Badji, Ankaragücü maçında yok!

Bursaspor'un ceza sınırında bulunan Senegalli orta saha oyuncusu Stephane Badji cezalı duruma düştü.

Sivasspor karşılaşmasının 45+2. dakikasında sarık kart gören Stephane Badji yeşil-beyazlı takımın ligin 8. haftasında Timsah Arena‘da oynayacağı Ankaragücü maçında cezası nedeniyle forma giyemeyecek.

Badji daha önce ligde Fenerbahçe, Çaykur Rizespor ve Medipol Başakşehir maçlarında sarı kart görmüştü.

41 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @Andrei yorumuna yanıt olarak

      1 HAFTA BOYUNCA MAÇ GUNU BEKLE EN SON 9 GUN ONCE MAC YAPMISSIN . REZIL BIR FUTBOL REZIL BIR TAKIM 2 PAS YAPAMAYAN BIR TANE BILE POZISYONA GIREMEYEN REZIL OTESI BIR BURSASPOR 0 GALIBIYETI OLAN SIVASA KARSI BILE BIR POZISYONA GIREMEZ MI YA TAKIM BIRAKIN ALLAH ASKINA KENDINIZI KANDIRMAYIN PARASUTSUZ DUSER BU TAKIM LIGI HAKETMIYORUYOZ ZATEN BU REZIL FUTBOLLA

      6
      1
    2. @Andrei yorumuna yanıt olarak

      Sivas maçında yenilirsek kümede kalmak için oynarız diye yazınca, eksiye boğmuştunuz mesajı. Daha ligin başıymış. Kümede kalma hesaplanmaz falan cevaplar vardı. Takke düştü kel göründü. Ali Ay ve tabanca gibi takımı için kümede kalma hesapları başlasın.

      11
      2
    3. @Andrei yorumuna yanıt olarak

      Başarı istiyorsak Badji Aytaç Shehu 3lüsünden sadece 1i oynamalı, dinamik dikine oynayan bir orta saha alınmalı, Yusuf, Lima, Tunay ancak yedek olur. Kamil’i aratıyorlar bize. Şu oyuna bakıyorum da Kamil gelseydi bu oynnuyormuş gibi gözüken karakterli oyuncularımız içersinde karakteriyle ne kadar fark yaratabilirdi acaba?

      19
      3
    4. @Andrei yorumuna yanıt olarak

      nasıl egleniyonuzmu ali ay yakalasi taraftar beraberliklere sevinen 2 senedir düşmeye oynayan takıma 4 maç mücadele etti diye sevinen taraftar iste futbol bu kaliteli oyuncun yoksa robinho gibi yenilmeye mahkumsun aman neyse kardes ankaragücü bi maç verir tirubunler gene ali ayı büyük başkan ilan eder yazik ya sivas bile koydukmu diye tempo tutuyo bizim taraftarin hoşuna gidiyo…

      20
      4
      1. @osm16 yorumuna yanıt olarak

        kötü olduk mu, yenildik mi ortaya çıkıyorsunuz.
        gün, sizin gününüz. bugün sizin bayramınız !..
        sahne sizin. şimdi konuşun, konuşabildiğiniz kadar…
        çakma Bursasporlu!
        gerçek Bizanslılar.

        5
        8
  1. BAŞKANI MUTLAKA GÖNDERMEMİZ LAZIM
    ALİ KOÇ GİBİ GÜÇLÜ BİR BAŞKAN GELİP SAMET HOCAYLA ÇALIŞSIN
    ROBİNYO AYARINDA 6-7 OYUNCU ALINMALIDIR
    ALİ AYIN ÇÖPLERİ 2 YIL İÇİNDE TEMİZLENMELİDİR

    24
    10
  2. Ali Ay ve ekibi defolun gidin bu takımdan. 7 haftada bir Allah’ın galibiyetini alamayacak kadar rezil ettiniz bu takımı. Samet Aybaba sen olsan olsan elmanın içindeki kurt olursun ancak. 4 senedir aynı tas aynı hamam. Utanıyorum bu takımı tuttuğum için.

    3
    2
  3. ALKIŞLARLA,TRAŞLA LİGİN DİBİNE DOGRU GİDİYORUZ..YOK İYİ FUTBOL,YOK GENÇLER TRAŞLARINI YAPANLAR,KONGRE SALONUNDAKİ 1060 KONGRE ÜYELERİ,NASIL MEMNUNMUSUNZ..GEÇEN SEZON O DAGINIK VEE KÖTÜ OYUNLA İLK YARI 25 PUAN TOPLAMIŞTIK..ŞİMDİ İSE FİYASKO..ALKIŞLAYIN BAKALIM ŞAKŞAKÇILAR..2004 YILI BAZILARINA HALA DERS OLMAMIŞ ANLAŞILAN..ÜZÜLDÜGÜM TEK ŞEY O KADAR KM YOL KATLEDİP DEPLASMANA GİDİP SİNİR VE STRESLS DÖNEN TARAFTARLAR İÇİN………………………..

  4. Sayın başkan rahat ol arkana yaslan maçı öyle seyret sıkıntı yapma son iki sezonda başaramadığını bu üçüncü sezonda kesin başaracaksın bundan emin olabilirsin arada bügünün tarihini de buraya yazın bende başka bişey demiyorum ,,bide Samet hocaya da bravo sanki takımı bilerek sabote ediyor hoca ,hocam sende çok iyi biliyorsun bu furkandan hiç birşey olamayacağını ama seninde yinede çok hatan yok transferler zamanında olmazsa olacağından budur ,he bide sayın ?? Başkan takımın maliyetini düşürmeye devam edin sakın vazgeçmeyin size rica ediyorum

  5. Sercan ve kembo kanatlara geçmeli. Santrafor olarak umut nayir oynatilmali. Ertuğrul dan kaptanlık alınmalı. Çoluk çocuk ile bu işler olmaz. Bize Sercan gibi bursaspor aşığı topcular lazım.

  6. Son 3 sezondur ligimizde hangi takım sıkıntıda ise BURSASPORUMUZLA MAÇI VARSA DERDİ-SIKINTISINA ÇÖZÜM OLUYORUZ.

    BURSASPORUMUZ öyle yardımsever ve vicdanlı ki! taraftarı hariç her takıma CANSUYU oluyor.

    Yahu terslik varsa eskiden EMİRSULTAN’a gidilir,dua edilir veya KURŞUN DÖKTÜRÜLÜRDÜ.

    Şaka bir yana acilen derlenip toparlanmak lazım.Zira zararın neresinden dönilirse kardır atasözü bizim için söylenmesi geçti.

  7. oynasada sonuc deyşmicek oynamasda geri bi bakın sonuclar orada yedi hafta ödeme yapmadan mac oynarmı aynı kafa takım iyimiş miş boş versenize galip gelecek mac görünmüyör bu gidişte samet hoca kac kurtul batın lafla olmuyor bu işler tabelaya bak gerceği göreceksin orası yalan söylemez

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı