldı yensen de yenilsen de ler.
      iyi günde, kötü gündeler.
      artık bunların yerini ölmeye ölmeye geldik. vur kır parçala. ölümüne Bursa ölümüne! ler aldı.
      böyle bir ortamda, o endişe ve korku içinde aidiyet mi gelişir? motive mi olunur? top mu oynanır.

      15
  1. Aman aman sonra 40 bin kişi kendi topçusunu ıslıklar, hep bir ağızdan küfür ederler en iyisi az ama öz kemik taraftar gelsin daha iyi ! İt kopuk dolmasın tribüne…

    42
    19
    1. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Şehirde düzgün insan mı kaldı artık? Hepsi it kopuk tayfa zaten, Külüstür aracı modifiye edip egzoz bağırtan mı ararsın, kafayı çekip ona buna sataşan mı ararsın, hepsi bir arada mübarek. Dağdan gelip bağdakini kovan mülteciler de cabası…

      10
      2
    2. @Eser yorumuna yanıt olarak

      trilyonlar alırken iyi parasını alamadı mı ihtar çekerken iyi ıslıklanınca mı kötü her işin bir kötü yanı vardır kardeşim buna alışacaklar alışamazlarsa gidip garsonluk yapacaklar esnaflık yapacaklar taraftarın hakkıdır bu

      11
      3
    3. @Eser yorumuna yanıt olarak

      Arkadaşlar eksiliyorsunuz ama biz buyuz. Bu durum rahatsız etmemeli bizi maalesef. Biz buyuz. Kendi oyuncumuza küfredip küstürürüz, ıslıklarız, otobüs basıp döveriz, polis eşliğinde yolculuk yaptırırız. Şampiyonluktan sonra hep buyduk.

      15
      1
    4. @Eser yorumuna yanıt olarak

      eser hocam goztepe kume dusme maci 40 bin kisi toplandik bu sozde tribun liderleri bize 90 dk yali grubunun sovunu izletmedi mi ? toplansa ne olur etkisi mi var artik bu taraftarin bu yazar hep masal anlatiyor

      32
      4
      1. @Dimitar yorumuna yanıt olarak

        ES ES DE GELDİ BURAYA ONLARDA KENDİLERİNE AYRILAN YERİ FUL DOLDURUP TEKTİP GİYSİLERİ VE TEKTİP PARLAK ARMALI BAYRAKLARIYLA ŞOW YAPMIŞLARDI, BİZDE AĞZI AÇIK SEYRETMİŞTİK. NE OLDU 2. LİGDELER. İLK ÖNCE FUTBOLCUN KAREKTERLİ OLACAK VE İNANACAK. BAŞAKŞEHİRİN SEYİRCİSİMİ VARDIDA ŞAMPİYON OLDU ??

        11
        1. @HERŞEYİM yorumuna yanıt olarak

          Bilet fiyatları 10/20/30 olmalıdır,o zaman dolar stadyum 20/40/60 TL olursa trubun ler 15000 oynar 30/50/100 ve daha üstü rakamlarda 5/6bini geçmez taraftar sayısı…

      2. @Dimitar yorumuna yanıt olarak

        Aynen öyle adamlar hızını alamadı maç bitimi bile tribün şov yaptılar “Dimitar” ! En enteresan olan da Ali ay’ a tek bir laf edilmedi…Kimse çit çıkarmadı, küme düştük…
        Tribünlerde de degisim şart !

        18
        2
        1. @Eser yorumuna yanıt olarak

          Arkadaşlar orası stadyum salak salak konuşmayın bütün taraftarlar ve mac izlemek isteyen taraftar maçı izleyebilir selim elmasbahcelerde sorunu olan gitsin çözsün bir diğer grup zafer mahalle isteyen varsa gidip sorunlarını cozebilirler..

          5
          6
  2. Seyirci acisindan bir yorum daha yapayim,a.gucu haricinde tum turkiyenin antipatisini kazanmis,kendi takiminin otobusunu basmis,futbolcularini dovmus,deplasmanlar da surekli kavga cikarmis,kavga edecek kimse bulamamazsa tribunde kavga etmis,sampiyon kadrolara istifa cagrisi yapmis,istsnbul takimlarina kufretmeyi tezahurat yapmak zannetmis,anonslari bile isliklamayi gorev sanmis taraftar maclara gelse ne olur gelmese ne olur,ha amac kalabaliksa acin kapilari icerde kofte ekmek dagitin kalabalik gene olur.

    35
  3. Bursaspor basını ve yazarlarının son dönemlerde Bursaspor için faydalı bir öneride bulunduklarını hatırlamıyorum.Hatta faydalı gibi görünen önerileri,genelde ters tepti ve takıma zarar verdi. Bu sebepten,bilet fiyatları sembolik rakamlara düşürülmesin, aksine yükseltilsin…..

    19
    1
      1. @Davut yorumuna yanıt olarak

        Yöneticilerin yanlış işleri ve onların destekçisi basın ve kendi çocuklarına düşman transfer sevdalısı taraftar yüzünden borç dağları aşmış, takımın hiç bir geliri yok ve ligin sondan İkinci sırasına demir atmış, neymiş bilet fiyatları sembolik fiyatlara düşürülsün müş. Bugüne kadar defalarca yapılmış ama hiç bir faydası olmamış, ezberlenmiş klasik bir eylem.Her şeyin üçe beşe katlandığı şu zamanda bileti fiyatları zaten sembolik. Takıma faydalı olmak isteyen taraftar üçe beşe bakmaz o stada gelir diye düşünüyorum.Bir şey içmedim ama böyle düşündüğüm için DEĞİŞİK oluyorsam,ben buna razıyım.

  4. Biletler bedava olup stada değil 40.000 seyirci 75.000 seyircide girse değil bir hafta 10 haftalık süreçte şampiyonluk ruhuda gelse bu taraftara bu oyunculardan hiç bir şey olmazzzZZ

    18
    11
    1. @Mavi yorumuna yanıt olarak

      Hele o Pedro’ya var ya. “İttir ol git Pedro, ittir ol git”, şak şakk.. (Hadi hep bir ağızdan)

      1
      5
  5. eskiden maça girmek için bilet kuyruğuna giriyoduk karnımız acıktığı zaman köfte ekmek kuyruğuna giriyoduk sonra staddan içeri girmek için kapı kuyruğuna giriyoduk bu kadar zahmete rağmen ATATÜRK stadını yinede dolduruyoduk şimdi ucuz ekmek almak için besaş kuyruğuna giriyoruz ucuz meyve sebze almak içinde pazar pazar geziyoruz bu söylediklerimi yapmak içinde 12 saat calışıyoruz bizi maçlardan bilet kuyruğundan hatta be hatta bursaspor hastalığından kurtaranlara teşekkür ediyorum yağı benzini saymıyorum bile onları alacak zaten para yok bilet fiyatları düşürülecekmişte stad dolacakmış tarık kardeşim sanıyorum uzayda yaşıyor şu bursaspor ikinci lige düşsün bi hayırlısıylada o zaman nerde kime ve hangi takıma yazı yazarsınız cok merak ediyorum millet aç aç bursaspor artık kimsenin umrunda değil bu siteye yazı yazanları bursasporlu zannediyorsan zaten sınıfta kalmışsın 3milyonluk şehirde buraya yorum atan 30 kişi bilemedin 40 diyelim hasta bitkisel hayatta sen kalkmışsın koca karı ilacı sunuyorsun

    10
    1
  6. Biz eskiden bütün hafta okula bile yürüyerek gider gelir ve yol paralarını biriktirip bilet alarak Atatürk stadındaki yerimizi alırdık.
    İnanmayan “Atom Karınca” kardeşime sorsun.
    Bursa Erkek Lisesi Papazçeşme arasını altı sene az arşınlamadım.
    Şimdi ise hemen bilet fiyatları düşürülsün deniyor.
    Kardeşim Bursaspor taraftarı hiç bir ücrete bakmaksızın maç günü geldimi işini, okulunu, sınavını, kız arkadaşını, pikniğini, gezmesini, kahvehanesini, pazarını bırakır ve maça gider.
    Eski taraftar kaldı mı onu bilmem.
    Eğer biraz Bursaspor sevgisi kaldı ise o stad tıka basa dolar.

    7
    1
  7. 100/95 düştük, ama Mustafa er ile biraz umut geldi içime.

    İnşallah önümüzdeki maçı alırız…

    Alındı taktır, ateş yanmaya devam edecektir..
    Allah’ım yardımcımız ol, şampiyon oldumuz sene gibi.

    4
    1
  8. Çapsız bu takımdaki oyuncular topçu değil tarihimizde gelmiş geçmiş en kötü yeteneksiz gurubu bunlar anca temiz bir sopadan anlarlar durumda o yöne doğru gidiyor namık topal ördek gibi koşamıyor yürüyemiyor bile işte takımın hali 8 maçta 1 galibiyet alan adamı hangi takım başta tutar ne bekler yücel ildiz 3 maç kötü gitti sepeti koluna taktılar erzurumda mustafa ne yapacak derseniz iyi olur demekten başka yapılacak bir şey yok bekliyecegiz

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu