Aybaba “Yusuf’u tribünler oynattı”

Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, çok önemli açıklamalar yaptı.

Samet Aybaba maç sonu Yusuf Erdoğan için şöyle dedi “Bizim takımdaki oyuncuların hepsi iyi. Ama eksiğiz. Yusuf Erdoğan da bunlardan bir tanesi. Yusuf‘un iyi oyununun sebebi taraftardır. Hayat bu. Eğer siz bir oyuncuyu böyle motive ederseniz, böyle oynar. Tribünü böyle sevgi dolu hiç görmemiştir. Her halde siz de görmemiştiniz. Böyle olmalı.”

27 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Aynen öyle.Taraftar böyle destek verirse kümede kalma mücadelemiz başarılı sonuçlanabilir.Tribunler yönetime olan acısını topcudan çıkarmadığı sürece kümede kalmaya bir adım daha yaklaşmış olacağız bana göre.

    189
    2
    1. @Gabor Kiraly yorumuna yanıt olarak

      yusuf bu abı zaten kıramadı işte cocuk kabugunu bı turlü aslında tepkılerın nedenı herkesın ondakı o cevherı ortaya bı turlu cıkaramamasından kaynaklı idi hep daha iyiye insallah yusuf……

    2. @Gabor Kiraly yorumuna yanıt olarak

      Ertuğrul sağlam’ ın dediği oldu elimizde kağıt kalem nasıl kümede kalırız hesapları yapıyoruz küme düşmemeye seviniyoruz hakkını helal et adam gibi adam ertuğrul sağlam !

      61
      22
        1. @Accam yorumuna yanıt olarak

          Sakın gevşeme Ali ayı sezon sonu defolup gideceksin.Bu sefer seni o ilay tekstilin bahçesine and olsun gomeriz fabrikani basina yikariz.

  2. Özeleştiri yapalım; Samet Aybaba kesinlikle haklı. Ben de maç içerisinde bunu çevremdekilere söyledim. Belki de son dönemlerde ilk defa tepki olmadı, 90’da gol yedik yine tepki olmadı.

    81
    1. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

      abi cocuklar oyi mucadele etti ellerinden gelenide yaptilar oyun bu gol yiyebiliriz inanin ne takimima ne oyuncuma kizmadim kadere isyan ettim

      19
  3. Afferin be yusufum sen busun dahada iyi olacaksın aslanım haydi herkeze nasıl sahada yaptıklarınla cevap verdiysen bundan sonrada dahada üst seviyeye cik herkezi yanılt aslanım sana bu yakışır ayrıca arkadaşlar sakho oynattı yusufu adam ben futbolcuyum diyo resmen hırpaladı defansı sivasin kara oğlan seneye mutlaka sakho olmalı ben çok beğendim helal olsun tüm futbolcularımıza

    23
  4. Karagüncü ridvan çimen nerde? Ona buna çakacağın, maç bitmeden hazırladığın mesajı yayınlayamadın. Elinde patladı provakatör rıdvan

    15
    1
  5. Yalniz bugun taraftar bi baskaydi ama sunu diyeyim ekran basinda herkes son saniyede duygu patlamsi yasadi gozlerinden yas akanmi istersin avazi cikincaya kadar goooolll bagiranmi istersin kisacasi bugun bursa bir oldu yurekler takimimizla bir atti kaldi 10 macimiz sabredelim bir olalim bizi bu hallere dusurmeyecek yeni yonetim gelsin emegi gecen kalbi bursasporumla atan ve allaha sukurler olsun

  6. Biz 2010 senesinde rahmetli başkanımız ile bir devrim yaptık. Kimseye boyun eğmedi, Bursasporumuzdan başka hiçbirşey düşünmedi. Bundan 9 sene sonra 3 sene boyunca ligde kalma hesapları yaptık. Bize bu hesapları yaptıran kişilerin maşaları kulübümüzün en tepesindeki son birkaç başkan. Artık bu seneden sonra kukla, parasız bir başkanımız olmasın,. Sözü dinlenen, insanlara boyun eğmeyen bir başkanımız olsun, gerisi zaten gelir…

  7. Yusuf bu maçta iyiydi.hakkini yememek lazım ,iyi futbolcumu derseniz ASLA ,200. Maçına çıkmış adam ,bu kadar maç içinde toplasanız iyi olduğu maç sayisini 10u bulmaz,istikrarsız bir futbolcu ,ama bugün takimin 3puan almasında katkısı buyuktu,artık hakemler bize penaltı vermesin,nasıl olsa atamıyoruz,penaltı olunca herkes sevinir,ben üzülüyorum,çünkü hala topa vurmasını bilmeye n ve öğrenmekte istemeyen adamlar var,e durum böyle oluncada zar zor bı 3puan ,AMA NEREYE KADAR……

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı