Belediye başkanı şampiyonluğu kutladı!

Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın sosyal medya hesabından Beşiktaş’ın şampiyonluğunu kutladı.

65 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @darkdragon yorumuna yanıt olarak

      Bu siteyi yöntemlerde gram akıl yok.Hala algı peşinde düşmanlık peşinde.Bursaspor umuzun başına gelen çapsız başkanlara gram laf söyleyemeyen hesap soramayan sorduramayan takımın zorlu durumumdan çıkması için hiç bir organizasyon yapmayan Sadece kin ve nefret tohumu ekmeye çalışan bir site BURSASPOR ahic bir şekilde fayda getirmez getiremez.İsine gelmeyen yorumları da yayınlanmaz

    2. @darkdragon yorumuna yanıt olarak

      1 haftaya unutulur demişsin bursa taraftarını yüceltmişsin bana göre yarın sabah hepsi unutulur yani 1 hafta sürmez bursaspor tarftarı artık her şeye alıştı cabuk unuturlar emekte konvoya katılan bursasporlular bile vardı

      12
    3. @darkdragon yorumuna yanıt olarak

      Arkadaşlar herkese ithaf ediyorum bakın kimin hangi takımı tuttuğu önemli değil özgür bir ülkede yaşıyoruz kimseyi tuttuğu takımla yargılamak doğru değil kâle almamak lazım şuanda bizim takımımız önemli durumumuz iyi değil bunu anlamıyor musunuz yoksa anlamak mı istemiyor musunuz bilemiyorum.Bakın artık şundan vazgeçin başka takımları küçümsemeyi , aşağılamayı vs siteye giriyorum yorumları ara sıra okuyorum yok mahalle takımına yenildik yok köy takımı , bunlar bizim dengimiz değil gibi cümleler yazılmış acaba siz hangi zihniyeti yaşıyorsunuz bursa ilçe takımlarından biri veya bir kaçı bu ligde olsa veya süper ligde olsa şehir takımlarından bazıları sizin gibi küçümseyici laflar yazsalar veya söylese hoşunuza gider mi burada değinmek istediğim empati kurun size yapılmasını istemediğinizi başkasına yapmayın sonuçta hepsi türk takımları destek vereceğimiz yerde yerden yere vuruyoruz mahalle veya köy takımları dediğiniz takımlar süper ligde karagümrük mesela adamlar ilk 8 girmeyi başardılar 1.ligde ümraniye , tuzla ve keçiören bizim üstümüzde anadolu takımları olarak birleşip istanbul 3 lüsünün elinden liderliği ellerinden alınabilir ama malesef birbirimizi yemekten küçümsemekten başka birşey yapmıyorsunuz

      12
      3
        1. @Kara17 yorumuna yanıt olarak

          Algı yapıyorsun kardeşim. İbb. Başkanı kullandığın su faturasından 1.500. Litre suyun parasını almıyor. Her fatura nın altında yazıyor. ( kullanılan su bedeli 1.500. Litresi insani su kullanma hakkı dır Parası alınmamaktadır. İstanbul da yaşayan akrabaların arkadaş ların varsa sorabilirsin. İnsanları yanlış bilgilendirme kardeşim.

    4. @darkdragon yorumuna yanıt olarak

      Bursaspor kurucu üyesi Necati Akgün;Biz Bursaspor’u İstanbul dükalığına karşı kurduk.Bu şehrin milletvekilleri,belediye başkanları 3 İstanbul takımına sempati,hayranlık besliyorlarsa İstanbul ilinden milletvekili adayı olmayı deneyebilirler.Bizim kimseye eyvallahımız yok.

      38
      5
    5. @darkdragon yorumuna yanıt olarak

      Bir çok insan başarıya tapıyor.Farzedelim 2 sene üst üste şampiyon olduk bütün şehir bursasporlu kesilir. Tarlada izi olmayanın harmanda yüzü olmazmış. Bunlar o yüzü bi yerden bulurlar ama utanmazlar bursasporUMUZ falan derler sahiplenmeye kalkarlar.

      65
    6. @darkdragon yorumuna yanıt olarak

      Evet Bursa halkı unutur hatta umrunda olmaz çünkü bu halkın ezici bir çoğunluğu, İstanbul takımı tutuyor.Biz de sadece sövüp sayıyoruz. Bizim esas bunun sebeplerini sorgulama mız, yanlışımız varsa da yüzleşme miz lazım.

      67
      1
  1. Kardeşim diğer takımlara bu düşmanlık niye bırak kutlasın . Bizi zaten böyle boş boş fanatiklik bu hale getirmedimi. Sanırsın bjkli gsli fb li adamlar düşürdü takımı. Gelen başkanların hepsi bursalıydı. Ha tabi akıllanmazsınız siz fanatikliğe düşman kazanmaya devam edin sonra niye bize saygı duymuyorlar diye düşünün . Bu aptal futbol holiganlığınız bizi düşürdü bu gidişle amatöre kadar düşeriz

    75
    52
    1. @Maraton Altt yorumuna yanıt olarak

      Aha bu kesin 1060tan senin için bir şey ifade etmeyebilir ama duruştur BURSASPORLULUK tuttuğun takımın özünü bil yada git o şampiyon olan zübbe takımı tut burda laf kalabalığı yapma.

      2
      1
    2. @Maraton Altt yorumuna yanıt olarak

      Yanılıyorsun. Tek başına büyük yol kat eden takımlar var. Özellikle premier ligte takımlar avrupadaki başarısızlıklarıyla birbirleriyle dalga geçerler. Ha kutlamamak daha mı iyi ? Zamanında kuyumuzu kazanı kutmak ne kadar doğru tartışılır.

      2
      2
    3. @Maraton Altt yorumuna yanıt olarak

      Çok doğru kardeşim, Bursasporlu olmak boş boş böğürmek değil, hem takım hem klüp hem de taraftar vizyonunu değiştirmezse başarı gelmeyecek. Bizim rakibimiz istanbul takımları değil, bizzati kendimiziz

      4
      2
  2. Emekte de konvoy yapmışlar hiç utanmadan. 5 sene öncesine kadar taraftarı güvenlik gerekçelerinden dolayı orhangaziden içeri sokmazlardı. Bursanın ne hale geldiğininin özetidir.

    41
    5
  3. Yahu banane kim şampiyon olmuş hangi belediye başkanı kimi tebrik etmiş. Sen camia olarak transfer tahtasını açamamış, yerli futbolcuların az olan maaşlarını bile ödeyememiş, elindeki en büyük değeri bedavaya göndermiş, diğerlerininde bedava gitmesi için parasını ödememiş, elektrik, doğalgaz ve su faturalarını ödemeyi becerememiş kulube herhangi bir katkı sağlamamış adamın adaylığına ne tepki gösterdin. Her sene seni ligden düşürmeye oynatan adamı üçüncüye başka seçerken neredeydin. Başkandan ne kadar para aldın siyaseti kullanarak bu memlekette nerde dükkan açtın nerde iş buldun ekmeğini nerden yiyorsun…Siyaset diyoruz hadi konuşalım siyaseti. Giresunsporun transfer tahtası nasıl açıldı. Adana farklı partide olmasına rağmen Adana Demirin parasının kaynağı nerden geldi. Siyasiler bile son iki hafta üç hafta ekranlarda Adana Demir için tek yürek olmak gerekir derken, sen hangi siyasiden gördün son beş sezondur böyle bir şeyi. Sen tek elde kalan büyükşehirsin sana ne faydası oldu. Siyaset senin içine girip taraftar gruplarını bile düşman ederken ( düştüğümüz sezon göztepe maçı dakika beş maraton alttayım herkes birbirine girdi, dakika on texas birbirine girdi, aynı sezon çaykur rize maçında üst kattan altta atlayıp linç edilen taraftar kimin taraftarı…) sen nerdeydin… Bir başkan desin ki ben altın yatırdım altın alıcam. Öbürü desin ki kulubun bana yüz yüzelli milyon borcu var kitlerim heryerini,.. Öbürü gelsin hiç bir başarı yok hiç bir halt etmesin ama yine aday olsun birileri öne sürsün birileri para kazanmaya nemalanmaya reklamını yapmaya devam etsin. Bizim derdimize bak hangi belediye başkanı kimi tebrik etti. ALLAH’ım sen sabır ver YA RABBİM. Kafayı yememek elde değil. HERKES AKILLANMALI. ÖZELLİKLEDE GENEL KURULDA OY KULLANACAKALR. SON KURŞUN BU SEÇİM. SİYASETMİŞ REKLAMMIŞ PARAYMIŞ PULMUŞ BIRAK ARTIK BIRAK. BU İŞLERİN HEPSİ KULUBUN ALTINA DİNAMİT KOYDU YARISINA KADAR GELDİ ATEŞ. PATLADI PATLIYACAK. BAK LİSTEYE KİMDE PARA VAR KİM FUTBOLDAN ANLIYOR KİMİN LOBİSİ VAR GİT ONA OY VER SEÇ DÜZLÜĞE ÇIKARMAK İÇİN BİR FAYDAN OLSUN. AKSİ TAKDİRDE KONUŞACAK KULUP , GİDİLECEK MAÇ VE TAŞINACAK FORMA KALMIYACAK ÜSTÜMÜZDE…

    39
    2
    1. @Hkilic yorumuna yanıt olarak

      YORUMUNUZ HER ŞEYİ GÜZELCE ANLATIYOR..EVET SEN ELDE KALAN TEK VE OLAĞANÜSTÜ İHMAL EDİLMİŞ BÜYÜKŞEHİRSİN…KAMUOYUN KUZU GİBİ SAKİN VE SESSİZ OLURSA NİYE SENİNLE İLGİLENSİNLER?

      5
      1
  4. 3 Milyon kişinin yaşadığı, her yerden göç alan bir kentte herkesin, Bursalı ve Bursasporlu olmasını bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Keşke herkes kendi şehrinin takımını tutsa ve desteklese ama öyle olmuyor güce tapan başarıya tapan bir güruh var. Kutlaması yanlış mı bence değil normal bir yazı. En azından bazıları gibi kutsal ilah bjk dememiş.

    29
    6
  5. Şu Beşiktaş düşmanlığını artık bi bıraksanız. Saçma sapan bi konu artık baydı senelerdir. Ne geçti elimize kaç senedir. Sonuç biz kümeye düştük ve çıkamıyoruz adamlar yine şampiyon oldu. Bize bu konunun ne bir faydası oldu nede beşiktaştan birşeyler eksildi. Ben kupalara tapan birisi de değilim Ben Bursaspor aşığı biriyim ama bu konu sadece Bursaspor’a kaybettirdi. Bunu kabul edin. Evet bir İstanbul hegomanyası var ama bu iş böyle sadece düşmanlıkla, kibirle, küfür etmekle çözülmez. Beni aklı başında olan taraftarlarımız anlıcaktır kesinlikle saygılar.

    14
    4
  6. Bir bursaspor lu olarak hakederek şampiyon olan besiktasi kutlarım. Bırakın artık şu düşmanlığı. Bize birşey kqzandiemadigi gibi çok şey kaybettirdigide görüldüğü halde. Darısı bursasporumun başına.

    5
    2
  7. BUNUN HARICİNDE SN ADMIN CHP MILLET VEKILI YUKSEL OZKAN VE CHP GÜRSU IL BAŞKANLIĞI CHP NILUFER GENCIK KOLLARI BASKANI ATA ERK ŞANLI BU ARKADASLARI DA ARAŞTIRIP YAYINLARSANIZ SEVINIRIZ

    5
    2
    1. @Mert yorumuna yanıt olarak

      Adminde CHP’li kapalı Kara kutu kimin hangi partili olduğu önemli değil ama belli ettiriyo CHP’li belediyelerde Bursaspor’a ilgi gostermiyo kendi açığını kapatıyor
      Mert sende fena yakalamışın😂😂😂

  8. Eeee Ne Var Bunda Bı Baksın Bakalım Herkez Kendinde Eksilen Bi Taraf Varmı Kutlamasından Dolayı Bursaspor Can Çekisiyo Seni Geçen Sene Rezil Eden Erkan Denen Adam Tekrar Başkan Adayı Oluyo Siz Hala Beşiktaş Derdine Düşmüşsünüz Koskoca Bursaspor Yok Oluyo Farkındamısınız Kıskançlığı Bırakalım Beyler Gerçeklerle Yüzleşelim…

  9. Yahu ne kadar saçma sapan, çağdışı, insanları birbirine kırdırma için yapılmış bir haberdir bu! Bu haberi yapan ergenin amacı ne allah aşkına? He adam beşiktaşlı ve takımının şampiyonluğunu kutlamış he ne var de bakayım? Bursada da bursaspor harici isteyen istediği takımı tutar! Buradan kırım yapmaya çalışacağınıza bursasporlular ne yapıyor onların haberini yapın, kongre üyesi olup 2 senedir aidat ödemeyenlerin haberini yapin kaç yuz kişinin üyelikleri düşecek bu genel kurulda, ben bursasporluyum deyip te bursaspora katkı koymayanlarin haberini yapın başka takım taraftarının değil!

  10. Ne var bunda anlamadım? Herkes sizin gibi holigan mı? Olması gereken şeyler. Bursada çok fazla Beşiktaşlı var bunu herkes biliyor. Kimseyi kimseye düşman etmeye gerek yok.Hedef gösteriyorsunuz biraz saygı.

    3
    2
  11. Bu nasıl iş kardeşim salgın var diyolar insanlar işlerinden adlarından oldular dükkanlar kapandi bitane takım maç kazandı diye sokaklar doldu taştı yokmu buna müdahale edebilecek birisi ayıptır ya

  12. Ne var bunda ki?
    Bu bir tercihtir.boyle habermi olur dangalak admin.bazilari hala fanatizm derdinde.sen takımına sahip çık kim neyi kutlarsa kultasin.

  13. Ya kutlamasına kutlasın belki hangi takım olsa kutlayacak ti ama bunu şampiyon olduktan 5 dk sonra alelacele kutluyorsa rengini belli ediyor. Sonra biz bu şehre aşığız.

  14. BUNUN HARICİNDE SN ADMIN CHP MILLET VEKILI YUKSEL OZKAN VE CHP GÜRSU IL BAŞKANLIĞI CHP NILUFER GENCIK KOLLARI BASKANI ATA ERK ŞANLI BU ARKADASLARI DA ARAŞTIRIP YAYINLARSANIZ SEVINIRIZ

    3
    2
  15. Şu anda böyle şeylere kafa yoracak halimiz yok. Biz işimize bakalım bir an önce ait olduğumuz yere dönmeliyiz.

  16. Normal bu hareketler.Ne de olsa secmen kitlesi malum parti halkıda bir o kadar Bursadan Bursasporumuzdan uzaklar.

    2
    1
  17. Oraya ESKİ başkan yazsaydınız keşke. Bursa halkı bu sefer salak olmayacak. Takımı küme düşürenleri destek vermeyenleri destek olmak isteyenleri engelleyenleri göreceklerdir. Herhalde aklını kullanırlar artık

  18. Sen sayfa yöneticisi , sen varya tam bir provokatörsün…senin BURSASPOR umurunda bile değil…senin işin sinsi sinsi siyaset yapmak… Ve işin gücün o malum partiyi k.k nun partisini destekleyip , iktidara ve onun makamlarına sallayıp karalamak …içiniz fesat sizin. Not : bu yazıyı yayınlarsan ekime ,yayınlamazsan ………!

    2
    3
  19. Bursaspor neden buralarda ispatı bu şasırmadım inşallah süperlige çıkarız onlarda menfaat için stad a gelirler içimizdeki pislikler dışarı diye küfür edildiğindede yüzleri kızarmaz bu çıkar için herşeyi yapanların

  20. Haberi görünce zamnettim ki forma bayrak sokaktaki konvoya katılmış yaptığınız haber hedef göstermeye girdiginin farkinda degilsiniz galiba

  21. burda yorumlara bakıyorumda nasıl tepki koymuşsunuz helal olsun size türkiye artık bursaspor taraftırın konuşur nasıl tepki koymuşlar diye aslan gibi kükremişler derler PARDON YAAA YANLIŞ YAZMIŞIM ASLAN GİBİ DEĞİL KEDİ GİBİ MİYAVLAMIŞLAR DERLER

    2
    3
  22. Bu ligten süper lige çıkamassak yeni nesil daha da Bizansı görecek. Stadyum heyecanını Bizans a çakarken hissetmeli tv lerde görünmeli. Yoksa yeni nesili kaybederiz. Bu da benim görüşüm.

  23. Isteyen istedigini kutlasin.boşverin.. zorla bizi seveceklerse sevmesinler..biz kendimize bakalim..super ligde şampiyon olursak taraftar sayimız artar..bu kadar basit.

    1
    1
  24. Bize ne ya, biz kendi derdimize dusmusuz Bursaspor olarak haftaya secimde adanura oy vermeyi dusunuyorum. Bir de borsada gs fb ve ts de yuklu param vardi. Bjk cok primlendigi icin almamistim. Artik 3-4 ay elimizde patladi hisseler. Cryptoya ceviremiyecegim ona uzuluyorum. Belki beklenti bitti diye ters yapar.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu