Aybaba “Aziz Behich’e teklif var!”

Teknik Direktörümüz Samet Aybaba, antrenman öncesinde açıklamalarda bulundu.

Kalecilere teklif olmadığını belirten Aybaba, Aziz Behich için çıkan transfer iddialarına ilişkin, “Aziz’e teklif var. Sonuçta eğer çok büyük bir teklif olursa başka bek oyuncularına da bakıyoruz. Ona da hazırlanıyoruz plan olarak. Eğer kulübün asla vazgeçemeyeceği bir teklif ile karşısına gelirlerse yapacak bir şey yok” şeklinde konuştu.

Aziz Behich‘in ayrılma ihtimaline karşın bu mevkide görev alan Emre Taşdemir ve Onur Atasayar ile ilgili düşüncelerinin sorulması üzerine ise Aybaba, “Oyuncularla ilgili de yönetime rapor verdik. Onlarla ilgili de şikayetlerimiz var. Oyuncuların artık bir şeyler yapmaları lazım. Bu kulübün içindeler. Özellikle Emre 3 yıldır bu kulübün içinde. Katkılı olduğu söylenemez, o nedenle eğer böyle devam edecekse biz onunla ilgili de bir şeyler düşüneceğiz planlarımız var. İşi yapanla yapmayan arasında ayrım olacak. Kulübün menfaatini, hatta oyuncunun menfaatini düşünerek doğru yapması lazım bence” yorumunu yaptı.

18 Yorum Onay bekleyen yorum yok

      1. @Kayhan yorumuna yanıt olarak

        maç başı 2600 tirilyon gitti 2 maçta sportif başarı olmadan hiçbi klüp finansal acıdan ıyi olmaz anlamadınız gitti elin almanyasi akhisar sıvasi goztepesi bunu anladı 3 senedir kümeye oynayan futbolcu maaşı personel maaşı ödeyemeyen klubün taraftarı yönetimi bunu anlamadı bide büyük klüp büyük taraftar diye geciniyoz…

  1. Herkesde bir samet sevdası bu adamın ne kadar egolu olduğunu dedem bile söylüyor.
    Lima elini sıktı diye bir tavırlar.
    Ayrıca tüm defansı sattınız forvet yok kanat desen yusuf ölü eşek Tunay desen alışınca gidicek kiralık malesef.
    Bir doumbia sevdası nielsen sevdası gidiyor hocam ali ay ne kadar pislik herif herkes biliyor sende yavaş yavaş ona uyuyorsun yapma!

    10
    24
  2. Gencler gencler anladıkta bu yükü gencler kaldırmaz yavas yavas adapte olabilir bir anda olacak iş değil vir mac iyi oynar iki mac kötü ondan sonra yem olurlar bu cocuklarada yazık sırf maliyet yüzünden alt yapıya yönelindi ama bu büyük bir risk !

    8
    7
  3. Harun ve azizi satmak için elinizden geleni yapıyorsunuz taraftarı salak zannediyorsunuz yok vazgecemeyeck teklif falan filan hepsi hikaye ikisinide elden cıkartmak için seferber oldular.takım iyi falan olsa ne yazR sezon sonu gelince puan durumunada bakınca umarım aynı seyleri söylersiniz

    7
    10
  4. Cok gereksiz bir aciklama olmus emre tasdemiri yerin dibine sokmus. Aziz giderse oynayacak adama moral vermek lazim. Boyle kotulemek degil. Taraftara kiziyordum ama hoca da tarFtardan asagi degil.

    1
    1

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı