Aybaba “Doumbia pazartesi veya salı gelecek”

Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Doumbia'nın Pazartesi veya Salı günü geleceğini söyledi.

Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Kayserispor maçı sonrası şu açıklamayı yaptı: “Biz iyi bir takım olma yolunda çalışmalar yapıyoruz. Bazı şeyleri aşmaya çalışıyoruz. Eksiklerimiz de var. Ama bütün oyuncularımı kutluyorum. Sahada fazla gibi gözüküyoruz. Kampa katılmayan oyuncularımız bile iyi oynuyor. Taraftarımızın da büyük bölümü destek verdi. Böyle giderse, ayağa kalkar ve iyi bir Bursaspor izletiriz.

Bazı oyuncular kendileri bile çıkmak istiyor. Birçok şeyi aştık ama bencilliği aşamadık. Bunlar eksikliler. Bunları aşacağız.

Burak Kapacak, coşkulu. Böyle devam ederse hem Bursaspor hem de Türk futbolcu iyi bir oyuncu kazanır. Genç oyuncuların bize katkısı çok olacaktır.

Henri Saivet‘in lisansı henüz çıkmadı. İyi bir oyuncu aldık. Doumbia da Pazartesi veya Salı gelecek

47 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Hocam sana karsi bi onyargi vardi hepimizde. Elinden geleni yapiyorsun bakis acimizi tek bir galibiyet almadan bile kaldirman cok cok onemli . Bu yonetimden bir gun bile aglanmadan iyi bir takim izletmeye calisiyorsun. Insallah sende emeginin karsiligini alirsin bizde mutlu oluruz

    231
    2
    1. @Tuqay yorumuna yanıt olarak

      Samet Akbaba,ya karşı benim hiçbir önyargım yoktu.çünkü 2009-2010 şampiyonu Bursasporun temellerin,i Samet Aybaba atmıştı.ogünlerde genç Serdar Azizi,Volkan Şen,Sercan Yıldırımı oynatan Samet Aybaba,bugün Burak Kapacağı,Ertuğrul Ersoyu,Muhammed Emin Sarıkayayı oynatıyor.2.şampiyonluk temelleri atılıyor.Samet Hocamıza sahip çıkalım.değerini bilelim.

      18
      1
    2. @Tuqay yorumuna yanıt olarak

      yazık adama çaresiz, furkana yusufa stancuya bel bağlamış durumda.Stoperler gelsin bir an önce bu arada.Konyanın forvetleri çok iyi, tiker atarlar benden söylemesi.

      46
      31
      1. @teleferikli şahabettin yorumuna yanıt olarak

        furkana ve alt yapıdan çıkan genclere laf atmayın yeter artık…yazık be kardeşim bu adamlar kolaymı yetişiyor…o kadar borç var..bunlara atamların bursasporluluğundan şüphe ediyorum

        23
        1
        1. @1016 yorumuna yanıt olarak

          Furkanın kötülüğü demeyelim de eksiği çok ! Oyuna sonucu değiştirecek etkisi yok !

          1) Topu ayağına aldığı gibi rakip kaleyi ve golü düşünmesi lazım. Yaptığı pasların çoğu yan pas geri pas. Aç opta istatistiklerini bak.
          2) Şut atmalı. Koca maç sıfır şut. isabetli şut atmadan gol atmadan yada asistlik paslar vermeden sonuca direk etki etmeden mücadelesi hırsı sonuç vermez.
          3) Kanatlarda Di Maria ve Robben oynamıyor ! Şu ara pas ayarını tutturması lazım ! Ya kısa kalıyor ya hızlı geliyor. Yine sonuç yok !
          4) Fiziği zayıf. Perdeleme yapamıyor topu koruyamıyor. Batalla küçücük fiziği ile bunu çok iyi yapardı. Lima da iyi yapıyor. Öğrenmeli ! Yıllardır zayıf ve kuvvetsiz !
          5) Batalla veliahtı olaması için yüzünü kaleye dönüp takımı ileri çıkartacak oyunu kurmalı. Yada öyle bir pas vermeli ki pasını alan takımı ileri taşıyabilmeli.
          Daha sayayım mı eksikleri yeter mi ?
          Yıllardır bu takımda ve en başından beri bu eksikler var.
          Kusura bakmayın da 4 senedir bu eksikleri kapatamayan bundan sonra da kapatamaz.
          Furkandan beklentinizi yüksek tutmayın !

          1
          1
  2. Herşeyi bir kenara koyun, bu oyuncu grubuna rahmen Samet Hoca harika iş cikariyor. Baska bir hoca bu takimi boyle oynatamaz. Açık ve net !
    Gecen sen ne oynadigi belirsiz, orta yapamayan, şut bile çekemeyen takim gitmis, bir cok eksigi olmasina rahmen diri, isteyen bir takim gelmis !!! Tamamiyla Samet Hocanin parmagi oldugu cok belli !

    82
  3. Bravo Samet Hocam böyle oynayın canımızı yiyin. Konya maçından galibiyet bekliyoruz hocam. Doumbia ve Saiveti de Beşiktaş maçına odaklayın. Allah’ın izniyle güzel sezon olacak. Hocam bir de Yusufa futbolun temelini anlatın ve Stancuya pas atmayı öğretin.

    76
    1
  4. Furkani niye cikarttin anlayamadim hoca, ama takim kapasitesine gore en iyisini yapiyor bu sekilde devam hocam galibiyetler gelecektir insallah

    39
    3
  5. Gelsin artik senelerdir yolunu gozledigimiz adam. Su 2 macta bildigimiz Doumbia 4 puan kazandirirdi net.
    Stancu Necid hic biri ile olmayacagi belli. Necid formsuz ama adama kizamiyorum yazin takimla idman bile yaptirilmadi, necid 900 bin euro aliyor stancu 900 bin euro aliyor, hangisi elden cikartilirsa digeri kalsin yedek forvet farketmez illa ki necid gitsin diye ugrasmaya gerek yok stancudan kotu olamaz zaten.
    Tunay ve Yusufta ancak bu takima yedek hamle oyuncusu olur gibi duruyor 2 stoper + Saivet + Doumbia disinda Lima gibi bir kanat daha ilac olur takima.Bunun icin Jires Kembonun maas yukunden kurtulmamiz lazim tabi, dayiya idman yaptirsaydik keske yazin gobek baglamis yine. Herneyse gerekli son hamleler dogru yapilirsa Guzel gunler gorebiliriz bu sene.

    37
    1
    1. @Semturano yorumuna yanıt olarak

      Varsa taliplisi ikisi de gitsin. Doumbia ile beraber Mbokoni de gelsin. Ben takımdan ümitliyim. Bizim tek eksiğimiz forvet. Yusuf’a rağmen sahada kaliteli bir forvetimiz olsaydı en az 2 farklı alırdık maçı.

      17
  6. Gecen sene ilk haftalar superdikte noldu ben normalde samet aybabayi sevmem ama adam kurt bu takozlarla bile umut verio adam istedigi adamlari alsak belki uefa bile zorlanabilir ama tabi hocaninda topcularinda simarmamasi lazim

    20
    1
    1. @Dro yorumuna yanıt olarak

      Takoz senin gibi sığ düşünenlerdir aslında.Emeğe saygısı olmayanı nasıl memnun edebilirsin ki.Bu arada premier lig oynadın galiba sen.

  7. Hoca sana çok büyük saygı duyuyorum bu gün senin yaptığın burak kapacak hamlesi Türkiyedeki hiç bir hoca cesaret edip yapamazdı başarılı olurmusun olmazmısın bilmem ama türk futbolu senin gibi hocalara ihtiyaçı var bursaspor ve bjknin şampiyonluklarından payın olduğunu herkes görmezlikten gelmiyor tek güvendiğim sensin.

    20
  8. Yetmez samet hocam oyuncular birbirinden cok kopuk kesinlikle bir 10 numara lazım kanat lazım 2 tane stoper lazım tunay torunlar falan hikaye bal yapmayan arı hepsi böyle giderse sezonu tamamlıyamazsın hocam yönetime baskı yap futbolcular alınsın

    17
    35
  9. Hayatımda limadan daha kötü bi kanat oyuncusu daha görmesim tek bir sprint çalım yok orta yook top çalma yok hava topu yook adam resmn alıyo yanındakine arkasındakine dönüp veriyo heerkes iyi baksn bu mesajıma bu tskıma çok değil 5 hfta snra een çok küfür yiyecek adamdr dahda ileri gideyim futbolcumu değilmi arastırılsın

    7
    30
    1. @Brkn16 yorumuna yanıt olarak

      Lima yusuf gibi gibi savruk bi oyuncu değil futbolu biliyor iyi bak boş koşuları nasil yapıyor topsuz oyundada var yani ileride emin ol daha iyi olacak ayrıca orta diyorsun adam kafasını kaldırıyor yapacak ortayı da içeride pozisyon almış forvet yok ki davet dombia bi girsin hele o zaman yorumunu yeniden yap derim

    2. @Brkn16 yorumuna yanıt olarak

      Joshua john, yusuf erdoğan bunlardan da mı kötü sence ? Bence adam ne oynadığını biliyor. Lima bu takımda ilk 11 e yazılacak ilk adamlardan.

      8
      1
  10. Futbolcularımızı yuhlamayı alışkanlık edinmiş futbol barbarları maraton tribününden nefret ediyorum.

  11. Furkan soyalpı aldıktan sonra takım orta saha bölgesinden ofansif anlamda forvet hattına bir tane bile top aktaramadı. Bunu bir taraftar olarak biz bile görebiliyorsak, sen ki bir hoca olarak bunu görebiliyor olman gerekiyor. Yusuf Erdoğanın BENCİL FUTBOL ANLAYIŞI TAKIMI OYUNDAN DÜŞÜRÜYOR. YUSUF yerine TUNAY TORUN o mevkide OYNARSA TAKIM OFANSİF ANLAMDA KENDİNE GELİR GÖRÜŞÜNDEYİM.

    3
    1
    1. @Ata yorumuna yanıt olarak

      Tribünde maç devam ederken yuhalayan ve ıslıklayanlar, sosyal medyada da senin gibiler. Çıban kadar zarar veriyorsunuz.

      38
      2
  12. Maç bitimine kalmış 15 dk. top ayağına gelen LİMA yi arıyor siz nerenizle maçı seyrediyorsunuz. Adamda kondisyon var bı 90 dk daha çıkartırdi dün. Top ayağına geliyor tutuyor takımı rahatlatıyor. Attığı her pas yerini buluyor. Takımın beyni gibiydi dün. Bı ara baktım batallanin pozisyon unda bile oynar dedim beyin var ve ayaklarına hükmediyor. 10 numara topçu 2 sene sonra 7-8 milyona satarız. İkinci bakambu olur.

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Close
Close